Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Ha! Oled ikka kindel et karpade tühjendamise kraanid ilusti kinni ja peavad. Mina valutasin hooaja alguses esimesel käivitusel pead, et kus krt seda bena lahmab. Kraanid olid lahti muidugi
Ha! Oled ikka kindel et karpade tühjendamise kraanid ilusti kinni ja peavad. Mina valutasin hooaja alguses esimesel käivitusel pead, et kus krt seda bena lahmab. Kraanid olid lahti muidugi
Kui karpad üle ajavad siis ei pea ujuki kambri juurdevoolu nõel. Karpad maha ja puhastada nad, kontrollida nõelte seisukorda
germpz kirjutas:Ha! Oled ikka kindel et karpade tühjendamise kraanid ilusti kinni ja peavad. Mina valutasin hooaja alguses esimesel käivitusel pead, et kus krt seda bena lahmab. Kraanid olid lahti muidugi
kuskohas need kraanid on? ei ole üldse kindel, kuna esimesel käivitamisel sellist pulli ei olnud, tekkis (peale)kui said vahetatud küünlad, kuna termostaadi tihendi vahetuseks oli seal termostaadi kopsik maha võetud, oli hea lihtne.
äkki on aega kohtuda ja veidi vestelda?
rants112 kirjutas:TERVITUSED,
![]()
keegi oskab juhendada, kuidas tdm-i jahutussüsteemi õhutada. või toimub see iseenesest ?
Jahutusvedeliku vahetus:
2 väljalaske punni lahti, radikakork lahti, punnid kinni, uus vedelik sisse, radika kork kinni, korgi kinnituskruvi ka kinni!
Kogu ooper, õhutada pole vaja.
ideaalis peaksid ujukikambri nõelad bena kinni hoidma ka lahtiste kraanidega! Kui bena üle lahmib siis on miskit viga nõelaga vms, sodi, liiv, karv(ad) alumiinium oksiid vms. Igatahes kõike seda leidsin mina enda värskelt ostetud tsikli mootori karpast!
anrdres kirjutas:Olemas
Nii siis nüüdseks on minu rattasaaga lõppenud. Olen õnnelik TDM 850-e omanik, mis pärineb aastast 2001 ja toodud Itaaliast BikePointi poolt. Valik sai tehtud lähtudes Teie soovitustest ja nõuannetest, tänud Teile.
Siinkohal suur kummardus Leevile ja Tarvole BikePointist, kes tegid väga hea hinna
![]()
Tänud ka sulle Piipz, et asjale pilgu peale viskasid ja asjakohast nõu andsid.![]()
Tervitades Andres
Muretuid miile, tegid hea valiku
rants112 kirjutas:jahutussüsteemi sain õhutatud ja mõtlesin juba minna kindlustust tegema kui avastasin, et üks karpa ajas bensiini mingist august välja...mis võiks viga olla?
Kisu karpa lahti ja puhasta/kontrolli nõela, nagu juba eespool öeldi.
germpz kirjutas:Ha! Oled ikka kindel et karpade tühjendamise kraanid ilusti kinni ja peavad. Mina valutasin hooaja alguses esimesel käivitusel pead, et kus krt seda bena lahmab. Kraanid olid lahti muidugi
Mis neist kraanidest üldse näppida
rannamees kirjutas:germpz kirjutas:Ha! Oled ikka kindel et karpade tühjendamise kraanid ilusti kinni ja peavad. Mina valutasin hooaja alguses esimesel käivitusel pead, et kus krt seda bena lahmab. Kraanid olid lahti muidugi
Mis neist kraanidest üldse näppida
Olles lugenud vastukäivaid soovitusi talveks ettevalmistamisel karpad tühjaks lasta/mitte tühjaks lasta, valisin ma nende tühjaks laskmise.
Mis on karpade tühjaks laskmise kasu ?
Mina lisasin sügisel kütuse stabilisaatorit, oli plaan paak täis ka panna seismiseks aga ununes...
Kütust ma kuskilt välja ei lasknud ega muid nikerdamisi pole teinud ja kui sai auto akult voolu võetud
siis käivitus kohe peale starteri nupu puudutamist esimesest matsust.
Ise teen nii:
Sügisel, novembris, olenevalt ilmadest ratas täispaagiga seisma.
Õlivahetus, vajadusel ka jahutus/pidurivedelik uus.
Kevadel, aprilli keskpaiku starterit ja tuld.
Ei mingit tühjendamist, akulaadimist, konserveerimist.
Alati on käivitunud probleemideta.
Jooksev hooldus saab ju niikuinii tehtud.
Lihtsalt ei viitsi üle reageerida.
Muud hobid nõuavad oma aja
TDM-le vaja sigaretisüütaja külge panna. Kas on keegi paigaldanud bensu näidikust paremale kuskile ? Altpoolt sai vaadatud, et paremal pool on justkui ilusti ruumi selleks aga kas see ka n.ö kuiv koht on, et kas märja ilmaga laksib sealt gondli alt väga märjaks... ? Pole nii nagu vaadanud kunagi. Kui seal väga märg, siis vaja alt see sigaretisüütaja kuidagi hästi ära isoleerida, et seal mingit lühist ei tekiks. Muidu piisaks lihtsalt augu tegemisest paagi ümber oleva plastiku sisse kuskile kütusenäidiku juurde, sigareti süütaja läbi sellest ja kõik.
motoratsutaja kirjutas:TDM-le vaja sigaretisüütaja külge panna. Kas on keegi paigaldanud bensu näidikust paremale kuskile ? Altpoolt sai vaadatud, et paremal pool on justkui ilusti ruumi selleks aga kas see ka n.ö kuiv koht on, et kas märja ilmaga laksib sealt gondli alt väga märjaks... ? Pole nii nagu vaadanud kunagi. Kui seal väga märg, siis vaja alt see sigaretisüütaja kuidagi hästi ära isoleerida, et seal mingit lühist ei tekiks. Muidu piisaks lihtsalt augu tegemisest paagi ümber oleva plastiku sisse kuskile kütusenäidiku juurde, sigareti süütaja läbi sellest ja kõik.
Paigaldasin vasakule. Märjaks ei saa seal midagi, sõidetud on igasuguse ilmaga. Voolu võtsin vent kaitsme alt. Jõudu aretamisel
Tervist! Mure järgmine-kui sõita iga päev siis käivitub kenasti aga kui seisab juba 3 päeva siis tahab hullusti käijamist.On 93a. isend
rannamees kirjutas:motoratsutaja kirjutas:TDM-le vaja sigaretisüütaja külge panna. Kas on keegi paigaldanud bensu näidikust paremale kuskile ? Altpoolt sai vaadatud, et paremal pool on justkui ilusti ruumi selleks aga kas see ka n.ö kuiv koht on, et kas märja ilmaga laksib sealt gondli alt väga märjaks... ? Pole nii nagu vaadanud kunagi. Kui seal väga märg, siis vaja alt see sigaretisüütaja kuidagi hästi ära isoleerida, et seal mingit lühist ei tekiks. Muidu piisaks lihtsalt augu tegemisest paagi ümber oleva plastiku sisse kuskile kütusenäidiku juurde, sigareti süütaja läbi sellest ja kõik.
Paigaldasin vasakule. Märjaks ei saa seal midagi, sõidetud on igasuguse ilmaga. Voolu võtsin vent kaitsme alt. Jõudu aretamisel
Variant B on särts otse akult võtta(kaitse vahele) ja saad nt. ilma istet maha võtmata akut laadida.
Mis süütaja Sul on, et vett ei kannata? Ise ostsin mingi junni, millel kork ilusti peal ja alt tulevad pritsmekindlalt 2 juhet välja-loputa palju tahad.
edu
tom1234 kirjutas:Tervist! Mure järgmine-kui sõita iga päev siis käivitub kenasti aga kui seisab juba 3 päeva siis tahab hullusti käijamist.On 93a. isend
Karpad jooksevad kuivaks
Sarnast sümtomit tekitab ka poolsurnud kütuse pump
Kas täispaagiga kannatab pikemat seismist? Kui punasesse lasta kuidas rebib nö kas augud tõmbes sees on?
Ühes foorumis kutt pajatas et kakub kui keerata rulli seal punase tsooni lähedal, ja mainis kõrvalnähuks ka pikka käiamist peale seismist. Kontrollis Pumpa ja nägi et miskit sirises, ja lappas pool toitesüsteemi üle ja oli kütusepumba juurde tagasi tulnud ja vahetas selle välja, mis ravis katkumise, millest algselt probleem oli...
tom1234 kirjutas:Tervist! Mure järgmine-kui sõita iga päev siis käivitub kenasti aga kui seisab juba 3 päeva siis tahab hullusti käijamist.On 93a. isend
yeekim kirjutas:Variant B on särts otse akult võtta(kaitse vahele) ja saad nt. ilma istet maha võtmata akut laadida.
Mis süütaja Sul on, et vett ei kannata? Ise ostsin mingi junni, millel kork ilusti peal ja alt tulevad pritsmekindlalt 2 juhet välja-loputa palju tahad.
edu
Mul ongi plaan juhtmed otse akule vedada ja kaitse saab ka vahel olema. Tagant ilmselt jätan lahtiseks, kui saabki vett siis kuivab kohe ära ja nii palju seal gondli all ei saa ka vett loodetavasti olema, et lühisesse satuks ja eks siis rakendub kaitse kohe kui vaja. Termorüüsi pole vist mõtekas sinna tagumise otsa külge paigaldada sest kui siis niiskus sisse pääseb, siis see on seal kummi sees tükk aega.
Selline: http://motokaup.ee/product_info.php?pro ... tp9n6fdnt6
Täispaagiga on sama lugu.Pööretega on vastupidi,madalatel kipub puterdama kuni 25-30km/h-ni,kui niimodi pikemalt sõita.Kiirendamisel ja edasi on kõik korras.Tühikäigul käib ilusti.Aga kus see pump asub?Mina ei leia.Paagist kraani ja sealt otse karpase.
rannamees kirjutas:tom1234 kirjutas:Tervist! Mure järgmine-kui sõita iga päev siis käivitub kenasti aga kui seisab juba 3 päeva siis tahab hullusti käijamist.On 93a. isend
Karpad jooksevad kuivaks
Milline on ravi?
Pump on see detail nr 41.
http://www.cheapcycleparts.com/model_ye ... ies/168481
tom1234 kirjutas:Täispaagiga on sama lugu.Pööretega on vastupidi,madalatel kipub puterdama kuni 25-30km/h-ni,kui niimodi pikemalt sõita.Kiirendamisel ja edasi on kõik korras.Tühikäigul käib ilusti.Aga kus see pump asub?Mina ei leia.Paagist kraani ja sealt otse karpase.
Võib ka olla, et karpades tase kole madal ja jõuab kuivaks aurata?!
Minu isend tahab ka pikemal seismisel käiamist, aga nädalaga ei juhtu veel midagi!
või ei pea sul ujukikambri tühjendus punnid, kas loiku alla ei teki?
Tervitus kõigile TDM omanikele.
Sai endalegi kuu tagasi 2001a. isend soetatud, esmane mulje on aga kuna juba 10a. vana rattaga siis pisivead(vähemalt loodan) ikka esinevad. Nimelt külm käivitusel kipub jahutusvedelik veidi tilkuma. Kui mootor 2-3 min. käinud ei immitse enam midagi. Termostadi korpuse panin silikoniga kinni ja aitas, aga nüüd ajab kuskilt vooliku vahelt ilmselt välja. Miks?
Mul oli aastaid tagasi hõõrunud voolikusse väikse augu.Kusagilt radika ühenduskoha juurest. Sai voolikul väike tükk otsast maha kaksatud ja asi korras.
Kütt kirjutas:Tervitus kõigile TDM omanikele.
Sai endalegi kuu tagasi 2001a. isend soetatud, esmane mulje onaga kuna juba 10a. vana rattaga siis pisivead(vähemalt loodan) ikka esinevad. Nimelt külm käivitusel kipub jahutusvedelik veidi tilkuma. Kui mootor 2-3 min. käinud ei immitse enam midagi. Termostadi korpuse panin silikoniga kinni ja aitas, aga nüüd ajab kuskilt vooliku vahelt ilmselt välja. Miks?
Teab keegi, kas taga kiige mootoripoolses otsas olevat plastist ketitalda saab ainult originaalina ?
http://www.hot.ee/imre72i//IMG_3799.JPG pildil pinasega märgitud plast junn
Originaal miski 65€
VWman kirjutas:Teab keegi, kas taga kiige mootoripoolses otsas olevat plastist ketitalda saab ainult originaalina ?
http://www.hot.ee/imre72i//IMG_3799.JPG pildil pinasega märgitud plast junnOriginaal miski 65€
Originaalne tald kindlasti originaalina
Kui natuke vaeva näed ja mingist plastikust ise asja valmis väänad, võid tasuta ka saada, ainult puhas töörõõm
Mina freesisin endale POM plastikust. Nagu öeldud tegemise rõõm. Kui see tald päris läbi pole kiigeni välja kannatab hooaja lõpuni sõita ja talvel saad meisterdada, igavust peletada
Päris plastist need originaalid ei ole, pigem kummist, aga kannatab ka plastist teha(need ju selle jaoks mõeldudki osad)
Mina lõikasin lõhkisest ATV rehvist ribad ja kinnitasin originaal aukudesse(mul on ka muidugi XTZ i kiige)
3WD originaal peaks mul kuskil alles olema, hetkel ei mäleta kui hea see oli ja kas see sellele järgmisele sobib!
Kui huvi on võin vaadata järgi, peaks mingi kopika eest kaubale saama küll!
Ohh ei ole vaja otsida. Eks ma mõtlen sinna midagi välja .
Teab keegi , kas 3VD ja 4TX siduri friktsioon kettad sobivad omavahel ? Mu 4tx tahaks uusi , aga ei kannata 2 nädalat oodata .
3VD omad oleks kohe saada . EBC koodide järgi on erinevad kettad.
TDM kirjutas:Päris plastist need originaalid ei ole, pigem kummist, aga kannatab ka plastist teha(need ju selle jaoks mõeldudki osad)
![]()
Mina lõikasin lõhkisest ATV rehvist ribad ja kinnitasin originaal aukudesse(mul on ka muidugi XTZ i kiige)
3WD originaal peaks mul kuskil alles olema, hetkel ei mäleta kui hea see oli ja kas see sellele järgmisele sobib!
Kui huvi on võin vaadata järgi, peaks mingi kopika eest kaubale saama küll!
kuda see ketitald englismanni ja sakste keele kirjapildis võiks välja näha ?