28. leht 28-st

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 24 Aug 2023, 08:34
Postitas Jesper
Hea lugemine!

Pärast seda, kui mul seesama kõrvaklapijama esimest korda juhtus, pistsin nessessääri pintsetid, vist olid need: https://www.prismamarket.ee/entry/caila ... 6274398561 . On ära kulunud nii eeldatavaks kasutusotstarbeks, kätest-jalgadest pindude kätte saamiseks kui tsiklit putitades muudel viisidel :)

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 24 Aug 2023, 23:08
Postitas iSlanderADV
Läks kõigest aasta, aga sain To Hellas reisikirja ka purki:
https://mototom.ee/matkad/to-hellas/

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 25 Aug 2023, 12:34
Postitas ranel
Jesper kirjutas: 24 Aug 2023, 08:34
Hea lugemine!

Pärast seda, kui mul seesama kõrvaklapijama esimest korda juhtus, pistsin nessessääri pintsetid, vist olid need: https://www.prismamarket.ee/entry/caila ... 6274398561 . On ära kulunud nii eeldatavaks kasutusotstarbeks, kätest-jalgadest pindude kätte saamiseks kui tsiklit putitades muudel viisidel :)
Osta Swisscard. Oluliselt etem asi. Palju rohkem funktsioone.
https://www.victorinox.com/global/en/Pr ... p/0.7100.T
image.png

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 25 Aug 2023, 14:38
Postitas Jesper
Mul on see olemas, kuna kingitus oma looga, siis on alles, aga praktilise funktsionaalsuse poolest võiks rahulikult prügikasti torgata.

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 25 Aug 2023, 15:15
Postitas ranel
► Näita Spoilerit
Ma ka alguses ostsin sõbra järgi suure hurraga ja esimese hooga mõtlesin ka, et mõttetu asi. Nüüdseks on lugematul kordadel kasuks tulnud. Põhiliselt kasutan sealt pintsette, nõela, pastakat ja kääre. Mina olen väga rahul sellega ja mis peamine, see on alati kaasas, kui seda vaja on.

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 25 Aug 2023, 20:19
Postitas Fox
► Näita Spoilerit
Mul ka sahtlis vedeleb see kaart, mis osas ta parem on kui samade omadustega Šveitsi nuga (pastakat küll vist üheski mõistlikus noakomplektis pole ainukese asjana)?

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 26 Aug 2023, 18:12
Postitas ranel
► Näita Spoilerit
Parem selles mõttes, et viskad oma kaarditaskusse ja on kogu aeg kaasas.

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 29 Aug 2023, 00:15
Postitas iSlanderADV

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 10 Jaan 2024, 20:04
Postitas Stinger
Ei oska öelda kui paljud on siit "adventure rider radio" kuulajaid, kuid viimane saade oli nii kaasahaarav, et lihtsalt tuleb jagada.
Väga eksootiline, toores, ohtlik ja hämmastav reis mis oli katsumuseks ka kogenud motomatkajatele.
Kellel on inglise keelega hästi soovitan selle 2h saate ära kuulata.
https://adventureriderradio.com/adventu ... se-padilla

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 31 Jaan 2024, 14:05
Postitas daub
   Kahtlesin esialgu kas see jutt siia ikka sobiks, aga kuna teema on mootoratturite reisikirjad, mitte ainult mootorratast transpordivahendina kasutades tehtud reiside reisikirjad, siis ehk läheb läbi. Lõppeks sõitsin suure osa ajast ikkagi kahel rattal. Päris kogu lugu kirja ei pane, aga sellised asjad, mis kohe jooksvalt meenuvad.
   Tekkis võimalus külastada tuttavaid kohalikke Filipiinidel. Lennupiletid said ostetud juba 9-10 kuud varem, kui sooduspakkumine tehti. See andis umbes tuhat eurot rahalist võitu, võrreldes lihtsalt omale sobivate kuupäevade valimisega ja oli otsustavaks tõukeks selle reisi ette võtmisel.
   Paar kuud ennem plaanitud lendu, hakkasin vaatama rataste rentimise infot, sihtkohaks oleval saarel ning panin kaardile mõned punktid huvitavatest kohtadest, mida võiks vaatama minna. FB-s oli üks Valkyrie riders grupi tegelane maininud, et rendib seal saarel mootorrattaid. Kuna enamus rendipunkte pakuvad 100-150cc rollereid, siis kirjutasin tegelasele, et uurida mida temal pakkuda oleks, millel kindlasti kohvrid küljes, et saaksin ka oma riided jms. nodi seljakoti asemel kuhugi mugavamalt paigutada. Mõne aja pärast sain pakkumise BMW GS650, millel on topbox. Hinnaks 4000 PHP päevas (ca 65 EUR). 150cc roller samasuguse pagasilaiendusega maksab sõltuvalt rendipunktist 5-10x vähem. Loobusin siis seekord mootorrattaga sõidust ja läksin rolleri teed. Mainin siia ära, et 4000 PHP päevas on juba selline hinnaklass, et kui koha peal oleks plaan viibida kuu või kauem, kannataks kasutatud rollu osta, ära hooldada ja sellega sõita. Teoreetiliselt saaks pärast müügist veel midagi tagasi ka.
   Suve jooksul jõuti lennuplaane mitu korda ringi muuta ning ka juba reisi alustanult, olin sunnitud vastu võtma üllatuse, kui üks lennuk "hoolduskõlbmatuks" kuulutati ja lend ära jäeti. Mind kupatati hoopis teise lennufirma lennule, mis Frankfurti lennujaamas omaette elamus on. Sain seal kokku vist 5 korda passi näidata ja vähemalt 3 korda turvakontrolli läbida.
   Kõik lendudega seotud vintsutused lõpuks selja taga, astusin Lapu Lapu saare lennujaamast välja ja sain tugevalt vastu vahtimist õhuniiskuse ja kuumaga. Mul oli lennust veel fliis selga jäänud, mis siis unise inimese kohta erakordselt vilka liigutusega maha tõmmatud sai. Seejärel varustasin end kohaliku rahaga lennujaama automaadist ning võtsin takso juba broneeritud hotelli. Paar päeva olin üsna paikne, kohanedes ajavööndi ja temperatuuriga. Samas ka jõudumööda Cebu City vaatamisväärsustega tutvust tehes. Külastasin San Pedro nimelist hispaanlaste ehitatud kindlust, Magellani risti ja Santo Niño kirikut. Santo Niño on nende kristliku elu kõige tähtsam reliikvia. Veel sõitsin Jeepney nimelise marsruuttaksoga ja kuulasin ööpäevaringselt kukelaulu ja maitsesin balut, lechon ning muude eksootiliste nimedega toitusid.
Pilt Pilt Pilt Pilt
   Saabus aeg roller võtta ja hakata kaugemaid tiire tegema. Läksin ZG Rental nimelisse ettevõttesse, kellega oli kokku lepitud kohvriga Yamaha Nmax rent. Kohale jõudes selgus, et mingi paha ameeriklane ei olnud ratast kokkulepitud ajaks tagasi toonud. Anti mulle asenduseks Xmax, mis on küll 300cc mootoriga, aga kohvrit nad temale paigaldama nõus ei olnud, seega jäi kokkulepe, et kasutan seda sel päeval, ilma lisatasudeta ja pärast tulen tagasi broneeritud ratta järgi. Huvitaval kombel, olgugi, et mootoritel kahekordne kubatuurivahe, ei saanud väga aru, et kiirendus erineks. Nmax oli muidugi ka hulka kergem.
Pilt Pilt
   Rattad alla saanud, suundusin suurlinnast välja. Esimeseks külastasin Leah templit, mis on võrdlemisi värske ehitis ja sisuliselt mälestusmärk ühe jõuka mehe kadunud abikaasale. Seal oli vaatamist omajagu, aga kahjuks pääsesime sisse vaid ühe poole esimesele korrusele, mujal käis mingisugune ehitustöö. Avanes ka hea vaade linnale, kust just lahkunud olin. Lisaks nägin spetsiaalselt turistide jaoks loodud politseid. Ei tea kas see oli kohaliku muuseumi erieksponaat või mitte, aga mujal sellise kirjaga tegelasi ei näinud. Edasi sai sisse põigatud Väikeseks Amsterdamiks ristitud Sirao botaanikaaeda. Hollandi elemente oli sinna kuhjatud küll, aga mäestikuvaated ei haakunud kuidagi.
Pilt Pilt Pilt Pilt
   Öö sai mööda veedetud bookingu kaudu leitud majutusasutuses, mis õnneks aktsepteeris ka bookingu kaudu tasumist. Tasu oli küll vaid kolossaalsed 10 EUR, kuid kuna minu kaardid seal riigis pea kuskil terminalides ei toiminud, siis kadus sularaha uskumatu kiirusega käest. Ent ka väiksemate kohtade pangaautomaadid ei aktsepteeri välismaiseid kaarte. Kui häda päris käes, siis Western Unioni punkte on pea igal pool, nii et saab endale sellisel viisil sularaha "kanda".
   RedDoorz nimeline majutus oli oma hinda väärt. Konditsioneeri ei olnud, kuid ventilaator siiski anti. Toa uks ei olnud väljast poolt lukustatav, kuigi võti anti, dušš oli seinas olemas, kuid vett sai vaid kraanist. Õnneks oli kopsik ja ämber, nii et pesemise lahendas ära.
   Alguses oli plaan järgmise päevaga sõita saare põhjatippu välja, kuid kuna rahapuudus pitsitas ja ei teadnud kas kütusest jätkub linna tagasi jõudmiseks, kus saanuks jälle sularaha välja võtta, siis päris nii kaugele ei jõudnud. Kohaliku tuttava soovitusel sai külastatud Bogo Citys asuvat kirikut, kus olid üsna verised kristuse kujud ja ka üks Neitsi Maarja kuju, mis väidetavalt on ime korda saatnud. Kohalike sõnul olla ta suure laevahuku aegu nutnud. Seda tüüpi reliikviaid on üle kogu saare palju, ja inimesi kes neid ümmardamas käivad on samuti suurel hulgal.
   Edasi oli suunaks tagasi, juba varem mainitud põhjusel. Ent, et sadulas istumine liiast pikk ei oleks leidsin kaardilt mälestusmärgi, mille juures peatuda. Tegu on Jaapanlaste esimese alistumise punktiga sel saarel ning mälestusmärgi hooldaja on neiu kes ise 2,5 aastasena osasid sündmuseid pealt näinud ning lahkelt mälestusi jagama nõustus.
Pilt Pilt
   Linnas varusid täiendades jäi kaubanduskeskuses silma üks huvitav IT teenuste pakkuja ja korraliku tagavedrustusega ratas. Siin ei ole kaks amorti ühele küljele viidud, vaid topelt oli mõlemal pool. Juba eos Aasiasse mõeldud masin.
Pilt Pilt
   Mida aga poodides ei müüdud on vihmakeebid. Väiksema vihma võtsin küll selles palavas rõõmuga vastu, aga kuna mõni päev kallas ikka korralikult, tundus, et oleks parem ennast vihmakeebiga varustada. Kohaliku abiga sai lõpuks leitud vihmakeepidega hangeldaja kontakt, kes pakkus välja ühe poe parkla, kokku saamise kohaks. Sinna jõudes ja hangeldajaga ühendust võttes paluti edasi liikuda üht kõrvaltänavat pidi, kaubamaja taga. Nii jupi kaupa juhiste järgi edasi liikudes sai lõpuks hangeldajani jõutud ja 200 PHP (ca 3,5 EUR) eest 2 korralikku vihmakeepi soetatud. Tegu oli tugevate keepidega ja elasid mitu kandmist üle, ilma et mingeid rebendeid ega probleeme trukkidega tekkinud oleks.
   Järgmistel päevadel sai keskendutud rohkem looduslikele vaatamisväärsustele. Mäestikuvaateid teedelt väga palju ei ole, kuna vaateid varjavad kas dzungel või majad. Siit-sealt vilksamisi midagi näeb. Koskesid on mägedes palju. Kõiki ei jõuaks kuidagi läbi käia, kuid sai tehtud mingi valik, eelnevalt netis nähtud piltide põhjal. Enamike koskede juurde pääses kenasti ligi, kuid ühe juurde ei õnnestunud kuidagi navigeerida. Ikka jõudsime mingitesse hoovidesse. Ühest pakkus perenaine kohe välja, et parkige aga ratas ära 10 PHP parkimistasu ja poeg juhatab kose juurde. Juhataski, kõige otsemat teed, üle põldude, läbi aiamaade ja hoovide. Kusjuures kõndida ei tulnud palju, vaevalt 15-20 minutit ühes suunas, aga oma peaga ei oleks seda kohta kuidagi üles leidnud. Sai poisile ka toreda retke eest jotsi jäetud, mida sealkandis turistidelt ka mingil määral oodatakse.
   Viimasel pildil oleva kose juurde viis kitsas tee, kuhu peale oma rattaga ei lubatud. Öeldi, et maksa ja sõidutame sind rattaga viimase pool või kolmveerand kilomeetrit alla. Kuna ma kahtlesin kas ma tahan kohaliku noore naga, kes minust 2-3 korda vähem kaalub, taha istuda, käisin välja ultimaatumi, et sõidan oma rattaga või lähen jala. Irvitati vastu, et mine siis jala. Oli see vast jalutuskäik. Päris 45 kraadise nurga all see tee ei langenud, aga palju puudu ka ei jäänud. Alla ei olnud ilmselgelt veel nii kohutav minna, aga üles tulles sai ikka kaks või kolm korda hingetõmbepause tehtud.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
   Looduslikuks vaatamisväärsuseks liigitan ka poolmetsikute ahvide vaatamist. Tegu on täiesti kohalike loomadega, kes on suurimad kohalikud kiskjad. kuna inimestele meeldib ahve nuumata ja kiputakse igasugust sodi sisse söötma, siis on tekitatud spetsiaalne koht, kus saab käia ahve söötmas ja sobivat toitu antakse pisikese raha eest koha peal. Ahvid on inimestega harjunud ja lasevad päris ligi, isegi kui toitu näpus ei ole.
   Kui saare lõunatipu juures oli ära käidud, siis tagasiteele jäi veel üks matkarada mis viis kohaliku kõrgeima matkatava mäe tippu. Kohalikud kutsuvad seda Osmena Peak. Nagu paljude koskede juurde, ka sinna mäkke omapäi ei lubata, peab giidi võtma. Ametlikud tasud ei ole suur raha, vast 40 või 60 PHP inimese kohta ning giidi teenus on rannikust eemal elavatel kohalikel tihti ainuke sissetulek. Tipp ise ei ole kõrge, vast kilomeeter kopikatega, üle merepinna. Aga ikkagi kohalik kõrgeim, nii et vaade on kena. Saare mõlemad kaldad nagu peo peal.
Pilt Pilt
   Osmena Peak juurest lahkudes valisin google kaardi järgi kõige otsema tee järgmisesse linna. See tee ei olnud suures osas veel valmis. Sain üsna selgeks, et offroad ei ole rollerite jaoks. Järsku langust kivide otsas turnides tundsin käiguga pidurdamisest ja üldse sidurist puudust. Võimalik et see ei oleks nii väga häirinud, kui mul oleks mingisugust offroad kogemust.
   Hispaania-aegsetes ehitistes on suures osas kasutanud ehitusmaterjalina koralli. Seda oli näha seintes ja sillutistel. Viimane ehitis-vaatamisväärsus oli Simala pühamu, mis on midagi kloostri ja palverännakute kiriku vahepealset. Peamiselt, nagu kirikud ikka, raha kasseerimise masin. Väikese raha eest sai vastavast letist isegi Neitsi Maarjale sünnipäevatervitusi saata.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
   Sellega sai tollele retkele joon alla tõmmatud. Paar päeva veetsin veel tuttavate seltsis niisama mulli ajades, kohalikke vilju süües jms rahulikumate tegevustega tegeledes .

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 31 Jaan 2024, 18:34
Postitas martinkark
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 31 Jaan 2024, 19:19
Postitas Ain
martinkark kirjutas: 31 Jaan 2024, 18:34
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
Kui õigesti mäletan siis üks tuttav kiitis Indias renditud tsikliga reisimist. Royal Enfield vms. väiksema mootoriga, pea uued rattad seal rendis.

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 31 Jaan 2024, 20:02
Postitas morse
martinkark kirjutas: 31 Jaan 2024, 18:34
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
USAs läks küll kõik väga lihtsalt. Jalutasin kaks kätt taskus suvalisse motopoodi enne sulgemist sisse ja sain tsikli. Kirjutasin sellest mõned aastad tagasi siinsamas teemas:

https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p= ... st#p841564

ADVriderist saab USA rentide kohta kindlasti häid soovitusi.

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 31 Jaan 2024, 22:28
Postitas ranel
martinkark kirjutas: 31 Jaan 2024, 18:34
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
Mul jällegi natuke teistsugune kogemus Miamis (küll Florida osariigis). Ratta laenutamisega polnud probleemi. Saad, mida tahad. Küll aga kiivri pidi ette tellima, kui soov on ja muust varustusest võis ainult unistada. Ei mäletagi enam mitmes käisin õnne proovimas, aga igas kohas oli sama teema. Lõpuks lõin käega, kuna tahtsin vaid samaks päevaks.Võis 3 erinevat kohta olla, aga mälu võib ka petta. Kohalikud lasid muidu küll päikeseprillide ja t-särgi väel ratastega ringi.

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 01 Veebr 2024, 00:43
Postitas morse
Floridas normaalsed mehed kiivrit ei kanna!
Ma sain tsikliga korraliku kiivri kaasa. Kindad ostsin letist (hind oli hea ja neid kasutan tänaseni). Muus osas lasin ringi nagu kohalikud - tavalistes riietes.

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 04 Veebr 2024, 01:34
Postitas maatriks
martinkark kirjutas: 31 Jaan 2024, 18:34
Kas kaasfoorumlastel on kogemusi Euroopast kaugemal ja põnevamates kohtades tsikliga matkates, või kuskilt mõni äge reisikirjeldus silmajäänud?

Eelkõige sellised variandid pakuvad huvi, kus paned lennukiga kohale, saad tsikli sebida, tripid ca 1-2 nädalat ära ja tuled lennukiga tagasi.

- Mingid ägedad giidiga reisid, kuskil sellistes piirkondades kus muidu naljalt niisama ei satu
- Kogemusi mootorrrattarendiga nt, kui tahaks veidi omal käel nt USA või Lõuna-Ameerikat avastada.
Eelmisel aastal sai kuu aega (ca 3000km) Tais ringi sõidetud. Tsikliks oli Royal Enfield Himalayan, kuu maksis ca 500€, rentisin siit: https://motokrabi.com

Kaasa sai täiskiivri (palumise peale, algul pakuti poolkiivrit), mille vooderdus tuli hotellis kohe mitu korda läbi pesta, päris jälk oli vesi esimese pesukorra ajal. Riided olid.. tavalised riided, vähemalt ei sõitnud päris plätudega nagu enamik seal.

Tsikkel oli üldiselt aus, kuid mõned probleemid siiski tekkisid:
1) üsna sile tagarehv, eriti reisi lõpuosas. Ühel korral sattusin täitsa offroadi tegema ja siis õnnestus sidur ära põletada selle tagarehviga. Õnneks aitas siduritrossi regullimisest, istme all olid vajalikud võtmed olemas.
2) Ketti tuli pingutada korduvalt (ca 500-1000km järel), aga selleks on iga paarisaja meetri tagant (selline mulje jäi) remonditöökoda.
3) Taga olev kohver oli täielik õnnetus. Selle kinnitus murdus kaks korda. Õnneks ei olnud keevitajate leidmine seal väga keeruline ja andis võimaluse päris huvitavate inimestega tutvuda. Poole kuu peal, kui sattusin Krabisse, lasin kohvri küljest võtta ja edaspidi hoidsin asju seljakotis, mille tõmbasin koormarihmaga tsikli külge.

Teed on üldiselt head ja loodus vahva, eriti turismipiirkondadest väljaspool, kuhu on sõidukita raske sattuda (käisin näiteks lõunas Malaisia piiri ääres).

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 19 Mär 2024, 14:56
Postitas Macintosh
Ma ei tea, kas see on siit läbi käinud
https://www.timmrannu.com/home

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 13 Nov 2024, 20:50
Postitas ranel
Ranel ja Sinilind käisil sel aastal Serbiat avastamas. Kel huvi, siis lähemalt saab lugeda siit. Nagu ikka, pole ükski meie reis päris viperusteta.
https://tsiklireisid.blogspot.com/2024/ ... tartu.html

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 14 Nov 2024, 11:52
Postitas urmas66
ranel kirjutas: 13 Nov 2024, 20:50
Ranel ja Sinilind käisil sel aastal Serbiat avastamas. Kel huvi, siis lähemalt saab lugeda siit. Nagu ikka, pole ükski meie reis päris viperusteta.
https://tsiklireisid.blogspot.com/2024/ ... tartu.html
Tänud, hea lugemine ja kenad pildid ka asjast selguse saamiseks. See Doonau Irongate oli ka meile kunagi nö tillitus. Seal on küll lüüs, kust laevad edasipääsuks läbi peavad minema ja on reaalselt piiripunkt, mille me ka tookord läbisime. Vaatamisväärsust sealt leida polnud võimalik. Seal oli tookord kogu see lüüsi osa silte täis, et pildistamine ja filmimine keelatud. Mul pardakaamera siiski filmis,aga ega sealt vaadata midagi polnud.
Tubeless rehvi saab ilma suurema kompressorita väga lihtsalt täis - sorts bensiini või muud kergesti süttivat ning tikust tuld :D

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 21 Nov 2024, 22:19
Postitas HaLL
Tegime oktoobri alguses Balkanil ühe rahumeelse tiiru. Suurt plaani peale linnade vältimise ja 2 nädalase ajapiiri ei olnud. Sõber kirjutas sellest lõpeks jutu väikse jutu kokku: https://onuants.blogspot.com/2024/11/ba ... 4.html?m=1