algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Moderaator: Moded
näiteks ktm-i saab identifitseerida järgmisel aadressil:
http://www.ktmcyclehutt.com/checkvin.htm
endal oli juhus kus vini kontrollides selgus et müüdav ratas on vanem kui müügikuulutuses välja reklaamitud. niiet ärgem laskem ennast petta.
kusagil netiavarustes peaks ka teiste markide analoogsed leheküljed leiduma. kes teab andku link.
http://www.ktmcyclehutt.com/checkvin.htm
endal oli juhus kus vini kontrollides selgus et müüdav ratas on vanem kui müügikuulutuses välja reklaamitud. niiet ärgem laskem ennast petta.
kusagil netiavarustes peaks ka teiste markide analoogsed leheküljed leiduma. kes teab andku link.
keegi võiks mulle lollile ära seletada milles avaldub nelari kallidus võrreldes kahetaktilisega. huvi pärast võrdlesin ktm520rfs-i ja ktm250 2T kolvi ja väntvõlli kuluosasid mis sisaldas kolvi remondisetti, vändalaagreid, väntvõlli remondisetti, simmereid ja 4T puhul lisaks tasakaalustusvõlli ja nukkvõlli laagreid. mõlema mootori puhul tuli osade hind ühte auku ca 8500 eek-u. 2T-l on kolvi eluiga seejuures üle 2x väiksem. tea kas jätsin midagi kahe silma vahele?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Ei tea kust sa need hinnad võtsid, aga näiteks 450 SX samad kuluosad maksavad ca 17 650,- ja 250SX 5 400,- krooksu vastavalt. Mõlemite puhul jätsin simmerid ja muud papitihendid arvestamata, sest nad üldpilti ei muuda.mayhem kirjutas:keegi võiks mulle lollile ära seletada milles avaldub nelari kallidus võrreldes kahetaktilisega. huvi pärast võrdlesin ktm520rfs-i ja ktm250 2T kolvi ja väntvõlli kuluosasid mis sisaldas kolvi remondisetti, vändalaagreid, väntvõlli remondisetti, simmereid ja 4T puhul lisaks tasakaalustusvõlli ja nukkvõlli laagreid. mõlema mootori puhul tuli osade hind ühte auku ca 8500 eek-u. 2T-l on kolvi eluiga seejuures üle 2x väiksem. tea kas jätsin midagi kahe silma vahele?
520 RFS-i ei saa päris mõõdupuuks võtta sest on suhteliselt aeglase mootoriga ja vastavalt ka terasklappidega, mida muudel nelaritel ei ole.
Seega oleks 450SX õigem võrdlus.
jah võrdluse tegin 2001a rataste vahel arvestusega et ega algajad tavaliselt uut ratast ei osta, aga tõesti, titaanklapid ajavad kulud suureks kuigi saab väita et algaja käes on 4t hooldusvälbad tunduvalt pikemad sest ikka käib alumise otsaga töristamine samas kui 2t selleks et üldse liikuda on koguaeg pöördes. selline subjektiivne arvamus.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
reinuvaderile teadmiseks et enne 2004 aastat ei tehtud kawasaki(ega suzuki ega ka honda) 250cc 4t krossi tsikleid.
ja www.bikepics.com on minuarust kõige parem koht tsikli aasta kindlaks tegemisel. ise tean väga paljusid tsikleid juba peast(jutt krossikatest) et mis moodi nad välja peavad nägema.
ja www.bikepics.com on minuarust kõige parem koht tsikli aasta kindlaks tegemisel. ise tean väga paljusid tsikleid juba peast(jutt krossikatest) et mis moodi nad välja peavad nägema.
Eat your veggies, little people
ei hakka uut teemat tegema aga mis sellest arvate
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mingi naljanumber või siis ka võimalik korralikult rajal sõita?Ise suurt krossiratastest ei tea midagi sellepärast küsin.Uus ja nii odav ju?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mingi naljanumber või siis ka võimalik korralikult rajal sõita?Ise suurt krossiratastest ei tea midagi sellepärast küsin.Uus ja nii odav ju?
terv
Küsimus kawasaki kx 250f-i kohta, va. 2005. Nimelt täiesti reeglipäraselt pärast umbes 10ne minutilist sõitu sureb masin lihtsalt välja. Pärast väljasuremist läheb kohe uuesti tööle, kuid siis hakkavad väljasuremised toimuma iga mõnekümnemeetrise sõidu järel. Lastes rattal kuskil pool tundi seista, hakkab nõiaring justkui otsast pihta: 10 min sõitu, siis sureb välja ja hakkab nii tegema nagu varem. Väljasuremine ei ole tingitud liigakõrgest käigust kurvis jm sõiduvigadest: ta lihtsalt jääb seisma. Sai ka karbuss lahti võetud ja läbi puhutud, sealt tuli parasjagu mustust välja. Mis arvate, kas asi võib ikka veel karbussis olla, mis sai puhastatud või järsku on viga elektrisüsteemis, et mootori mingi temperatuuri saavutamisel näiteks miski lakkab töötamast
Ratas on ka seisnud enne minu kätte tulemist umbes 2 kuud. Ehk pakute veel varjante, mis veaks võib olla 
Küsimus kawasaki kx 250f-i kohta, va. 2005. Nimelt täiesti reeglipäraselt pärast umbes 10ne minutilist sõitu sureb masin lihtsalt välja. Pärast väljasuremist läheb kohe uuesti tööle, kuid siis hakkavad väljasuremised toimuma iga mõnekümnemeetrise sõidu järel. Lastes rattal kuskil pool tundi seista, hakkab nõiaring justkui otsast pihta: 10 min sõitu, siis sureb välja ja hakkab nii tegema nagu varem. Väljasuremine ei ole tingitud liigakõrgest käigust kurvis jm sõiduvigadest: ta lihtsalt jääb seisma. Sai ka karbuss lahti võetud ja läbi puhutud, sealt tuli parasjagu mustust välja. Mis arvate, kas asi võib ikka veel karbussis olla, mis sai puhastatud või järsku on viga elektrisüsteemis, et mootori mingi temperatuuri saavutamisel näiteks miski lakkab töötamast


Vastaks siis mõnele teie küsimustele!
Keegi küsis et Kawasaki kx80 mootoriõli kohta,oli endal ka selline ja minu arusty panin vist 650ml õli sisse ja asi oli saponks!
Vastaks veel reinuvaderile et siis 2T ja 4T hooldusehind on kui öö ja päev,et 4T läheb hullult kalliks!Aga 4T on tunduvalt mugavam sõita jällegi.
Ja siis keegi tahtsi osta endale seda Aquila Orion 250cm3----Et siis nii palju sellest et mul endal on sarnane variant ainult kõvasti suuremate kummidega!Muidu on väga hea pill aga väike viga on see et just sellel sinu valikul on väikesed kummid ja on kehv rajal sõita,ja eks need kõik hiina omad kipuvad väga kiiresti lagunema ja kohe alguses tuleb palju vigu külge:D Aga nii sama metsas paugutamiseks on väga hea masin!
Vastaks veel reinuvaderile et siis 2T ja 4T hooldusehind on kui öö ja päev,et 4T läheb hullult kalliks!Aga 4T on tunduvalt mugavam sõita jällegi.
Ja siis keegi tahtsi osta endale seda Aquila Orion 250cm3----Et siis nii palju sellest et mul endal on sarnane variant ainult kõvasti suuremate kummidega!Muidu on väga hea pill aga väike viga on see et just sellel sinu valikul on väikesed kummid ja on kehv rajal sõita,ja eks need kõik hiina omad kipuvad väga kiiresti lagunema ja kohe alguses tuleb palju vigu külge:D Aga nii sama metsas paugutamiseks on väga hea masin!

Võta seda süütemängu mähise juttu tõsiselt. Ilmselt, kui uuesti proovid, saad teada, et kui mootorit mitte teatud pööretest üle lasta (~5000-6000rpm, võib olla ka vähem) siis saab sõita ka pikemalt ja kui välja sureb ja hoog on veel sees, võta sidur sisse ja lase mootoril korraks seisma jääda ja lase kohe jälle hool mootor käima vedada. Kui siis kohe käivitub peale mootori hetkelist seiskamist, ei ole viga karburaatoris ega ka arvatavasti CDI-s, vaid pigem süütemängus. Kõige lihtsam oleks kasutada sama aasta rattaga vahetusmeetodit, saab asja kiiresti selgeks.Herilane1 kirjutas:terv
Küsimus kawasaki kx 250f-i kohta, va. 2005. Nimelt täiesti reeglipäraselt pärast umbes 10ne minutilist sõitu sureb masin lihtsalt välja. Pärast väljasuremist läheb kohe uuesti tööle, kuid siis hakkavad väljasuremised toimuma iga mõnekümnemeetrise sõidu järel. Lastes rattal kuskil pool tundi seista, hakkab nõiaring justkui otsast pihta: 10 min sõitu, siis sureb välja ja hakkab nii tegema nagu varem. Väljasuremine ei ole tingitud liigakõrgest käigust kurvis jm sõiduvigadest: ta lihtsalt jääb seisma. Sai ka karbuss lahti võetud ja läbi puhutud, sealt tuli parasjagu mustust välja. Mis arvate, kas asi võib ikka veel karbussis olla, mis sai puhastatud või järsku on viga elektrisüsteemis, et mootori mingi temperatuuri saavutamisel näiteks miski lakkab töötamastRatas on ka seisnud enne minu kätte tulemist umbes 2 kuud. Ehk pakute veel varjante, mis veaks võib olla
Kuigi seda on raske kontrollida, kaob säde ära sellel hetkel ja taastub millegipärast peale mootori hetkelist seiskumist kuni järgmise korrani.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Re: Vastaks siis mõnele teie küsimustele!
Palun põhjenda oma oletust ka! Eriti huvitab mind hindade võrdluse vahe, kus kirjeldatakse, millest see "hull" vahe tekib.Ardi47 kirjutas:Vastaks veel reinuvaderile et siis 2T ja 4T hooldusehind on kui öö ja päev,et 4T läheb hullult kalliks!Aga 4T on tunduvalt mugavam sõita jällegi.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vastaks siis mõnele teie küsimustele!
Loe mõni postitus ülaltpooltmella kirjutas:Palun põhjenda oma oletust ka! Eriti huvitab mind hindade võrdluse vahe, kus kirjeldatakse, millest see "hull" vahe tekib.Ardi47 kirjutas:Vastaks veel reinuvaderile et siis 2T ja 4T hooldusehind on kui öö ja päev,et 4T läheb hullult kalliks!Aga 4T on tunduvalt mugavam sõita jällegi.

No ei tule seda hullu vahet minuarust kusagilt. Eeldusel, et algaja krossiharrastaja ei osta titaanklappidega üüberkrossarit.
Minu 450EXC on näiteks mittetitaanklappidega ja neid ei tule vahetada üle mõistuse tihedalt (õigemini ei tule mulle hetkel üldse manualist meelde, et neid mingi kohustusliku välba tagant vahetada tuleks).
Kolvi, kepsu ning laagrite vahetus peaks olema ka suht väikese vahega. Kolbi vahetatakse 2T masinal minuteada tihedamini.
Nelaril, kui sa pole hull sõitja, võib vahetada kolbi-kepsu aastase intervalliga. Enamus niisama töristajatest vahetab kord paari-kolme aasta jooksul. kui sedagi.
Ainus vahe on ilmselt õlivahetuses. Samas sööb 2T selle õli hinna läbi bensu ikkagi ära. Jäävad filtrid - 100kr tükk.
Samas, 2T masinal võib olla ka sisse- ja väljalaskeklapp. esimene neist vajab aegajalt vahetust.
Niiet millest see 2T -4T hinnavahe tuleb harrastaja tsikli hooldusel?
minu 5h/10h regulaarhooldus 4T masinal on 300kr (filtrid/õli) + ketiõli.
Eks 2T omajad võivad arvutada, palju selleks kuluva 50L/100L kütuse jaoks kvaliteetõli kulub.
Minu 450EXC on näiteks mittetitaanklappidega ja neid ei tule vahetada üle mõistuse tihedalt (õigemini ei tule mulle hetkel üldse manualist meelde, et neid mingi kohustusliku välba tagant vahetada tuleks).
Kolvi, kepsu ning laagrite vahetus peaks olema ka suht väikese vahega. Kolbi vahetatakse 2T masinal minuteada tihedamini.
Nelaril, kui sa pole hull sõitja, võib vahetada kolbi-kepsu aastase intervalliga. Enamus niisama töristajatest vahetab kord paari-kolme aasta jooksul. kui sedagi.
Ainus vahe on ilmselt õlivahetuses. Samas sööb 2T selle õli hinna läbi bensu ikkagi ära. Jäävad filtrid - 100kr tükk.
Samas, 2T masinal võib olla ka sisse- ja väljalaskeklapp. esimene neist vajab aegajalt vahetust.
Niiet millest see 2T -4T hinnavahe tuleb harrastaja tsikli hooldusel?
minu 5h/10h regulaarhooldus 4T masinal on 300kr (filtrid/õli) + ketiõli.
Eks 2T omajad võivad arvutada, palju selleks kuluva 50L/100L kütuse jaoks kvaliteetõli kulub.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Nojah, näita siis mulle ka seda mittetitaanklappidega krossaritmella kirjutas:No ei tule seda hullu vahet minuarust kusagilt. Eeldusel, et algaja krossiharrastaja ei osta titaanklappidega üüberkrossarit.
Minu 450EXC on näiteks mittetitaanklappidega ja neid ei tule vahetada üle mõistuse tihedalt (õigemini ei tule mulle hetkel üldse manualist meelde, et neid mingi kohustusliku välba tagant vahetada tuleks).
Kolvi, kepsu ning laagrite vahetus peaks olema ka suht väikese vahega. Kolbi vahetatakse 2T masinal minuteada tihedamini.
Nelaril, kui sa pole hull sõitja, võib vahetada kolbi-kepsu aastase intervalliga. Enamus niisama töristajatest vahetab kord paari-kolme aasta jooksul. kui sedagi.
Ainus vahe on ilmselt õlivahetuses. Samas sööb 2T selle õli hinna läbi bensu ikkagi ära. Jäävad filtrid - 100kr tükk.
Samas, 2T masinal võib olla ka sisse- ja väljalaskeklapp. esimene neist vajab aegajalt vahetust.
Niiet millest see 2T -4T hinnavahe tuleb harrastaja tsikli hooldusel?
minu 5h/10h regulaarhooldus 4T masinal on 300kr (filtrid/õli) + ketiõli.
Eks 2T omajad võivad arvutada, palju selleks kuluva 50L/100L kütuse jaoks kvaliteetõli kulub.

Pealegi oled sa õnnelik KTM-i omanik, millel tõesti ei ole kolvivahtusvälp väga tihe. Japside puhul ei ole 4T ja 2T suurt vahet. Honda pakub CRF250-le välpa 15 h. Samas elu näitb, et need titaanklapid kuluvad iga sõidustiiliga.
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Hommik!nagu näha hoiavad krossimehed tõesti kokku ja aitavad nõuga ka nö algajaid,SUUR TÄNU TEILE SELLE EEST!aga ikka on nii,et 1-loll oskab rohkem küsida kui 100-tarka vastata.nii küsingi jälle,et ärge pahandage kuid see hoolduse teema,et iga 5h tagant see ja 10h järel too.....no ma ei tea,kui ütleme kuus sõidan korra-paar ja selge on see,et ei kasuta ju algajana ära pooltki masina ressursist,seda enam kui uueks pilliks valin 250cm3/4t,kas siis on ikka need välbad NII kohustuslikud??samas otse loomulikult vahetan ma õlisi(kasutan tuntuid firmasi)filtreid jne?2:on nüüd selgitustest jäänud silma,et 2t on odavam pidada,ei vaidle aga praegusel momendil pole ühtegi pilli ei auto24,s ega mujal va üle 2001,nats vanad ju...see-vastu 4t 2004 ja üle ning hinna vahe pole 10 tuhhigi(mõtlen ikkagi pille mis jäävad alla 50tuhhi)?ja veel üks loll küsimus,nimelt ajavad sõbrad peale,et võta suur pill e 450,sõidad nagu miska ja ei näe vaeva,st,et mina seda peeneks ei sõida???...usun,et ei sõida aga minu kogemuste juures,kas ei oleks see ost liiga ennast traumeeriv otsus?muide on mul pakkumises 2004a honda450/4t ja hinnaga alla 50tuhhi?ja eks kasutatud pilli ost on ikkagi risk,sest olen nüüd 2 masina omanik olnud ning mõlemaga olen saanud nats petta,sest välimus on ju petlik ja see teeb ettevaatlikuks.edu!
jah, EXC pole krossipill. Samas, näita mulle neid krossiharrastajaid, kes titaanklapid enda kasuks pööravad 
Tegelikult hakkas huvitama, mis ajast mingitel nimega krossinelaritel klapid titaani peale kolisid ja kas terasklappidega mudeleid ka veel toodetakse?
tundub, et just need detailid tekitavad müüdi nelari kallist hooldusest.

Tegelikult hakkas huvitama, mis ajast mingitel nimega krossinelaritel klapid titaani peale kolisid ja kas terasklappidega mudeleid ka veel toodetakse?
tundub, et just need detailid tekitavad müüdi nelari kallist hooldusest.
KTM annab välbad võistleja ja harrastaja järgi. Ehk siis 10h või 100L kütust harrastajal õlivahetus. Ületada ei tohi üle 2h.reinuvader kirjutas:.. see hoolduse teema,et iga 5h tagant see ja 10h järel too.....no ma ei tea,kui ütleme kuus sõidan korra-paar ja selge on see,et ei kasuta ju algajana ära pooltki masina ressursist,seda enam kui uueks pilliks valin 250cm3/4t,kas siis on ikka need välbad NII kohustuslikud??samas otse loomulikult vahetan ma õlisi(kasutan tuntuid firmasi)filtreid jne?
Lätis rääkisin ühe sealse tõsise tegijaga ja see ütles mulle otse, et tema vahetaks 2h tagant ka algajal. Ehk siis kohe, kui õli hakkab mustaks minema.
Elu näitab, et välpasid ületatakse pidevalt. Milline on selle mõju mootorile - minul info puudub.
njah kasutatud krossipilli ostmisel kui ajalugu ei ole teada peakski arvestama põhiliste kuluosade vahetamisega ehk siis ostad ratta tõmbad mootori laiali ja vaatad supler käes mis sealt vastu vaatab. eks algaja õpib ikka oma vigadest sest ise andsin kohe tuld ja mõne tunni pärast oligi mootor koos kuigi profülaktika oleks maksnud natuke aega ja tühiseid ühikuid.
kulutuste pärast ei maksa ka väga palju muretseda sest kui sulle asi meeldib siis sa ei mõtle enam kulude peale vaid sellele kuidas rajale saada. hoiatuseks võiks öelda et motokross tekitab raskekujulist kroonilist sõltuvust.
kulutuste pärast ei maksa ka väga palju muretseda sest kui sulle asi meeldib siis sa ei mõtle enam kulude peale vaid sellele kuidas rajale saada. hoiatuseks võiks öelda et motokross tekitab raskekujulist kroonilist sõltuvust.
Viimati muutis mayhem, 24 Apr 2008, 23:49, muudetud 1 kord kokku.
Mella alati pole vaja ka nii tark olla. Kõik on tore enda kogemus + raamatutarkus jne. Sellest alati ei piisa. Kõik ei sõida KTM-iga. Paljud sõidavad teiste ratastega ka eksole. Titaanklappe on ikka vaja, siis läheb motikas ilusti pöördesse jne. Kui samatmoodi ülikriitiline olla siis võib ju öelda et see 525 mootor on lausmõtetu krossirjal, võrreldes CRF-KXF-YZF-RMZ 450 on ta lausa klikiaegne ebamugav asjandus mis sobib ainult üksikutele "traktoristidele" jne jne.
Igasugu tarkusi võib öelda.
Kõige ohtlikum variant 4 takti mootorile on tegelikult selline keskmiselt kehva harrastaja kes tahab hirmsasti gaasitada ja kellel õigel ajal käikude ülesvahetamine probleemiks. Pole vahet kas raudklapp või titaan, kui allamäge kuskil täiega lastakse on klapid peas ikka või mis iganes. Titaani eelis on see, et need tihtipeale surnud klapivedrud jõuavad ehk veel kuidagi neid klapikesi liigutada, raud jääb sellistel juhtudel kiiremini "ajale" jalgu.
See on üks näide.
Näited on erinevaid nagu porikrossil rajal sooni.
2 takti on iga kell odavam ja lihtsam. Pole mõtet üritada rääkida musta valgeks. 2 taktiga võib tegelikult ka mingi suvaline harrastaja sõita ühe kolviga aasta või isegi kaks kui filter puhas ja düüs õige.
Igasugu tarkusi võib öelda.
Kõige ohtlikum variant 4 takti mootorile on tegelikult selline keskmiselt kehva harrastaja kes tahab hirmsasti gaasitada ja kellel õigel ajal käikude ülesvahetamine probleemiks. Pole vahet kas raudklapp või titaan, kui allamäge kuskil täiega lastakse on klapid peas ikka või mis iganes. Titaani eelis on see, et need tihtipeale surnud klapivedrud jõuavad ehk veel kuidagi neid klapikesi liigutada, raud jääb sellistel juhtudel kiiremini "ajale" jalgu.
See on üks näide.
Näited on erinevaid nagu porikrossil rajal sooni.
2 takti on iga kell odavam ja lihtsam. Pole mõtet üritada rääkida musta valgeks. 2 taktiga võib tegelikult ka mingi suvaline harrastaja sõita ühe kolviga aasta või isegi kaks kui filter puhas ja düüs õige.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Japsid ei ole kunagi terasklappidega pille teinud, KTM-il on alates 450SX-i tulekust titaanid (va 520 ja 525), Huskyl on kõikidel TC250 ja TC450 pillidel titaanid.mella kirjutas:jah, EXC pole krossipill. Samas, näita mulle neid krossiharrastajaid, kes titaanklapid enda kasuks pööravad
Tegelikult hakkas huvitama, mis ajast mingitel nimega krossinelaritel klapid titaani peale kolisid ja kas terasklappidega mudeleid ka veel toodetakse?
tundub, et just need detailid tekitavad müüdi nelari kallist hooldusest.
Ok, vaidlus kisub huvitavaksracerx kirjutas:Mella alati pole vaja ka nii tark olla. Kõik on tore enda kogemus + raamatutarkus jne. Sellest alati ei piisa. Kõik ei sõida KTM-iga. Paljud sõidavad teiste ratastega ka eksole. Titaanklappe on ikka vaja, siis läheb motikas ilusti pöördesse jne.

Mida on vastandada enda kogemusele+ raamatutarkusele? Võtaks aluseks, et tehaseinsenerid ka midagi teemast jagavad ning tehas umbropsu soovitusi ei jaga. Tehase teamiinfot ju vabalt ei liigu.
Mulle pigem tundub, et pooled "tegijad" on oma kogemuse peal ning raamatutarkust pole elusees näinud, mis kokku teeb märksa hullema kombinatsiooni kui sinu kirjeldatu.
Ma võin sulle teinekord omavahel ühe tsikli amortide tegemise halenaljakat lugu rääkida, mis peaks sõnale "margiesinduse mehhaanik" uuema tähenduse andma

Või mis kasu on tehase infol põhineval teadmisel, kui neid ei kasutata..
Mis aga titaanklappide teemasse puutub.. jah, käiguapsakaid andestavad paremini. Iseasi, kas niisama töristamiseks on vaja tipppille omada, kui neljandikkugi masina pakutavast ei osata kasutada. Kui aga KTM on tõesti ainuke, kel on tootmises olnud terasklappidega krossarid, siis on muidugi margi valik selles küsimuses oluliselt piiratum

Titaan vs. SS (roostevaba) klapid teema kohta võib välismaistest allikatest "tonnide" kaupa lugusi leida. Eks need titaanklapid ikka racing mõttes paremad on (kergemad põhiliselt ja sellest tulenevad eelised), roostevaba klapi eeliseks on pikemaealisus performance-i arvel. Ilmselt on ss klapide koht rohkem enduromootoris, titaan klapi koht jälle krossimootoris. Mis muidugi ei tähenda, et ka krossika mootoris ei võiks kasutada vastupidavamaid SS klappe (loomulikult koos vedrude ja muu mudruga), neid on täitsa saada ja kes ei võistle ja iga aasta uut ratast (või mitut) ei osta ning sõidavad oma lõbuks, kasutavad neid mujal maailmas palju. Yamu on vist üks väheseid kelle ratastel on titaanklappidega vähem probleeme olnud, ilmselt tingituna 3-st sisselaskeklapist teiste tootjate 2 vastu, mis võimaldab sama põlemissegu koguse läbilasta kolmest natuke väiksemast klapist, kui teiste tootjate kaks peavad olema. Väiksemale klapipeale ei mõju nii suured koormused ja ka nukaprofiil on natuke pehmema sulgumisega. Aga vahet ei ole, võidusõidumootoritel on klapid kuluosad ja neid vahetatakse enne kui purunevad. Selles mõttes on 2T pikemas perspektiivis kindlasti odavam pidada, sest 4T on ju ka palju muid jubinaid mis tahavad vahest vahetust/hooldust (nukakett ja ketirattad, pingutid/leevendid, tihendeid ka nats rohkem, tasakaalustus mehhanismi jubinad, õlipumba jubinad jne.) Aga isiklikult arvan, et sõita on 4T rattaga kuidagi kergem, mis sest, et ta reeglina kaalult raskem. Seda näitab ka ilmselt see, et MX1-s väga palju enam 2T rattaid ei näe. Aga võib olla tulevad varsti tagasi, mine tea. 

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
kuldne jutt saqu.
SS on täitsa alternatiiv. Häda ainult selles, et eeldab omanikult pisut jebimist, sest vist põhiline saadavuskoht on USA. Saadavus on nii ja naa, igatahes olid mingi aeg vähemalt Honda SS klapid sama defitsiitsed nagu apelsinid vene ajal.
Aga nagu mainisin eeldab see pisut taipu, sebimist ja jebimist. Vahest jääb foorumist küll mulje, et ka kohaliku esinduse leidmisega on raskusi
.
PS. mella, sa võiks selle amordituunija ära mainida, teised väldiks reha otsa astumist
.
SS on täitsa alternatiiv. Häda ainult selles, et eeldab omanikult pisut jebimist, sest vist põhiline saadavuskoht on USA. Saadavus on nii ja naa, igatahes olid mingi aeg vähemalt Honda SS klapid sama defitsiitsed nagu apelsinid vene ajal.
Aga nagu mainisin eeldab see pisut taipu, sebimist ja jebimist. Vahest jääb foorumist küll mulje, et ka kohaliku esinduse leidmisega on raskusi

PS. mella, sa võiks selle amordituunija ära mainida, teised väldiks reha otsa astumist

Enam ei tohiks nii defkad ollamx77 kirjutas:kuldne jutt saqu.
SS on täitsa alternatiiv. Häda ainult selles, et eeldab omanikult pisut jebimist, sest vist põhiline saadavuskoht on USA. Saadavus on nii ja naa, igatahes olid mingi aeg vähemalt Honda SS klapid sama defitsiitsed nagu apelsinid vene ajal.

http://www.btosports.com/p/FMXSS
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Sõltub, palju on hinnavahe.crom kirjutas:Endalgi plaanis minna 4 t yle ja siit kysimus: KAs osta juba uus,või sobib ka paar hooaega sõitnud?
Loe kokku, mida on vaja hooldada milliste aegade tagant. kui just kasutatud pillil pole äsja tehtud täielikku mootori renoveerimist (kolb, keps, klapid, laagrid), arvesta nende vahetuse hind juurde ja seejärel võrdle uue hinnaga.
Uutest krossikatest tundub hetkel olema väga hea hinnaga Suzu 4T 250ccm. Minekut on ka parasjagu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.