Rajale sõitma
Moderaator: Moded
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2456
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Ja korke, kes sa siin põhiliselt enesekiitusega tegelesid ja osasid kuradi algajateks tituleerisid ning ühe näite esile tõid siis sellel, kes selle kurvi pikaks sõitis ja kellele sa äärepealt oleks selga sõitnud oli eelnevalt käsi püsti ja hakkas rajalt lahkuma, sina aga tegelesed samas järjekordselt S-kurvi kandiliseks sõitmisega ja magasid selle käemärgi maha... ainus vabandus oleks, et kiiver oli valet pidi peas....
Aga tundub, et ülejäänud rahvas üritusega rahul ja ise ka loomulikult ja ega`s midagi....korrata...
Ja manager2, kui pappi vaja rajahaldaja välja ilmumisel siis anna märku.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Ja mis puutub põlve maha panemisest siis see on puht selleks ,et tunnetada tsiklit kurvis paremini ning alati kui kergelt hakkas tagaots libisema siis sai päästa.
ja vaadates kuidas enamus superbaigi vennad seal kurve võtsid sirge tsikliga ja väga laia trajektooriga siis sai koguaeg kurvi sise külje pidi mööduda teist
Inz...sa teine kord kasuta ikka rehv täis ulatuses ära aga mitte nii nagu sul siis jäi mõnusalt äärtest veel puudutamata ala
Inz001 kirjutas:Kokkuvõttes oli üritus väga viis.
Sverre ja loonik sõitsid tõesti kiiresti, kuid korke kle minu tagasihoidlik arvamus sinu sõidust siis, sinust kiiremaid mehi seal rajal oli vast mitu, su eesmärk oli igas kurvis ju põlva maha kallata, mis tegelikult su kurvi läbimis kiirust suuresti muutsid, trajektoorid muutusid, enne kui sa külja maha panid oli näha juba et kaua sul see sõit ei kesta, kuna näiteks kui S kurvi sisenesid, siis eemärk nr.1 oli sul ju esimese kurvis põlv maha saada, aga järgmisse kurvi sisse kallata sul ei õnnestunud ja nii mõnigi kord läks sul see kurv otseks või mis. Sõita tuleks vast peaga mitte persega ja see et sa igas kurvis põlve maha paned ei tee mitte su ringi aegu paremaks
a noh see minu kui pühapäevasõitja tagasihoidlik arvamus.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Sellega tekib küsimus ,et kuhu mina pidin siis minema ?...Või asi käib nii ,et tõstad pohhuilt käe püsti ja sõidad risti üle terve kurvi ?
Ma arvan ikka ,et see kes tahab rajalt lahkuma peab tegema seda ohutult teiste suhtes ning mitte segades nende sõitu.
piloot kirjutas:
Ja korke, kes sa siin põhiliselt enesekiitusega tegelesid ja osasid kuradi algajateks tituleerisid ning ühe näite esile tõid siis sellel, kes selle kurvi pikaks sõitis ja kellele sa äärepealt oleks selga sõitnud oli eelnevalt käsi püsti ja hakkas rajalt lahkuma
Ja manager2, kui pappi vaja rajahaldaja välja ilmumisel siis anna märku.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
http://www.zone.ee/ferre/P1010913.jpg?2
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
et mina võtsin su arust kurve sirgelt ve, no jasna, minu sõidu eesmärk omaette tõesti ei ole klots maha viia, kuna see teeb su sõidu aeglasemaks kui mõtled koguaeg et klots maha vaja saada.
oot kle tule palun kohe siia ja vaata siis kui palju äärtest puudu jäi, üks äär lõpuni ja teine sumpsi poolne äär jäi max 0,5cm äärest puudu.
ma pole eales väitnud et ma olen elu hull sõidu mees, ma olen kõigest pühapäeva sõitja, kes paraku sinust kui niiiii elu hullust rinkamehest aeglasem paraku pole, a no muidugi sa ju kallutad nii hullult, et lõpuks kes rohkem kukkub ongi vist kõige parem, mitte see kes kiirema ringi aja sõidab
korke saa aru, et kõik tallinna ja praktiliselt kogu eesti siklimehed teavad sind kui meest kes sõidab persega mitte peaga
korke kirjutas:See S kurv läks mul jah nii mõnigi kord persse....aga seda selle pärast ,et tahtsin leida seal ideaalse trajektoori.
Ja mis puutub põlve maha panemisest siis see on puht selleks ,et tunnetada tsiklit kurvis paremini ning alati kui kergelt hakkas tagaots libisema siis sai päästa.
ja vaadates kuidas enamus superbaigi vennad seal kurve võtsid sirge tsikliga ja väga laia trajektooriga siis sai koguaeg kurvi sise külje pidi mööduda teist
Inz...sa teine kord kasuta ikka rehv täis ulatuses ära aga mitte nii nagu sul siis jäi mõnusalt äärtest veel puudutamata ala
Inz001 kirjutas:Kokkuvõttes oli üritus väga viis.
Sverre ja loonik sõitsid tõesti kiiresti, kuid korke kle minu tagasihoidlik arvamus sinu sõidust siis, sinust kiiremaid mehi seal rajal oli vast mitu, su eesmärk oli igas kurvis ju põlva maha kallata, mis tegelikult su kurvi läbimis kiirust suuresti muutsid, trajektoorid muutusid, enne kui sa külja maha panid oli näha juba et kaua sul see sõit ei kesta, kuna näiteks kui S kurvi sisenesid, siis eemärk nr.1 oli sul ju esimese kurvis põlv maha saada, aga järgmisse kurvi sisse kallata sul ei õnnestunud ja nii mõnigi kord läks sul see kurv otseks või mis. Sõita tuleks vast peaga mitte persega ja see et sa igas kurvis põlve maha paned ei tee mitte su ringi aegu paremaks
a noh see minu kui pühapäevasõitja tagasihoidlik arvamus.
Suht mõttetu on siis hakata kellegi sõidustiili üksikult arvustama - hoopis olulisem on minu arvates, et õhtu oli tore ning vaevalt keegi kahetses, et rajal sõitmas käis .
Benelli TNT 1130
:)
Sedasi võiks asjasse suhtuda. Kokku tulevad inimesed, keda erutab sama teema: moto, kiirus, sõit, enese arendamine ja oskuste lihvimine, kõik, mis puutub mototeemasse.
Kuigi mul on võistlejalitsents ja käin sõitmas Eesti ja Balti meistrivõistlusi, meeldib mulle koos tänavasõitjatega rajal sõitmine kui ajaveet. Ma vaatan teisi ja panen ennast ja ratast proovile. (Viimane kord ratast.)
Ja tore oli teada saada, kuidas sõidavad supermoto vennad.
Mul on hea meel, kui ilm on ilus ja inimesed rahul. Selline päev pole asjata mööda saadetud.
Sauga Open Cup´il sõitis muide kuu aega tagasi ka soomlane Kähkönen, kes on Euroopa meister superbike klassis, ja kuigi ta võitis pikalt, tuli temagi ju mõnusalt kena ilmaga aega veetma.
Respect, ei maksa üksteise peale näpuga näidata. Vaadake parem neid, kes on kiiremad ja mõelge, miks nad kiiremini sõidavad. Mis te vastastikku hambaid teritate.
Minule annab palju juurde, kui oma silmaga näen enda ees sõitmas Kähköneni, Rohtlaant, Velti, Sikkalit, Aukat...
Kui ma kellegi kohta ütlen, et ta on igavene muna mees ja s**t sõitja, mis see mulle ja teistele annab? Oh teid...
Ja muide oli Korke ainuke sõitja, kes jäi seisma ja tuli mulle appi, kui olin just kukkunud, pea ja õlaga vastu maad lennanud ja mul pilt sahtlisse tahtis minna. Tänud sulle, Korke.
Sverre
Perse maad ei puutunud, aga see raud seal taga, mis enne oli ümar, on nüüd poolkuu. Quadiga asfaldil on karm reegel see, et kui üle tuleb, siis ei tohi mingil juhul pillist lahti lasta, muidu kipub puruks kukkuma. Ja kuna ma teda ratastele tagasi hoopealt lükata ei suutnud, siis lohisesin seni sädemepilv taga selle tugiraua peal, kuni hoog oli piisavalt väike, et jalad maha panna.mella kirjutas:Päeva lõpus, kui enamik juba lahkunud oli, näitas Nitse stardiharjutuse käigus esmaklassilist trikki, lastes wheelie käigus oma taguotsa alt sädemeid.
Loodetavasti jäi p***nahk terveks
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Vot ei mäleta kas sinust mööda sain või mitte. Juba aint selle pärast ,et sa tulid rajale suht harva ning tegid suht vähe ringe....
See ,et sa suutsid mulle poole ringiga järgi jõuda on selle pärast ,et ma sõitsin niisama ka vahest muru peale välja või jäin raja äärde hinge tõmbama. Sest lõpus mul ei olnud enam jõudu ,et tsiklit kinni hoida.
Ja see ,et mul klots oli koguaeg maas....tegi mul kurvide võtmise lihtsamaks...kergem oli tsiklit kinni hoida ning kui hakkas tagumine ots ära minema siis sain ka seda päästa.
Taga kurvis kus ma välja lendasin...ei olnud mul enam klots maas ja ei suutnud midagi päästa.
Seega järgmise korrani.....siis vaatab kes mis aega sõidab.
Inz001 kirjutas:kle korke, sõitsid sa korragi must mööda ve , kui ma rajale tulin oli pool rada meil vahet ja no lõpuks olin sul praktiliselt sabas, ma ei saa aru millest sa räägid, türr mind hakkavad need sinu elu kõvad rinka mehe jutud ära tüütama, järgmine kord laseme kellelgi minu aega ka võtta, eks
et mina võtsin su arust kurve sirgelt ve, no jasna, minu sõidu eesmärk omaette tõesti ei ole klots maha viia, kuna see teeb su sõidu aeglasemaks kui mõtled koguaeg et klots maha vaja saada.
oot kle tule palun kohe siia ja vaata siis kui palju äärtest puudu jäi, üks äär lõpuni ja teine sumpsi poolne äär jäi max 0,5cm äärest puudu.
ma pole eales väitnud et ma olen elu hull sõidu mees, ma olen kõigest pühapäeva sõitja, kes paraku sinust kui niiiii elu hullust rinkamehest aeglasem paraku pole, a no muidugi sa ju kallutad nii hullult, et lõpuks kes rohkem kukkub ongi vist kõige parem, mitte see kes kiirema ringi aja sõidab
korke saa aru, et kõik tallinna ja praktiliselt kogu eesti siklimehed teavad sind kui meest kes sõidab persega mitte peaga
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Aga tegelikult on korke üks õige rinkavend! Uut õli valab ta mootorisse küll sama tihti, kui tippsõitjad Seda kulub tal rohkem kui bensiini igaljuhul! Kuigi jah, ässad kasutavad õli välja laskmiseks siiski korki põhja all, aga korke pole selle olemasolu omale veel teadvustanud. Isegi hingetõmbepausid on tal nii kiired, et teised jõuavad selle ajaga talle vaid pool ringi järgi:mrgreen:
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
homme, ülehomme pärnus: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=146450#146450Inz001 kirjutas:Sverrel õigus, las igaüks sõidab omas tempos, oma oskuste ja teadmistele vastavalt ja õppigu kiiremate pealt, a millal siis järgmine etapp ja kus?
seega las see teema olla ja ootame parem järgmise korrani.
korke kirjutas:Saa juba üle sellest kord.
Vot ei mäleta kas sinust mööda sain või mitte. Juba aint selle pärast ,et sa tulid rajale suht harva ning tegid suht vähe ringe....
See ,et sa suutsid mulle poole ringiga järgi jõuda on selle pärast ,et ma sõitsin niisama ka vahest muru peale välja või jäin raja äärde hinge tõmbama. Sest lõpus mul ei olnud enam jõudu ,et tsiklit kinni hoida.
Ja see ,et mul klots oli koguaeg maas....tegi mul kurvide võtmise lihtsamaks...kergem oli tsiklit kinni hoida ning kui hakkas tagumine ots ära minema siis sain ka seda päästa.
Taga kurvis kus ma välja lendasin...ei olnud mul enam klots maas ja ei suutnud midagi päästa.
Seega järgmise korrani.....siis vaatab kes mis aega sõidab.
Inz001 kirjutas:kle korke, sõitsid sa korragi must mööda ve , kui ma rajale tulin oli pool rada meil vahet ja no lõpuks olin sul praktiliselt sabas, ma ei saa aru millest sa räägid, türr mind hakkavad need sinu elu kõvad rinka mehe jutud ära tüütama, järgmine kord laseme kellelgi minu aega ka võtta, eks
et mina võtsin su arust kurve sirgelt ve, no jasna, minu sõidu eesmärk omaette tõesti ei ole klots maha viia, kuna see teeb su sõidu aeglasemaks kui mõtled koguaeg et klots maha vaja saada.
oot kle tule palun kohe siia ja vaata siis kui palju äärtest puudu jäi, üks äär lõpuni ja teine sumpsi poolne äär jäi max 0,5cm äärest puudu.
ma pole eales väitnud et ma olen elu hull sõidu mees, ma olen kõigest pühapäeva sõitja, kes paraku sinust kui niiiii elu hullust rinkamehest aeglasem paraku pole, a no muidugi sa ju kallutad nii hullult, et lõpuks kes rohkem kukkub ongi vist kõige parem, mitte see kes kiirema ringi aja sõidab
korke saa aru, et kõik tallinna ja praktiliselt kogu eesti siklimehed teavad sind kui meest kes sõidab persega mitte peaga
Mina igal juhul lähen. Ilmselt mitte küll võidu sõitma, pole erilist sanssi veel oma kogemusega kellegiga rajal võidelda, aga sõidutehnikat lihvima, kogemust omandama ja end välja elama lähen küll.... Hommikul kell 9 Tallinnast stardin.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
manager2 kirjutas:c´mon hullud. tõesti. jätame selle tuusatamise, visake töö nurka ja tulge hoopiski homme Pärnu. Siis on võimalus mees mehe vastu võidelda...
Mina igal juhul lähen. Ilmselt mitte küll võidu sõitma, pole erilist sanssi veel oma kogemusega kellegiga rajal võidelda, aga sõidutehnikat lihvima, kogemust omandama ja end välja elama lähen küll.... Hommikul kell 9 Tallinnast stardin.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Siin siis eriti low kvaliteediga video sellest üritusest.
Soovijatele on kvaliteetsemalt sama asi ca 700Mb. Kui keegi eraldab selleks veebiruumi, võin sinna ülese lasta.
Pildid
Raplaga on selline lugu, et see on Veldi poolt korraldatava sõidukoolituse jaoks kinni 18-20 juuli, mis tähendab, et sinna saaks midagi nädalalõpus korraldada, kui muud midagi ei toimu.Len kirjutas:Aaga mis arvate, kui teeks järgmine nädal sama laadse ürituse Raplas , Aravetele ei jõudnud kahjuks õhtul peale tööd, Pärnust veits pikk maa tulla.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
selles ongi Aravete võlu et rada täpselt teise käiguga läbi lastav ja kiirused ei lähe liiga suureks, nagu ma olen aru saanud on Rapla rada oluliselt kiirem ja väljasõidud lõppevadHannesN kirjutas:Nädalalõpp oleks ju sõbiv aga kuidas seal rajaga on, on hea ja pikk. Pole nagu ise kunagu käinud.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Ei ole ta midagi kiirem tegelt, enamvähem sama lugu, saad korra käiku vahetada.417 kirjutas:selles ongi Aravete võlu et rada täpselt teise käiguga läbi lastav ja kiirused ei lähe liiga suureks, nagu ma olen aru saanud on Rapla rada oluliselt kiirem ja väljasõidud lõppevadHannesN kirjutas:Nädalalõpp oleks ju sõbiv aga kuidas seal rajaga on, on hea ja pikk. Pole nagu ise kunagu käinud.
Aravete rada on huvitavam, tehnilisem ja ka pikem. Aga vot sauga väiksel ringil saad juba ligikaudu 200km/h korraks sisse, hoopis teine kogemus. Samas kardirajal on alguses kasulikum, saad rahulikult kurvitehnikat lihvida ...
Ei ole see Rapla rada sugugi kiirem, kui Aravete. Mõlemal juhul on tegemist puhtalt kartautode jaoks projekteeritud ja ehitatud ringidega. Seega on nad ilmselgelt ringraja ratta jaoks aeglased ja liig tehnilised.417 kirjutas:selles ongi Aravete võlu et rada täpselt teise käiguga läbi lastav ja kiirused ei lähe liiga suureks, nagu ma olen aru saanud on Rapla rada oluliselt kiirem ja väljasõidud lõppevad
Sauga suurel ringil pidid kõvemad sõitjad sirgel üle 200 km/h peale kerima, seal peaks supermoto juba kaotama hakkama. Tõelisel motorajal peaks olema projekteeritud ka selline sirge, kus saad hetk aega 6-käigu ja põhjagaasiga (pöörded piirajas) sõitu teha.
1. Sverre
2. Loonik
3. Korke
4. 417
5. WR
6. Nitse
7. manager2
8. apsik
9. mella
10. Erkki
11. tok-tok
12. mr priit
13. StreetMoto
14. zaps
15. -Tomm
16. Piloot
17. DeeJay
mäletamist mööda oli seal kohal üle 30 ratta. Loomulikult kõik ei sõitnud, aga sellest numbrist (17) oli sõitjaid rohkem ikka küll. Selge on, et kõik ei pruugi seda foorumit lugeda, aga kuidagi need osalejad ju sinna kohale tulid...
Saatke siis mulle sõbralik SMS, et vajaduse tekkimisel teaks arveldada.
... seniks kohtumiseni Pärnus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.