261. leht 281-st

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 20 Nov 2023, 09:13
Postitas kiilas
bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Tegemist sama DLAA mootoriga mis eelmiselgi päringul, seega 1,0 ja 81kw
Vehicle Identification No.
WAUZZZGB3PR041492
Model
Audi A1 sportback 1.0
A1
Date of production
08.02.2023
Year
2023
Sales type
GBAAMG
Engine Code
DLAA
Transmission Code
URH
Axle drive
7C
Equipment
YM
Roof color
2Y
Exterior color / Paint Code
2Y / S9R

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 20 Nov 2023, 11:09
Postitas M.T.
bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders” :mrgreen:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 20 Nov 2023, 11:21
Postitas Maaks
M.T. kirjutas: 20 Nov 2023, 11:09
bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders” :mrgreen:
Oleks see nii lihtne :-)
35TFSI on samuti 3 silindrit :!: Audil see markeering on veic segadust tekitav, 40TFSI võib olla 2L aga ka 1,4L jne, AGA üks on kindel - suurem number on alati parem. 60TFSI tähendab A8 sees 3,0L V6 mootorit

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 20 Nov 2023, 11:35
Postitas mx77
Maaks kirjutas: 20 Nov 2023, 11:21
M.T. kirjutas: 20 Nov 2023, 11:09
bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Järgmisel korral tead vastata “No dude, it’s three point õu cylinders” :mrgreen:
Oleks see nii lihtne :-)
35TFSI on samuti 3 silindrit :!: Audil see markeering on veic segadust tekitav, 40TFSI võib olla 2L aga ka 1,4L jne, AGA üks on kindel - suurem number on alati parem. 60TFSI tähendab A8 sees 3,0L V6 mootorit
Ma üks päev mõtlesin, et kui palju see Audi turundusosakond pidi kanepit ära tõmbama, kui ta uute mudelitähistega välja tuli.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 20 Nov 2023, 16:45
Postitas Vint
Kes tahab võib ise osta kroomitud tähekesi ja panna mis iganes teksti, tagumisele luugile.
Kui mõte ei lenda, võib ka foorumist küsida näiteid. :bsmile: :mrgreen:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 20 Nov 2023, 17:27
Postitas bitter
kiilas kirjutas: 20 Nov 2023, 09:13
bitter kirjutas: 19 Nov 2023, 14:09
► Näita Spoilerit
WAUZZZGB3PR041492 - Audi A1, tagumikul kirjas 30TFSI. Meesterahvas rendifirma leti taga arvas "three point õu liters". Tagasi viies sain ta kolleegilt realistlikuma pakkumise - 1,2L. Tegelikult on vist 3 silindrit; 1,0L ja ca 80 kW jälle? Väikest autot jaksas liigutada küll.
Tegemist sama DLAA mootoriga mis eelmiselgi päringul, seega 1,0 ja 81kw
Vehicle Identification No.
WAUZZZGB3PR041492
Model
Audi A1 sportback 1.0
A1
Date of production
08.02.2023
Tänan jälle. Tunne oli küll selgelt erinev. Automaatkast oskas palju paremini pöördeid valida ja sidurdada, turbo viivitust ei märganud üldse. Üllatav oli selle aasta autolt füüsiline süütelukk leida. Mootori seiskamine polnud võimalik ilma käigukangi P-le lükkamata.
Maaks kirjutas: 20 Nov 2023, 11:21
35TFSI on samuti 3 silindrit :!: Audil see markeering on veic segadust tekitav, 40TFSI võib olla 2L aga ka 1,4L jne, AGA üks on kindel - suurem number on alati parem. 60TFSI tähendab A8 sees 3,0L V6 mootorit
selgub, et seos on võimsusega
Badge Power
25 Less than 100hp
30 110-120hp
35 150hp
40 190-210hp
45 230-270hp
50 280-300hp
55 360-385hp
60 More than 400hp
https://www.buyacar.co.uk/car-advice/audi-engine-codes/

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 20 Nov 2023, 23:10
Postitas M.T.
Seos võib võimsusega olla, aga tavainimese jaoks puudub seal igasugune seos. Või loogika.
Vaatad seda numbrit ja wtf sealt järeldama peaks? Ainult seda, et mida suurem number, seda ägedam?
A see pole muidugi ainult Audi probleem, teised sakslased sama geniaalsed. Varem oli bemmiga lihtne - 320, 325, 328, ..., 520, 525, 530, jne-jne. Siis tulid turbod, twin turbod ja ka 3x turbo ja numeratsioonist ei saa enam s.ttagi aru. Mitu silindrit või liitrit see moto seal on? Üldse tekib küsimus, et mis krdi pärast neid kasutatakse ja sinna p.rse peale ka kleebitakse, kui tagasõitja sellest halligi välja lugeda ei oska?

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 21 Nov 2023, 00:53
Postitas bitter
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 21 Nov 2023, 02:03
Postitas yeekim
bitter kirjutas: 21 Nov 2023, 00:53
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Või 0-100 aeg (togi)

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 21 Nov 2023, 08:41
Postitas M.T.
bitter kirjutas: 21 Nov 2023, 00:53
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Point oligi, et see numrikombo seal pagassiluugil ei ütle kellelegi peale tootjatehase turindustiimi halligi enam. Pangu lihtsalt A3, A4 jne mudelitähis ja that’s it.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 21 Nov 2023, 08:46
Postitas Maaks
M.T. kirjutas: 21 Nov 2023, 08:41
bitter kirjutas: 21 Nov 2023, 00:53
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Point oligi, et see numrikombo seal pagassiluugil ei ütle kellelegi peale tootjatehase turindustiimi halligi enam. Pangu lihtsalt A3, A4 jne mudelitähis ja that’s it.
Ole omaette! :mrgreen: See tähendab, et minu "hüper-super-kõiklisad" A3(või A4/6/8) näeks täpselt samasugune välja kui "naabri Malle" hind alates mudel :wack:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 21 Nov 2023, 13:40
Postitas Jesper
Ah tulge maa peale, keegi kellel endal Audit võimisiganes muud sellist marki sõidukit pole ei ole neid tähistusi kunagi teadnud. Uhkusest punnis omaniku A340 TFRS GTI 2000 E-Turbo Elegance Special on lihtsalt järjekordne jalus tolgendav hall kühvel ja moos.

Eriti napakas on see punnitamine seda asjaolu arvestades, et kõik uued autod näevad pmst identsed välja - veidi porisema ilmaga läheks ikka väga raskeks selle tunnistuse andmine, et kas pangaröövlid põgenesid nüüd Kiaga, Hyundaiga, Peugeotiga või millegaiganes neist volkaritest. Mudelid käivad juba kaarega üle minusuguse tavajussi mõistuse...

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 21 Nov 2023, 19:10
Postitas M.T.
Maaks kirjutas: 21 Nov 2023, 08:46
M.T. kirjutas: 21 Nov 2023, 08:41
bitter kirjutas: 21 Nov 2023, 00:53
Mida sa nende liitrite ja silindritegagi peale hakkaksid? Igasugu ülelaadimised ja elektri tugi hübriididel ajab ikkagi pildi kirjuks. Nm/kg oleks info.
Point oligi, et see numrikombo seal pagassiluugil ei ütle kellelegi peale tootjatehase turindustiimi halligi enam. Pangu lihtsalt A3, A4 jne mudelitähis ja that’s it.
Ole omaette! :mrgreen: See tähendab, et minu "hüper-super-kõiklisad" A3(või A4/6/8) näeks täpselt samasugune välja kui "naabri Malle" hind alates mudel :wack:
A seda hüper-super lisadelisti ju see number nagunii kuidagi ei väljenda (togi)
No paned spinner ilukilbid omale ja 10x rohkem feimi igal juhul vs mingi 30, 40 või mis iganes number seal luugil.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 22 Nov 2023, 08:26
Postitas tito
M.T. kirjutas: 20 Nov 2023, 23:10
Seos võib võimsusega olla, aga tavainimese jaoks puudub seal igasugune seos. Või loogika.
Vaatad seda numbrit ja wtf sealt järeldama peaks? Ainult seda, et mida suurem number, seda ägedam?
A see pole muidugi ainult Audi probleem, teised sakslased sama geniaalsed. Varem oli bemmiga lihtne - 320, 325, 328, ..., 520, 525, 530, jne-jne. Siis tulid turbod, twin turbod ja ka 3x turbo ja numeratsioonist ei saa enam s.ttagi aru. Mitu silindrit või liitrit see moto seal on? Üldse tekib küsimus, et mis krdi pärast neid kasutatakse ja sinna p.rse peale ka kleebitakse, kui tagasõitja sellest halligi välja lugeda ei oska?
Misasja, bemm mersuga on kõige ajuvabam auto üldse enda krdi e-de ja w-dega mis see number sabas seal üldse passib.
Mul komejant elust enesest kui e21 ja 30 olid peavooluautod ja mingi jorss sattus sellise omanikuna meil varuosapoes leti taha. Jutt oli puhtas vene keeles ja umbes tõlgituna selline, et: "Mul 323, vaja õhufiltrit" (oligi selline ei tere ja head smal talki) kolleeg küll tabas nooti, kuid küsis kõhklemata: "Mis aasta MAZDA Teil on"
Ilma pikema pausita tuli pikk venekeelne roppus mille lõppu oli venitatud "mnje bemvõeee bljät" :mrgreen:
Aga kui Su sõidukil saba liiga tühi ja omanäotu tundub, siis mul kroomist tähti terve põrand päevalõpuks täis ja kui tuled klaasi vahetama võime Jussiga miskit kena sinna improviseerida (s3ndm3nud3s) (lol)

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 22 Nov 2023, 09:16
Postitas M.T.
tito kirjutas: 22 Nov 2023, 08:26
Aga kui Su sõidukil saba liiga tühi ja omanäotu tundub, siis mul kroomist tähti terve põrand päevalõpuks täis ja kui tuled klaasi vahetama võime Jussiga miskit kena sinna improviseerida (s3ndm3nud3s) (lol)
Info liigub teil majas ikka kiirelt. :)
DAS AUTO, alla selle pole nõus :mrgreen:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 22 Nov 2023, 10:39
Postitas Ain
Das auto? :D
das auto.png

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 22 Nov 2023, 17:10
Postitas Vint
Lugenud seda kunagi nii Soome kui ka Eesti mersu foorumitest, alates aastast xxxx võib uut autot tellides, jätta mudelile viitavad tähekesed ära.
Olevat isegi AMG'ga võimalik. Hübriid olla ainuke mis ei käi akude tõttu selle alla. Informeerib päästjaid õnnetuse korral.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 22 Nov 2023, 20:38
Postitas Forumist
See variant on 50+ aastat kindlasti valikus olnud (lisavarustuse kood 260). BMW-l ka väga kaua.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 23 Nov 2023, 12:42
Postitas grahv
Ain kirjutas: 22 Nov 2023, 10:39
Das auto? :D
das auto.png
See täpe pole sittagi! Meil tutikana liisitud 2017 Caravelle 2.0 150kw, läbisõiduga miski 145-150tkm - eriti hoolsalt peetud ja esinduses hooldatud rohkem kui ette nähtud... Esisild koliseb algusest saati ja kisub paremale ka 0-kaldega - lootusetu, ei saadagi otse sõitma, peale pikka sõidupäeva üks käsi väsinud :). Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa :D - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud :twisted: See on siin meie piirkonnas viimane alles jäänud selle malli DAS AUTO.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 23 Nov 2023, 14:07
Postitas Turist
grahv kirjutas: 23 Nov 2023, 12:42
Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa :D - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud :twisted:
Konkreetse auto kohta ei tea, aga tihti on klapisääretihendite viga, juba alla 100 000 km juures. Kui nende vahetamise vajadust õigel ajal ei tuvastata, võib edasi tekkida juba teisi (ja kulukamaid) probleeme.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 23 Nov 2023, 21:43
Postitas urmas66
grahv kirjutas: 23 Nov 2023, 12:42
Ain kirjutas: 22 Nov 2023, 10:39
Das auto? :D
das auto.png
See täpe pole sittagi! Meil tutikana liisitud 2017 Caravelle 2.0 150kw, läbisõiduga miski 145-150tkm - eriti hoolsalt peetud ja esinduses hooldatud rohkem kui ette nähtud... Esisild koliseb algusest saati ja kisub paremale ka 0-kaldega - lootusetu, ei saadagi otse sõitma, peale pikka sõidupäeva üks käsi väsinud :). Õlikulu oli vahepeal 6l(!) välba jooksul, juurde sai valatud kahe liitri kaupa :D - esindus korraldas õlikulu mõõtmisi ja pidas nõu tootjaga... kõik olevat normipiires! Kui dpf pidevalt ummistuma hakkas, siis lõpuks öeldi, et OK vahetame kolvigrupi, tootja katab 1/3 kulud :twisted: See on siin meie piirkonnas viimane alles jäänud selle malli DAS AUTO.
Mul oli 2015 Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 132kw ja hakkas peale 75000km hooldust 7-8000km pärast õli küsima. Pikalt ei mõelnud,läks müüki. Enne oli 2007 Volvo XC90 ja see hakkas esimest korda hoolduste vahel õli küsima 320000km hoolduse järel ja siis sai ka hoolduste vahel 0,5-0,7l valatud. Välp oli 20000km. Sõistin sellega 396000-ni ja peale Škodat on 2017 Vito 119 4matic istmetega ehk V-250-ga tehniliselt identne. Täna tuli 300000 ette ja siiani õli pole juurde valanud. Välp mul näidiku järgi üldiselt kuskil 37000-38000km. Veermikus vahetatud esivedrud-amordid ja tagaamordid. Mootori juurees vahetasin mõned kuud tagasi ära sisselaske kollektori, sest lõi prao sisse. Plast junn oli ilmselt oma elu ära elanud. Adblue pihusti sai ka 200000km juures hoolduses vahetatud. Rohkem nagu ei meenugi midagi. Kuluosad kuluvad nagi ikka kõigil. Kui esinduses kokkujooksu lased panna,siis kuluvad rehvid ka kiirelt,aga kui oskaja mees teeb, siis kestavad 2 hooaega.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 23 Nov 2023, 23:42
Postitas suitsupakk
Teen veits uuringut yamaha xv1600 kohta - kui kaua kestab ja maksab veorihm?

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 24 Nov 2023, 03:21
Postitas yeekim
IMHO kestab kauem kui kett AGA...
On eriti vastuvõtlik igasugustele kõrvalistele objektidele. Samas on originaalseades veorihm kaitsmetega nii hästi ümbritsetud, et sinna millegi sattumine on asjaolude eriti s**t kokkulangemine!
Maksab palju, aga kestab kaua :D
Endal oli COVIDi, Suessi ja muude jamade ajal lihtsalt üks kasutet e-bayst reservi tellitud, et kui läheb, on kohe võtta, selmet' et kuna ja kas üldse saab kuskilt!
Üldiselt: ei pea kartma!

edu

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 02 Dets 2023, 18:35
Postitas yeekim
Enda poolt ka "rumal" küsimus:
Auto tagaklaasi soojendus-traadid OK aga šhitt ühendus just seal, kus juhtmed klaasile kinnituvad.
Millega ja kuidas seda ühendust parandada?
Kuuma ei julge ISE eriti anda, klaas raibe kallis ja pole eriti saada kah.

edu

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 02 Dets 2023, 19:05
Postitas joha123
parandasin kunagi mingi külmjoote pastaga... aga teoreetiliselt peaks metalliepo ka asja korda ajama, seda saab ka peene niidina kuhugi kanda... enne testi igaks juhuks...

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 02 Dets 2023, 19:12
Postitas yeekim
Neid "niidiparandajaid" on müügil hulgim, lihtsalt plökerdan paksemalt?
Mul' just sealt, kus peajuhe klaasile kinnitub ,scheisse...

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 02 Dets 2023, 19:39
Postitas ranel
yeekim kirjutas: 02 Dets 2023, 18:35
Enda poolt ka "rumal" küsimus:
Auto tagaklaasi soojendus-traadid OK aga šhitt ühendus just seal, kus juhtmed klaasile kinnituvad.
Millega ja kuidas seda ühendust parandada?
Kuuma ei julge ISE eriti anda, klaas raibe kallis ja pole eriti saada kah.

edu
Hõbelakki on sul vaja. 2010a tagasi leidus sellist asja veel autopoodides. Tänapäeval ei tea. Ise sai elektroonikal radu parandatud sellega ja töötas hästi.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 02 Dets 2023, 20:00
Postitas yeekim
Veelkord, see ei ole "rada" vaid peaühendus, mis n****b!

Aga proovin selle lögaga :bsmile:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 04 Dets 2023, 20:03
Postitas Krl
Oskab keegi soovitada mingit löga, mida autorehvi sise lasta läbi ventiili, et leket peatada? Midagi, mis ventiili äre ei ummistaks ja pärast võimaldaks ka rehvi vahetada. Nädalaga jookseb suht tühjaks kuskilt. Kruvi ei leidnud esimese hooga.

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Postitatud: 04 Dets 2023, 21:27
Postitas zorten22
A miks rehvitöökojas korda ei lase normaalselt teha?