27. leht 46-st
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Nov 2016, 19:18
Postitas RasmusL
Huupi pakkudes nii lähebki kuid tegelikkuses sai kiige laiendatud ikkagi nii, et taguratas oli koos hammaka,flantsi ning ketiga kiige vahel kenasti
Ainuke vahe on see, et hammakas tuleb kinnitada flantsi külge koonuspoltidega, enne oli aga tikkpoldid flantsi sees, ning mutter koos seibiga ulatus 2cm hammakast väljapoole.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Nov 2016, 19:20
Postitas RaulK
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 08 Dets 2016, 00:38
Postitas RasmusL
Väikesed edusammud toimuvad. Kiigel sai keevised silutud ning värvitud, kuid amordikinnitusele olin unustanud tellida uued laagrid ning simmerid. Samas etteotsa kust raami kinnitus võll läbi jookseb, sai kõik uued tellitud. Ilmselt jäi see siis kuidagi märkamatuks. Paar nädalat tuleb jälle passida, enne kui tagumist otsa kokku panna saab.

Vahepeal sai voolitud jälle käsitsi e. trelli ja tikksaega sobivad kinnitused jalaraudadele, mis viib madalamale ja tahapoole ning 1cm kitsamaks kui eelmine aasta. Need said ka anodeeritud koos igasugu muude pukside ja seibidega.Esimesel pildil on näha ka originaal, mis sobib otse Gen2 z1000 millel auguvahe väiksem.

Veel läheb rattale külge mingihetk Dynojeti Quickshifter. Sai eelmine aasta proovitud sõbra 1100 turbogikserit millel selline asi oli ja hakkas maru meeldima. Kui kevadel viitsib ja aega jääb vahetab teise nukkvõlli ka ära mootoris.

Ning lõppu lihtsalt üks ilus punane pilt.

Värvitööd teostab Kickass Tuning
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 10 Dets 2016, 12:47
Postitas RasmusL
Paar uut jubinat lisandus juurde, ehk siis Innovate jahutusvedeliku tempi andur koos nãidikuga, mis sobib otse lambda nãiduku aseleme. Lambda nãidikust mulle reaalselt tolku pole seega lãheb minema. Teiseks sai soetatud Korke käest taha uus Brembo support.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 06 Jaan 2017, 21:26
Postitas RasmusL
Kiige majandus hakkab ilmet võtma. Tagupiduri kinnitus vaja viimistleda ja kiige samuti üle värvida.

Support jääb kenasti kiige taha peitu.




Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 07 Jaan 2017, 23:40
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 08 Jaan 2017, 00:19
Postitas urmas66
Lenks on muidugi sexy.Mõistus ütleb,et ilmselgelt see ei jää sulle pihku ,kui järsemat kurvi võtad või peale keerad,aga visuaal annab ajju ikkagi signaali,et midagi on puudu.Mitte halvas mõttes muidugi.Lahe pane edasi.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 10 Jaan 2017, 23:17
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Jaan 2017, 20:26
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Jaan 2017, 20:32
Postitas Andrea
Miks 1199 Panigale saba ei sobi? Seda kindlasti suurema tõenäosusega saada kui 1299 Panigale oma 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Jaan 2017, 20:50
Postitas RasmusL
Otsisin ka 1199 oma kuid tollel hetkel polnud ka seda saada
Ja vist isegi lihtsama vaevaga saab ise tehtud kui hakata terasraami külge toppima alumiiniumist sabaraami. Siis oleks pidand omakorda tegema täpse koopia terasest ja keevitama selle ratta raami külge. Kui enamus ratastel käib sabaraam eraldi siis sellel on kõik ühes tükis.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Jaan 2017, 21:11
Postitas Andrea
Okei.
Ma arvan, et mingi custom lahendus on parem mõte kui mingi ratta stock saba külge visata. Veelgi enam olukorras, kus ratta küljes ei ole järgi põmst ühtegi stock juppi.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Jaan 2017, 19:10
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Jaan 2017, 20:58
Postitas urmas66
Kaan on tõesti nagu poest 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 03 Veebr 2017, 22:18
Postitas RasmusL

Selline siis sai see offseti pool. Koos turbo ja muuga ühtlane must. Ka v-bandi klambrid vãrvisin ära. Quickshifteril jäãb pikkusest puudu, kuna on ju originaali järgi tehtud, seega pean mingised custom kinnitused tollele tegema.

Sabaraamile rellakas sisse ja pooleks. Tuleb ots teravaks keevitada ning altpoolt kinni katta, et commander ja muu elektroonika oma koha leiaks. Sabakondel hakkab ka ilmet võtma juba vaikselt, kuid paremaid pilte vast järg nãdala lõpus. Homme MP-17 !
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 18 Veebr 2017, 20:16
Postitas RasmusL
Saba hakkab vaikselt valmima..


Ning Macintosh ole hea ja ütle miks sa mu postitust muutsid ? 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 18 Veebr 2017, 20:43
Postitas Piipz
Millist postitust? Mis enne oli ja mis pärast oli? Millest ma nüüd ilma jäin
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 18 Veebr 2017, 20:53
Postitas Macintosh
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 18 Veebr 2017, 21:02
Postitas RasmusL
No seda kuradi hiina radika teemas. Igatahes tuli postkasti mulle sõnum et see oli Härra Macintosh
mitte et sa midagi jama oleksid kirjutanud aga puht huvist lihtsalt uurin kas adminnidel on juba see õigus muuta postitusi või kusesin kellegi hommikuhelveste sisse ? 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Veebr 2017, 00:32
Postitas RasmusL
Quickshifter leidis oma koha lõpuks läbi mitme proovimise. Pidi olema bolt-on aga antud rattal pole enam midagi orig koha peal, siis pidi tegema igast kinnitusi. Pildil veel viimistlematta, ehk siis kinnitused hetkel juba anodeerimises.

Samuti tegin ka uue kinnituse spidole ning ledi ribale, kinnitub ta siis ülemiste prillide alla ning on samuti juba anodeerimises. See sai tehtud ikka väga vanakooli moodi, ehk siis kasutades trelli, viili ning rauasae lehte
Aega läks kena 3 õhtut et saada asi minu silmale sobivaks.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2017, 19:43
Postitas Keit
Kas Tartu Näitusel saab seeaasta ka näha?
Müts maha ja laup vastu maad, äge rull.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2017, 20:00
Postitas RasmusL
No tere
Ja tänud ! Aga- kusjuures oli väike mõte küll, et võiks kodulinnas ka näidata ,kuna pill on palju muutund jälle. Kuid väikesed viivitused on tulnud seoses piduritega, suppordid peaks jõudma järg nädal, küll aga ei tea kuna pumbad jõuavad. Ilmselt läheb veel paar nädalat. Teiseks on vaja teha esiporikas veel ning on plaanis pill üle värvida, vaja veljed veel üle poleerida ning keraamikaga katta, et alumiiniumit enam poleerima ei peaks, ja dünos oleks ka vaja käia ning acs17 on helsinkis tulemas. Tundub, et Tartu ei jõua kahjuks
Aga minetea...
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2017, 20:37
Postitas mart63
Kas see lenks jääb tegelt ka nii?
Vähemalt 4 poldiga riserid kuluks küll ära..
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2017, 20:43
Postitas RasmusL
Mart loomulikult jääb see nii
ja reiseri põhi on 2 poldiga kinni seega reiser ei liigu kusagile. Ja fatbaril on ju stopperid sees, väljapoole liikuda ei saa ega sissepoole ka mitte..
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2017, 20:50
Postitas mart63
Mõtlen pigem väändele - kui lappi annad siis keerad need kaks M8 polti kahekorra, õlg ju pikk.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2017, 20:54
Postitas RasmusL
Julgen vastu vaielda. 2x M8 rst polti on ikka ülitugevad, eriti kui poldipikkus ju väike. Aga eks suvel näha ole

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2017, 21:19
Postitas franz125
mart63 kirjutas:Mõtlen pigem väändele - kui lappi annad siis keerad need kaks M8 polti kahekorra, õlg ju pikk.
Ja ratast juhidki nii et ripud lenksu otsas?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Veebr 2017, 21:33
Postitas RasmusL
hetkel ei saa proovida,kuna prillid lahti, vaja anodeerimisest saada mõned asjad kätte, siis laon kokku esiosa ning proovin nii kõvasti kui krdi käevarrest läheb seda lenksumajandust murda. Eks vaatab- kui kusagilt midagi läbi ei vaju siis tuiskan liiklusesse ning nii see jääb. Irl näeb kusjuures see leiutis üsna vinge välja. Vähemalt minu meelest. Üks väike asi muidugi on, et selle Innovate kella asemele oleks pidand uputama spido ja muud asjad ning hoopis selle kella paigaldama maski taha, kuid ei viitsi uusi traaverseid tegema hakata enam. Seljas istudes näeb mõlemit hästi.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Veebr 2017, 05:21
Postitas mart63
franz125 kirjutas:mart63 kirjutas:Mõtlen pigem väändele - kui lappi annad siis keerad need kaks M8 polti kahekorra, õlg ju pikk.
Ja ratast juhidki nii et ripud lenksu otsas?
Ei, aga kui tonnise turboka lahti keerad, siis vist ei tahaks, et lenksuotsad ootamatult sülle jooksevad.. 
Btw Rasmus, kus anodeerida lased ja mis a'la paari jämedate prillide anodeerimine maksab?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Veebr 2017, 09:54
Postitas RasmusL
Tartus on mingi koht, kusagil teaduspargis vms, aga lasen jubinaid sinna viia ühe tuttava metallifirma kaudu, seega konkreetset kohta ma pole näinud ise. Need minu ratta prillid mis on ikka üsna pirakad läksid vist mingi 40e maksma.