Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
NASA saatis mulle pidurid ära Ülirahul nende tükkidega. Eelmised Brembo M4 mis on ka väga head pidurid näevad nagu mänguasjad välja nende kõrval
NASA saatis mulle pidurid ära Ülirahul nende tükkidega. Eelmised Brembo M4 mis on ka väga head pidurid näevad nagu mänguasjad välja nende kõrval
Ai kurja need on ikka jõhkardid tahaks juba pilti näha kui need küljes on
Nüüd saan aru miks Brembod vahetusse läksid
Ma homme topin nad külge eks siis näed Ulme kerged on küll oma suuruse kohta...Võiks piduri-siduri pumbad ka ära tulla, saaks hakata voolikuid mõõtma.
P.S Tagapidur on Brembo
Mis sellest tagapidurist üldse hoida
Ma kasutan seda ainult siis, kui ma ei taha foori taga vaikselt seisma jäädes, et esiots natuke sukeldub.
Piipz kirjutas:Mis sellest tagapidurist üldse hoida
![]()
Ma kasutan seda ainult siis, kui ma ei taha foori taga vaikselt seisma jäädes, et esiots natuke sukeldub.
Tagapiduri abiga lendabki külg ees kurvi sisse, kãik alla ratas ringi ning samamoodi välja
RasmusL kirjutas:P.S Tagapidur on Brembo
Saan aru miks see kiigetaga peidus on
Aga palun Puna
Rehv on ise värvitud või tehaseses?
Ise värvitud
Millega värvid? Kuidas kestab?
RasmusL kirjutas:Aga palun Puna
![]()
Kunagi mõtlesin, et mis sinna tulevad kui brembod müüki läksid...
Rohkem põhjust pole vajagi pilt ütleb kõik
Haige elukas, mu autol esimene support on ka pisem
Madlobster kirjutas:Millega värvid? Kuidas kestab?
Tavaline tire marker pen, kestvusest ei tea, pole ju veel sõitma saanud. Eks suve jooksul tuleb ikka üle teha, samas see nii vãike mure.
Sama asjaga värvitud ka rehvi mustri põhjasid ja kestab ka seal. Sõitma saab siis teeme pidurdustesti kõrvuti
Kokpit sai siis selline
Siduri töösilinder sai omale kinnituse. Läheb mustaks.
Esiporika tegemisega sai alustatud...
Täna sain kätte sellised ilusad tükid..nädalavahetusel saab hakata pidurivoolikuid mõõtma.
Oot... sellepärast on nüüd sidur ka hüdroga, et lenksupeal oleksid samasugused pumbad?
cossie kirjutas:Oot... sellepärast on nüüd sidur ka hüdroga, et lenksupeal oleksid samasugused pumbad?
No midagi niisugust jah, kuid tahtsin ka siduripoolt ûmber tuunida ja teha teistmoodi kui teistel Z1000ndetel on. Rahaliselt oleksin kokku hoidnud ca 500e, kui oleksin trossi jätnud ja ostnud ISR-i lingi mis on trossile mõeldud kuid fuck it. Kui juba teha siis teha
nii ongi pilt sümmetrilisem
Sain ka aru kuskohast su see ISR teema idee ja alguse sai
Väga asjalik välimus igatahes
Välimus on suur pluss jaa, ikkagi korralikust billetist välja freesitud nii pumbad kui suppordid. Õhutamine saab huvitav olema, pole niipalju õhutusnipleid esipiduritel näind-5tk
Sabaraam sai lõpuks keevitatud ja viimistletud. Keevitatud sai omamata vastavaid sertifikaate, seega loodan et jään ellu
Esiporikas hakkab samuti ilmet võtma. Vaja veits vaid aerodynaamikat lisada ja võib jälle minna Kickass tuningut kiusama oma värvitöödega.
Krt serte pole nüüd lähevad küll laiali need
Näita nüüd seda saba ka lähemalt.
Cossie sa vist mainisid enda topicus, et Dunlop Hiflex ei tee enam pidurivoolikuid? Näe teeb küll, aind küsima pead "õieti"
Mis sellise vollakomplekti hind oli? Sai enda rattal lenksu tõstetud ja nüüd piduri/siduri voolikud lühikesed ja samasuguseid vaja. Kui mulle seal dunlopis vms ei tehta, siis kes neid Tartus veel valmistab?
Tänud
143e on pildil olevate voolikute hind. Esipidurite voolikute kokkupressitav kolmik on suht kirves, mingi 45e vist, nii et saad ka odavamalt kui ilma kokkupressitava kolmikuta teed või siis kinnikeeratavaga. Sellel pildil on puudu veel tagapiduri volla,mis maksis 30e. Tartu dunlopis teevad ikka, ütle et Rass soovitas