269. leht 391-st
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 00:50
Postitas Põhja Siil
Originaalid vist müüakse paarikaupa. tükki hind samas hinnaklassis, kuid kokku 2 korda suurem 
https://www.motorcyclespareparts.eu/suz ... 52711.aspx (on ka odavamad, see lihtsalt originaalosade kataloog)
Mis variandid võiksid veel olla? kuidas parandate oma rataste pidureid?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 08:31
Postitas reimps
No üks asi on kindel - pidureid CNC-pingis või 3Dprinteriga ikka ise teha ei laseks. Veidi liiga tähtis detail, et mingi "samkompunn" tehasejupi asemele panna 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 11:22
Postitas Põhja Siil
reimps kirjutas:No üks asi on kindel - pidureid CNC-pingis või 3Dprinteriga ikka ise teha ei laseks. Veidi liiga tähtis detail, et mingi "samkompunn" tehasejupi asemele panna 
Huvitav miks?
CNC (Computer Numerical Control) - on iga ARVUTIGA JUHITAV pink. Seal hulgas ka treipink. Või arvad et tehase tingimustes, vanad, kogenud treierid käsitsi teevad pidurikolbe?
https://www.google.ee/#q=cnc%20stand%20for
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 11:23
Postitas franz125
Kas OEM pidurikolb on rohkem tseeentseem või?
Näide elust enesest ja küsimus,kumma valid.Chrysler Voyageri piduri kolvid on tehasest mingist plastist-pakeliidist,mis pressitakse aja jooksul kooniliseks.Uusi klotse paigaldades kiiluvad nad silindrites kinni.Kas ostad Silber autost uued käkid või LakiAutost repairkiti mis sisaldab simmereid ja metallkolbe?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 16:08
Postitas reimps
Ma olen nii ettevaatlik küll, et süvenemata OEM detailide tootmisviisi tellin ikkagi originaaljupi, kui asi veermikku või pidureid puudutab. Üldjoontes tuleb odavam ka. Proovisin mullu ka kokkuhoidlik olla ja mõlgutasin mõtteid, et laseks rattavõlli Eestis teha kellelgi. Kokkuvõttes tuli A-osa odavam. Ja garantiiga.
Igaühele oma, mina lihtsalt mingi Vello juures teadmata materjalist ja teadmata meetoditel valmistatud juppi ei hangiks. Mis ei tähenda, et te siin oma pille kasvõi puust juppidega remontida ei võiks 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 17:44
Postitas Põhja Siil
reimps kirjutas:mina lihtsalt mingi Vello juures teadmata materjalist ja teadmata meetoditel valmistatud juppi ei hangiks
kuldsed sõnad! Suvalise inimese poole ei julgeks pöörduda. kuid on olemas ettevõtted, kes tegelevad just sellega, et teevad varuosi. Ja tihtipeale need osad on parema kvaliteediga kuid OEM osad. Kus juures see ei pea olema ju suur firma.
Kui minu juhtumist rääkida - ostaksin OEM, kuid ei müü nad ühe kaupa, aga osta varuks pidure kolbe... hea et tegu on tagapiduriga - seal 2 kolbi. Eripiduris minu rattal on 6 kolbi, ja samuti OEM müüakse kõik korraga...
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 17:56
Postitas Kalmer
Led päevasõidutuled võivad põleda ka pimedal ajal koos lähi/kaugtulega?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 18:01
Postitas Loud
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 18:13
Postitas Kox
Miks ei või? Autol ju põlevad.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 19:13
Postitas Piipz
Autol ei või ka need korraga põleda ju.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 19:27
Postitas Kox
No uuematel Audidel näiteks põlevad ja tegu täitsa tehase lahendusega.
LED riba põleb alati, pimedaks läheb siis tuleb lähituli juurde, aga riba ära ei kustu.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 20:10
Postitas franz125
Led päevatuled tuhmuvad lähituledega koos põledes.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 21:03
Postitas urmas66
Kox kirjutas:No uuematel Audidel näiteks põlevad ja tegu täitsa tehase lahendusega.
LED riba põleb alati, pimedaks läheb siis tuleb lähituli juurde, aga riba ära ei kustu.
Meie seaduse järgi vist ei tohi jah koos põleda,aga lisaks Audile toimivad need samuti ka Fordidel,Toyotal,Seatil ja Volvol.Võibolla veel mõnel,aga neil olen ise seda näinud.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2015, 22:34
Postitas TarmoM
Liiklusseadus
§ 40. Tulede kasutamise üldnõuded
Lühidalt, kuskil ei ole, et päevasõidutuled ei või põleda pimeda ajal koos lähi/kaugtuledega.
Udutuled ei tohi põleda koos lähi/kaugtuledega, nii valges kui pimedas. v.a halva nähtavuse korral pimedas.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 00:18
Postitas isakene
Krt, guuglit ei oska kasutada vä?
Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele”
Kood 205. Päevatulelatern
... 8 ) päevatuled peavad automaatselt välja lülituma, kui lülitatakse sisse lähi- või
kaugtuled. See nõue ei kehti, kui kaug- või lähitulelaternaid kasutatakse lühikese
intervalliga üksteisele järgnevate hoiatavate valgussignaalide edastamiseks.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 08:46
Postitas petz
XL1000 kirjutas:Kox kirjutas:No uuematel Audidel näiteks põlevad ja tegu täitsa tehase lahendusega.
LED riba põleb alati, pimedaks läheb siis tuleb lähituli juurde, aga riba ära ei kustu.
Meie seaduse järgi vist ei tohi jah koos põleda,aga lisaks Audile toimivad need samuti ka Fordidel,Toyotal,Seatil ja Volvol.Võibolla veel mõnel,aga neil olen ise seda näinud.
lähi ja või kaugulede sisselülitamisel muutuvad mondeol led päevatuled gabariit või seisutuledeks ( põlevad nö poole võimsusega ) seega ei saa öelda, et päevatuled põleksid samaaegselt koos põhilaternatega
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 09:50
Postitas Villem
isakene kirjutas:Krt, guuglit ei oska kasutada vä?
Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele”
Kood 205. Päevatulelatern
... 8 ) päevatuled peavad automaatselt välja lülituma, kui lülitatakse sisse lähi- või
kaugtuled. See nõue ei kehti, kui kaug- või lähitulelaternaid kasutatakse lühikese
intervalliga üksteisele järgnevate hoiatavate valgussignaalide edastamiseks.
Aga see ju määrab päevatulede automaatse välja lülitamise.
Audidel ei põle koos mitte päeva- ja kaugtuled, vaid lähi- ja kaugtuled. Päevatuled on need "indikaatorid", millega pimedas nagunii mõmmigi ei näe.
Okei, uutel vist tõesti need "indikaatorid" jäävad põlema .... äkki on nad tootja poolt mõeldud lähitule elemendina?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 11:43
Postitas urmas66
Länkar V8 2013 vl põlevad LED ribad koos lähitulega täpselt sama heledalt ,kui muidu.Volvo XC60 2014 sama asi.Mondeoga 2013 olen sõitnud,aga võibolla tõesti ei pannud seda valgus tugevuse vahetust tähele,aga põlesid nad koos lähidega.Seal on nad veel eraldi stange sees,mitte suure tule sees.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 21:04
Postitas pyta
kas mingit sellist loogilist äppi on,mis loeks kõik mu läbitud kilomeetrid kokku,nii õhus,kui meres? kuidas gps võtab,kui lennukis ei või ju seda sisse lülitada?kas võtab siis automaatselt,kui stardipaigas välja lülitan ja sihtpunktis uuesti sisse lülitan? tuleb üks suuremat sorti ümbermaailma reis,oleks huvitav pärast vaadata,kui mitu km läbitud sai
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 21:07
Postitas 426f
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 21:34
Postitas vanalendur
pyta kirjutas:kas mingit sellist loogilist äppi on,mis loeks kõik mu läbitud kilomeetrid kokku,nii õhus,kui meres? kuidas gps võtab,kui lennukis ei või ju seda sisse lülitada?kas võtab siis automaatselt,kui stardipaigas välja lülitan ja sihtpunktis uuesti sisse lülitan? tuleb üks suuremat sorti ümbermaailma reis,oleks huvitav pärast vaadata,kui mitu km läbitud sai
GPS ei tee lennukile midagi. Telefonis on vaid vastuvõtja ja seega signaali välja ei saadeta. Kui mobiilside, sinihamba, wifi jms välja lülitad ei tohiks probleemi tekkida.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 21:42
Postitas efendi
GPS töötab "Flight Modes" kenasti - testitud.
pyta kirjutas:kas mingit sellist loogilist äppi on,mis loeks kõik mu läbitud kilomeetrid kokku,nii õhus,kui meres? kuidas gps võtab,kui lennukis ei või ju seda sisse lülitada?kas võtab siis automaatselt,kui stardipaigas välja lülitan ja sihtpunktis uuesti sisse lülitan? tuleb üks suuremat sorti ümbermaailma reis,oleks huvitav pärast vaadata,kui mitu km läbitud sai
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 22:18
Postitas oil
efendi kirjutas:GPS töötab "Flight Modes" kenasti - testitud.
pyta kirjutas:kas mingit sellist loogilist äppi on,mis loeks kõik mu läbitud kilomeetrid kokku,nii õhus,kui meres? kuidas gps võtab,kui lennukis ei või ju seda sisse lülitada?kas võtab siis automaatselt,kui stardipaigas välja lülitan ja sihtpunktis uuesti sisse lülitan? tuleb üks suuremat sorti ümbermaailma reis,oleks huvitav pärast vaadata,kui mitu km läbitud sai
Töötab küll flight mode's hästi GPS, aga kaotas teatud kõrgusel mul ühenduse satelliidiga. Võib-olla telefoni viga.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2015, 23:54
Postitas pyta
aga salvestab see my tracks siis kõik asukohad ja vahemaad ära,kui paari kuu pärast lõpetan?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2015, 01:41
Postitas 426f
jah juhul kui selle reisi ajal telefoni aku tühjaks ei saa ja restarti ei tee
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2015, 08:02
Postitas grahv
pyta kirjutas:aga salvestab see my tracks siis kõik asukohad ja vahemaad ära,kui paari kuu pärast lõpetan?
Variant B: Kui mingit reisikirja/blogi plaanid pidada, siis backupina pane külastatud punktide nimed eraldi kirja - need saad vajadusel pärast nt csv,xls tabelist google kaardile importida... Nii saab ka päris täpselt oma reisitrassi taastada.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2015, 10:05
Postitas tazavi
oil kirjutas:efendi kirjutas:GPS töötab "Flight Modes" kenasti - testitud.
pyta kirjutas:kas mingit sellist loogilist äppi on,mis loeks kõik mu läbitud kilomeetrid kokku,nii õhus,kui meres? kuidas gps võtab,kui lennukis ei või ju seda sisse lülitada?kas võtab siis automaatselt,kui stardipaigas välja lülitan ja sihtpunktis uuesti sisse lülitan? tuleb üks suuremat sorti ümbermaailma reis,oleks huvitav pärast vaadata,kui mitu km läbitud sai
Töötab küll flight mode's hästi GPS, aga kaotas teatud kõrgusel mul ühenduse satelliidiga. Võib-olla telefoni viga.
ei ole telefoni viga, vaid asi on militaarsel eesmärgil ära keelatud - asi lihtsalt selles, et consumer GPS-id ei tööta üle 10km sellepärast, et üle 10km sõidavad kaugmaa raketid, mille sihik on ka GPS-iga juhitav. et välistada iga suvalise vana telefoni raketi sütikuks ehitamist ongi ainult militaarsetel GPS vastuvõtjatel (ja ka lennukite omadel) võimalus üle 10km sidet pidada ja asukohta määrata.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2015, 12:17
Postitas joel
tazavi kirjutas:ei ole telefoni viga, vaid asi on militaarsel eesmärgil ära keelatud - asi lihtsalt selles, et consumer GPS-id ei tööta üle 10km sellepärast, et üle 10km sõidavad kaugmaa raketid, mille sihik on ka GPS-iga juhitav. et välistada iga suvalise vana telefoni raketi sütikuks ehitamist ongi ainult militaarsetel GPS vastuvõtjatel (ja ka lennukite omadel) võimalus üle 10km sidet pidada ja asukohta määrata.
Laiatarbe-GPS-i piirang peaks olema siiski kõrgus 60 000 jalga ja kiirus 1000 sõlme ehk siis meetermõõdustikus 18 km ja 1854 km/h. Reisilennukid ei ületa neist piirangutest kumbagi.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2015, 17:57
Postitas stev666
mõned ideed poissmeeste õhtuks. asukoht tallinn ja lähiümbrus. Aeg juulis ja umbes 16 inimest.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2015, 18:13
Postitas ranel
Millega oleks kõige mõistlikum ketttali betoonlakke panna?