282. leht 391-st
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 21 Apr 2015, 10:55
Postitas Tuono
martin727 kirjutas:Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..
See pole eesti politsei asi ja samuti ei huvita ka Soome poliisi, kas eesti masinal on kehtiv ülevaatus või ei ole 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 21 Apr 2015, 21:18
Postitas martin727
Tänud vastajatele, minu uudishimu sai rahuldatud. Eks siis umbes kuu aja pärast näeb kui Tartu trip tuleb kas üldse kuskil kinni peetakse. Seoses sellega küsiks ehk keegi tahaks tulla juhatama Tartu ja selle ümbruse parimaid kurve 16ndal mail( laupäev).
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 21 Apr 2015, 22:38
Postitas RaulK
Tartus ega selle lähiümbruses pole kurve väga. Pead haanjasse minema
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 21 Apr 2015, 22:41
Postitas pühak
Tartust lähed Põlva peale ja siis paned mööda vana Võru maanteed isuga minema. Pärast kommenteerid, kaugele jõudsid.
Ma sain esimesel korral kuskil 3 km. 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 21 Apr 2015, 22:55
Postitas vanalendur
pühak kirjutas:Tartust lähed Põlva peale ja siis paned mööda vana Võru maanteed isuga minema. Pärast kommenteerid, kaugele jõudsid.
Ma sain esimesel korral kuskil 3 km. 
See Vana-Võru tee on vast hea looduse nautimiseks ja rahulikult põristamiseks aga vähe kiiremaks sõiduks liiga auklik-muhklik ja kitsas. Eriti pimekurvis kui mõni ralliäss oma Transporteri või muu käruga keset teed vastu lendab.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 21 Apr 2015, 23:56
Postitas Loff
vanalendur kirjutas:pühak kirjutas:Tartust lähed Põlva peale ja siis paned mööda vana Võru maanteed isuga minema. Pärast kommenteerid, kaugele jõudsid.
Ma sain esimesel korral kuskil 3 km. 
See Vana-Võru tee on vast hea looduse nautimiseks ja rahulikult põristamiseks aga vähe kiiremaks sõiduks liiga auklik-muhklik ja kitsas. Eriti pimekurvis kui mõni ralliäss oma Transporteri või muu käruga keset teed vastu lendab.
Aga kihutamiseks ongi ringrada ju!
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 22 Apr 2015, 07:33
Postitas andu
postitee nautimiseks pead seda teed hästi tundma, pigem Otepää-kanepi-Valgjärve-Otepää ringi soovitaks 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 22 Apr 2015, 10:08
Postitas cossie
Seoses sellega küsiks ehk keegi tahaks tulla juhatama Tartu ja selle ümbruse parimaid kurve 16ndal mail( laupäev).
Sel päeval võid siis osa võtta ''poker run'' nimelisest üritusest, neil teekonnad suht headele teedele sätitud üldjuhul
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 23 Apr 2015, 13:28
Postitas 2715
Tere,
tekkis küsimus, mis võibolla kummaline aga kas sellisel üritusel osalemiseks harrastajana on ka litsentsi vaja?
http://www.msport.ee/events/polva-kevad ... a-i-etapp/
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 23 Apr 2015, 13:46
Postitas mx77
On küll, ma viimases litsentsi puudutavas infos ühekordse litsentsi võimalust ei märganud.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 23 Apr 2015, 18:10
Postitas TankSlapper
TankSlapper kirjutas:Piipz kirjutas:TankSlapper kirjutas:Keegi oskab öelda/oletada mis võiks olla temperatuur mootoris(väntvõlli ja karteri juures), vaja kasutada keemilist metalli ühel aretisel, kuid keemiline metall kannatab ainult 160C, ise eriti ei usu, et temp nii kõrgeks läheb. 
Probleem ei ole mitte temperatuuris, kui sa just silindreid ei taha parandada, vaid selles, et kas on liikuv osa, või mitte.
On olemas ka igasuguseid spetsiaalseid liime, eriotstarbelisi. Mis aretis see sul on, kui täpsustada viitsid?
Ei ole liikuv osa, ainuke asi mis on on vibratsioon. Sai tsikklil süüdet 4kraadi varasemaks tehtud. Läksin lihtsamat teed ja uurisin välja, et pean magneti augud 2,44mm pikkemaks tegema, et saaks magnetit ülespoole liigutada. Kõik ilus tore, aga ühe auguga läksin liiga hoogu, laiusesse läks liiga palju (pildil näha). Täis peavalu oli seda korrekselt tagasi panna kuna polte kinni pannes liikus oma kohalt 0,2 mm paigast ja pidi pidevalt uuesti alustama. Hetkel umbes 2000km sedasi sõidetud kuid süda ei anna eriti rahu. 
Nüüd siis plaan enne sada mõõtmist teha ja augud ära täita... Puurida uued õiges suuruses augud sisse ja süda rahulikum.
Pildil augud mida täidaks ära. Pildil vasaku augu tegemine veel poolik.

2000km sellise lahendusega sõidetud.

Väike edit.
Sai siis ära proovitud see keemiline metall. Asi toimib. Olgem ausad: paras porr on seda teha, aga jube hästi jääb meelde, et järgmine kord tuleb hoolsam olla. 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Apr 2015, 21:16
Postitas davidsoniharald
Kas Škoda kohta saab esindusest VIN koodi järgi hoolduse ajalugu kontrollida, kui auto ei ole Eestist pärit?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Apr 2015, 22:03
Postitas erks
Uuri mnt lehelt. Oli küll mingi koht, ma tsikli kohta uurisin.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Apr 2015, 22:11
Postitas Black
Mnt teab Škoda hoodlusajaloost sama palju kui ükskõik, kellelt sa siin foorumis küsid. Küsi see küsimus esinduses, ega nad sul selle peale vast lampe kohe kinni ei löö. Aga kui sa ise (veel) omanik pole, on ehk parem küsima minna koos auto ja/või omanikuga.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Apr 2015, 09:54
Postitas Greger
davidsoniharald kirjutas:Kas Škoda kohta saab esindusest VIN koodi järgi hoolduse ajalugu kontrollida, kui auto ei ole Eestist pärit?
Kui pole Itaaliast toodud auto siis saad ka juba MNT kodulehelt infot.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Apr 2015, 09:59
Postitas mart211
davidsoniharald kirjutas:Kas Škoda kohta saab esindusest VIN koodi järgi hoolduse ajalugu kontrollida, kui auto ei ole Eestist pärit?
Enamus riikides on sarnane süsteem nagu meil. Ma olen isegi lätist terve ülevaatuste ajaloo saanud ilma suurema jamata, netist. Saksast ka.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Apr 2015, 20:19
Postitas Põhja Siil
davidsoniharald kirjutas:Kas Škoda kohta saab esindusest VIN koodi järgi hoolduse ajalugu kontrollida, kui auto ei ole Eestist pärit?
Olen ostnud 2 skodat - üks pärit prantsusmaalt, üks saksast. Mõlama kohta sain infot, kuid loomulikult ainult seda, mis puudutas hooldusi ametlikutes esindustest. Kas täna infot jagatakse - ei oska öelda. Tegemist oli 2 ja 1,5 aastat tagasi.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Apr 2015, 21:32
Postitas kurikristjan
Hooldusajaloo kohta infot MNT-st? Nali teete?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Apr 2015, 21:46
Postitas erks
Muud infi võib saada, näiteks ega varastatud ei ole.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Apr 2015, 11:48
Postitas oil
Kas sellisel Pajerol
http://www.soov.ee/tartumaa/Mitsubishi_ ... m?ca=1&w=3
on lülitatav nelikvedu?
Pajerodel üldiselt?
Tänud ette!
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Apr 2015, 13:36
Postitas MotoMell
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Apr 2015, 22:11
Postitas Kalmer
Mis vahe on makrolonil ja lexanil? Polükarbonaattooted mõlemad? Kasvuhoonekatuseks midagi vaja panna ... 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Apr 2015, 00:00
Postitas andri5555
Kalmer kirjutas:Mis vahe on makrolonil ja lexanil? Polükarbonaattooted mõlemad? Kasvuhoonekatuseks midagi vaja panna ... 
Erinevad tootjad lihtsalt
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Apr 2015, 10:38
Postitas leko
Kas keegi oskab soovitada mida ette võtta VÄGA ära kraabitud auto salongi plast detailidega? (Eelmine omanik on armatuuri ärimees olnud vist
)
Äkki on olemas mingeid sparysid mis kriimud/kraapsud ära täidab ja peidab?
Või mingi salongi detailide toonija?
Kui kellegil on ideid, siis shoot.
Edit: Sain Automaailmast ca 5€ eest mingi pasta mis toimis nii hästi kui üldse "põlveotsas" tegemine võimaldada võis.
Kleepsudega olen ja oskan ise ka mässata aga pole ikka see mida soovisin.
Tänud kõigile 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Apr 2015, 12:00
Postitas bjorn
Äkki samamoodi nagu kere taastamine? Lihv, pahtel, lihv, värv?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Apr 2015, 12:04
Postitas bandiit
bjorn kirjutas:Äkki samamoodi nagu kere taastamine? Lihv, pahtel, lihv, värv?
salongi plastikutel on ju tavaliselt mingi tekstuur
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Apr 2015, 12:06
Postitas Mairo
leko kirjutas:Kas keegi oskab soovitada mida ette võtta VÄGA ära kraabitud auto salongi plast detailidega? (Eelmine omanik on armatuuri ärimees olnud vist
)
Äkki on olemas mingeid sparysid mis kriimud/kraapsud ära täidab ja peidab?
Või mingi salongi detailide toonija?
Kui kellegil on ideid, siis shoot.
Paljud kasutavad kleepse, oma eelmisel masinal sai ka nii sarnane probleem lahendatud. (carbon kujundus on lihtsalt näiteks)

Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Apr 2015, 14:25
Postitas Kauri
leko kirjutas:Kas keegi oskab soovitada mida ette võtta VÄGA ära kraabitud auto salongi plast detailidega? (Eelmine omanik on armatuuri ärimees olnud vist
)
Äkki on olemas mingeid sparysid mis kriimud/kraapsud ära täidab ja peidab?
Või mingi salongi detailide toonija?
Kui kellegil on ideid, siis shoot.
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=219
Väga viis tulemus jääb.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Apr 2015, 15:11
Postitas Säga
Kauri kirjutas:leko kirjutas:Kas keegi oskab soovitada mida ette võtta VÄGA ära kraabitud auto salongi plast detailidega? (Eelmine omanik on armatuuri ärimees olnud vist
)
Äkki on olemas mingeid sparysid mis kriimud/kraapsud ära täidab ja peidab?
Või mingi salongi detailide toonija?
Kui kellegil on ideid, siis shoot.
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=219
Väga viis tulemus jääb.
Armatuurlaua katmise hind 180-230 euri..... kulda sisaldab see flokk we?
Kõikide salongiliistude kilega katmine on ca 150 euri ( liistud maha ja pärast peale ka)
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Apr 2015, 19:59
Postitas pühak
Nii ja naa. Ma kunagi noore, vaese ja rohkem sõidu- kui remondihuvilisena lasin niikaua, kuni enam kohe kuidagi käia ei tahtnud.
Kirvereegliga on minu meelest tervemõistuslikud piirid sellised, et ühelt poolt, ära piina vigast asja, tekitad suurema kahju ja teiselt poolt, ära torgi tervet asja muidu, kui hoolduse tegemisel.