Re: Linke, pilte ja videosid
Ma ei tea, et reeglite rikkumine kohustuslik oleks. Seega, milles probleem seisneb?
Ma ei tea, et reeglite rikkumine kohustuslik oleks. Seega, milles probleem seisneb?
Ja kui naisevennale oleks tehtud noom-noom oleks varsti uus keha valmis seal põlla peal olnud,nüüd jääb meelde.
franz125 kirjutas:Ja kui naisevennale oleks tehtud noom-noom oleks varsti uus keha valmis seal põlla peal olnud,nüüd jääb meelde.
Sul võib täiesti õigus olla. Aga äkki on nii, et nüüd tunneb ennast "tõelise" pätina, on natuke riigikorra peale solvunud ka ja hakkabki pätina käituma. Sügavalt loodan, et eksin.
Jutt algas ju tegelikult riigi eelarve aukude täitmise meetoditest.
Üldiselt siiski pätti temast ei saanud , ja karistus mõjus.
Lihtsalt kuidagi tundus ebaiglane et kordagi ei olnud nö politsei huviorbiidis, puhas poiss. Ja väänati kui terroristile. Isegi kodus tehti läbiotsimist. Ime et vangi ei pandud. Mõni sõidab korduvalt purjuspäi tosin inimesi sandiks ja pääseb sama hästi või vaata et kergemaltki.
Aitab OT'st
kaimex kirjutas:simp kirjutas:yep, euroopa kõrgeimad liiklustrahvid pmst.
Šveitsi suurim kiiruseületamise eest tehtud trahv on 202 000€ ja Soomeski neid üle 100 t-si tehakse iga aasta.
Siinkohal võib eesti keskmise palgaga nende valemi läbi teha ja siis meie ühetaoliste trahvidega kõrvutada.
Ennast riivab kogu asja juures tegelikult kõige rohkem see, et vabanduseks tuuakse päevamäärade 10'e aastane paigal püsimine.
Krt mille järgi seda päevamäärade hulka siis arvestati? Need on ju edasi-tagasi sõitnud küll.
linki ka natuke:
simp kirjutas:Siinkohal võib eesti keskmise palgaga nende valemi läbi teha ja siis meie ühetaoliste trahvidega kõrvutada.
Ennast riivab kogu asja juures tegelikult kõige rohkem see, et vabanduseks tuuakse päevamäärade 10'e aastane paigal püsimine.
Krt mille järgi seda päevamäärade hulka siis arvestati? Need on ju edasi-tagasi sõitnud küll.linki ka natuke:
Jube video. Uskumatu, et selliseid inimesi üldse on... Aga päevamäärad ongi ju paigal. Samas palgad koguaeg tõusevad ja asjad langevad, nagu Rõivas räägib.
Tegelikult on Eestis trahvid liiga suured. Reaalselt üle keskmise lubatud trahve antakse liiga kergekäeliselt välja. Ise olen jäänud vahele Lätis kiirusega. 70 alas 120km/h ja trahv 50. Olen jäänud vahele Soomes 60 alas 130ga ja kolm kuud juhiload ning 400. Eestis vist istuks 30 päeva ja 1200€?
kaimex kirjutas:Eestis vist istuks 30 päeva ja 1200€?
Eestis on maru hea karistuse määramise süsteem. Näiteks. Kui on LS 227 lg 1 kirjeldatud rikkumine, siis karistuse määr on rahatrahv kuni 30 trahviühikut. Eeldusel, et rikkujal ei ole mitte ühtegi kergendavat ega raskendavat asjaolu, on karistuse määraks keskmine sanktsioon, ehk 15 trahviühikut. Kui leidub kergendavaid, siis sikutatakse seda määra vähemaks, kui raskendavaid, siis lisatakse juurde. Seega, kui satud juhuslikult rikkumisse ja raskendavaid ei ole, võid arvestada 15 ühikuga. Kui leiad kergendavaid asjaolusid, võid jõuda kuni hoiatuseni või sõrme viibutuseni. Olgu öeldud, et raskendavad asjaolud on seaduses kirjeldatud kinnise loeteluna (ehk ametnik ei saa neid pastakast juurde imeda), kergendavad asjaolud on lisaks seaduses nimetatule kõik muu, mis eesmärki täidab
Miks nimetan seda süsteemi heaks? Sest esiteks on rikkumise toimepanemisel karistuse määr ette nähtav ja teiseks, kui menetleja määrab teistsuguse karistuse, siis on see vaidlustatav ja üldreeglina ka võidetav.
Ma Eesti liikluskaristuste üle küll ei nuriseks. Toon kronoloogilises järjestuses välja oma viimased tagajärgedeni viinud liiklusrikkumised viimase 10 aasta jooksul:
Igaks juhuks kommenteerin, et kõik juhtumid olid fikseeritud kas linnaliikluses või suurematel maanteedel, mitte pole tegemist kuskil külavaheteel aega surnuks löönud konstaabli tööpäeva lõpu poole veeretamise võtetega.
Sul on lihtsalt vedanud, et korrakaitsjatel on sust inimlikult lihtsalt hale hakanud, sest sa sõidad ilmselgelt peldiku(te)ga, kus turvavöö kinnitamine oleks avarii puhul isegi ebatervislikum
Kuna valitsus on teinud PPA-st maksukogujad, siis on kodanike pahameel tavapärasest suurem antud asutuses töötavate maksukogujate vastu, mis on oma korda sünnitanud tavapärasest rohkem "mente" nende ridadesse. Kaua sa ikka head nägu teed, kui ülemused tõmbavad sind ja kodanikud ei pea sind ka millekski. Kuna aga kätt mis sind toidab pureda ei saa, siis puretaksegi kodanikke. Sulgunud ring, mis peale trahvimäärade tõusu tõmbab veelgi koomale.
See, et mina olen oma 10 aastase staazi juures ainult hea suhtumisega ametnike näinud ei ole argument, et kõik on hästi. See oleks sama kui ma väidaks et kuule, ma olen 10 aasta jooksul 3 korda puhumisreidi sattunud järelikult neid rohkem ei tehatgi kui 3 korda 10 aasta jooksul. Leidub ka normaalseid ametnike, kes pole veel "mendistunud" aga aina harvem.
Ei tea kuna see pauk ära käib kui tuimal talupojal rahakott lõplikult tühjaks saab ja enam võimuparteisid ei valita.
reimps kirjutas:Sul on lihtsalt vedanud, et korrakaitsjatel on sust inimlikult lihtsalt hale hakanud, sest sa sõidad ilmselgelt peldiku(te)ga, kus turvavöö kinnitamine oleks avarii puhul isegi ebatervislikum
Tõenäoliselt. Igal juhul on tsikkel mu majapidamise kõige kõrgema turuväärtusega sõiduk. Turvavöö osas peaks edaspidi Sinu ekspertarvamusele apelleerima, kui lahti on juhtunud jääma.
Hästi ikka läinud sul. Mul esimene trahv ilma stangeta sõitmisest 360eeki. Siis turvavöö 65€. Siis kiirus linnas 50 alas 83, Kiirustasin naise sünnipäevale naise autoga, lilled ja kink ka autos, trahv 300€. Ise rääkisin, et olen töötu jne, muidu oleks vist veel rohkem saanud. Pärast seda pole rohkem vahele jäänud Eestis ja ei taha ka.
kaimex kirjutas:Hästi ikka läinud sul.
Mul esimene trahv ilma stangeta sõitmisest 360eeki. Siis turvavöö 65€. Siis kiirus linnas 50 alas 83, Kiirustasin naise sünnipäevale naise autoga, lilled ja kink ka autos, trahv 300€. Ise rääkisin, et olen töötu jne, muidu oleks vist veel rohkem saanud. Pärast seda pole rohkem vahele jäänud Eestis ja ei taha ka.
Ma kas olen päris ilma pääsenud, või on kohe uhkelt väänatud.
Olin vaene 10. klassi õpilane, kimasin a1 kategooria vokiga nädal enne sõidueksamit. Lube polnud ja 50 alas +41. 10200eek.
Hiljem millalgi kui juba load olid. 30 alas +22 ja 2100eek + 1 kuu lubadeta. Vahtraleheta sõit (kottpimedas maanteel tõmmati maha, ei pandud puhuma ka, lihtsalt otsiti vahtralehte taskulambiga autost.) 180eek naksti selle eest. Siis oli tükk aega vaikus. Seejärel oli õnne. 30 alas +25 ja sain pahandada. 50 alas +28 sain jällegi pahandada. Siis tuli 90 alas 60+-5 üle. Ametlikult all puhas leht ja 540eur trahvi. Mõni kuu hiljem mingi eriti debiilne olukord, just muutus rohelisest kollaseks foorituli, kui ristmikule läksin ja koheselt tegi see otsus mind 60eurot vaesemaks.
Neist kõigist kõige häirivamad on 2 pisemat trahvi. Kelle kuradi asi see on, kas mul kottpimedas maanteel sõites on mingi vahtraleht kuskil või mitte. Ei olnud enda autoga.
Ja teine see foorituli. Vihma sadas, roheline vilkus, ja jäin mingi pool sekundit hiljaks. Jõudis minna kollaseks. Sel ajal kui politseiautos trahvile alla kirjutasin, oli näha, kuidas absoluutselt iga fooritsükliga viimane tulija maha tõmmati.
Teema läheb OT
aga eks selle saavad moded eraldi tõsta!
pühak kirjutas:Igal juhul on tsikkel mu majapidamise kõige kõrgema turuväärtusega sõiduk. Turvavöö osas peaks edaspidi Sinu ekspertarvamusele apelleerima, kui lahti on juhtunud jääma.
Mul oli esimeseks autoks pikki aastaid kollane 2101. Seal oli turvavöö juba tehasest tõesti selline, et matsu pannes oli targem kõrvalistmele viskuda. Sai ka olude sunnil testitud, viskumine päästis
Mul praegune ratas rahaliselt kallim kui kõik eelnevad autod kokku. Ja neid on 10 ringis. Prioriteet vähemalt paigas.
Teemas püsimiseks tuletan kvaliteetse muusika austajatele meelde, et Rammstein pole ainuke hea asi, mis Saksast pärit. See on ka.
reimps kirjutas:Teemas püsimiseks tuletan kvaliteetse muusika austajatele meelde, et Rammstein pole ainuke hea asi, mis Saksast pärit. See on ka.
Tänud , ei teadnudki Till Lindemann'i kõrval projektist
. Muidugi ei saa mainimata jätta, et ta teeb seda Peter Tagtgren-iga, kes on siis bändist "Pain" (üks lemmikumaid bände rammsteini kõrvalt). Haige avastus minu jaoks
.
zidmänn kirjutas:reimps kirjutas:Teemas püsimiseks tuletan kvaliteetse muusika austajatele meelde, et Rammstein pole ainuke hea asi, mis Saksast pärit. See on ka.
Tänud
, ei teadnudki Till Lindemann'i kõrval projektist
![]()
. Muidugi ei saa mainimata jätta, et ta teeb seda Peter Tagtgren-iga, kes on siis bändist "Pain" (üks lemmikumaid bände rammsteini kõrvalt). Haige avastus minu jaoks
.
Mille kõrvalt, mida ta siis veel viljeleb praegu?
Rammsteini mõeldigi ilmselt.
http://www.ohtuleht.ee/701380/politsei- ... eresaunast Nagu sons of anarhy
kaimex kirjutas:Hästi ikka läinud sul.
Mul esimene trahv ilma stangeta sõitmisest 360eeki.
Sõitsin kunagi tagumise stange puruks ja kuni uut otsisin, põrutasin paar kuud üldse ilma ringi. Ei teadnud siiamaani, et see trahvi alla käib.
Sadness kirjutas:
Sõitsin kunagi tagumise stange puruks ja kuni uut otsisin, põrutasin paar kuud üldse ilma ringi. Ei teadnud siiamaani, et see trahvi alla käib.
Mul läks pärast ostmist "tuning" stange kohe katki ja kadus kuskile ära. Uut aga vanale autole oli võimatu leida. Ei jäändki muud üle, kui tuning stange uuesti panna. Protokoll oli ala, et auto pole komplektne vms...
Olen ise ka stange puudumise eest kuskil 15a tagasi trahvi saanud. Samamoodi mingi komplektsuse §. Summat enam ei mäleta. Seda mäletan, et ähvardati kordusülevaatusega, aga nii kaugele asi siiski ei läinud.
Robot motikaga 200km/h http://www.ohtuleht.ee/701871/200-kilom ... torrattaga
http://www.sakala.ajaleht.ee/3388815/ed ... e-uurimise
Targad poisid
Tagurdamine ristmikul
http://9gag.com/gag/aepEWYO
Kena päeva
BISKI
http://9gag.com/gag/apB7gnD
Motomehele tubased tegevused talveks
https://www.youtube.com/watch?v=SVsRZNqyjW8