Re: Rumalad küsimused 2
Üks tuttav pani püksid rõdule kuivama ja kahe nädalapärast tõmbas kiiruga jalga.
Herilased olid pesa sinna sisse teinud.
Üks tuttav pani püksid rõdule kuivama ja kahe nädalapärast tõmbas kiiruga jalga.
Herilased olid pesa sinna sisse teinud.
Ivoonu kirjutas:Ma tean, mis tunne on saada metsmesilase käest m**** otsa nõelata ja paarikümne herilase käest pea üheaegselt üle kere.
Huvitavad kogemused
Armas Jumal, tee nii, et valu läheks ära aga paistetus jäta alles
yeekim vast ikka annaks jumal et see paistetus alla läheks- muidu niheled terve tee sadulas nagu kiimas 80 aastane .............
Rääkige palun veel, kuidas te oma m... piinate. Keegi šarikuid pole pannud?
naisega normaalset hereroseksuaalset vahekorda harrastades ei ole vaja saarikuid
Rollerimeestel on šaarikud niikuinii variaatorisse ära raisatud.
mu võrril ei ole variaatorit,sellel on kett ja 6 käiku nagu Aprilia RSV4.l
A ma ükskord saunas nägin vanakest kellel shaarikud olid paigaldatud. Jube hirmus nägi see vänt välja. Nagu meremiin
miks naised vait jäid
Uus aasta ju, kõik naised on jõusaalis või fitnessis.
AzA kirjutas:... 250mnene karp hankida, hea õli vahetada jms.
Kas nitriil või lateks?
Kas soome registris oleva auto omanikuvahetus Eestis käib nagu ikka ostu-müügi lepinguga? Hiljem tarvis Soomes omanikuvahetus teha, nii et masin jääb Soome registrisse. Meie oma Eesti tavaline blankett kõlbab või peaks Soome oma printima?
bitter kirjutas:AzA kirjutas:... 250mnene karp hankida, hea õli vahetada jms.
Kas nitriil või lateks?
Nitril ikka.
Tort kirjutas:Kas soome registris oleva auto omanikuvahetus Eestis käib nagu ikka ostu-müügi lepinguga? Hiljem tarvis Soomes omanikuvahetus teha, nii et masin jääb Soome registrisse. Meie oma Eesti tavaline blankett kõlbab või peaks Soome oma printima?
Sellist vahetust saab juriidiliselt vist ikka ainult eesti registris autodele teha.Kui auto jääb ikkagi soome,siis ikka soomekeelne leping ja toimumise kohaks soome ning pole nagu probleemi.Kes seda kontrollib,kus see allkirjastatud on.Miks üldse eestit siia vahele toppida.Iga leping võib olla ka käsitsi kirjutatud valgele lehel,peaasi,et vajalikud nimed ja numbrid kirjas ning allkirjad all.
Soomes ei ole mingit lepingut, on lihtsalt tehnilise passi teine pool, kuhu kirjutatakse ise uue omaniku andmed ja sellega saab uus omanik oma nimele vormistada.
Kas mu vanad silmad näevad tõesti õigesti? Esimest korda on Tuonol millestki aimu ja ta suudab konstruktiivselt vestluses osaleda?
Sain Riias parkimise eest trahvi... kas reaalselt pean ka ära maksma?
Pead ikka, nii need asjad käivad
jegesmesh kirjutas:Pead ikka, nii need asjad käivad
Minuteada eestlaste hammas nt poola rekkameestele peale ei hakka. Oleks nagu kuulnud kuskilt saunast naiste käest
Kalmer kirjutas:Sain Riias parkimise eest trahvi... kas reaalselt pean ka ära maksma?
Kui Lätti enam iialgi ei plaani minna siis ei ole mõtet. Kui tulevikus plaanis sinna riiki sõita siis on targem ära maksta. Kohapeal vahele jäämise oht on väga reaalne ja siis enam nii lihtsalt minema ei pääse.
Tuono kirjutas:Soomes ei ole mingit lepingut, on lihtsalt tehnilise passi teine pool, kuhu kirjutatakse ise uue omaniku andmed ja sellega saab uus omanik oma nimele vormistada.
...ja kui ei ole seda teist poolt käepärast,siis saab ka tavalise A4 peal asjad aetud.Olen ise nii sealt ühe asja ostnud.Vanematel passidel seda teist poolt polegi.
Tuono vastas ära, tänud.
Kas sellise asja saaks arvele ka võtta!
Piirad kiiruse ära ja võtad traktorina arvele, vahetad mootori originaaliks võtad arvele või leiad dokumentidega keredoonori.
Äkki väiketraktori alla nagu atv-d. Suunad pead külge kruvima kindlasti. Vbla veel midagi. Tänaval selliseid vähemalt näinud küll. Uuri arkist või oota mõne teadjama mehe postitust
Selles mõttes ok, et müüja on nõus maanteeametisse tulema ja kui arvele ei saa, siis tehingut ei toimu. Eks paistab. Märgin igaks juhuks ära, et vahendan teemat.
Sellepärast, et on tagumine aeg normaalne auto soetada. Probe on paras kättemaksuks kellelegi kinkida.
renXx kirjutas:Selles mõttes ok, et müüja on nõus maanteeametisse tulema ja kui arvele ei saa, siis tehingut ei toimu. Eks paistab. Märgin igaks juhuks ära, et vahendan teemat.
Ega seda nüüd ostu-müügi korras,küll kohe arvele ei saa.Müüja peab ikka hulga asju enne ära tegema,et saaks arvele.Esmane nõue on kindlasti orig mootor ja siis selgub,kas seda üldse saab.Seejärel tulevad tuled,suunad e-tähistusega jne.Kõiki ATV-sid ei ole lihtne arvele saada.
Veel on variant,et äkki võtta arvele ise valmistatuna,siis saab ka selle mitte orig mootori ära kasutada.Aga kõik see vajab mnt ameti tehnoosakonna luba ja sellele eelnevaid ekspertiisi akte.
badand... vihjeks on kehvasti projekteeritud karteri tuulutus mis laseb läbi karteri lisa õhku sisselaskesse ning kuna see õhk tuleb õhulugejast mööda siis sissepritse ei kompenseeri lisaõhku ja kütusesegu läheb liiga lahjaks
450 2012 Yamaha quadi arvele võtmise protsess oleks eeldanud saksa saatmist kus sertif. firma oleks piiranud võimsust pannud külge siis suunad jne- kogu teema ca 1500 eur. see et hiina quadilaadseid saab ilma vaevata arvele võtta tuleb tootja agarusest/müügi lisaargumendist sest eks osad neist rohkem asfaldi liikurid ole.