Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
No nii, lappasin vana kaanega kokku, selle külge poogitud lapi tihendasin klaasi krundiga Teroson i satsist ja tihendasin törtsu klaasiliimiga.
Loom elab jälle
Alist seda anduriplönni pole ostnud veel, aga lahendasin selle mure Motonetist osteldud universaalse silikoon plönniga- peaks vist igaks juhuks mingi vana teloga maanteel proovima
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... w&usqp=CAU
Loom elab jälle

Alist seda anduriplönni pole ostnud veel, aga lahendasin selle mure Motonetist osteldud universaalse silikoon plönniga- peaks vist igaks juhuks mingi vana teloga maanteel proovima
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... w&usqp=CAU
-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Mingi segase juhuse ja rämeda joppamisega pooleks õnnestus üks Keihin FCR39 sebida. Nimelt olin perega eurotripile minemas ja avastasin võlumaa portaalist olx.pl endale sobiva karpa. Kuna sattusin Poola, minnes reisile, nädalavahetusel jäi see mul ostmata ja tagasiteel helistasin oli see veel olemas, aga kuna poolakas oma meili adret ei saatnud, et täpsemalt kokku leppida siis eile poodi külastades selgus, et see karpa müüdud. Tripi suurim pettumus võttis aga uued pöörded kui olin 5 mintsa kodu poole sõitnud. Õnneks polnud ma kiirtee lähedussegi veel jõudnud ja kannaka tegemine oli lihtne

Kutt leidis veel ühe lammutatud KTM hunnikust karpa ja ma sain selle endale uskumatu hinnaga, Poola ikka uskumatu imedemaa…. Kutt oli lahe aga estlishi väga ei puhu, oli tulevikus täitsa nõus Eestisse saatma jms aga soovis, et suhtleksin kasvõi googli tõlke abil poola keeles ja meili teel. Old skuul värk

-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Hiina sõpsidelt jõudis lõpuks plug and play kiirusandur ja spidokas kuvab taas kiirust, palju valetab vms tule nüüd katsetama hakata, ning seni töötand silikonhoidik võib kapi otsa paremaid päevi ootama minna 

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Poolakatega on kummaline vahest jah. Vene keelt nad trotsist ei oska/räägi, ei saa ka pahaks panna. Aga, et nad tihti ka englishit ei tonka, ka nooremad inimesed, vot see on kummaline 

-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Eks iga riik kus inimesi üle 10 milli soovitakse, et sinu maal räägitaks sinuga sama keelt

Ma nüüd peale milleniumi Poola sattunud kordi ja kordi ja järjest rohkem on mulle Poola meeldima hakanud, kõige rohkem meeldivad mulle nende hinnad

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Oi, hinnad. Ma käisin Poolas 4 aastase vahega Varssavis söömas-joomas Hard Rock Cafes ja sain

-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Just 30 minutit tagasi tegin esimese sammu ja panin aku laadima, ning oligi plaan viia ta homme töö juurde, et tolm maha pühkida

-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Nii siis tegingi, vedisin ta tööle aga ei olnud absull aega nädala sees tegelda, võtsin eile siis selle aja. Algatuseks panin rehvirõhud paika ja sõitsin pesulasse, et talvetolm maha pesta.
Seejärel hooldasin tagasupordit, eelmine aasta keerasin piduriklotsi liugurpoldi kattekruvi pekki ja ei saanud enam seda lahti, ravis uus punn ja löökkruvikeeraja. Lõpetuseks vahetasin esimese veohammasratta ja pean sama protsessi ette võtma ka sm ratta tagahammakaga.
Eelmine aasta sai pandud uus kett ja veel hooaja viimane sõit tehtud, et sellega korras. Kuna hammasratas eest ära juba oli, siis vahetasin ka simmeka ketiratta taga.
Hapudeks viinamarjadeks võikski siin lugeda jaboonia inseneride ohtrat lapik ja ristpeakruvide kasutust, no just nagu see eelpool teemaks olnud supordi punn või simmeri kaitseraami polt. 20 aastat vanal rattal mõni sarnane kinnituslahend tuupi saand, eelistan iga kell neile kruvidele kas torx või kuuskantpead Laenatud torx lahendus tuli VAG pidurikettalt, muu mudru hoolduse teostamiseks enamjaolt Ramost, õli nagu ikka Motul 5100 ja 10w40 Moto24 jast.
Kõik see sai teoks tunnilugeja 64,8 tunnil
Siis vahetasin mootoriõli (ok ok sisse valasin kõige viimasena) ja filtri ära, lisaks pesin raamis pesitseva metallfiltri.Seejärel hooldasin tagasupordit, eelmine aasta keerasin piduriklotsi liugurpoldi kattekruvi pekki ja ei saanud enam seda lahti, ravis uus punn ja löökkruvikeeraja. Lõpetuseks vahetasin esimese veohammasratta ja pean sama protsessi ette võtma ka sm ratta tagahammakaga.
Eelmine aasta sai pandud uus kett ja veel hooaja viimane sõit tehtud, et sellega korras. Kuna hammasratas eest ära juba oli, siis vahetasin ka simmeka ketiratta taga.
Hapudeks viinamarjadeks võikski siin lugeda jaboonia inseneride ohtrat lapik ja ristpeakruvide kasutust, no just nagu see eelpool teemaks olnud supordi punn või simmeri kaitseraami polt. 20 aastat vanal rattal mõni sarnane kinnituslahend tuupi saand, eelistan iga kell neile kruvidele kas torx või kuuskantpead Laenatud torx lahendus tuli VAG pidurikettalt, muu mudru hoolduse teostamiseks enamjaolt Ramost, õli nagu ikka Motul 5100 ja 10w40 Moto24 jast.
Kõik see sai teoks tunnilugeja 64,8 tunnil

-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Krt ma küll mõelnud, et ei kirjuta siia foorumisse, aga pekki päevikusse võiks. Eelmine aasta ostsin uue keti ja no oleks võinud ju margi mudeli ära mainida....
Vahepeal sõitnud ja siis veel sõitnud ja siis veits veel sõitnud
Kuna mul ülevaatus tulemas, siis mõtlesin, et viskan all olevad pool kaarvased rehvid minema ja ostan uue jooksu päris punne. Ette siis sain 90/90R21 Dunlop Geomax millel isegi FIM märgis peal ja taha 100/100R18 Geomax MC
Vahepeal sõitnud ja siis veel sõitnud ja siis veits veel sõitnud

Kuna mul ülevaatus tulemas, siis mõtlesin, et viskan all olevad pool kaarvased rehvid minema ja ostan uue jooksu päris punne. Ette siis sain 90/90R21 Dunlop Geomax millel isegi FIM märgis peal ja taha 100/100R18 Geomax MC
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Jaapani päritolu tehnika ristpeaga kruvid võivad olla JIS standari järgi vormitud, tavalise Philipsiga opereerides nad kahjus riknevad ...

https://bike.bikegremlin.com/10583/phil ... -pozidriv/

https://bike.bikegremlin.com/10583/phil ... -pozidriv/
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
See on sul tavaline S mudel või miks sa arvad, et sul E mudel? 

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Ma enam ei mäleta kellega ma sel teemal arutasin ratta kõrval ja jõudsime sinna E jurde a Sul õigus S mudeliga tegu

-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Kui tahad, siis mul Tartus puhtavereline E mudel olemas, kui võrrelda soovid. Ainus juurdearetus on ventilaator, mis E mudelitel tehasest pole.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Rattaga lõuna väga ei satu, aga tänud pakkumast

Ketiga sain ka targemaks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.