Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Kui pinge tõuseb ja elektrolüüdi tihedus mitte, siis on aku lihtsalt tuksis ja pole mõtet selles laadijat süüdistada.
Kui pinge tõuseb ja elektrolüüdi tihedus mitte, siis on aku lihtsalt tuksis ja pole mõtet selles laadijat süüdistada.
Tartu aku keskus soovitab ikka akut 48+h laadida targa laadijaga, et aku täis saaks.
joel kirjutas:Kui pinge tõuseb ja elektrolüüdi tihedus mitte, siis on aku lihtsalt tuksis ja pole mõtet selles laadijat süüdistada.
Uskumatud targad siin
olen akusid ja neid samu nii nimetatud tarkasid laadijaid hooldanud ja müünud pea 10 aastat, ja ütlen ausalt, kui ei tea, siis ei ole mõtet sitta suust välja ajada
acar kirjutas:Uskumatud targad siin
![]()
olen akusid ja neid samu nii nimetatud tarkasid laadijaid hooldanud ja müünud pea 10 aastat, ja ütlen ausalt, kui ei tea, siis ei ole mõtet sitta suust välja ajada
Millega sa kuivaakut laadida soovitad? Vana vene laadijaga? Selles suhtes et paljud räägivad, et keerab kohe pekki. Ise seda ei teadnud. Laadinud vähemalt 20 x ja töötab siiani ilusti. Boschi oma 95ah Tark laadija on suht mugav aga jah. Eks pikk sõit ole vast kõige parem? Ise liigun siin vahepeal 600+ km päevas.
Kuiva st. et siis agm-i, jah sinna mõeldud nn tark laadija( aga mitte 4Ah laadija 95ah aku jaoks) suhe peaks ikka olema 1/10, äärmisel juhul 7ah, aga mis siin pattu salata, kasutame isegi eluvaimu sisse ajamiseks agm tüüpi akudele aegajalt tavalaadijat. Ainult ei tohi kauaks unustada, siis kuivatab liialt ära ja siis on juba pahasti.
Kuid miks Sa seda akut 20x laadima oled pidanud? Siis on midagi ikka korrast ära, kui nii palju sõidad ja ikka vajab aku laadimist?
acar kirjutas:Ei lae see 4ah laadija 100ah midagi täis
acar kirjutas:Uskumatud targad siin 
olen akusid ja neid samu nii nimetatud tarkasid laadijaid hooldanud ja müünud pea 10 aastat, ja ütlen ausalt, kui ei tea, siis ei ole mõtet sitta suust välja ajada 
Oo, vabandust, ei teadnud, et spetsialistile vastu julgesin vaielda. Jätka tubli tööga ka järgmised 10 aastat ja püüa selle aja jooksul endale ka voolutugevuse ja laengu vaheline erinevus selgeks teha. Seniks aga äkki seletad rumalatele, kuidas täpsemalt üks laadija tõstab ainult klemmipinget ja teine laeb lisaks ka aku täis. Võid ka piltlikku abimaterjali kasutada, näiteks pliiaku laadimise voolu ja pinge sõltuvuse graafikut, kust on näha, et pliiaku laadimine toimub konstantse vooluga teatud pingeni ja edasi konstantsel pingel järjest väheneva vooluga. Ära siis unusta, et laadimisel määrab aku klemmipinge laadimisvoolu ja aku laetusest sõltuva sisetakistuse korrutis, seega väiksema vooluga laadimisel on aku sama laetuse korral klemmipinge väiksem.
acar kirjutas:Kuiva st. et siis agm-i, jah sinna mõeldud nn tark laadija( aga mitte 4Ah laadija 95ah aku jaoks) suhe peaks ikka olema 1/10, äärmisel juhul 7ah, aga mis siin pattu salata, kasutame isegi eluvaimu sisse ajamiseks agm tüüpi akudele aegajalt tavalaadijat. Ainult ei tohi kauaks unustada, siis kuivatab liialt ära ja siis on juba pahasti.
Kuid miks Sa seda akut 20x laadima oled pidanud? Siis on midagi ikka korrast ära, kui nii palju sõidad ja ikka vajab aku laadimist?
Ctek-i kohta ei teagi mitu Ah, aga genekas läks katki välismaal ja tagasi sõidul pidi ikka päris palju laadima. Matk ca 700km. Aku toel aint sõitsin siis... See 600+km on nii 4-6 korda aastas. PS: Auto päris suure mootoriga diisel.
[/quote]
Puhka jalga graafikumees. Need graafikud on puhas marketing ostan Sinult topelt hinnaga smart laadija mis on 4ah ja tõstab 100ah akul mis on tühi tiheduse paika
Väidetavalt teevad mõned smart laadjad vanast ka uue aku
Aga smart laadija on puhas hooluslaadimise teema, mis aitab ja toimetab väga hästi hobitehnikal, sõidukid mis ei sõida igapäevaselt või lihtsalt auto aku ergutamisel aegajalt, kui lühikesed otsad, webastod või kasvõi romantika metsas,mis on akut koormanud
. Aga kui aku on ikka tühjaks jooksnud, siis need ei aita. Teema lukus minu jaoks
No miks see smart laadija siis ei peaks akut täis laadima? Mul töökojas ainult smart laadijad ongi. On 7 amprine Ctek ja 25 amprised Ctekid. No need 25a laadijad on kohe eriti asjalikud, aga kui aega on siis laeb ka 7a laadija lõpuks aku täis. Ma isikikult ei saa küll aru miks see smart laadija peaks tavalisest kehvem olema? Meil on ka veel üks 16a smart laadija (ei mäleta mis tootja, pisut odavam kui Ctek igatähes) ja see ei taha täiesti tühja akut laadima hakata. Peab algatuseks krokodillidega teise aku kõrvale panema. Ctek laadijaga pole seda probleemi aga täheldanud. Küll aga olen nõus väitega, et 4a laadija ei lae suurt akut kiiresti täis, olgu ta siis smart või stupid laadija.
Lear
Kas keegi trenažööridega tegeleb? Esialgu oleks vaja asjatundja abi õige trenažööri valikul: kas velo või crosstrainer ja milline täpsemalt. Hiljem oleks sellele asjale siis vaja ka hea hind teha.
Nõu ei oska kahjuks anda aga lihtne Kettleri Velotrenazöör seisab juba aastaid üleliigsena ja oma sarvilise kuju tõttu võtab hirmpalju ruumi. 100% töökorras, värv ise on pleekinud vanusest tingituna. Heameelega vabaneks sellest.
Pan kirjutas:Kas keegi trenažööridega tegeleb? Esialgu oleks vaja asjatundja abi õige trenažööri valikul: kas velo või crosstrainer ja milline täpsemalt. Hiljem oleks sellele asjale siis vaja ka hea hind teha.
Kõige keerulisem nende asjadega on vast motivatsiooni püsivus.
villy kirjutas:Pan kirjutas:Kas keegi trenažööridega tegeleb? Esialgu oleks vaja asjatundja abi õige trenažööri valikul: kas velo või crosstrainer ja milline täpsemalt. Hiljem oleks sellele asjale siis vaja ka hea hind teha.
Kõige keerulisem nende asjadega on vast motivatsiooni püsivus.
Motivatsiooni on mul küll ja veel. Püsivusega on veidi kehvemad lood aga kui ei proovi, ei saa üldse midagi.
acar kirjutas:Puhka jalga graafikumees. Need graafikud on puhas marketing
Nojah... Nii kõva "spetsialistiga" ei ole vist tõesti mõtet pikemalt vaielda.
Tere,kas siin foorumis elektrikku on ?Nimelt oleks vaja korteris kilp üle vaadata ja veel nipet näpet.
acar kirjutas:mx77 kirjutas:Jep, no problemo. Sellega reeglina ainult kaubikute 100-120 Ah akusid laetaksegi. Ööga täis.
Ei lae see 4ah laadija 100ah midagi täis, tõstab ainult pinge ülesse ja see on ka kõik. See mida vaja, et ka elektrolüüdi tihedus ka paika läheks, sellest võite ainult und näha.
Nojah, eks ma siis nägin vist und, kuidas ma oma aku täis laadisin. Aku oli nii tühi, et ainult relee klõpsus, mõõtes oli pinge vist 11,8 V. 24 tundi selle mõttetu targa laadija otsas ja jälle aku toimib ja toimib peale laadimist 8 kuud väga hästi. Kusjuures ma oma krossibussiga ei sõida üldse igapäevaselt ja sügisest tulevad pikemad seisupausid sisse.
Muuses, kuidas sa nendel oma laetud akudel seda elektrolüüdi tihedust määrad?
mx77 kirjutas:Muuses, kuidas sa nendel oma laetud akudel seda elektrolüüdi tihedust määrad?
Selleks on eraldi "tööriist" olemas, aga saab kasutada ainult neil akudel mis ei ole hooldusvabad (saab purgil korgi maha võtta).
Maaks kirjutas:mx77 kirjutas:Muuses, kuidas sa nendel oma laetud akudel seda elektrolüüdi tihedust määrad?
Selleks on eraldi "tööriist" olemas, aga saab kasutada ainult neil akudel mis ei ole hooldusvabad (saab purgil korgi maha võtta).
Mhh, palju tänapäeval neid korgiga akusid üldse on?
Üllatavalt palju kusjuures Korgid on lihtsalt peidus plastiku all.
Maaks kirjutas:Üllatavalt palju kusjuures
Korgid on lihtsalt peidus plastiku all.
Osadel akudel lihtsalt kleepsu all.Samas korgid on olemas küll,aga need on vahel kinni vajutatud ja ei ole keeratavad.Peale avamist ei pruugi hermeetiliselt sulguda.
Tere
Kes saab Tartu kandis aidata koduse valvesüsteemi tööle panemisel?
Seade DSC PC1565H-2P
Seade pole minu käes maja ostmisest saadik töötanud (puudus toiteblokk eelmisest omankust), pole ka admin koode. Nüüd toitekas olemas, kes suudab tööle seadistada?
Tänud
Erki
56905789
DSC kodulehel olev manual antud seadme kohta: http://cms.dsc.com/download2.php?t=1&id=13610
Default master factory kood on neil 1234, väga paljudes kodudes, kus ma käinud olen on see nii ka seal aastaid olnud. Default installer kood on 5555, selle infoga saad manuali kasutades juba päris palju ära teha.
Pan kirjutas:Kas keegi trenažööridega tegeleb? Esialgu oleks vaja asjatundja abi õige trenažööri valikul: kas velo või crosstrainer ja milline täpsemalt. Hiljem oleks sellele asjale siis vaja ka hea hind teha.
võin sõudeergomeetri ära anda. arvasin, et on hirmsasti vaja, aga aeg on näidanud, et eksisin. ruumi kah elamises na vähevõitu, vea raip või garaazi.
zombi kirjutas:Pan kirjutas:Kas keegi trenažööridega tegeleb? Esialgu oleks vaja asjatundja abi õige trenažööri valikul: kas velo või crosstrainer ja milline täpsemalt. Hiljem oleks sellele asjale siis vaja ka hea hind teha.
võin sõudeergomeetri ära anda. arvasin, et on hirmsasti vaja, aga aeg on näidanud, et eksisin. ruumi kah elamises na vähevõitu, vea raip või garaazi.
mu oma hakkabki just ära lagunema, laagrid on läbi ja ei ole standartsed, ei saa vahetada.
Milline ergomeeter on?
Ma hea meelega veaks ise ära, kui see väga kaugel pole
zombi kirjutas:Pan kirjutas:Kas keegi trenažööridega tegeleb? Esialgu oleks vaja asjatundja abi õige trenažööri valikul: kas velo või crosstrainer ja milline täpsemalt. Hiljem oleks sellele asjale siis vaja ka hea hind teha.
võin sõudeergomeetri ära anda. arvasin, et on hirmsasti vaja, aga aeg on näidanud, et eksisin. ruumi kah elamises na vähevõitu, vea raip või garaazi.
Tänan pakkumast! Sõudeergomeeter ei paku siiski huvi. Õnneks tundub et Piipz on asjast rohkem huvitatud.
Pan kirjutas:Kas keegi trenažööridega tegeleb? Esialgu oleks vaja asjatundja abi õige trenažööri valikul: kas velo või crosstrainer ja milline täpsemalt. Hiljem oleks sellele asjale siis vaja ka hea hind teha.
Velo on minu arust täiesti mõtetu, ise valiks iga kell crosstraineri. Odavatest tasub muidugi enamasti mööda vaadata. Olen paari odavamat ka proovinud ja ei ole nii mugav. Kvaliteedi vahe ka metsik. Ise ostsin üldse jooksulindi. 1200€ läks ja väga rahul. Kuigi crosstrainer meeldib endiselt rohkem. Samas jooksulindi pluss on, et saan seriaali vaadates ka korraliku kallakuga pulsi õigele tasemele ja ei pea nn vaeva nägema. Vaatan läpakast filmi ja naudin. Eks pead ise proovima ka enne ostu.
kaimex kirjutas:Pan kirjutas:Kas keegi trenažööridega tegeleb? Esialgu oleks vaja asjatundja abi õige trenažööri valikul: kas velo või crosstrainer ja milline täpsemalt. Hiljem oleks sellele asjale siis vaja ka hea hind teha.
Velo on minu arust täiesti mõtetu, ise valiks iga kell crosstraineri. Odavatest tasub muidugi enamasti mööda vaadata. Olen paari odavamat ka proovinud ja ei ole nii mugav. Kvaliteedi vahe ka metsik. Ise ostsin üldse jooksulindi. 1200€ läks ja väga rahul. Kuigi crosstrainer meeldib endiselt rohkem. Samas jooksulindi pluss on, et saan seriaali vaadates ka korraliku kallakuga pulsi õigele tasemele ja ei pea nn vaeva nägema. Vaatan läpakast filmi ja naudin. Eks pead ise proovima ka enne ostu.
Tegelikult lubaski üks tuttav mulle oma crosstrainerit laenata. Seega saan vähemalt ilma suuremate väljaminekuteta teada kui väga minul seda "vaja on" .
Velo on valikus sellel põhjusel et suvel looduses päris veloga sõitmine sobib mulle väga hästi, trenažööri pole õnnestunud kunagi proovida. Jooksmine on minu puhul välistatud sellel põhjusel et minu arvates on see täiseti mõttetu ja teiseks keelas arst mul selle ära.
Tervitus, ega keegi ei taha loovutada sümboolse tasu eest Tallinki kinkekaarti mis muidu kasutamata jääb. Periood veebruari 3-s nädal 2016. ?
Oleneb põhjusest miks jooksmine ära keelati. Enesest mõistetav oleks, kui üle 120 kg kaaluv mees või põlve vigastused. Eks kõigest muidugi avalikult rääkima ei pea. Jooksmise asemel saab kõndida lindil. Ise ka jooksen suht harva. PS: Kaalu suhtes võib alati toitumise üle lasta vaadata.
Tervitus, ega keegi ei taha loovutada sümboolse tasu eest Tallinki kinkekaarti, mis muidu kasutamata jääb. Periood veebruari 3-s nädal 2016. ?