4. leht 4-st
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 07 Juun 2022, 20:14
Postitas tito
No nii, lappasin vana kaanega kokku, selle külge poogitud lapi tihendasin klaasi krundiga Teroson i satsist ja tihendasin törtsu klaasiliimiga.
Loom elab jälle

Alist seda anduriplönni pole ostnud veel, aga lahendasin selle mure Motonetist osteldud universaalse silikoon plönniga- peaks vist igaks juhuks mingi vana teloga maanteel proovima
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... w&usqp=CAU

- image.jpeg (4.28 KiB) Vaadatud 5827 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 02 Juul 2022, 11:39
Postitas tito
jooks5 kirjutas: ↑29 Aug 2020, 23:51
Kui sinu rattal ikkagi S mudeli Mikuni BSR36, siis on sul parim upgrade veel ees

. Keihini FCR39/41 või kiirenduspumbaga Mikuni TM40 äratavad selle mootori alles korralikult üles
Mingi segase juhuse ja rämeda joppamisega pooleks õnnestus üks Keihin FCR39 sebida.
Nimelt olin perega eurotripile minemas ja avastasin võlumaa portaalist olx.pl endale sobiva karpa. Kuna sattusin Poola, minnes reisile, nädalavahetusel jäi see mul ostmata ja tagasiteel helistasin oli see veel olemas, aga kuna poolakas oma meili adret ei saatnud, et täpsemalt kokku leppida siis eile poodi külastades selgus, et see karpa müüdud. Tripi suurim pettumus võttis aga uued pöörded kui olin 5 mintsa kodu poole sõitnud. Õnneks polnud ma kiirtee lähedussegi veel jõudnud ja kannaka tegemine oli lihtne

Kutt leidis veel ühe lammutatud KTM hunnikust karpa ja ma sain selle endale uskumatu hinnaga, Poola ikka uskumatu imedemaa….
Kutt oli lahe aga estlishi väga ei puhu, oli tulevikus täitsa nõus Eestisse saatma jms aga soovis, et suhtleksin kasvõi googli tõlke abil poola keeles ja meili teel. Old skuul värk

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 02 Aug 2022, 20:56
Postitas tito
Hiina sõpsidelt jõudis lõpuks plug and play kiirusandur ja spidokas kuvab taas kiirust, palju valetab vms tule nüüd katsetama hakata, ning seni töötand silikonhoidik võib kapi otsa paremaid päevi ootama minna

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 02 Aug 2022, 21:47
Postitas M.T.
Poolakatega on kummaline vahest jah. Vene keelt nad trotsist ei oska/räägi, ei saa ka pahaks panna. Aga, et nad tihti ka englishit ei tonka, ka nooremad inimesed, vot see on kummaline

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 03 Aug 2022, 08:31
Postitas tito
M.T. kirjutas: ↑02 Aug 2022, 21:47
Poolakatega on kummaline vahest jah. Vene keelt nad trotsist ei oska/räägi, ei saa ka pahaks panna. Aga, et nad tihti ka englishit ei tonka, ka nooremad inimesed, vot see on kummaline
Eks iga riik kus inimesi üle 10 milli soovitakse, et sinu maal räägitaks sinuga sama keelt
Ma nüüd peale milleniumi Poola sattunud kordi ja kordi ja järjest rohkem on mulle Poola meeldima hakanud, kõige rohkem meeldivad mulle nende hinnad

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 06 Aug 2022, 20:21
Postitas M.T.
tito kirjutas: ↑03 Aug 2022, 08:31
Ma nüüd peale milleniumi Poola sattunud kordi ja kordi ja järjest rohkem on mulle Poola meeldima hakanud, kõige rohkem meeldivad mulle nende hinnad
Oi, hinnad. Ma käisin Poolas 4 aastase vahega Varssavis söömas-joomas Hard Rock Cafes ja sain

kui nägin, et menüüs on sama praad selle ajaga kallinenud 0,50 zlotti! Jah, zlotti! Mitte eurot. Ui bljääd, palju meil 4 aastaga hinnad muutunud on?
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 11 Apr 2023, 22:08
Postitas xpr
Aeg talvetolm maha pühkida....
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 12 Apr 2023, 06:42
Postitas tito
xpr kirjutas: ↑11 Apr 2023, 22:08
Aeg talvetolm maha pühkida....
Just 30 minutit tagasi tegin esimese sammu ja panin aku laadima, ning oligi plaan viia ta homme töö juurde, et tolm maha pühkida

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 16 Apr 2023, 09:11
Postitas tito
Nii siis tegingi, vedisin ta tööle aga ei olnud absull aega nädala sees tegelda, võtsin eile siis selle aja. Algatuseks panin rehvirõhud paika ja sõitsin pesulasse, et talvetolm maha pesta.
Siis vahetasin mootoriõli (ok ok sisse valasin kõige viimasena) ja filtri ära, lisaks pesin raamis pesitseva metallfiltri.
Seejärel hooldasin tagasupordit, eelmine aasta keerasin piduriklotsi liugurpoldi kattekruvi pekki ja ei saanud enam seda lahti, ravis uus punn ja löökkruvikeeraja.
Lõpetuseks vahetasin esimese veohammasratta ja pean sama protsessi ette võtma ka sm ratta tagahammakaga.
Eelmine aasta sai pandud uus kett ja veel hooaja viimane sõit tehtud, et sellega korras. Kuna hammasratas eest ära juba oli, siis vahetasin ka simmeka ketiratta taga.
Hapudeks viinamarjadeks võikski siin lugeda jaboonia inseneride ohtrat lapik ja ristpeakruvide kasutust, no just nagu see eelpool teemaks olnud supordi punn või simmeri kaitseraami polt.
20 aastat vanal rattal mõni sarnane kinnituslahend tuupi saand, eelistan iga kell neile kruvidele kas torx või kuuskantpead
Laenatud torx lahendus tuli VAG pidurikettalt, muu mudru hoolduse teostamiseks enamjaolt Ramost, õli nagu ikka Motul 5100 ja 10w40 Moto24 jast.
Kõik see sai teoks tunnilugeja 64,8 tunnil

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 23 Aug 2023, 08:29
Postitas tito
Krt ma küll mõelnud, et ei kirjuta siia foorumisse, aga pekki päevikusse võiks. Eelmine aasta ostsin uue keti ja no oleks võinud ju margi mudeli ära mainida....
Vahepeal sõitnud ja siis veel sõitnud ja siis veits veel sõitnud

Kuna mul ülevaatus tulemas, siis mõtlesin, et viskan all olevad pool kaarvased rehvid minema ja ostan uue jooksu päris punne. Ette siis sain 90/90R21 Dunlop Geomax millel isegi FIM märgis peal ja taha 100/100R18 Geomax MC
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 23 Aug 2023, 08:59
Postitas Maaks
Jaapani päritolu tehnika ristpeaga kruvid võivad olla JIS standari järgi vormitud, tavalise Philipsiga opereerides nad kahjus riknevad ...
https://bike.bikegremlin.com/10583/phil ... -pozidriv/
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 23 Aug 2023, 10:06
Postitas tito
Maaks kirjutas: ↑23 Aug 2023, 08:59
Jaapani päritolu tehnika ristpeaga kruvid võivad olla JIS standari järgi vormitud, tavalise Philipsiga opereerides nad kahjus riknevad ...
A parem ongi, siis saab uusi läikivaid osasid juurde keerata

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 23 Aug 2023, 10:36
Postitas ranel
See on sul tavaline S mudel või miks sa arvad, et sul E mudel?

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 23 Aug 2023, 11:23
Postitas tito
ranel kirjutas: ↑23 Aug 2023, 10:36
See on sul tavaline S mudel või miks sa arvad, et sul E mudel?
Ma enam ei mäleta kellega ma sel teemal arutasin ratta kõrval ja jõudsime sinna E jurde a Sul õigus S mudeliga tegu

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 23 Aug 2023, 12:54
Postitas ranel
tito kirjutas: ↑23 Aug 2023, 11:23
ranel kirjutas: ↑23 Aug 2023, 10:36
See on sul tavaline S mudel või miks sa arvad, et sul E mudel?
Ma enam ei mäleta kellega ma sel teemal arutasin ratta kõrval ja jõudsime sinna E jurde a Sul õigus S mudeliga tegu
Kui tahad, siis mul Tartus puhtavereline E mudel olemas, kui võrrelda soovid. Ainus juurdearetus on ventilaator, mis E mudelitel tehasest pole.
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Postitatud: 23 Aug 2023, 20:29
Postitas tito
ranel kirjutas: ↑23 Aug 2023, 12:54
Kui tahad, siis mul Tartus puhtavereline E mudel olemas, kui võrrelda soovid. Ainus juurdearetus on ventilaator, mis E mudelitel tehasest pole.
Rattaga lõuna väga ei satu, aga tänud pakkumast

Ketiga sain ka targemaks