281. leht 391-st

Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 08:30
Postitas Jumbu
claw kirjutas:

ainult mutrit ikka kuskil vast on

On, võtan Tartusse Maamessile mõned kaasa siis. Jõuan täna umbes 11:00. Helista enne 11 tel. 5050891.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 08:46
Postitas bandiit
Tort kirjutas:

Kus Tallinnas on mingi valik termokahanevat juhtmerüüd erinevas mõõdus ja ka elastset plastrüüd juhtmete ümber (pikuti lahti lõigatud või mitte), mille peale see termokantoss tõmmata? On mõned joodetud ühendused ja ei soovi, et reljeefseks jääks.

www.esvika.ee


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 08:52
Postitas Tort

Tänud piipz ja bandiit. Esvika tee on tuttav, lähen vaatan sealt esialgu. Tegelikult olen ka Noorest Tehnikust ostnud varem, aga see selleks.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 12:11
Postitas Piipz

Miks peaks pirukale (Peugeot Partner) panema 14C märgistusega rehvid alla? Miks ma ei või lihtsalt 14 panna, st tavalise sõiduauto oma?
See kerge auto ja isegi täislastis peaks suht sõiduautoklassi jääma.
Küsin lihtsalt, sest sõiduauto omad oleksid praegusel juhul odavamad.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 12:13
Postitas Ivoonu
Piipz kirjutas:

Miks peaks pirukale (Peugeot Partner) panema 14C märgistusega rehvid alla? Miks ma ei või lihtsalt 14 panna, st tavalise sõiduauto oma?
See kerge auto ja isegi täislastis peaks suht sõiduautoklassi jääma.
Küsin lihtsalt, sest sõiduauto omad oleksid praegusel juhul odavamad.

Ülevaatuspunktis öeldi mulle sarnase küsimuse peale (Berlingo), et nemad ei otsi C tähte taga vaid vaatavad koormusindeksit. Kui see sobib, siis ei ole probleemi. Mul nimelt tööauto sõidab pidevalt kergkaalus.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 12:23
Postitas 426f

mure järgmine.50cm3 kaks takti mootoril karteris väntvõlli laagri pesad on natuke kulunud,üks laager läks külmalt käega pressides paigale.ei usu,et keerme liim seal kauaks aitab.kärniga täkete sisse löömise asemel on kasulikum pihku toksida.kas inverter elektrood keevitusega alumiinium elektroodiga laagri pesadest üle tõmmates saab asja vähe paremaks


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 12:28
Postitas erks

Laagrite jaoks on spets laagriliim. Kui muidugi laager läheb tihedalt ja ei loksu.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 12:29
Postitas Piipz

Sulle peaksid sobima Loctite® Hysol® liimid, kui asi väga hull ei ole.
http://www.loctite.ee/eee/content_data/ ... EST_03.pdf (PDF fail)
Loctite® Hysol® 3478 A&B (on kirjutatud, et sobib hästi just laagripesade taastamiseks)


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 12:39
Postitas ummip
Piipz kirjutas:

Miks peaks pirukale (Peugeot Partner) panema 14C märgistusega rehvid alla? Miks ma ei või lihtsalt 14 panna, st tavalise sõiduauto oma?
See kerge auto ja isegi täislastis peaks suht sõiduautoklassi jääma.
Küsin lihtsalt, sest sõiduauto omad oleksid praegusel juhul odavamad.

Mul endal ka berlingo ja minu teada ei ole C rehv küll sellele autole nõutud. Registrimass on 2t seega nagu tava sõiduauto.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 16 Apr 2015, 14:27
Postitas claw
Jumbu kirjutas:
claw kirjutas:

ainult mutrit ikka kuskil vast on

On, võtan Tartusse Maamessile mõned kaasa siis. Jõuan täna umbes 11:00. Helista enne 11 tel. 5050891.

oioioi
ei sattunud internetti enne 1te..
saatsin sulle küll sms-i.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 02:05
Postitas Bastard

Kui palju maksab mootorratta raami sirgeks rihtimine peale avariid? Eeldusel et raam ei ole siis teerulli alt läbi käinud, vaid ninapaugust veits viltu.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 09:24
Postitas franz125

Kas teras raam?Panid öösel käna?


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 10:30
Postitas Bastard

Terasraam jah, ei ole käna pannud, aga ratas on kunagi kauges minevikus ninapaugu saanud ja sellest ajast jooksevad rattad mitte päris ühel joonel, teeks lõpuks korda :D


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 11:40
Postitas TankSlapper

Keegi oskab öelda/oletada mis võiks olla temperatuur mootoris(väntvõlli ja karteri juures), vaja kasutada keemilist metalli ühel aretisel, kuid keemiline metall kannatab ainult 160C, ise eriti ei usu, et temp nii kõrgeks läheb. :roll:


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 11:44
Postitas Piipz
TankSlapper kirjutas:

Keegi oskab öelda/oletada mis võiks olla temperatuur mootoris(väntvõlli ja karteri juures), vaja kasutada keemilist metalli ühel aretisel, kuid keemiline metall kannatab ainult 160C, ise eriti ei usu, et temp nii kõrgeks läheb. :roll:

Probleem ei ole mitte temperatuuris, kui sa just silindreid ei taha parandada, vaid selles, et kas on liikuv osa, või mitte.
On olemas ka igasuguseid spetsiaalseid liime, eriotstarbelisi. Mis aretis see sul on, kui täpsustada viitsid?


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 14:03
Postitas Piipz

Kui ma panen autole udutulede asemele päevasõidutuled, siis lülitatakse need automaatselt sisse lähitulede asemel.
http://www.osta.ee/en/paevatuled-osram- ... 09409.html

Siit aga rumal küsimus - kas ja millal ma siis lähitulesid kasutan? Või neid ei kasutatagi siis enam?
Lähituled on lihtsalt nii sitad, vabandage väljendust, et otsin mingit alternatiivi.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 14:06
Postitas bandiit
Piipz kirjutas:

Kui ma panen autole udutulede asemele päevasõidutuled, siis lülitatakse need automaatselt sisse lähitulede asemel.
Siit aga rumal küsimus - kas ja millal ma siis lähitulesid kasutan? Või neid ei kasutatagi siis enam?

valgel ajal ei pea kasutama jah


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 14:09
Postitas Piipz

Aga pimedal ajal pean lülitama ikkagi lähituled sisse?


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 14:11
Postitas wicked

sellest nimigi - päevasõidutuled.
pealegi, need ei valgusta teed kottigi pimedas.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 14:43
Postitas Margus
Bastard kirjutas:

Kui palju maksab mootorratta raami sirgeks rihtimine peale avariid? Eeldusel et raam ei ole siis teerulli alt läbi käinud, vaid ninapaugust veits viltu.

Kunagi tegeles raamide sirgestamisega ENN 53828774 Teletorni juures motoklubis.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 15:16
Postitas Maaks
Piipz kirjutas:

Kui ma panen autole udutulede asemele päevasõidutuled, siis lülitatakse need automaatselt sisse lähitulede asemel.
http://www.osta.ee/en/paevatuled-osram- ... 09409.html

Siit aga rumal küsimus - kas ja millal ma siis lähitulesid kasutan? Või neid ei kasutatagi siis enam?
Lähituled on lihtsalt nii sitad, vabandage väljendust, et otsin mingit alternatiivi.

Siis unusta päevatuled ära!
Päevatulede ainus mõte oleks säästa kalleid (xenon) lähitulesid päeval sõites, aga valgust nad välja ei anna.
Kas tulede poleerimise ja mingite +30€ pirnidega (nightbraker) ei õnnestu asja paremaks saada?
Muidu saab (ja tohib) autodele paigaldada lisatulesid, aga need tohivad põleda ainult siis kui kedagi vastu ei tule ja lähituledele neist abi pole küll aga täistuledele.
Paljud (idikad) põletavad udukaid, aga see ei lahenda mitte midagi - udukate valgusvihk on nii lühike, et reaalselt neist abi ei ole ja nende kasutamine on lubatud ainult halva nähtavuse korral.
EDIT: Lisatulede paigutamisel ei tohi (kõikide)tulede summarne referentsarv olla suurem kui 75. Igal tulel on vastav number tuleklaasil.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 15:23
Postitas taat007

EDIT: Lisatulede paigutamisel ei tohi (kõikide)tulede summarne referentsarv olla suurem kui 75

ajad muutuvad :bsmile: 100


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 15:30
Postitas Piipz

Luuptuled, reflektorid on läbi, poleerida pole siin miskit. Uusi tulesid hoopis vaja.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 15:53
Postitas TankSlapper
Piipz kirjutas:
TankSlapper kirjutas:

Keegi oskab öelda/oletada mis võiks olla temperatuur mootoris(väntvõlli ja karteri juures), vaja kasutada keemilist metalli ühel aretisel, kuid keemiline metall kannatab ainult 160C, ise eriti ei usu, et temp nii kõrgeks läheb. :roll:

Probleem ei ole mitte temperatuuris, kui sa just silindreid ei taha parandada, vaid selles, et kas on liikuv osa, või mitte.
On olemas ka igasuguseid spetsiaalseid liime, eriotstarbelisi. Mis aretis see sul on, kui täpsustada viitsid?

Ei ole liikuv osa, ainuke asi mis on on vibratsioon. Sai tsikklil süüdet 4kraadi varasemaks tehtud. Läksin lihtsamat teed ja uurisin välja, et pean magneti augud 2,44mm pikkemaks tegema, et saaks magnetit ülespoole liigutada. Kõik ilus tore, aga ühe auguga läksin liiga hoogu, laiusesse läks liiga palju (pildil näha). Täis peavalu oli seda korrekselt tagasi panna kuna polte kinni pannes liikus oma kohalt 0,2 mm paigast ja pidi pidevalt uuesti alustama. Hetkel umbes 2000km sedasi sõidetud kuid süda ei anna eriti rahu. :wack:

Nüüd siis plaan enne sada mõõtmist teha ja augud ära täita... Puurida uued õiges suuruses augud sisse ja süda rahulikum.

Pildil augud mida täidaks ära. Pildil vasaku augu tegemine veel poolik.
Pilt

2000km sellise lahendusega sõidetud.
Pilt


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 20:37
Postitas martin727

Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 20:52
Postitas reimps
Piipz kirjutas:

Kui ma panen autole udutulede asemele päevasõidutuled, siis lülitatakse need automaatselt sisse lähitulede asemel.

Tee parem kõigile teene ja ära siukest pornot küll areta. Lase edasi udukas+gabariit ja ongi ok. Mina kui udukas+gabariit-bemmimees approve'in :mrgreen:


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 21:48
Postitas franz125
martin727 kirjutas:

Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..

Kas siin äkki ei tule ümberregamisega tegeleda,see vist on kuidagi residentsusega seotud.Uuri ARK-st.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 23:07
Postitas martin727
franz125 kirjutas:
martin727 kirjutas:

Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..

Kas siin äkki ei tule ümberregamisega tegeleda,see vist on kuidagi residentsusega seotud.Uuri ARK-st.

Sellessuhtes ei põe, olen Soome resident jne. Pigem ongi üldine küsimus mis kummitab, et kas soomlasest tsiklimees saab trahvi puuduva ülevaatuse eest? Eesti seaduste järgi pannakse ju toime (ülirasket :mrgreen: ) seaduserikkumist.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 20 Apr 2015, 23:32
Postitas reimps

Ma arvan, et alles siis, kui sa Soome president oled, võid kergemalt hingata, senikaua on joppamise küsimus, kui s**t päev kellelgi on :mrgreen:

Aga tegelikult ei tohiks olla probleemi, probleem oleks ehk naelrehviga, väljamaa numbrimärgid saavad reeglina trahvi kiiruste, parkmiste jms juba tehtud asjade eest. Tegemata asjade (ülevaatus nt) eest ei ole nagu kuulnud, et oleks seksima hakatud. Aga ega sa enne teada ei saa, kui sama ratta ja Soome passiga mõne patrulli juures seisma jääd ja küsid. Või meilid Inderk Sirgile, ta peaks neid asju unepealt teadma.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 21 Apr 2015, 00:31
Postitas Macintosh
martin727 kirjutas:

Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..

Kui paberid on korras vastavalt väljaandja riigi (Soome) seadustele siis puudub vähimgi põhjus muretsemiseks.