Re: Rumalad küsimused 2
claw kirjutas:ainult mutrit ikka kuskil vast on
On, võtan Tartusse Maamessile mõned kaasa siis. Jõuan täna umbes 11:00. Helista enne 11 tel. 5050891.
claw kirjutas:ainult mutrit ikka kuskil vast on
On, võtan Tartusse Maamessile mõned kaasa siis. Jõuan täna umbes 11:00. Helista enne 11 tel. 5050891.
Tort kirjutas:Kus Tallinnas on mingi valik termokahanevat juhtmerüüd erinevas mõõdus ja ka elastset plastrüüd juhtmete ümber (pikuti lahti lõigatud või mitte), mille peale see termokantoss tõmmata? On mõned joodetud ühendused ja ei soovi, et reljeefseks jääks.
Tänud piipz ja bandiit. Esvika tee on tuttav, lähen vaatan sealt esialgu. Tegelikult olen ka Noorest Tehnikust ostnud varem, aga see selleks.
Miks peaks pirukale (Peugeot Partner) panema 14C märgistusega rehvid alla? Miks ma ei või lihtsalt 14 panna, st tavalise sõiduauto oma?
See kerge auto ja isegi täislastis peaks suht sõiduautoklassi jääma.
Küsin lihtsalt, sest sõiduauto omad oleksid praegusel juhul odavamad.
Piipz kirjutas:Miks peaks pirukale (Peugeot Partner) panema 14C märgistusega rehvid alla? Miks ma ei või lihtsalt 14 panna, st tavalise sõiduauto oma?
See kerge auto ja isegi täislastis peaks suht sõiduautoklassi jääma.
Küsin lihtsalt, sest sõiduauto omad oleksid praegusel juhul odavamad.
Ülevaatuspunktis öeldi mulle sarnase küsimuse peale (Berlingo), et nemad ei otsi C tähte taga vaid vaatavad koormusindeksit. Kui see sobib, siis ei ole probleemi. Mul nimelt tööauto sõidab pidevalt kergkaalus.
mure järgmine.50cm3 kaks takti mootoril karteris väntvõlli laagri pesad on natuke kulunud,üks laager läks külmalt käega pressides paigale.ei usu,et keerme liim seal kauaks aitab.kärniga täkete sisse löömise asemel on kasulikum pihku toksida.kas inverter elektrood keevitusega alumiinium elektroodiga laagri pesadest üle tõmmates saab asja vähe paremaks
Laagrite jaoks on spets laagriliim. Kui muidugi laager läheb tihedalt ja ei loksu.
Sulle peaksid sobima Loctite® Hysol® liimid, kui asi väga hull ei ole.
http://www.loctite.ee/eee/content_data/ ... EST_03.pdf (PDF fail)
Loctite® Hysol® 3478 A&B (on kirjutatud, et sobib hästi just laagripesade taastamiseks)
Piipz kirjutas:Miks peaks pirukale (Peugeot Partner) panema 14C märgistusega rehvid alla? Miks ma ei või lihtsalt 14 panna, st tavalise sõiduauto oma?
See kerge auto ja isegi täislastis peaks suht sõiduautoklassi jääma.
Küsin lihtsalt, sest sõiduauto omad oleksid praegusel juhul odavamad.
Mul endal ka berlingo ja minu teada ei ole C rehv küll sellele autole nõutud. Registrimass on 2t seega nagu tava sõiduauto.
Jumbu kirjutas:claw kirjutas:ainult mutrit ikka kuskil vast on
On, võtan Tartusse Maamessile mõned kaasa siis. Jõuan täna umbes 11:00. Helista enne 11 tel. 5050891.
oioioi
ei sattunud internetti enne 1te..
saatsin sulle küll sms-i.
Kui palju maksab mootorratta raami sirgeks rihtimine peale avariid? Eeldusel et raam ei ole siis teerulli alt läbi käinud, vaid ninapaugust veits viltu.
Kas teras raam?Panid öösel käna?
Terasraam jah, ei ole käna pannud, aga ratas on kunagi kauges minevikus ninapaugu saanud ja sellest ajast jooksevad rattad mitte päris ühel joonel, teeks lõpuks korda
Keegi oskab öelda/oletada mis võiks olla temperatuur mootoris(väntvõlli ja karteri juures), vaja kasutada keemilist metalli ühel aretisel, kuid keemiline metall kannatab ainult 160C, ise eriti ei usu, et temp nii kõrgeks läheb.
TankSlapper kirjutas:Keegi oskab öelda/oletada mis võiks olla temperatuur mootoris(väntvõlli ja karteri juures), vaja kasutada keemilist metalli ühel aretisel, kuid keemiline metall kannatab ainult 160C, ise eriti ei usu, et temp nii kõrgeks läheb.
Probleem ei ole mitte temperatuuris, kui sa just silindreid ei taha parandada, vaid selles, et kas on liikuv osa, või mitte.
On olemas ka igasuguseid spetsiaalseid liime, eriotstarbelisi. Mis aretis see sul on, kui täpsustada viitsid?
Kui ma panen autole udutulede asemele päevasõidutuled, siis lülitatakse need automaatselt sisse lähitulede asemel.
http://www.osta.ee/en/paevatuled-osram- ... 09409.html
Siit aga rumal küsimus - kas ja millal ma siis lähitulesid kasutan? Või neid ei kasutatagi siis enam?
Lähituled on lihtsalt nii sitad, vabandage väljendust, et otsin mingit alternatiivi.
Piipz kirjutas:Kui ma panen autole udutulede asemele päevasõidutuled, siis lülitatakse need automaatselt sisse lähitulede asemel.
Siit aga rumal küsimus - kas ja millal ma siis lähitulesid kasutan? Või neid ei kasutatagi siis enam?
valgel ajal ei pea kasutama jah
Aga pimedal ajal pean lülitama ikkagi lähituled sisse?
sellest nimigi - päevasõidutuled.
pealegi, need ei valgusta teed kottigi pimedas.
Bastard kirjutas:Kui palju maksab mootorratta raami sirgeks rihtimine peale avariid? Eeldusel et raam ei ole siis teerulli alt läbi käinud, vaid ninapaugust veits viltu.
Kunagi tegeles raamide sirgestamisega ENN 53828774 Teletorni juures motoklubis.
Piipz kirjutas:Kui ma panen autole udutulede asemele päevasõidutuled, siis lülitatakse need automaatselt sisse lähitulede asemel.
http://www.osta.ee/en/paevatuled-osram- ... 09409.htmlSiit aga rumal küsimus - kas ja millal ma siis lähitulesid kasutan? Või neid ei kasutatagi siis enam?
Lähituled on lihtsalt nii sitad, vabandage väljendust, et otsin mingit alternatiivi.
Siis unusta päevatuled ära!
Päevatulede ainus mõte oleks säästa kalleid (xenon) lähitulesid päeval sõites, aga valgust nad välja ei anna.
Kas tulede poleerimise ja mingite +30€ pirnidega (nightbraker) ei õnnestu asja paremaks saada?
Muidu saab (ja tohib) autodele paigaldada lisatulesid, aga need tohivad põleda ainult siis kui kedagi vastu ei tule ja lähituledele neist abi pole küll aga täistuledele.
Paljud (idikad) põletavad udukaid, aga see ei lahenda mitte midagi - udukate valgusvihk on nii lühike, et reaalselt neist abi ei ole ja nende kasutamine on lubatud ainult halva nähtavuse korral.
EDIT: Lisatulede paigutamisel ei tohi (kõikide)tulede summarne referentsarv olla suurem kui 75. Igal tulel on vastav number tuleklaasil.
EDIT: Lisatulede paigutamisel ei tohi (kõikide)tulede summarne referentsarv olla suurem kui 75
ajad muutuvad 100
Luuptuled, reflektorid on läbi, poleerida pole siin miskit. Uusi tulesid hoopis vaja.
Piipz kirjutas:TankSlapper kirjutas:Keegi oskab öelda/oletada mis võiks olla temperatuur mootoris(väntvõlli ja karteri juures), vaja kasutada keemilist metalli ühel aretisel, kuid keemiline metall kannatab ainult 160C, ise eriti ei usu, et temp nii kõrgeks läheb.
Probleem ei ole mitte temperatuuris, kui sa just silindreid ei taha parandada, vaid selles, et kas on liikuv osa, või mitte.
On olemas ka igasuguseid spetsiaalseid liime, eriotstarbelisi. Mis aretis see sul on, kui täpsustada viitsid?
Ei ole liikuv osa, ainuke asi mis on on vibratsioon. Sai tsikklil süüdet 4kraadi varasemaks tehtud. Läksin lihtsamat teed ja uurisin välja, et pean magneti augud 2,44mm pikkemaks tegema, et saaks magnetit ülespoole liigutada. Kõik ilus tore, aga ühe auguga läksin liiga hoogu, laiusesse läks liiga palju (pildil näha). Täis peavalu oli seda korrekselt tagasi panna kuna polte kinni pannes liikus oma kohalt 0,2 mm paigast ja pidi pidevalt uuesti alustama. Hetkel umbes 2000km sedasi sõidetud kuid süda ei anna eriti rahu.
Nüüd siis plaan enne sada mõõtmist teha ja augud ära täita... Puurida uued õiges suuruses augud sisse ja süda rahulikum.
Pildil augud mida täidaks ära. Pildil vasaku augu tegemine veel poolik.
Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..
Piipz kirjutas:Kui ma panen autole udutulede asemele päevasõidutuled, siis lülitatakse need automaatselt sisse lähitulede asemel.
Tee parem kõigile teene ja ära siukest pornot küll areta. Lase edasi udukas+gabariit ja ongi ok. Mina kui udukas+gabariit-bemmimees approve'in
martin727 kirjutas:Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..
Kas siin äkki ei tule ümberregamisega tegeleda,see vist on kuidagi residentsusega seotud.Uuri ARK-st.
franz125 kirjutas:martin727 kirjutas:Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..
Kas siin äkki ei tule ümberregamisega tegeleda,see vist on kuidagi residentsusega seotud.Uuri ARK-st.
Sellessuhtes ei põe, olen Soome resident jne. Pigem ongi üldine küsimus mis kummitab, et kas soomlasest tsiklimees saab trahvi puuduva ülevaatuse eest? Eesti seaduste järgi pannakse ju toime (ülirasket ) seaduserikkumist.
Ma arvan, et alles siis, kui sa Soome president oled, võid kergemalt hingata, senikaua on joppamise küsimus, kui s**t päev kellelgi on
Aga tegelikult ei tohiks olla probleemi, probleem oleks ehk naelrehviga, väljamaa numbrimärgid saavad reeglina trahvi kiiruste, parkmiste jms juba tehtud asjade eest. Tegemata asjade (ülevaatus nt) eest ei ole nagu kuulnud, et oleks seksima hakatud. Aga ega sa enne teada ei saa, kui sama ratta ja Soome passiga mõne patrulli juures seisma jääd ja küsid. Või meilid Inderk Sirgile, ta peaks neid asju unepealt teadma.
martin727 kirjutas:Küsimus selline, et kuidas suhtub Eesti politsei Soomes arvelolevasse mootorrattasse? "Probleem" nimelt selles, et Soomes ei ole motikatel kohustuslikku tehnoülevaatust Eestis aga on. Mis saab kui mind kinni peetakse ja passis on, et viimane ülevaatus oli aastal 2002 ( siis kui ratas arvele võeti)? Kellegil äkki kogemust..
Kui paberid on korras vastavalt väljaandja riigi (Soome) seadustele siis puudub vähimgi põhjus muretsemiseks.