Ringrajasõit sai esimese naissoost maailmameistri Superbike’ide MMi sõsarsari Supersport 300 kroonis eile tänavuse maailmameistri. Tiitel kuulub 21-aastasele hispaanlannale Ana Carrascole, kellest sai esimene naine, kes tsiklisadulas maailmameistriks tulnud.
Järgmisel aastal, Helsingis toimuval motomessil, ( 01.02.2019 ) saab esmakordselt näha motopulmi.
Selleks regamine käib Soome, Radio City kodukal, kogu käesoleva kuu. ( Vaatasin üldreegleid ja kusagilt ei lugenud rahvuse kohta midagi, seega miks mitte ka Eestist kandideerida. ) https://www.radiocity.fi/kilpailut/mp-messut-899
Messikeskus pakub järgmist-
Paaripaneku ja asjakohase moto- õhkkonna.
Võimaluse kutsuda kuni 100 külalist.
Pulmatordi ja klaasikese kihisevat külalistele.
Muusikavõimaluse. ( Liveband )
Pulmakimbu.
Pulmaöö veetmise, messikeskuse uues hotellisviidis.
Fotograafi, sündmuse jäädvustamiseks.
Ikkagi jõudis esimesena üle lõpujoone, niiet võit läheb kirja.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 17 Okt 2018, 14:16
Postitas Macintosh
Heidenau Scout II
Enam-vähem kuulujutu tasemel aga mitte päris:
mammutenduurodega sõitvatel rehvihuvilistel tasub kõrvad kikki ajada, sest Heidenau töötab väidetavalt Scout II kallal millest saab Scout K60 järglane. Põhiliselt lubatakse, et rehv tuleb natuke pehmem, rohkem klotsilisem ja esirehv ei kulu niivõrd treppi. Ühtlasi prandatake esirehvi pidamist märjal asfaldil.
K60rear-450x750.jpg (53.85 KiB) Vaadatud 8083 korda
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 17 Okt 2018, 14:31
Postitas Macintosh
Vido sellest, kuidas oma Triumph Scramblerit merevette uputada.
Ette rutates ütlen, et tsikkel jäi lõpuks ikka ellu.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 22 Okt 2018, 10:46
Postitas Macintosh
Esimene naismotosportlane Agnessa Männi tsiklivendadega Berliinis: lätlaste söövitav bensiin, kaikaga teeline, võimatud teed ja Hitleri-papagoi
Esimene naismotosportlane Agnessa Männi tsiklivendadega Berliinis: lätlaste söövitav bensiin, kaikaga teeline, võimatud teed ja Hitleri-papagoi
Üks varasem artikkel EPL-s samast naisest, kui oli ta 90. juubel. http://epl.delfi.ee/news/arvamus/naine- ... d=50792597
(artikkel avaldati mäletamistmööda suht hiljuti uuesti, seoses vist mingi EPL ajalooliste asjade kampaania raames)
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 28 Okt 2018, 11:51
Postitas vainokas
First Look! Triumph 1200 Scrambler XE
Väääga paljulubav. Räägitakse, et hind saab olema siiski vastav: XE u. 16 500 ja XC u. 15 000.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 29 Okt 2018, 08:19
Postitas Macintosh
vainokas kirjutas:
riumph Scrabler 1200
Väääga paljulubav. Räägitakse, et hind saab olema siiski vastav: XE u. 16 500 ja XC u. 15 000.
Jep, ma olen ka siit sealt näinud-kuulnud, et vinge vidin pidi olema. Sobib ka päriselt eesmärgipäraseks kasutamiseks aga hind on ilmselt showstopper. Juba täna maksab eelmsie põlvkonna masin 10K€, praktika näitab, et hinnad lähevad vaid üles.
Ma ei saa aru, miks nad seda kaalu nii meeletult häbenevad välja öelda... Kas tõesti on ta siis nii ülekaaluline, et piinlik või päriselt ei olnud ühtegi kaalu käepärast...
Ma ei saa aru, miks nad seda kaalu nii meeletult häbenevad välja öelda... Kas tõesti on ta siis nii ülekaaluline, et piinlik või päriselt ei olnud ühtegi kaalu käepärast...
205Kg täiskaal
Engine Type: 689cc liquid-cooled DOHC 4-stroke; 8 valves
Bore x Stroke: 80.0mm x 68.6mm
Compression Ratio: 11.5:1
Fuel Delivery: Fuel Injection
Power: 72.4 HP (54 kW) @ 9000 rpm
Torque: 50.2 ft-lbs (68 Nm) @ 6500 rpm
Transmission: 6-speed; wet multiplate clutch
Final Drive: Chain
Suspension/Front: 43mm inverted fork, fully-adjustable; 8.3-in travel
Suspension/Rear: Single shock, adjustable preload (w/remote adjuster) and rebound damping; 7.9-in travel
Brakes/Front: Dual 282mm hydraulic disc; selectable ABS
Brakes/Rear: 245mm hydraulic disc; selectable ABS
Tires/Front: 90/90R21 Pirelli® Scorpion® Rally STR
Tires/Rear: 150/70R18 Pirelli® Scorpion® Rally STR
L x W x H: TBD
Seat Height: 34.6 in
Wheelbase: 62.6 in
Rake (Caster Angle): TBD
Trail: TBD
Maximum Ground Clearance: 9.5 in
Fuel Capacity: 4.2 gal
Fuel Economy: TBD
Wet Weight*: 452 lbs (205 kg)
Warranty: 1 Year (Limited Factory Warranty)
Color: Ceramic Ice
Availability: Europe in second half of 2019; USA in second half of 2020.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 06 Nov 2018, 15:41
Postitas xin
Veits pettunud. KTM onud panevad selle peale pidu.
Mingil põhjusel hakkas nüüd uus Tiger XCa 800 rohkem meeldima. Tundub mugavam ja suht samas kaalus. Ja võimalik juba praegu osta.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 06 Nov 2018, 17:19
Postitas yeekim
xin kirjutas:
Veits pettunud. KTM onud panevad selle peale pidu.
Mingil põhjusel hakkas nüüd uus Tiger XCa 800 rohkem meeldima. Tundub mugavam ja suht samas kaalus. Ja võimalik juba praegu osta.
Kui KTM'ist juttu siis:
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 06 Nov 2018, 18:13
Postitas retro
xin kirjutas:
Veits pettunud. KTM onud panevad selle peale pidu.
Mingil põhjusel hakkas nüüd uus Tiger XCa 800 rohkem meeldima. Tundub mugavam ja suht samas kaalus. Ja võimalik juba praegu osta.
790adv tühimass on ka 189kg. Mis peost muidu jutt?
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 07 Nov 2018, 12:06
Postitas suhkrujuku
Tahtime parimat aga välja tuli nagu alati . Adv 790 a T7 ma mõtlen. Mitu aastat kiideti ja haibiti, et kergem ja sportlikum jne.aga välja tuli kaks suht rasket mürakat .
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 07 Nov 2018, 20:11
Postitas vainokas
Harige mind nüüd enduromehed. Kas Triumphi uus 1200ne scrambler jääb neile kahele off road võimekuse poolest alla ning miks? Amordikäik pikem, vähemasti esimene ratas on õiges mõõdus, kaal sama, mis Tenerel ja KTM-il, kliirens vist ka mõistlik?
Frame: Tubular steel with aluminum cradle
Swingarm: Twin-sided, aluminum
Front Suspension/Travel: Showa 47 mm fully adjustable upside down forks, 9.8 in (250 mm)
Rear Suspension/Wheel Travel: Fully adjustable Ohlins twin shocks with piggy back reservoir/ 9.8 in (250 mm)
Rake: 26.9 º
Trail: 5.09 in (129.2 mm)
Front Brakes: Twin 320 mm Brembo discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers, ABS
Rear Brakes: Single 255 mm disc, Brembo 2-piston floating caliper, ABS
Front Wheel: Tubeless 36-spoke 21 x 2.15 in, aluminum rims
Rear Wheel: Tubeless 32-spoke 17 x 4.25 in, aluminum rims
Front Tire: 90/90-21
Rear Tire: 150/50 R17
Engine: Liquid-cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel-twin
Displacement: 1200 cc
Bore x Stroke: 97.6 mm x 80 mm
Compression: 11.0:1
Max Power EC: 89 hp (66.2 kW) @ 7,400 rpm
Max Torque EC: 81.1 lb-ft (110 Nm) @ 3,950 rpm
System: Multipoint sequential electronic fuel injection
Exhaust: Brushed 2 into 2 exhaust system with brushed high level silencers
Final Drive: X ring chain
Clutch: Wet, multi-plate assist clutch
Gearbox: 6-speed
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 07 Nov 2018, 22:05
Postitas suhkrujuku
Kaal on ikka väga palju suurem Scrambleril- kuivalt 207kg .790adv on vist 189kg kuiv ja T7 205 kg tangituna. Siit tuleb ikka paarkümmend kilo kaaluvahet aga ilmselt teeb Scrambler oma töö pea sama hästi ära.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 07 Nov 2018, 23:23
Postitas Macintosh
Ja ma ei saa lisamata jätta, et Scrambler on kõvasti stiilsem. Selle seljas tunned end nagu tõeline McQueen.
Triumph Scrmbleri saad poest kaasa haarata juba uue aasta algusest, T7 jõuab Euroopas poodi 2020 teises pooles.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 08 Nov 2018, 11:47
Postitas Macintosh
Mihkel Külaotsa kirjutab oma blogis KAWASAKI Z900RS – KAS SEE ONGI IDEAALNE MOOTORRATAS?
Läänemaa väikses külatanklas peatust tehes küsis üks särasilmne mööduja: “Mis aasta masin on kah?” Ajatu stiiliga uus Kawasaki Z900RS peidab endas palju rohkemat kui nostalgiline välimus.
Motodepoost linnapiiri poole sõites tuli endalegi ootamatult peale õnnis tunne. Kulgen rahulikult linnaliikluses ja nägu katab kavalalt rahulolev naeratus. Z900RSi juures tundub kõik kuidagi nii õige olevat. Jah, see on kindlasti hea mootorratas, aga võimsus ja kvaliteet ei tekita alati meeldejäävat emotsiooni. Selles Kawasakis on midagi märksa enamat.
Vanakooli riietus, sportlase süda
Kui sa vaatad neid pilte, siis mis aastal see mootorratas puhtalt välimuse põhjal võiks olla toodetud? 1970? 1975? Vabalt, kuigi tegelikult on tegu täiesti uue tsikliga. Kawasaki Z900RS näeb välja maitsekalt klassikaline, ta ei pinguta üle.
Kuna mõned inimesed vb veel tunneksid huvi mõnest aparaadist, sis siin veidi klõpsumaterjali selle korra EICMA-lt.
Tunglemine nende huvitavamate agregaatide ümber oli muidugi vägev.
Lisaks oli siis ka mega hulk elektriga jalgrattaid ja päris palju uusi särtsujõulisi motomasinad. https://www.facebook.com/pg/vugtec/phot ... tn__=-UC-R