Triumphi tulevik on elektriline
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1524
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 231 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Eks tanklad kujunevad tulevikus ümber kiirlaadimisjaamadeks. Kuskil korrusmajas või Kalamajas ei tule ilmselgelt kõne alla, et laed oma sõidukit kodus. Porsche salongi ees olev kiirlaadija peaks täna lükkama aku täis mõnekümne minutiga. Seda ei tehta otse võrgust vaid eemal on eraldi kast kus akud sees.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ülemiste VW keskuse, see mis Peetris asub, ees on õhtuti samuti pidevalt mingi Tesla juhtme otsas. Juht kas scrollib telot või magab sees, korduvalt seda pilti seal näinud. Äkki on naisega tülis pidevalt ja ööbibki seal, ei tea.StreetMoto kirjutas: ↑18 Veebr 2022, 16:24
Siia juurde üks ehe näide ja paras karrikatuurimaterjal eilsest päevast. Käisin ühe ürituse tarbeks eile otsimas "avalikku katusega väliala" ja muuhulgas kaalusin Ülemistel asuva T1 parkimismaja. Käisin vaatamas ja avanes järgmine olukord: esimese korruse parklas oli kümmekond autot, muuhulgas üks laadiv Tesla. Teise korruse parklas oli 2 autot, millest 1 laadiv Tesla. Kolmandal ja neljandal oli ainult 1 auto ja need mõlemad olid laadimisjuhtme otsas olevad Teslad. Kõikides Teslades istus sees (erinev) meeskodanik ja rullis nutifoni. Vot sihuke äge mobiilne kodukontor ootab tänasel päeval elektriauto ostjat
Ei tea, kas seal inimtühjas T1-s laevad nad kõik sellepärast, et on häbi rahvarohkes kohas näidata, et pool tööpäeva kulub juhtme otsas rippumisele või on seal mingi muu põhjus.
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Nagu tavaliselt on sul kombeks kõike üle võimendada, et oma arvamuse õigsust õigustada. Kas keegi mainis kusagil, et sõidab igapäevaselt 300 km? Ära mõtle ise asju välja.will111 kirjutas: ↑18 Veebr 2022, 17:49Eks kõik need isikud (keda siin tundub olevat ikka MEELETUL hulgal) kelle päevased mahasõidud on regulaarselt 300+km, võivad sellest unistusest siis suu puhtaks pühkida. Mind ajab see muidugi muigama sest ausalt öeldes ei viitsi isegi kaasa tunda inimesele, kes tõepoolest igapäevaselt viitsib 300 või rohkem kilomeetrit mis iganes sõidukis istuda ja lihtsalt kuskile "kulgeda"Selline asi on oma elu raiskamine ja absoluutne ning totaalne lollus. Aga eks muidugi vaba valik...
Mina ei sõida igapäevaselt 300, ka mitte 200. Aga vabalt juhtub neid perioode kus 1-2x nädalas võib selliseid päevi olla küll. Ja kui ma pean hakkama neid planeerima selle järgi kus juhe ning seal siis a 30min aega viitma, siis sellest tulenevalt langeb elektrikas valikust välja. Hinnast ei maksa rääkidagi. Mis muidugi ei tähenda seda, et ühel heal päeval ei võiks ma särtsukaga sõita. Akud arenevad, pakkudes pikemat sõiduulatust ja kiiremat laadimist, taristu areneb ka, hinnad muutuvad mõistlikumaks ja miks mitte siis.
El.tsiklist rääkides, siis isiklikult kasutan seda ainult hobisõidukina ning siis on sõidu pikkus valdavalt 200+ km, ka 300+ sõite tuleb sisse. Ei ole aega kuidagi seal neid laadimisaegu sisse sobitada. Vajadusel kiirelt benss sisse ja edasi.
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Nagu kõigil teistelgi (sina kaasa arvatud) 
Jah, keegi siin tõepoolest kuskil lausa konkreetselt mainis, et temal piirab see igapäeva tööd või sõitmist vms kui ei saagi ühe laadimisega umbes 300km maha sõita. Võid ise üles otsida, kus ja kes see täpsemalt oli, ma ei viitsi. Aga kas seda sõnasõnaliselt mainitakse või mitte...argumendi point on ju selge ja ühene, kui inimesed nii pingsalt muretsevad selle üle, et kus ikka laadida, kas ikka laadida saab ja kui kaua see võtab. Siis järelikult need inimesed peavad eeldama, et neil on väga tihti tarvis "poole tee peal" laadima minna. Kui ei oleks tihti tarvis siis kas tõesti see on elukatastroof kui peab kuskil vahel rooli taha paarkümmend minutit telefoni scrollima, samal ajal kohvi juues?
Kui sa teed (hobi)sõite pikkusega 200+ ja 300+km ning ütled mulle, et sul ei ole aega sinna ühe sõidu sisse vahel sobitada mingit max poole tunnist laadimisaega siis ma küsiks selle peale, et kust sa küll kõik selle aja nende hobisõitude jaoks üldse võtad?

Jah, keegi siin tõepoolest kuskil lausa konkreetselt mainis, et temal piirab see igapäeva tööd või sõitmist vms kui ei saagi ühe laadimisega umbes 300km maha sõita. Võid ise üles otsida, kus ja kes see täpsemalt oli, ma ei viitsi. Aga kas seda sõnasõnaliselt mainitakse või mitte...argumendi point on ju selge ja ühene, kui inimesed nii pingsalt muretsevad selle üle, et kus ikka laadida, kas ikka laadida saab ja kui kaua see võtab. Siis järelikult need inimesed peavad eeldama, et neil on väga tihti tarvis "poole tee peal" laadima minna. Kui ei oleks tihti tarvis siis kas tõesti see on elukatastroof kui peab kuskil vahel rooli taha paarkümmend minutit telefoni scrollima, samal ajal kohvi juues?
Kui sa teed (hobi)sõite pikkusega 200+ ja 300+km ning ütled mulle, et sul ei ole aega sinna ühe sõidu sisse vahel sobitada mingit max poole tunnist laadimisaega siis ma küsiks selle peale, et kust sa küll kõik selle aja nende hobisõitude jaoks üldse võtad?

Re: Triumphi tulevik on elektriline
@will111 sinuga on teema lihtne, sa ajad alati oma jora sõltumata sellest mida keegi su küsimustele vastab. See vastamine on nagu vastu tuult k.semine, ausalt.
Ma saan aru, et sul puudub lihtne võime mõista asjaolu, et kui inimese vaba aeg on limiteeritud ja ta soovib seda kasutada maksimaalselt hobi jaoks, antud juhul sõitmiseks, siis 30min tanklas passimist ei ole kvaliteetaeg.
Said natuke selgemaks? Ma ausalt ei usu ja ootan põnevusega järgmist joorupit.
Ma saan aru, et sul puudub lihtne võime mõista asjaolu, et kui inimese vaba aeg on limiteeritud ja ta soovib seda kasutada maksimaalselt hobi jaoks, antud juhul sõitmiseks, siis 30min tanklas passimist ei ole kvaliteetaeg.
Said natuke selgemaks? Ma ausalt ei usu ja ootan põnevusega järgmist joorupit.
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Noore ja lollina keerasin rekka rooli ning sattusin sellistesse kohtadesse kus inimesed sõidavad linna tööle 100+km iga päev. Ja õhtul tagasi. Autobahnil see 100km on sama pikk aeg kui Raplast Tallinna. Tavalise sakslase või rootslase jaoks ei ole 200km päevas mingi ulme pingutus. Rumal eestlane ei suuda seda uskuda ja tema jaoks tehaksegi läbisõidu korrigeerimisega asi usutavamaks.M.T. kirjutas: ↑18 Veebr 2022, 19:39Nagu tavaliselt on sul kombeks kõike üle võimendada, et oma arvamuse õigsust õigustada. Kas keegi mainis kusagil, et sõidab igapäevaselt 300 km? Ära mõtle ise asju välja.will111 kirjutas: ↑18 Veebr 2022, 17:49Eks kõik need isikud (keda siin tundub olevat ikka MEELETUL hulgal) kelle päevased mahasõidud on regulaarselt 300+km, võivad sellest unistusest siis suu puhtaks pühkida. Mind ajab see muidugi muigama sest ausalt öeldes ei viitsi isegi kaasa tunda inimesele, kes tõepoolest igapäevaselt viitsib 300 või rohkem kilomeetrit mis iganes sõidukis istuda ja lihtsalt kuskile "kulgeda"Selline asi on oma elu raiskamine ja absoluutne ning totaalne lollus. Aga eks muidugi vaba valik...
Mina ei sõida igapäevaselt 300, ka mitte 200. Aga vabalt juhtub neid perioode kus 1-2x nädalas võib selliseid päevi olla küll. Ja kui ma pean hakkama neid planeerima selle järgi kus juhe ning seal siis a 30min aega viitma, siis sellest tulenevalt langeb elektrikas valikust välja. Hinnast ei maksa rääkidagi. Mis muidugi ei tähenda seda, et ühel heal päeval ei võiks ma särtsukaga sõita. Akud arenevad, pakkudes pikemat sõiduulatust ja kiiremat laadimist, taristu areneb ka, hinnad muutuvad mõistlikumaks ja miks mitte siis.
El.tsiklist rääkides, siis isiklikult kasutan seda ainult hobisõidukina ning siis on sõidu pikkus valdavalt 200+ km, ka 300+ sõite tuleb sisse. Ei ole aega kuidagi seal neid laadimisaegu sisse sobitada. Vajadusel kiirelt benss sisse ja edasi.
Kui Eestis tööandja lubaks töötajal oma autot laadida ettevõtte kulul, siis oleks asjal jumet. Kütad Harjumaa servast elktrikaga linna, paned saba külge ja õhtul koju. Päevase laadimisega kannatab edasi-tagasi sõita ja kodus laadima ei pea. Kui minu tööandaja seda pakuks, siis võtaks mingi elektrika (Triumph) kohe teiseks tsikliks.
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Oi neid inimesi on ka täna meil siis Eestimaal küll, kes 100km tööle sõidavad. Vahest tundub ka endale uskumatu, et kas tõesti paremat alternatiivi pole, aga ju siis neil pole.
Ma oleks nõus elektrika kasuks otsustama ka ilma tööandja elektrita ehk kütuseta. Ainsad soovid on kas piisavalt suur läbisõit ühe akutäiega või siis kiire laadimisvõimalus ning taskukohasem hind.
Ma oleks nõus elektrika kasuks otsustama ka ilma tööandja elektrita ehk kütuseta. Ainsad soovid on kas piisavalt suur läbisõit ühe akutäiega või siis kiire laadimisvõimalus ning taskukohasem hind.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Seda kindlasti aga mitte ainult. Tean paljusid, kellel see ongi vabatahtlik valik. Üks tüüp käib Viitnalt iga päev. Üks käis Rakverest 8 aastat. Kaks tüüpi käivad Vändrast vähemalt 4 päeva nädalas. Ise olen kah Vändrast käinud ühe suve, lihtsalt maal oleku mõnu kaalus selle paar tundi sõitu üles. Peipsi äärest olen kah käinud 200km. Seda päris iga päev ei viitsi aga esmaspäeva hommikul linna ja reede õhtul maale. Mingit probleemi pole. Ma ütleks hoopis, et see ongi parem alternatiiv linnas vahtimise aseme. Kus juures need Peipsi äärest käijaid on isegi rohkem. Osa neist on väga heal majanduslikul järjel. Lihtsalt elada tahad maal aga töö on linnas.
Viimati muutis 701, 19 Veebr 2022, 17:03, muudetud 1 kord kokku.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ja kui inimene käib iga päev tööl tsikkliga 100km tagant kas see siis läheb hobi või tööaja arvestusse?kui inimese vaba aeg on limiteeritud ja ta soovib seda kasutada maksimaalselt hobi jaoks, antud juhul sõitmiseks
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Eks olene sellest inimesest endast, kuidas ta seda enda jaoks defineerib. Vist.
A täpse vastuse saad kõiketeadja käest, mingi lehekülje pikkuse jutuga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Mul on tööle mööda Tallinna ringteed 55km ja otse läbi linna 37km. Lisaks sõidan ka 50-100km päeval maha. Kaalusin just pistikhübriidi ostu teiseks autoks kuid jäi ära, sest hinna erinevus bensukaga oli liiga suur(ligi 20k ja tavahübriid 8k) ja mingit ökonoomiat ei oleks eales tekkinud. Just sain kätte uue bensuka automaadiga.M.T. kirjutas: ↑18 Veebr 2022, 21:31Oi neid inimesi on ka täna meil siis Eestimaal küll, kes 100km tööle sõidavad. Vahest tundub ka endale uskumatu, et kas tõesti paremat alternatiivi pole, aga ju siis neil pole.
Ma oleks nõus elektrika kasuks otsustama ka ilma tööandja elektrita ehk kütuseta. Ainsad soovid on kas piisavalt suur läbisõit ühe akutäiega või siis kiire laadimisvõimalus ning taskukohasem hind.
Ma oleks valmis ostma nii elektri auto kui tsikli kui need oleks samaväärsed praeguste diislite või bensukatega. No, aga nad pole hetkel isegi ligilähedaselt võrreldavad.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 49 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Mul on uus fäänsi tehas, kus töötan, siiani ei ole isegi meie kliimas elementaarseid pistikuid plokisoojenduseks suudetud panna, härrad tahavad juba oma el trandulette laadima hakata firma kulul, ja seda veel maarjamaal, huumor on see lugu.
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Kulutasin täna ~18 kWh väikse linnatiiruga. Õnneks oli paagis veel varuks 135kWh ja kiirlaadijaga tanklas saab paari minutiga laetud.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Triumphi tulevik on elektriline
ranel...millega sa seda linnatiiru tegid, elektritsikliga? jalgratta kohta tundub see kuidagi selgelt liiga palju ja auto kohta - no ei teagi, oleneb vist mis on väike tiir.
Eks näis kui paljud meil siin veel neid igapäevaseid "300+km niisama chillimise" trippe tegema hakkavad tsikliga kui kütsihind 3e'ni on jõudnud
Kirvemeetodil võtta siis sellise tiiru ligikaudne hinne 3e bensu juures tuleks kuskil 60euri, not bad! Kangesti on hetkel selline tunne, et varsti hakkab nii mõnelgi härral pumba juures igasuguseid elufilosoofilisi küsimusi tekkima..olla või mitte olla, minna või mitte minna, sõita 300km või sõita 150?
Eks näis kui paljud meil siin veel neid igapäevaseid "300+km niisama chillimise" trippe tegema hakkavad tsikliga kui kütsihind 3e'ni on jõudnud

-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
1l bensiini sisaldab umbes 9kWh.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ma ei saa aru miks peab üldse sõitma selleks, et sõita. MIngi sihtmärk ja tegevus seal sihtmärgis oleks mõistusele arusaadavam. Samamoodi ma ei saa aru ka miks naine jalutada tahab, välisuksest välja ja suure ringiga sama ukseni tagasi?
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ei jõudnud selle kirjutise avaldamiseks enam seda 2 nädalat ja mõnda päeva ära oodata?


Re: Triumphi tulevik on elektriline
Kalli bsensiinihinna üle saab nüüd arutelda siin: viewtopic.php?p=869904#p869904
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Näen nagu varianti, kus tulevikus laadimispunktides käid sa hoopis oma tühje akusid täislaetud akude vastu vahetamas. Jääb ära see tagumendi soojendamine, kui pika sõidu keskel on tarvidust sõidukile voolu juurde vändata. Sõidad tankla, võetakse vanad akud maha, visatakse uued peale ja sipsti oledki uuesti teel. Iseasi, kuidas kokku pooletonniseid akusid tõstma hakatakseAin kirjutas: ↑18 Veebr 2022, 18:52Eks tanklad kujunevad tulevikus ümber kiirlaadimisjaamadeks. Kuskil korrusmajas või Kalamajas ei tule ilmselgelt kõne alla, et laed oma sõidukit kodus. Porsche salongi ees olev kiirlaadija peaks täna lükkama aku täis mõnekümne minutiga. Seda ei tehta otse võrgust vaid eemal on eraldi kast kus akud sees.

-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
► Näita Spoilerit
Mõtle korra sellele, kuidas 60-70kg kaaluv akupakk tsikli peal või 400+kg kaaluv auto peal ära vahetatakse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Niikaua, kui aku energiatihedus on olematu, ei toimu mingit edasiminekut, kisagu need rohelised või EU udu sees elajad palju tahavad!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1524
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 231 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Võtame elektritõuksid ja elektrirattad. Kõik on väga ägedad ja head asjad! Areng on ju juba olnud märkimisväärne! Ühe laadimisega saab sõita 30, 45,60 ja 100 km. Pole ju paha selliste väikeste asjad kohta! Elektritsikliga on ilmselt sama- väga äge asi aga läheb lihtsalt veidi aega. Minu arust oleks äge sõita elektritsikliga nii, et tuul ainult vihiseb kõrvus...Aga sinnamaani on veel veidi aega- nii hinna kui aku mahtuvuse osas. Ootan huviga!
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Kusjuures vahetatav akupakk oleks juba argument ning seda ootaks juba huviga.
Kui juba tuulest kõrvus juttu tuli, siis mul tööl akna taga käib aeg-ajalt üks elektrirattaga tüdruk vedelema jäet' Tuultel uuesti elu sisse puhumas. Nende akupakkide vahetamine käib ikka küll jube kähku. Tsiklite puhul eeldaks akupaki vahetusfond seda, et kõik Suki-Yakid, Kasawakid jpt. hakkaks kasutama sama tüüpi akupakke aga enne väheb vist issanda päike looja, kui nii sünnib.
Kui juba tuulest kõrvus juttu tuli, siis mul tööl akna taga käib aeg-ajalt üks elektrirattaga tüdruk vedelema jäet' Tuultel uuesti elu sisse puhumas. Nende akupakkide vahetamine käib ikka küll jube kähku. Tsiklite puhul eeldaks akupaki vahetusfond seda, et kõik Suki-Yakid, Kasawakid jpt. hakkaks kasutama sama tüüpi akupakke aga enne väheb vist issanda päike looja, kui nii sünnib.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Esiteks, akutehnoloogia on arenenud kõvasti ja areneb iga päevaga edasi. Kasvõi kõik need tõuksid, mis eestis siin ringi sõidavad on tegelikult juba tänase seisuga üsna "vanakooli" akutehnoloogial ja kasutavad lihtsalt võimalikult odavat, laialt levinud ja kättesaadavaimat elementi - tavalist li-ion 18650 pulka (mis muide "leiutati" juba 30a tagasi!). Muuhulgas koosnevad need tõukside akupakid enamasti umbes sellistest 2ah elementidest. Täna on paremate samas suuruses elementide mahtuvused juba seal 4ah kandis ja vastavalt on muidugi suurem ka discharge rate. Aga isegi nende kõige odavamate akudega on taolised tõuksid võimelised läbima kohati täitsa arvestatavat vahemaad, a'la 50km.
Teiseks, elektrisõiduki akupakk ei pea tingimata koosnema justnimelt ühest füüsilisest "üksusest". Mingit sellist otsest piirangut ei ole. Seal võib neid olla 2, või veel rohkem. Ja üsna selge on see, et tulevik selline olema saabki, kus sa saad muuhulgas ka kodus ise otsustada, kas üldse vajad parasjagu kogu paki kaasas vedamist või mitte. Nii et isegi kui kogu paki kaal jääb kuskil sinna 60kg kanti siis selle vahetamine näiteks 20kg või isegi 30kg kaupa ilmselt kellelgi käsi küljest ära ei murra. Targa süsteemi puhul arvatavasti hakkab toimima asi nii, et punkti sõites paned esmalt ühe akupaki (kiir)laadima, samal ajal kui teist vahetama lähed. Selleks ajaks kui teine on vahetatud (mis ilmselt kuskil nii 5min ikka võtab), on juba kiirlaadimisega ka tühjemasse pakki samuti paarkümmend protsenti mahust taastatud ja sõit võibki jätkuda, seejuures päris pikalt kuna nii saad juba vaid mõne minutiga umbes 75% täis akupaki mahust tagasi. Muidugi keegi kindlasti leiab, et ka see on ikka niiii pikk aeg ja niiii raske töö ja kõik muud sada häda veel.
Kolmandaks, mitte ainult akud ei arene, vaid ka laadijad, mootorid/kontrollerid ning kasvõi mootori poweri convertimine edasiviivaks jõuks. näiteks seesama "käigukast" seal triumphil on kindlasti arendatud selliselt, et ta kasutaks cruisimisel ära mootori kõige efektiivsemat tööreziimi. väga kahtlen, et paljudel varasematel laiatarbe elektriratastel midagi sellist kasutatud on.
Teiseks, elektrisõiduki akupakk ei pea tingimata koosnema justnimelt ühest füüsilisest "üksusest". Mingit sellist otsest piirangut ei ole. Seal võib neid olla 2, või veel rohkem. Ja üsna selge on see, et tulevik selline olema saabki, kus sa saad muuhulgas ka kodus ise otsustada, kas üldse vajad parasjagu kogu paki kaasas vedamist või mitte. Nii et isegi kui kogu paki kaal jääb kuskil sinna 60kg kanti siis selle vahetamine näiteks 20kg või isegi 30kg kaupa ilmselt kellelgi käsi küljest ära ei murra. Targa süsteemi puhul arvatavasti hakkab toimima asi nii, et punkti sõites paned esmalt ühe akupaki (kiir)laadima, samal ajal kui teist vahetama lähed. Selleks ajaks kui teine on vahetatud (mis ilmselt kuskil nii 5min ikka võtab), on juba kiirlaadimisega ka tühjemasse pakki samuti paarkümmend protsenti mahust taastatud ja sõit võibki jätkuda, seejuures päris pikalt kuna nii saad juba vaid mõne minutiga umbes 75% täis akupaki mahust tagasi. Muidugi keegi kindlasti leiab, et ka see on ikka niiii pikk aeg ja niiii raske töö ja kõik muud sada häda veel.
Kolmandaks, mitte ainult akud ei arene, vaid ka laadijad, mootorid/kontrollerid ning kasvõi mootori poweri convertimine edasiviivaks jõuks. näiteks seesama "käigukast" seal triumphil on kindlasti arendatud selliselt, et ta kasutaks cruisimisel ära mootori kõige efektiivsemat tööreziimi. väga kahtlen, et paljudel varasematel laiatarbe elektriratastel midagi sellist kasutatud on.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Rahu, ainult rahu, oma akudega.
Põhimõttelist arengut ei ole olnud üle 100 aasta ja mitte kuskilt ei paistagi.
See ei ole areng, kui plii asemel on liitium või 100Ah asemel mahub 150.
Vaheetapiks ilmselt käib aga eks see tulevik mingit tüüpi "fuel cell" ole.
Vesinik kütusena samuti ei sobi. Põhjusi teab/näeb igaüks, kes mõnegi talve külakoolis käinud.
Seniks jälgime olukorda ja naudime bena põlemist
Põhimõttelist arengut ei ole olnud üle 100 aasta ja mitte kuskilt ei paistagi.
See ei ole areng, kui plii asemel on liitium või 100Ah asemel mahub 150.
Vaheetapiks ilmselt käib aga eks see tulevik mingit tüüpi "fuel cell" ole.
Vesinik kütusena samuti ei sobi. Põhjusi teab/näeb igaüks, kes mõnegi talve külakoolis käinud.
Seniks jälgime olukorda ja naudime bena põlemist


-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Areng on metsikult suur olnud. Mismõttes arengut pole olnud?rannamees kirjutas: ↑20 Mär 2022, 19:53Rahu, ainult rahu, oma akudega.
Põhimõttelist arengut ei ole olnud üle 100 aasta ja mitte kuskilt ei paistagi.
See ei ole areng, kui plii asemel on liitium või 100Ah asemel mahub 150.
Vaheetapiks ilmselt käib aga eks see tulevik mingit tüüpi "fuel cell" ole.
Vesinik kütusena samuti ei sobi. Põhjusi teab/näeb igaüks, kes mõnegi talve külakoolis käinud.
Seniks jälgime olukorda ja naudime bena põlemist![]()

Reisirattana elektrikat ette ei kujuta, aga no igapäevaselt ma ei näe mingit takistust elektrirattaga ringi kimada, kui eramajas või laadimiskohaga kortermajas elad. Nagunii iga õhtu paneks kaabli ju järgi.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Triumphi tulevik on elektriline
päris pull oleks küll selline asi nagu pliiakudega kaasaskantav tõuks näiteks
või pliiakuga mobiiltelefon 


-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Põhimõttelist, kordan üle, põhimõttelist arengut ei ole olnud ja ei paista.ranel kirjutas: ↑20 Mär 2022, 21:11Areng on metsikult suur olnud. Mismõttes arengut pole olnud?rannamees kirjutas: ↑20 Mär 2022, 19:53Rahu, ainult rahu, oma akudega.
Põhimõttelist arengut ei ole olnud üle 100 aasta ja mitte kuskilt ei paistagi.
See ei ole areng, kui plii asemel on liitium või 100Ah asemel mahub 150.
Vaheetapiks ilmselt käib aga eks see tulevik mingit tüüpi "fuel cell" ole.
Vesinik kütusena samuti ei sobi. Põhjusi teab/näeb igaüks, kes mõnegi talve külakoolis käinud.
Seniks jälgime olukorda ja naudime bena põlemist![]()
sama massiga saad kordades suurema energiahulga akudesse panna. Pliiakut alla 50% tühjaks lastes rikud akud, liitumibaasil aga on see piir 20%. Lisaks tsüklite arv, karateristika on uuematel akudel mäekõrguselt üle.
Reisirattana elektrikat ette ei kujuta, aga no igapäevaselt ma ei näe mingit takistust elektrirattaga ringi kimada, kui eramajas või laadimiskohaga kortermajas elad. Nagunii iga õhtu paneks kaabli ju järgi.
Aku kaasatassimine ei saa olla lahendus.
Tõuks ja telo ei lähe arvesse.
Aga lootust on ja ehk tuleb siit midagi?
https://www.powerup-tech.com/

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Selleks peab selle jupstükki energiatihedus tõusma ikka sadades kordades, et autos kasutada saaks!
Aga arengu(või selle puudumise) suhtes on õigus- seda pole juba 100'kond aastat olnud:
Ikka rattad, mootor, katus, rool....Vahet pole, on see elekter või dinosaurus, põhimõte on ikka sama.
See, mida meile revolutsiooni pähe üritatakse maha müüa, on tegelikkuses tilulilu!
Aga arengu(või selle puudumise) suhtes on õigus- seda pole juba 100'kond aastat olnud:
Ikka rattad, mootor, katus, rool....Vahet pole, on see elekter või dinosaurus, põhimõte on ikka sama.
See, mida meile revolutsiooni pähe üritatakse maha müüa, on tegelikkuses tilulilu!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.