Suzuki 1200 Bandit
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
AVarik kirjutas:mõtlesin et tooks vana teema üles, kuna sai ka endale 1200 bandit muretsetud
ja tekkis kohe mure, ei taha tööle minna pärast mingit aega seismist
Kaks akut juba tühjaks vändanud
Sain kolm pauku ainult sumpast kahe aku peale, arvan et "seisnud bena" vigatahaks teada kas karpadel kuskil on "veristamis" nippel vms, et saaks vana bena välja lasta karpadest ?
Eks ikka elementaarselt kõige alumised kruvid karbussil,tavaliselt on nad ka kerge nurga all ka ja mõnedel on ka vedrudega kruvid.
Väike pildimaterjal ka abiks-http://www.wgcarbs.com/sales_files/BS34rear_small.jpg
Vaata seal all on siuksed kruvid.
Re: Suzuki 1200 Bandit
IZH kirjutas:AVarik kirjutas:mõtlesin et tooks vana teema üles, kuna sai ka endale 1200 bandit muretsetud
ja tekkis kohe mure, ei taha tööle minna pärast mingit aega seismist
Kaks akut juba tühjaks vändanud
Sain kolm pauku ainult sumpast kahe aku peale, arvan et "seisnud bena" vigatahaks teada kas karpadel kuskil on "veristamis" nippel vms, et saaks vana bena välja lasta karpadest ?
Eks ikka elementaarselt kõige alumised kruvid karbussil,tavaliselt on nad ka kerge nurga all ka ja mõnedel on ka vedrudega kruvid.
Väike pildimaterjal ka abiks-http://www.wgcarbs.com/sales_files/BS34rear_small.jpg
Vaata seal all on siuksed kruvid.
Aga tuhat tänu
Kartsin et pean hakkama manuali lappama
Eks homme proovin järgi ja annan teada kas aitas
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
Re: Suzuki 1200 Bandit
Pane korralikud kuivad küünlad peale,kasvõi kaks äärmist et ei peaks paaki maha kruvima,aku lae korralikult täis ja siis käivita kindlasti ilma gaasi andmata,
olen ise ka kevadeti jebinud selle käivitamisega aga tavaliselt olen niimoodi käima saanud
http://www.revemont.eu/
Re: Suzuki 1200 Bandit
bandit 1200 kirjutas:Pane korralikud kuivad küünlad peale,kasvõi kaks äärmist et ei peaks paaki maha kruvima,aku lae korralikult täis ja siis käivita kindlasti ilma gaasi andmata,
olen ise ka kevadeti jebinud selle käivitamisega aga tavaliselt olen niimoodi käima saanud
veristamine ei aidanud midagi, 1.5 akut hiljem ja mitte mingit tulemust pole
tuleb minna siis küündlavõtit ostma, praegune ei taha sinna mahtuda
oskab keegi soovitada sellist millega saaks keskmised küündlad ka maha keerata ?
mis suurus küündla võtit vaja on üldse ?
Re: Suzuki 1200 Bandit
AVarik kirjutas:mis suurus küündla võtit vaja on üldse ?
Küünlavõti on 18mm.Sobib tavaline 18mm pikk padrun mis on õhukeseks treitud,sellega saad ka keskmised küünlad maha paaki puutumata,mina küll sain.Edu!
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
Re: Suzuki 1200 Bandit
Kui paak peal siis on ilge kottimine nende keskmistega.
http://www.revemont.eu/
Re: Suzuki 1200 Bandit
bandit 1200 kirjutas:Kui paak peal siis on ilge kottimine nende keskmistega.
Kardaan + 18mm pikk tavaline padrun ja ma sain ilusti maha keskmised, nii et paak peal oli
Ratta sain ka käima lõpuks...
Probleem oligi küünaldes, süsimustad olid sädet ei olnudki praktiliselt
Tuli välja et kolm küünalt on 18mm ja neljas mingi 21mm vist neljandat ma maha ei saanudki
Nii kui puhtad küündlad peal olid, vajutasin, paar korda paukus ja siis töötas/möirgas korralikult suht, neljas töötas kõrgematel pööretel ainult
Re: Suzuki 1200 Bandit
Uurisin sipa rooliamortide kohta mis on kohe mõeldud gsf12 jaoks
ja leidsin louis.de lehelt asja nr 10045232
Probleem on selles, et asi on väga koledas kohas
Ja kui külg maha panna ptui-ptui-ptui siis läheks see suht kindlalt kõveraks/puruks
Seega küsin, kas keegi on kuskile mujale aretanud rooliamordi 12banditil ?
Re: Suzuki 1200 Bandit
Terv!
Olen astumas rolleritelt tsiklite maailma, ning plaanis hakata soetama tsiklit. Seega puhuks sellele teemale uuesti elu sisse. Hetkel on valik 2 mudel ivahel - Susuki gsf bändit v Honda Hornet.
Oskab keegi neid 2 isendit võrrelda? Ise olen 186 pikk ja 90 ümber kõikuv vend, ehk on keegi samat masti vend nendeotsas istud?
Kuid põhi küsimus, miks ma just selle teema valisin on, et leidsin Auto24'st Susuki gsf Bandit 1200 kuulutuse, masin asub Saaremaal ning ise pesitsen Tartus, et seda lihtsalt kaema minna on natukene pikk maa, seega loodaksin saada siit toetavat arutelu konkreetse tsikli kui ka üldist bänditite kohta, kuna nägin siin foorumis ühe 600 banditi kohta päris asist arutelu. Vb on kellelgi reaalset kokku puudet olnud kõne aluse tsikliga, ehk jagab siis ka siin oma muljeid.
Kuulutus: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Lugesin läbi ka selle teema ning mulje tundub üldiselt bänditist hea - vastupidav, mugav jne. Ilmselt põhiline sõidu tsoon oleks linn.
Parimat,
Alo
Re:
Ei ole see 600ne nii teravam kuskilt otsast. Nad on laias laastus 1200ga sama kaalukategooria rattad lausa. Pigem on tegu raske rattaga, millel on vähem jaksu
rinks kirjutas:Bandit 600/1200 võrdlust
uuriks siis järgmist: 600 ja 1200 võrdlust, loomulikult on mootorid oluliselt erineva jaksuga ja annab maanteel tunda aga huvi pakub just sõiduomaduse/juhitavuse erinevus. Kas 600 on ehk kergema kaalu tõttu märgatavalt parema juhitavusega (no pöörded teravamad, julgem kallutada jms). Või on siiski tegemist ikka "raske rattaga" millel lihtsalt vähem jaksu?
On ehk kellelgi olnud mõlemat proovida ja võrrelda.Küsin seetõttu, et varem kaldus ostusoov 1200-se poole , nüüd tekkis kahtlus et äkki jäävad paljud "piirid" seetõttu proovimata, et algul liig palju kW tahta. Siiamaani kärutandud umb. 200kg kaaluva vene rauaga mille pöördel kallutamisel tuleb ikka 4x enne mõelda ja parem ikka otse sõita.
- nii et sooviks rohkem teravust. Jõu ja kasvu tõttu piiri ei ole.. nii 183/83 isend.
Niisiis on kellelgi olnud võimalust mõlemat proovida?
Re: Suzuki 1200 Bandit
RUNNER kirjutas:Terv!
Olen astumas rolleritelt tsiklite maailma, ning plaanis hakata soetama tsiklit. Seega puhuks sellele teemale uuesti elu sisse. Hetkel on valik 2 mudel ivahel - Susuki gsf bändit v Honda Hornet.
Oskab keegi neid 2 isendit võrrelda? Ise olen 186 pikk ja 90 ümber kõikuv vend, ehk on keegi samat masti vend nendeotsas istud?Kuid põhi küsimus, miks ma just selle teema valisin on, et leidsin Auto24'st Susuki gsf Bandit 1200 kuulutuse, masin asub Saaremaal ning ise pesitsen Tartus, et seda lihtsalt kaema minna on natukene pikk maa, seega loodaksin saada siit toetavat arutelu konkreetse tsikli kui ka üldist bänditite kohta, kuna nägin siin foorumis ühe 600 banditi kohta päris asist arutelu. Vb on kellelgi reaalset kokku puudet olnud kõne aluse tsikliga, ehk jagab siis ka siin oma muljeid.
Kuulutus: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.htmlLugesin läbi ka selle teema ning mulje tundub üldiselt bänditist hea - vastupidav, mugav jne. Ilmselt põhiline sõidu tsoon oleks linn.
Parimat,
Alo
600banditi teema oli tore jah sain kätte oma kuuesajase. kaalusin ise sama 1200banditit aga hakkasin lõpuks veidi kartma nii suurt kuna varasem kogemus kaherattalistega väike. aga niipalju julgen sulle soovitada, et tunnen antud isendi omanikku ja vaevalt vana põrsast kotis müüb.
Re: Suzuki 1200 Bandit
RUNNER kirjutas:
Uuri välja mis amordid pandud on sellele. Kuna banditi enda omad on suhteliselt pikad on raske leida sama pikkasid UPSIDE DOWN amorte.
Kui on pandud lühemad, siis see muudab ratta ebastabiilsemaks suurtel kiirustel ja võibolla ka kurvides.
Vaja on teada kas omanik on kompenseerinud seda et need USD amordid lühemad on kui originaalid. Midagi musta on näha amortide otsas ülemise prilli juures.
Aga muidu ma ise 191cm/91kg ja väga mugav on sõiduasend on minu jaoks minu banditil. 1157cc mootor on linnas päris mugav, vääne on madalalt kätte saadav.
-
Teema algataja
Re: Suzuki 1200 Bandit
AVarik kirjutas:RUNNER kirjutas:Uuri välja mis amordid pandud on sellele. Kuna banditi enda omad on suhteliselt pikad on raske leida sama pikkasid UPSIDE DOWN amorte.
Kui on pandud lühemad, siis see muudab ratta ebastabiilsemaks suurtel kiirustel ja võibolla ka kurvides.
Vaja on teada kas omanik on kompenseerinud seda et need USD amordid lühemad on kui originaalid. Midagi musta on näha amortide otsas ülemise prilli juures.Aga muidu ma ise 191cm/91kg ja väga mugav on sõiduasend on minu jaoks minu banditil. 1157cc mootor on linnas päris mugav, vääne on madalalt kätte saadav.
Bantiti ostjale!
Osta AVarik´u bandit ära, see on mootorratta moodi (2 sumpat)!
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
1200-se ja 600 banditi kaaluvahe on suht olematu. 6kg dry weight (bikez.com) Juhitavuselt mõlemad pigem rahuliku loomuga ja pisut kohmakad. Eriti 600 bandit võrreldes näiteks horneti jms. Minu soovitus oleks, et kui võtta Bandit siis kindlasti 1200(1250)ne.
Re: Suzuki 1200 Bandit
AVarik kirjutas:RUNNER kirjutas:Uuri välja mis amordid pandud on sellele. Kuna banditi enda omad on suhteliselt pikad on raske leida sama pikkasid UPSIDE DOWN amorte.
Kui on pandud lühemad, siis see muudab ratta ebastabiilsemaks suurtel kiirustel ja võibolla ka kurvides.
Vaja on teada kas omanik on kompenseerinud seda et need USD amordid lühemad on kui originaalid. Midagi musta on näha amortide otsas ülemise prilli juures.Aga muidu ma ise 191cm/91kg ja väga mugav on sõiduasend on minu jaoks minu banditil. 1157cc mootor on linnas päris mugav, vääne on madalalt kätte saadav.
Isegi uurima ei vaevuks, gondel on mingi e-bay oma, amordid kahtlased, värv sinine (on üldse sinist originaalvärvi bandiiti?) - ehk siis tõenäoliselt hea matsu üle elanud ja kenasti kokku keevitatud asjapuu.
Re: Suzuki 1200 Bandit
Isegi uurima ei vaevuks, sest sinine on? See ratas ei ole kindlasti selline rääbakas nagu see mattmust 600ne leedu jurakas.
Hark paistab ees olevat GSXR 1100 oma, välismaal üsna tavaline mod ja kiidetakse. Koso kellad paistavad olevat (või k1+ gixxeri omad aretatud, ei saa pildi pealt täpselt aru). Mask ja porikas on küll nagu võõrkehad seal. Kui käed küljes ja need ära vahetada, saab päris kena pilli.
Paari tunni pärast ehk kirjutan täpsemalt, üks tuttava tuttav käis seda millalgi vaatamas.
Re: Suzuki 1200 Bandit
Tunnen tüüpi kes selle ratta kunagi ehitas. Ees on tõesti 1100 gsxr-i esihark. Edasi astus ka loomamoodi ja muidugi ka hääled. See sinine värv päriselus väga ilus, ja kuldsed veljed ka üli hästi sinna sobivad. Muidugi maitsed on erinevad. Ei kujuta ette palju neid omanike sellel rattal vahepeal olnud. Millalgi liikus Kuressaare vahel
Re: Suzuki 1200 Bandit
Juba on päris palju asjalikku infot kokku vooland - tänud. Ise poleks seda esiamorti märgantki. Iseenesest mulle selle tsikli välimus väga meeldib. Kuid mulle oleks see esimeseks rattaks ning oleks soov et kõik viled värgid töötaks ning 1. mese hooaja ilusti ilma suuremate remondi kuludeta sõita saaksin. Kirjutasin ka meili müüale.. Hetkel ootan vastust. Hetke andmete kohaselt tean aind, et masin asub tõesti saaremaal.
On kellelgi kokku puuteid ja kogemusi selle gixeri USD amordiga banditi all?
Aga jätkaku arutelu, on väga huvitav lugeda
Alo
Re: Suzuki 1200 Bandit
Tegin 2 nädalat tagasi selle rattaga korraks väikse tiiru. Mahti on mine haara lenksust ja proovi sõita, hakkab meeldima. Pill näeb reaalsuses parem kui pildil.
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 09 Sept 2008, 00:39
- Tsikkel: honda cbr900rr suzuki gsf600
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
Siuke sinine täiesti olemas minulgi ja mingi aeg tagasi oli üks sarnane veel müügis.Sai ka koos sõitmas käidud, nt.jõulusõit.
Isegi uurima ei vaevuks, gondel on mingi e-bay oma, amordid kahtlased, värv sinine (on üldse sinist originaalvärvi bandiiti?) - ehk siis tõenäoliselt hea matsu üle elanud ja kenasti kokku keevitatud asjapuu.[/quote]
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Suzuki 1200 Bandit
Pead ei anna, aga minuarust 1200 ei ole sinist. 600 on küll siniseid sarnase aastaga.
See on nüüd ainult minu isiklik arvamus, aga mina endale ei ostaks algosadeks võetud ja siis krt teab mis juppidest kokku lapitud pilli. Lihtsalt ma ei suudaks suurel kiirusel peast välja saada mõtet, milliste ehituskruvidega säärane aparaat võib olla kokku klopsitud.
See konkreetne ratas tundub muidugi välimusepoolest kobe (kuigi mulle ei meeldi).
Loomulikult au ja kiitus inimesele kes selle endajaoks valmis on teinud. Kindlasti võib olla see korralik asi, pole ise kaemas käinud.
Ega siin arvamusi lugedes targemaks ei saa. Mine proovi, kuula, katsu, vääna. Kui tundub äge ja kõik meeldib, siis polegi ju midagi mõelda...
Igaljuhul tasub võtta 1200. 600 võrreldes kaal sama, aga minek nagu öö ja päev.
Edu!
Re: Suzuki 1200 Bandit
renxx9 kirjutas:Igaljuhul tasub võtta 1200. 600 võrreldes kaal sama, aga minek nagu öö ja päev.
et päeval näed kuhu lähed ja öösel ei näe?
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
rinx85 kirjutas:renxx9 kirjutas:Igaljuhul tasub võtta 1200. 600 võrreldes kaal sama, aga minek nagu öö ja päev.
et päeval näed kuhu lähed ja öösel ei näe?
Jah öö ja päev 1sekund on vahe kas see korvab kuni 2l kütuse suurema tarbimise, vot ei tea.
Kui tahad reisile minna, võta 1200 aga kui niisama lobistada siis töökorras 600 ajab kenasti asja ära.
Ja kui tahad kiiremat, siis võta SV!
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: Suzuki 1200 Bandit
jbob kirjutas:rinx85 kirjutas:renxx9 kirjutas:Igaljuhul tasub võtta 1200. 600 võrreldes kaal sama, aga minek nagu öö ja päev.
et päeval näed kuhu lähed ja öösel ei näe?
Jah öö ja päev 1sekund on vahe kas see korvab kuni 2l kütuse suurema tarbimise, vot ei tea.
Kui tahad reisile minna, võta 1200 aga kui niisama lobistada siis töökorras 600 ajab kenasti asja ära.Ja kui tahad kiiremat, siis võta SV!
Niisama lobistada ?
Kas tõesti 1sek vahet ? tahaks täitsa proovida ise 600se vastu
Re: Suzuki 1200 Bandit
AVarik kirjutas:Kas tõesti 1sek vahet ? tahaks täitsa proovida ise 600se vastu
MCN:
gsf600: 1/4-mile acceleration 12.4 secs
gsf1200: 1/4-mile acceleration 11.3 secs
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
lõppkiirus on suurem samuti 1200
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: Suzuki 1200 Bandit
jbob kirjutas:lõppkiirus on suurem samuti 1200
selge see
nullist sajani peaks olema kiirendus sama paberite järgi?
Re: Suzuki 1200 Bandit
Ega see 600ne nüüd ka päris kaubarong ei ole. Liigub pöördes olla täitsa nobedalt, nii et neljarattalistele jalgu ei jää.
Võib proovida küll 1200se vastu eksperimendi mõttes. Siis peaks juhtide kaalud ka enam vähem võrdsed olema - mina + riietus = ca 120 kg.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Suzuki 1200 Bandit
Ma olen kunagi joonele pand pullipärast. Nullist sajani (umbes) jah ehk polnud erilist vahet, pigem esimestel meetritel läks 600 isegi ettepoole. Aga 100+ polnud 600 enam kuskil näha, isegi pole mõtet üritada. Kaalupoolest olin mina 20- kg raskem.
Loomulikult liigub 600 ka piisavalt, ei jää kellegile jalgu ja saab teistele järgi ka ilusti. Lihtsalt teda tuleb koguaeg rämedalt pöördes hoida. Tonnisega pole peaaegu kunagi vaja isegi ekstreemsemal möödasõidul käiku alla lüüa, seda isegi kahekesi sõites.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Suzuki 1200 Bandit
oot Yerba,müüsid oma ilusa sv-e ära ja ostsid vana kuuesajase bandiidi?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.