Kas meie kommmuunis leidub vilunud tegija Alibabast kaupade tellimisel ja sealse keskonnaga suhtlemisel (palun mitte segi ajada Aliexpressiga).
Vajan konsultatsiooni.
Kas meie kommmuunis leidub vilunud tegija Alibabast kaupade tellimisel ja sealse keskonnaga suhtlemisel (palun mitte segi ajada Aliexpressiga).
Vajan konsultatsiooni.
Ega siin juhuslikult vanade diivanite (milleeniumivahetus, massiivne isend), reustareerijaid ei ole? Asi pea 20a aktiivses kasutuses, kipub ebameeldivalt häälitsema. Aga raisk, hea isend on. Arvatavasti vedrusi pisut nikerdada, heal juhul ka värskem kate peale... Päälinnas.
Kellelgi sellisele tehnikale ligipääs on, millega saaks plastikdetailidelt ühe randi maha lihvida? Vaev saab tasutud muidugi.
Detailidest privas edasi.
Volvo XC60 2009 diisel 120kw.
Juhipoolne aknapesur lõpetas järsku töö.
Tõstsin kapoti üles, vaatasin voolikud üle, panin kapoti kinni - töötab.
Peale 10km sõitu, jälle ei tööta.
Sõitsin koju, võtsin kõik voolikud lahti, puhusin nii pihusti:
kui ka voolikud,
kui ka vaakum-t-liitmiku läbi:
Ja siis töötas ideaalselt, kuid seda jälle korraks, nüüd jälle täiesti kinni.Samas, ei tohiks mingit sodi ju sees olla.
Kuna sama toru viib otse ka parempoolsesse pihustisse, siis ei saa aru, milles kühvel, siit mõned küsimused.
Vaakumliitmik läbi oleks, siis tuleks ju vett ikkagi, sest parempoolsest tuleks?
Kui pihusti oleks läbi, siis ei tohiks ta ju vahepeal täiesti normaalselt toimida?
Mis elektroonika selle pihusti küljes on? kas see avab seda vaakumklappi või on see lihtsalt soojendi?
Kust saab pihustit ja seda t-liitmikku ja palju maksab?
Ikka soojendus peaks olema - mõõda/võrdle takistused üle. Ennegi olnud, et kui sõidutuul kapoti maha jahutab, siis düüs külmub...
G
Piipz kirjutas:Volvo XC60 2009 diisel 120kw.
Juhipoolne aknapesur lõpetas järsku töö.
Kust saab pihustit ja seda t-liitmikku ja palju maksab?
Mul oli kunagi XC90 2007 täpselt sama jama ja läkski vahetusse juhipoolne pesur.Sümptomid olid samad.
Mina lasin Infoautos vahetada,mis maksis ei mäleta.Mul olid soojendusega düüsid.Väidetavalt seal sees midagi tilbendas ja segas vedeliku liikumist.
Tänud, Info autos kohapeal olemas, 39€. Vist on jah soojendus, soojas kohas probleemi ei ole, ainult natuke peale sõitu. Aknapesuvedelik ka ilmselt kehvemapoolne, korralik ei tohiks nii kergelt isegi düüsis jäätuda?
Kas siin foorumis on kedagi kes mototehnika elektrikuna Tartus igapäevast leiba teenib või teab kuhu suunata?
Rattal juhtmestik maha võetud, oleks vaja juhtmestik üle kontrollida, pistikuid puhastada, juhtmeid jätkata ja võib olla ka üks pistik välja vahetada.
Vaja oleks hiljem ka arvet teostatud töö eest.
Tere,
proovi Ken, GSM 56623245, ken (ätt) kuultkukkunud.ee
tegutseb Külitses, suhtlesmiskeel enam vähem ainult inglise, sest tegu on Uus Meremaa kodanikuga.
Aga mees oskab
Soovitan!
Piipz kirjutas:Tänud, Info autos kohapeal olemas, 39€. Vist on jah soojendus, soojas kohas probleemi ei ole, ainult natuke peale sõitu. Aknapesuvedelik ka ilmselt kehvemapoolne, korralik ei tohiks nii kergelt isegi düüsis jäätuda?
Isegi väga korraliku vedelikuga võivad düüsid jäässe minna, rohkem juhtub seda küll siis, kui autojuht on laisk pesurit kasutama. Ma kuulun sellesse kategooriasse ja korduvalt hädas olnud, et vihma- või lumesulavesi või muidu õhuniiskus on düüsid aja jooksul kinni jäätanud. Aga Sul vist ikka see viga pole, sest kirjutad, et kasutad ikkagi pesurit. Seega jääb üle vaid lahjat pesuvett süüdistada.
nendel soojendusega pesuritel võib veel üks probleem tekkida-katlakivi. Mõned tootjad on sel põhjusel küttega pesuritest loobunud, piisab kui kasutada õiget segu.
kalju1 kirjutas:nendel soojendusega pesuritel võib veel üks probleem tekkida-katlakivi. Mõned tootjad on sel põhjusel küttega pesuritest loobunud, piisab kui kasutada õiget segu.
Ma olen kasutanud ja kasutan ka praegu ning kõik meie firma nii veo- kui sõiduautod kasutavad APChemicals-i lõhnatut -21.Seda olen kasutanud juba tõesti kümmekond aastat.Ausalt öeldes peale selle ühe Volvoga juhtunud vea ei olegi sel teemal ei minul,ega ka ühelgi muul sõidukil probleeme olnud.
kuskohast eestist saaks selliseid tööriistu osta ? https://www.ebay.co.uk/itm/MIP-MP9512-M ... SwQcJaCIyz
Kohapeal vaevalt on aga küsi https://www.claypitrc.eu või hobimaailmast.
Pole just tavaline asi.
Kellel oleks võimalik Hispaanias autorenti teha või teab soodsaid kontakte kohapeal, siis paluks ps
Margit kirjutas:Kellel oleks võimalik Hispaanias autorenti teha või teab soodsaid kontakte kohapeal, siis paluks ps
Praegu võiks seal veel niisamagi kõik rendid soodsad olla. Pole veel eriline hooaeg.
Möödunud suve lõpus (hooajal) sain Lissabonis tutika smart-for fouri 16€ / päev (broneerisime kaks kuud ette). Kohalik näitas meile, et isegi palju maksime. Portugali keelsetel lehtedel algasid rendihinnad 8€ / päev.
Margit kirjutas:Kellel oleks võimalik Hispaanias autorenti teha või teab soodsaid kontakte kohapeal, siis paluks ps
Siit saad endale sõiduki alates 10€/päev (3 päeva). Võttes pikemalt läheb hind alla.
https://www.goldcar.es/
Lugedes Tripadvisorit, siis Goldcar on väga välditav firma. Bookingu ja muud inglise keelt mõistvad leheküljed on läbi lapatud. Muidu ei küsiks kas kellegi on tutvusi.
Margit kirjutas:Lugedes Tripadvisorit, siis Goldcar on väga välditav firma. Bookingu ja muud inglise keelt mõistvad leheküljed on läbi lapatud. Muidu ei küsiks kas kellegi on tutvusi.
Vaata selliseid nagu Firefly, Guerin
Goldcar, firefly on sarnase suhtumise ja ülesehitusega, kui veab saad ilma probleemideta aga enamasti üritatakse ära keerata. Tüüpilised nipid on lisakindlustus, parema auto pakkumise ja kriimude kinnimaksmine sinu poolt. Kriimud aetakse sinu kaela kui autot üle ei vaata, aga enamasti on kontori ja parkla vahe liiga suur, et ajaliselt jõuaks lennuki saabudes kõikide klientidega parklasse jalutada, seega tee auto kätte saades hunnikus pilte, ja sama ka äraandmisel. Mölgist ja kriimust pilte tehes jäta pildile ka rendileping koos numbri ja kuupäevaga. Arvestama peab ka suurema deposiidiga kui kallimates rendikates, enamasti 1200€-1600€.
Isiklikult probleeme pole olnud, kuid lepingut sõlmides kontrolli kõik üle ja väldi pähemäärimist.
Firefly, jah lisakindlustus on tavaline müüginipp. Aga see on enam vähem igas rendikas nii. Seni pole ma neilt seda võtnud ja pole ka ühtegi probleemi olnud. Eks palju oleneb ka sellest kuidas ise käitud. Mõni kirub neid, mul nul positiivsed kogemused. Samuti paar kuud tagasi Portugalus Guerin firmaga. Mõni kirub maapõhja. Ma jalutasin lampi Portos kohale ja ütlesin, et homme tahan autot. Teenindus ja protsess 5+. Õhtul avastasin autolt pamprilt tõsise kriimu, mida vastuvõtmisel parkimismajas ei märganud. Tegin pildi, helistasin sinna ja ütlesin, et päris kindlalt pole minu juhtum. Väga viisakalt öeldi “no problem ja ärge muretsege”. Auto tagastamine 5+ ja kiire.
Aga eks palju olenebki sinu enda käitumisest ja suhtumisest. Oled m.nn, saad neilt ka vastava teeninduse. Muidugi on ka erandeid ja sulle tõmmatakse müts pähe.
Margit kirjutas:Lugedes Tripadvisorit, siis Goldcar on väga välditav firma. Bookingu ja muud inglise keelt mõistvad leheküljed on läbi lapatud. Muidu ei küsiks kas kellegi on tutvusi.
Margit, maolen nüüd Hispaanias 2 korda kasutanud Sixt-i ja kaks korda Goldcar-i. Võtmesõna on täiskindlustus. Proovi kirjutada meie kohalikku Sixti ja küsi neilt pakkumist.
Goldcariga jäin väga rahule. Võtsin Barca lennujaamast. Mujalt võttes tuleb arvestada Hispaanlaste elutempo siestaga. Kui tahad rohkem infi küsi.
Kui kindlustust ei tee, siis võivad nad päris korralikult ära kottida. Iga kriim 600, proovi pärast kõrbe karjudes tõestada, et kaamel pole. Neil on jube parkimise kultuur. Lihtsalt satangedega laiali autod ja korras.
Mina olen ka võtnud goldcarist ja Hertz-ist. Mõlemal korral täis kindlustus. Mõlemal korral see ka ära tasunud. Nende parkimine on jah ulme. Esimene kord lükkas maastur meie konna ülekäiguraja peale. Stange oli veidi vigane ikka. Seal kahe nädalaga põksiti meid ikka nii eest, kui tagant.
Teine kord suutis parklas keegi meil tahatiiba sõita korralikult. Nii uks, kui tiib vaja teha, pluss plastikud. Ise ilma kindlustuseta väga ei viitsiks nendega vaielda. Mõlemal korral vaadati auto üle. Kõige eest hoolitsesid nad ise ja mul suht savi. 5 minutit läks tagastamisega ja lennujaama edasi.
Aga kas meie oma reisikindlustus ei aita selliste kõksude korral? Et kui seda täiskindlustust ei võta, aga Eestis on tehtud reisikindlustus kus on rendiauto omavastutus 150 euri? On kellelgi sellist varianti ka olnud?
Margit kirjutas:Aga kas meie oma reisikindlustus ei aita selliste kõksude korral? Et kui seda täiskindlustust ei võta, aga Eestis on tehtud reisikindlustus kus on rendiauto omavastutus 150 euri? On kellelgi sellist varianti ka olnud?
Reisikindlustus on sinu kindlustus ,sinu haiguste ja õnnetuste kahju korvamiseks või haiglaarvete maksmiseks.Pagasi saad sinna lisada ja veel ka lennureis ärajäämise,aga mitte rendiautot.
Rendiauto täiskindlustus meie mõistes täiskasko ja puudutab ikka eelkõige liiklusvahendit.
Saab ka rendiauto kindlustust... uurisin IF-ist ja see kehtib mingitele superklientidele ainult.
Salva pakub ka.
Vahest kehtib vanasõna - koonerdamine pole kokkuhoid. Ehk see kindlustuselt kokkuhoitud raha võib hiljem väga kalliks minna.
Margit kirjutas:Saab ka rendiauto kindlustust... uurisin IF-ist ja see kehtib mingitele superklientidele ainult.
Alustuseks uuri,kas rendileandja ka seda reisikindlustusele lisatut aktsepteerib ja kui siis midagi juhtub komposteerid oma ajusid autot ära andes ning jääd lennukist ka veel maha.See ei pruugi nii olla ,aga võib nii juhtuda.Lisaks on ka reisikindlustus siis kohe palju kallim,kui ilma selleta.Kas võit on suur?