Re: Rumalad küsimused
argo1987 kirjutas:Tossutasin siin ja hakkasin mõtlema, et miks on pruuni filtriga sigaretil heledad täpid filtri paberi peal?
Siis sobib hammaste värviga paremini kokku.
argo1987 kirjutas:Tossutasin siin ja hakkasin mõtlema, et miks on pruuni filtriga sigaretil heledad täpid filtri paberi peal?
Siis sobib hammaste värviga paremini kokku.
Minuga on nad siis küll mööda pannud. Isegi h.arst imestab, miks mul nii valged hambad on. Sul hambad siis täpilised?
tanel- kirjutas:argo1987 kirjutas:Tossutasin siin ja hakkasin mõtlema, et miks on pruuni filtriga sigaretil heledad täpid filtri paberi peal?
Siis sobib hammaste värviga paremini kokku.
Kas bikeris mingit teemat pole, kus voodit saaks müüa?
xjorma kirjutas:Kas bikeris mingit teemat pole, kus voodit saaks müüa?
Võid siia proovida http://biker.ee/phpbb/viewforum.php?f=58 äkki ei lähe käest ära(saagimine)
kas autorehvidel on ka kuskil tootmis aasta välja loetav ?
kolp kirjutas:kas autorehvidel on ka kuskil tootmis aasta välja loetav ?
Ikka. Rehvi seinal on ovaali sees number - eelmise sajandi omadel 3-kohaline, selle sajandi omadel 4-kohaline. nt 3811 näitab praegust nädalat e. 2011 aasta 38 nädal.
xjorma kirjutas:Kas bikeris mingit teemat pole, kus voodit saaks müüa?
KOLAVAHETUS võibolla?
Mitu korda "mission impossible 2" tagaajamisstseenis Triumphid käiku vahetavad?
CB500 kirjutas:Mitu korda "mission impossible 2" tagaajamisstseenis Triumphid käiku vahetavad?
Mul ka küsimus: Mitu korda nad rehve vahetavad?
Misasja? See on ju kõik ühe võttega üles võetud!
Leiad ilusa särgi, mis maksab 97 euri. Sul pole raha. Laena emalt 50 ja isalt 50. Kokku 100. Ostad särgi. Ja saad 3 euri tagasi. 1 annad emale ja 1 euri isale. Endale jääb ka 1 eur. Emale veel võlgu 49 ja isale ka 49. 49 +49 on 98 ja sul on 1 eur. Seega 99. A kus kadus 1euro?
müristaja kirjutas:Leiad ilusa särgi, mis maksab 97 euri. Sul pole raha. Laena emalt 50 ja isalt 50. Kokku 100. Ostad särgi. Ja saad 3 euri tagasi. 1 annad emale ja 1 euri isale. Endale jääb ka 1 eur. Emale veel võlgu 49 ja isale ka 49. 49 +49 on 98 ja sul on 1 eur. Seega 99. A kus kadus 1euro?
Oma kadunud euro leiad üles kui kasutad otsingut. Alles hiljaaegu olid siin kellelgi sarnased probleemid. Küll seeliku, küll pükste või saabastega
Kõige targem on sellises olikorras mitte laenata vaid palgapäev ära oodata ja siis poodi minna. Nii ei lähe midagi kaduma
See on ka kindlasti mõne jaoks väga rumal küsimus aga mul sihuke teema et mu ratal (tonnine gixxer 03a) ei saa nagu sidurit väga libistada et kui tahaks kiirelt kohalt ära minna siis nats rohkem gaasi ja minek...aga mul on nii et kui on pöörded juba kuskil 2500-3000 siis nagu ei saa sidurit libistada vaid ta võtab kohe taha nagu ja tatt lendu
et kas see peabki nii olema või annab asja kuskilt libisevamaks regullida kaa, sest see mul esimene ratas ja ise ei jaga seda asja veel
Kas mitte nii ei saagi kiiremini kohalt minema, kui kohe taha haagib ?
von Timo kirjutas:Kas mitte nii ei saagi kiiremini kohalt minema, kui kohe taha haagib ?
saab küll aga ta kisub kohe tatti lendu paigalt juba...see mulle ei meeldi ma alles kaks kuud sõitnud....hoopealt tatti lendu lasta ei ole hullu aga kui kohapealt läheb ülesse siis on jama rsk
elbastardo16 kirjutas:von Timo kirjutas:Kas mitte nii ei saagi kiiremini kohalt minema, kui kohe taha haagib ?
saab küll aga ta kisub kohe tatti lendu paigalt juba...see mulle ei meeldi ma alles kaks kuud sõitnud....hoopealt tatti lendu lasta ei ole hullu aga kui kohapealt läheb ülesse siis on jama rsk
Anan siis see ratas mulle, ma annan vastu enda oma. See ei tõmba mitte mingi valemiga tatti lendu - tal lihtsalt pole hetkel tatti.
Siduri äkiline haakimine on 99% põhjustatud hambuliseks kulunud sidurikorvist. Parem küljekaas maha, sidurikettad välja ja kontrolli üle, kuidas korvi olukord. Iga tsikkel (korras sidur) peab võimaldama mõistliku pikkusega siduri libistamist.
StreetMoto kirjutas:Siduri äkiline haakimine on 99% põhjustatud hambuliseks kulunud sidurikorvist. Parem küljekaas maha, sidurikettad välja ja kontrolli üle, kuidas korvi olukord. Iga tsikkel (korras sidur) peab võimaldama mõistliku pikkusega siduri libistamist.
Tänud...hakkan asja uurima siis
müristaja kirjutas:Leiad ilusa särgi, mis maksab 97 euri. Sul pole raha. Laena emalt 50 ja isalt 50. Kokku 100. Ostad särgi. Ja saad 3 euri tagasi. 1 annad emale ja 1 euri isale. Endale jääb ka 1 eur. Emale veel võlgu 49 ja isale ka 49. 49 +49 on 98 ja sul on 1 eur. Seega 99. A kus kadus 1euro?
Ma saan sellest asjast sedamoodi aru, et:
Ei kadunudki kuhugi, see 1 euro on samuti võlg, mitte sinu oma. Selle 1 euro annad emale või isale tagasi, ning tulemuseks ongi 97 eurot võlga (ehk särk) ning 3 euro eest tasutud võlga (näiteks isale tagasi makstud 2 eurot (võla jääk: 48 eurot) ja emale 1 euro (võla jääk 49 eurot)).
elbastardo16 kirjutas:StreetMoto kirjutas:Siduri äkiline haakimine on 99% põhjustatud hambuliseks kulunud sidurikorvist. Parem küljekaas maha, sidurikettad välja ja kontrolli üle, kuidas korvi olukord. Iga tsikkel (korras sidur) peab võimaldama mõistliku pikkusega siduri libistamist.
Tänud...hakkan asja uurima siis
Kui sa ehk vaid ainult kolm kuud sõitnud oled, siis ehk enne laiali kiskumist annad mõnele pisut rohkema kogemusega tegelasele proovida. Ma panustaks pigem võimaluse peale, et sa ei oska või ei saa muidu lihtsalt siduri libistamisega hakkama.
oldmaniac kirjutas:elbastardo16 kirjutas:StreetMoto kirjutas:Siduri äkiline haakimine on 99% põhjustatud hambuliseks kulunud sidurikorvist. Parem küljekaas maha, sidurikettad välja ja kontrolli üle, kuidas korvi olukord. Iga tsikkel (korras sidur) peab võimaldama mõistliku pikkusega siduri libistamist.
Tänud...hakkan asja uurima siis
Kui sa ehk vaid ainult kolm kuud sõitnud oled, siis ehk enne laiali kiskumist annad mõnele pisut rohkema kogemusega tegelasele proovida. Ma panustaks pigem võimaluse peale, et sa ei oska või ei saa muidu lihtsalt siduri libistamisega hakkama.
Eelmine omanik ütles et nii oli temal kaa, et ta ei saanud ka kiirendada sellega nagu sujuvalt...ja enne seda kasutati seda ratast üldse kiirendusvõistlustel...nii et võibolla on seal sidur kannatada saanud...aga jh et ma ei ole ainuke kes arvab et see järsult haagib.
Äkki hoopis sidurile upgrade tehtud ?
Gornholio kirjutas:Äkki hoopis sidurile upgrade tehtud ?
Aga mis see upgrade olla võib? mida ma sealt otsima peaks
Teised kettad , kangemad vedrud...
Kui üldse ...
Kelle Planeta 5 külkaga täna hommikuses Kälimeeste sarjas oli?
Kas Võrus, soovitavalt ARK läheduses, on mõni ülevaatus ka (A-kat) ja mis kellani see tööpäeviti lahti on?
uljasvaluvelg kirjutas:Kas Võrus, soovitavalt ARK läheduses, on mõni ülevaatus ka (A-kat) ja mis kellani see tööpäeviti lahti on?
Autovedur OÜ . Leivakombinaadi vastas,hoovi peal.
Kennu kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:Kas Võrus, soovitavalt ARK läheduses, on mõni ülevaatus ka (A-kat) ja mis kellani see tööpäeviti lahti on?
Autovedur OÜ . Leivakombinaadi vastas,hoovi peal.
Suured tänud!
StreetMoto kirjutas:Siduri äkiline haakimine on 99% põhjustatud hambuliseks kulunud sidurikorvist. Parem küljekaas maha, sidurikettad välja ja kontrolli üle, kuidas korvi olukord. Iga tsikkel (korras sidur) peab võimaldama mõistliku pikkusega siduri libistamist.
Päris kõigi ratastega nii ei ole tglt, eriti just R-ilistega. Gixxer 1000 K4 ja sama siduriga K3 (osa K3-e on vanema tüübi siduriga ja probleeme vähem) on see lausa sünniviga ja selle kõrvaldamiseks on tuningfirmad lausa seeriasse lasknud spetsiaalse leevendusketta mille vastu alumine friktsioonketas välja vahetatakse. Saab ka koduste vahenditega asja tehtud kui alumiselt friktsioonkettalt hambad maha lõigata ja eeldusel, et vedrud ei ole väsinud, seibid juurde lisada - st K1-K3 kausid http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=46&item=276 ja K3 uue siduritüübiga ja kuni K6 siis ikkagi seibid http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=46&item=277
Pljah, rumm mõjub, lausevärdjaid tuleb juba...
tramm66 kirjutas:StreetMoto kirjutas:Siduri äkiline haakimine on 99% põhjustatud hambuliseks kulunud sidurikorvist. Parem küljekaas maha, sidurikettad välja ja kontrolli üle, kuidas korvi olukord. Iga tsikkel (korras sidur) peab võimaldama mõistliku pikkusega siduri libistamist.
Päris kõigi ratastega nii ei ole tglt, eriti just R-ilistega. Gixxer 1000 K4 ja sama siduriga K3 (osa K3-e on vanema tüübi siduriga ja probleeme vähem) on see lausa sünniviga ja selle kõrvaldamiseks on tuningfirmad lausa seeriasse lasknud spetsiaalse leevendusketta mille vastu alumine friktsioonketas välja vahetatakse. Saab ka koduste vahenditega asja tehtud kui alumiselt friktsioonkettalt hambad maha lõigata ja eeldusel, et vedrud ei ole väsinud, seibid juurde lisada - st K1-K3 kausid http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=46&item=276 ja K3 uue siduritüübiga ja kuni K6 siis ikkagi seibid http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=46&item=277
Pljah, rumm mõjub, lausevärdjaid tuleb juba...
Ühesaõnaga siis nii nagu ma asjast aru sain ei ole mul neid asju vaja sest need vähendavad veel libisemist....
mul aga on vaja libisemist juurde saada...seega kuna mu ratas oli kunagi võistlus ratas siis tal võivad sellised vigurid sees olla nagu tramm näitas siin.