Järjekordne õliteema
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
Tort kirjutas:Need on tehnilisest seisukorrast olenevad küsimused, mitte õli omadustest otseselt tulenevad. Kahe sama viskoossusega ja API JASO standardiga õli puhul oleks tulemus sama.
Nõus Tordiga. Lisaks ütleks veel, et arvestades rataste suht tihedat õlivahetusvälpa ka väga harva esinevad sümptomid.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
Selle asemel, et tänavasõidu rattale seda kõige-kõigemat, ühtainukest ja kordumatut õli otsida päevade kaupa ... oleks võinud selle pagana õli juba ära vahetada (standardi ja viskoossuse järgi) ja eluga edasi minna . Kui on tingimata vaja naabrist parem olla (endalgi juhtunud
) siis ma vahetaks õli tehasesoovitusest tihedamini. Lühemast välbast on rohkem kasu kui brändireligioonist.
Re: Järjekordne õliteema
bitter kirjutas:Selle asemel, et tänavasõidu rattale seda kõige-kõigemat, ühtainukest ja kordumatut õli otsida päevade kaupa ... oleks võinud selle pagana õli juba ära vahetada (standardi ja viskoossuse järgi) ja eluga edasi minna
. Kui on tingimata vaja naabrist parem olla (endalgi juhtunud
) siis ma vahetaks õli tehasesoovitusest tihedamini. Lühemast välbast on rohkem kasu kui brändireligioonist.
Kle, esiteks on vaja saagi käima tõmmata, teiseks sa ei lähe ju õllesõprade klubisse soovitama kõigil ühest vaadist juua ja kolmandaks on teemadega tuuga, kui nii edasi läheb peab mõnest oma kirjast viite tõmbama ja vaidlema hakkama.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne õliteema
Mul endal ka juba piinlik oma #92 postituse pärast . Püüan nüüd paremini teemale pihta saada. Ainuke õli mis ma elus mootorrattasse olen valanud (nõukaaega arvestamata), on LM Racing Synth. See pole lihtsalt otsa saanud veel kanistrist. 10h hiljem lasen jälle välja, ilge raiskamine
. Peaks hakkama muruniiduki sees taaskasutama.
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 29 Juul 2009, 08:38
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Järjekordne õliteema
Loll küsimus. Tootja soovitab SF või SG. Kas need uuemad on nii öelda "backwards compatible"?. Või hakkavad siduriga jamama?
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Järjekordne õliteema
Võib ikka kasutada, peaasi et märgsidurile lubatud (JASO MA). API standardid: http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm
Siit näed, et SL õli vastab ka vanematele ehk SJ, SH ja SG normidele: http://www.motorex.com/index.cfm?oid=11 ... tragId=155
Ise kasutan JASO MA, API SG: http://pood.fixus.ee/shop/prod/63/3?c=115-000288910
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.