Re: Rumalad küsimused 2
Keegi teab kus saab amordid vastavalt sõitjale/soovidele ära seadistada?
Keegi teab kus saab amordid vastavalt sõitjale/soovidele ära seadistada?
TankSlapper kirjutas:Keegi teab kus saab amordid vastavalt sõitjale/soovidele ära seadistada?
Amortide küljes olevatest reguleerimiskohtadest?
mart211 kirjutas:Amortide küljes olevatest reguleerimiskohtadest?
Ära noki, täitsa arusaadav, et ta tahab Streetmotosse või Biker24 tulla, kus siis kodanikud ta amordid paika timmiks ning arve esitaks
Kui mul on ilma akuta ratas ja tahaks pisut juhtmeid kontrollida, aga ratast käimas hoida ei viitsiks, siis kas juhtub miskit kui ma 12 v vooluringi ühendan, kui ratas seisab?
Et tulesid jms kontrollida.
Või keerab midagi tuksi see?
Kui mul on rattal küljes originaalide asemel LED suunatuled ja tagumine tuli, siis kas mul tuleb tehnoülevaatusel probleeme ka?
Kui e tähis peal siis mitte.
oil kirjutas:Äkki keegi oskab Neptun Pro kerghaagiste kvaliteedist rääkida? Näiteks selline: http://www.auto24.ee/used/1033679
Ma soovitaks sellise haagise võtta, et saaks ikka kipsi(ja ma ei selle all silmas samanimelist bikeri kasutajat) ka vedada ehk 2.5 pikk
ranel kirjutas:oil kirjutas:Äkki keegi oskab Neptun Pro kerghaagiste kvaliteedist rääkida? Näiteks selline: http://www.auto24.ee/used/1033679
Ma soovitaks sellise haagise võtta, et saaks ikka kipsi(ja ma ei selle all silmas samanimelist bikeri kasutajat) ka vedada ehk 2.5 pikk
No kui ehitusmaterjale vedada, siis alla 3m haagisel ei ole üldse mõtet.
lauriii kirjutas:ranel kirjutas:oil kirjutas:Äkki keegi oskab Neptun Pro kerghaagiste kvaliteedist rääkida? Näiteks selline: http://www.auto24.ee/used/1033679
Ma soovitaks sellise haagise võtta, et saaks ikka kipsi(ja ma ei selle all silmas samanimelist bikeri kasutajat) ka vedada ehk 2.5 pikk
No kui ehitusmaterjale vedada, siis alla 3m haagisel ei ole üldse mõtet.
+1
pikkus muidugi on kõige tähtsam aga kui haagise mass on 750 kg siis kas on sellele ikka 4 ratast vaja, manööverdamisel neist küll abi pole
Materjaliga koonerdatud pole, kui tühi haagis 252kg kaalub. Olen näinud topeltratastega umbes samasuuri kerghaagiseid, mis ainult 200kg kanti kaaluvad ja samuti 750kg registrimassiga on. Kaherattalised on mõned vaid 150kg ja ikka 750kg registrimassiga.
Reeglina tähendavad topeltrattad kerghaagisel, jah, ülekoormamise võimalust. Mingil määral annavad topeltrattad vedamisel stabiilsust juurde, käru ei hakka nii kergesti taga vänderdama ja koormamisel võib veidi lohakam olla, aga samas on topeltratastega käru jälle kriipsu võrra kulukam vedada, paar tilka bentsu "sajale" rohkem ja kärul kuluosi ka rohkem.
Minu mäletamist mööda kunagi mingi tootja andis oma mõnedele kerghaagistele väljaspool avalikku liiklust kasutamiseks suurema täismassi, kui seadusega piiratud 750kg.
Otsest jah/ei vastust pole, kõik sõltub konkreetsest masinast.
Aga kuna sa juba sellist küsimust küsid, pole sul tõenäoliselt elektrist aru saamise oskust ja parem ära torgi.
Juba see erisus võib olla, et osadel akuta masinatel käib pool elektrist vahelduvpingel, teine pool alalisel.
claw kirjutas:Kui mul on ilma akuta ratas ja tahaks pisut juhtmeid kontrollida, aga ratast käimas hoida ei viitsiks, siis kas juhtub miskit kui ma 12 v vooluringi ühendan, kui ratas seisab?
Et tulesid jms kontrollida.
Või keerab midagi tuksi see?
Kust saaks mahasaetud raami otste tarvis kummikorke? Oskab keegi midagi soovitada? Läbimõõt peaks kuskil 28mm kanti olema.
Mingeid korke ja prunte võib siit saada: www.esvika.ee
Kiigelaagrid vs pulbervärvi ahi. Kas peaks laagrid kiigest välja katkuma, või piisaks nende kinnikatmisest ja pärastisest ülemäärimisest?
Minul käis koos laagritega ahjus, ilma tolmukaitsmeteta muidugi. Ainus asi on see, et kuumaga hakkab sealt vaikselt õli immitsema, kui kõike pole kätte saanud. Soovitan carb cleaneriga või mingil muul moel nii puhtaks pesta kui võimalik, et värvi ära ei rikuks.
Laagrid välja ikka, pulbri ahi teeb peaaegu 200 kraadi, sest määrdest ei jää palju järele.
Pärast uus määre sisse ikka. Point on see, et enne ahju tuleb ära puhastada korralikult. Mina vanu aga korralikke välja raiuma ei hakanud igastahes, pole vaja viga teha neile, kui õiged riistad puuduvad. Saab ka nii.
mis moodi saab vanal neljapütasel yamahal bensiin õli sisse?
keio kirjutas:mis moodi saab vanal neljapütasel yamahal bensiin õli sisse?
Karpa O-ring tihendid ei pea ja läbi klappide vajub silindrile ning sealt tänu kolvirõngaste ebatihedusele vajub karterisse ...
ÄHH...
Kõigepealt peab tase ujukikambris niipalju tõusma, et igatsugu Ö; Ä, Ü Ja O-rõngasteni jõuda, ehk:
ujuki nõelklapp/klapipesa ebatihe, mis iganes põhjusel, kulumine, s**t vahel jmt.
Teine küsimus on, et miks ta kraanist kogu aeg peale jookseb?
seda viimast varianti kahtlustasin ka ise. Kraanist võis pidevalt peale tulla, kuna ma ei mäleta, millises asendis ta mul oli. Vanadel yamudel on ju neli asendit- kinni, lahti, pri ja res. siit järgmine küsimus, mis see PRI on?
Kraan võib ka üldse vahelt puudu olla ja paagist otsevool karpasse aga karpa nõelklapp PEAB pidama!
PRI ongi otse pealevool.
edu
yeekim kirjutas:ÄHH...
Kõigepealt peab tase ujukikambris niipalju tõusma, et igatsugu Ö; Ä, Ü Ja O-rõngasteni jõuda, ehk:
ujuki nõelklapp/klapipesa ebatihe, mis iganes põhjusel, kulumine, s**t vahel jmt.Teine küsimus on, et miks ta kraanist kogu aeg peale jookseb?
Väljendasin tõesti kiiruga veidi segaselt... aga minu arust O-rõngas tihend asubki ujuki nõelklapp/klapipesas või olen asjast valesti arusaanud? Aga mis siin ikka õigust taga ajada, peaasi, et saab masina korda
Parimat,
k65 karpa sees toimis puuoks päris hästi kui nõelklappi polnud võtta
Varem pääsesin oma googli kalendrisse brauseriga gmailist, äppide kaudu. Täna ei olnudki kalendri ikooni googli äppide hulgas. Aadressi rea kaudu http://calendar.google.com/ kalendrisse minnes tekkisid äppide hulka ka kalendri ja play ikoonid. Tore. Läksin kalendrist gmaili ... jälle need 2 viimast kadunud . Kalendrisse tagasi ja sikutasin need mõlemad ülemisse ritta. Nüüd gmailist vaadates on need ikoonid küll olemas aga nad on hallid - "rakendus pole teie keeles saadaval". Kuidas sellest #@$§€! keeletsensuurist mööda saada? Sama jama igas brauseris.
Tnx Piipz. Googli profiili peamise keele inglise-ks muutmine aitas.
bitter kirjutas:Varem pääsesin oma googli kalendrisse brauseriga gmailist, äppide kaudu. Täna ei olnudki kalendri ikooni googli äppide hulgas. Aadressi rea kaudu http://calendar.google.com/ kalendrisse minnes tekkisid äppide hulka ka kalendri ja play ikoonid. Tore. Läksin kalendrist gmaili ... jälle need 2 viimast kadunud
. Kalendrisse tagasi ja sikutasin need mõlemad ülemisse ritta. Nüüd gmailist vaadates on need ikoonid küll olemas aga nad on hallid - "rakendus pole teie keeles saadaval". Kuidas sellest #@$§€! keeletsensuurist mööda saada? Sama jama igas brauseris.
See jama ongi, et kui kasutad eestikeelset, ei saa kõiki asju alati teha. Kui vähegi võimalik, kasuta inglisekeelset varianti.
kui tanklas veega segamini bensiini paaki lasta siis kui kaua saab sõita,et karpa vett täis läheks
426f kirjutas:kui tanklas veega segamini bensiini paaki lasta siis kui kaua saab sõita,et karpa vett täis läheks
Seni kuni karpast küte otsa saab. Vesi raibe vajub ju põhja.
selge,siis tanklast vett ei saanud