27. leht 33-st

Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 01 Aug 2016, 13:40
Postitas TPB

Ehitajate tee ei väsi üllatamast, käisin kahe tsikliga ja oli üks mees, kõik ok, kaks käru ka veel sinna otsa.
Läksin siis enda tsikliga ja oli see vend, kes mul eelmine aasta "lenksu liiga pikaks" tunnistas, seekord oli sadul liiga lühike ( kuigi sama sadul mis eelmine aasta ), kui ma väljendasin pahameelt siis tuli vastuseks "ära üldse hakka, sõida minema". Sõitsin minema, järgmises kohas sain kohe templi.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 02 Aug 2016, 01:14
Postitas Black
Sukusuku kirjutas:

Tere, täna külastasin esimest korda Maardus Keemikute 3K "Auto ülevaatuse Maardu". Tulemus on see, et ei soovita mootorratturitele. Teenindav personal ütles ka seda välja, et ei taha mootorrattastega tegeleda. Otsiti ikka tikkutulega taga, et vigu leida. Näiteks väideti, et numbrivalgustus ei tohi olla LED, väljalaskel olev tootja E märgise peale väideti, et see on mul ise tehtud jne.

Praktiliselt sama teema siis: viewtopic.php?p=726147#p726147


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 02 Aug 2016, 18:28
Postitas ElectroMoto

BikePointi taga seal Peetris on tehnoülevaatus.ee, kus tundus küll härra teemat tundvat. Kuna elus esimest korda käisin oma tsikliga ülevaatusel, siis võrdlevat momenti pole. Teemas olemine väljendus sellest, et kõik vaadati väga konkreetselt üle ja tundus, et polnud kaugeltki esimene kord ratast kontrollida.
Protsess oli selline:

  • Kõigepealt käsutati ratta selga ja pidi u 30km/h kiirusel etteantud vahemikus seisma jääma (jep, kool tuli meelde..)
  • VIN-numbri kontroll (paber vs raam)
  • Esimesed pidurikettad (lõtk ja kulumisaste)
  • Tulede põlemine (kaasaarvatud piduritule aktiveerumise hetk, mis mul oli tagapiduril suht hiline, aga paberile ohtliku veana kirja ei läinud..)
  • Helisignaal
  • Vedrustus (istus seljas ja nõkutas edasi-tagasi, visuaalne kontroll - mul oli vasak esiamort peetis.. vedelik väljas.. :( )
  • Läbisõit
  • Kõik
    Välja nägi nii:

Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 10 Aug 2016, 18:04
Postitas TPB

Ohjah, täna sain siis kõne Ehitajate teel asuva Profidiagnostik esindajalt mille peale panen alla ka kirjavahetuse. Kahjuks ma ei lindistanud seda vestlust, aga kodanik laveeris laimamissüüdistuse ja enda õigustuse vahepeal. Sinna otsa vihjed kuidas "eks mõnes kohas ilmselt pole vaja siklit üldse näidata" jne. Kuna nad loevad seda osa ilmselgelt suure huviga siis palun andke kuuma, kaevake mind kohtusse kui tahate. Salvestasin selle telefoninumbri ning järgmise kõne lindistan kindlapeale, olen informeerinud.

Mõned ikka ei saa aru, lihtsa "aitäh, et teada andsid probleemist" asemel hakatakse hämama ja lumepalli veeretama ja rääkima midagi juurdlusest jna. Võtke inimesed aru pähe, rääkige oma klienditeenidnajatega ja vältige seda mis praegu juhtus- Kas tuleb teie ärile kasuks see kõne? Kas järgmine kõne teeb asja veel paremaks? Äkki päris ähvardamine on resultatiivne?

Tere, TPB.

Järgnev on e-kiri, mille saatis tehnoülevaatus.ee sinule "Biker.ee foorum"
foorumist. Kui see kiri on rämpspost, mis sisaldab sõimu või muud solvavat kommentaari, palun võta ühendust foorumi administraatoriga järgneval aadressil:

http://tracking.biker.ee/tracking/click ... Ehoj1Fiag2

Pane kaasa ka see e-kiri (eriti päis). Vastamise aadressiks on seotud kasutaja tehnoülevaatus.ee aadress.

Sulle saadetud sõnum on järgnev

Kood: Vali kõik


Tere TPB
Edastati meile avaliku forum tekst, kus Te halvustavalt kirjeldate minu ettevõtet. Kui tekib probleem, pöördutakse ettevõtte juhtkonna poole, et saaksime välja selgitada üksikasjad. Meie kvaliteedijuhtimisesüsteem nõuab iga kliendi kaebuse mentlemist ja siseauditi koostamist. Olukorda , kus ülevaataja  põhjendamatult katkestab ülevaatuse ja palub kliendil minema sõita, ei ole lähtuvalt direktiivist, määrusest ja töökorraldusest võimalik. Istekohtade arv võib teemaks osutuda, kuid lähtuvalt määrusest ja ARK juhendist on istekohtade mittevastavus registriandmetele kvalifitseeruv kui "registriandmete täpsustamine". 
Palun Teil edastada ettevõte juhtkonnale kaebus, detailsete andmetega ja olukorra kirjeldusega. Vastasel juhul polegi meil võimalik tuvasatda, kas mõni ülevaataja tõesti on sobimatu oma töökohale.
Ootain Teie tagasisidet lisatud kontaktil Andres Peerna juhatuse liige Profdiagnostik OÜ profdiagnostik@gmail.com 

Postitus #781 Postitas TPB » 01 Aug 2016, 13:40 Ehitajate tee ei väsi üllatamast, käisin kahe tsikliga ja oli üks mees, kõik ok, kaks käru ka veel sinna otsa.
Läksin siis enda tsikliga ja oli see vend, kes mul eelmine aasta "lenksu liiga pikaks" tunnistas, seekord oli sadul liiga lühike ( kuigi sama sadul mis eelmine aasta ), kui ma väljendasin pahameelt siis tuli vastuseks "ära üldse hakka, sõida minema". Sõitsin minema, järgmises kohas sain kohe templi.

Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 10 Aug 2016, 18:41
Postitas romulus

Aga tundub mõistlik kiri ju. Anna neile teada mis kes ja kuidas, saavad oma töömehele mõistuse pähe panna. Ega ülevaataja ise ei lähe ülemusele ütlema et saatsin ühe nahh just :)

Näide sellest, kuidas lihtsurelik saab asju muuta. Sõber kasutas linnadevahelist liinibussi, mis alati Mustvees 20 minti passis. See mõttetu paus oli seal aastaid olnud. Lõpuks võttis kätte ja kirjutas bussifirmale, et mis värk on. Sai vastuse, et neile pole keegi kunagi sellest probleemist teatanud (isegi bussijuhid mitte) ja muidugi muudavad nad Mustveest väljumise aega varasemaks. Tänati ka lausa.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 10 Aug 2016, 18:47
Postitas TPB

kiri oligi okei, kõne aga mitte


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 10 Aug 2016, 21:18
Postitas bandiit

et siis, kirjutas keegi juhtkonnast, aga helistas seesama ülevaataja?


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 10 Aug 2016, 21:51
Postitas TPB

helistas ikkagi omanik


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Okt 2016, 22:30
Postitas Macintosh

Papiniidu 17, Pärnu, 80042. tehnokuller.ee (Papiniiidu Statoili taga)
Väga sujuv ja väikse ajakuluga ülevaatus. Ülevaataja on sõbralik ja tähelepanelik.
Soovitan.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 06 Okt 2016, 07:49
Postitas Raskejuhus
Macintosh kirjutas:

Papiniidu 17, Pärnu, 80042. tehnokuller.ee (Papiniiidu Statoili taga)
Väga sujuv ja väikse ajakuluga ülevaatus. Ülevaataja on sõbralik ja tähelepanelik.
Soovitan.

Autoga millel peaks mõni väiksemgi puudus olema siis sinna ei soovita minna! Sõbral ei töötanud juhi poolne klaasi tõstuk ja ei saanud läbi!


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 06 Okt 2016, 08:44
Postitas grahv

Mõned muudatused varsti tulemas: https://www.mkm.ee/et/uudised/tehnoulev ... evaatusest

G


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 06 Okt 2016, 10:41
Postitas M.T.
TPB kirjutas:

Ehitajate tee ei väsi üllatamast, käisin kahe tsikliga ja oli üks mees, kõik ok, kaks käru ka veel sinna otsa.
Läksin siis enda tsikliga ja oli see vend, kes mul eelmine aasta "lenksu liiga pikaks" tunnistas, seekord oli sadul liiga lühike ( kuigi sama sadul mis eelmine aasta ), kui ma väljendasin pahameelt siis tuli vastuseks "ära üldse hakka, sõida minema". Sõitsin minema, järgmises kohas sain kohe templi.

Ise käisin kevadel, vist oli aprillis antud kohas. Minu jaoks esimest korda tsikliga ülevaatusel käia ja vaatasin ka kuhu siis minna. No sattusin sinna ja mitte ühte paha sõna pole öelda. Üle vaadati ikka kõik - tuled-viled, raaminumbrid, rehvid, kett ja hammakad, kettad-klotsid, vedrustus, esikahvli loks, väljalase jne. Ma kõike ei mäletagi mis veel, aga tundus, et kontrolliti kõike mida sai ja minu poolt selle eest "like" neile. Proovisõit ja pidurdamiskatse tehti ka. Kogu teenindus oli esimesest sõnast "Tere!" alates väga viisakas ja kiire ning kiideti ka ratta seisukorda.
Äkki siis tõesti erinevate teenindajate teema, kus üks on ok ja teine mitte. Enda kogemuse põhjal julgen küll tagasi minna.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 06 Okt 2016, 11:29
Postitas Macintosh
M.T. kirjutas:

Ise käisin kevadel, vist oli aprillis antud kohas. Minu jaoks esimest korda tsikliga ülevaatusel käia ja vaatasin ka kuhu siis minna. No sattusin sinna ja mitte ühte paha sõna pole öelda. Üle vaadati ikka kõik - tuled-viled, raaminumbrid, rehvid, kett ja hammakad, kettad-klotsid, vedrustus, esikahvli loks, väljalase jne. Ma kõike ei mäletagi mis veel, aga tundus, et kontrolliti kõike mida sai ja minu poolt selle eest "like" neile. Proovisõit ja pidurdamiskatse tehti ka. Kogu teenindus oli esimesest sõnast "Tere!" alates väga viisakas ja kiire ning kiideti ka ratta seisukorda.
Äkki siis tõesti erinevate teenindajate teema, kus üks on ok ja teine mitte. Enda kogemuse põhjal julgen küll tagasi minna.

Kusjuures, kui ma nüüd oma kogemuse peale erinevate kohtadega (tänavaasta on tulnud õige mitmele tsiklile ülevaatus teha) siis ma pole sugugi kindel, et ma sinna tagasi minna soovin. Kõik muud kohad on olnud märkse sujuvama lähenemisega.
Jah, nad olid seal tõesti viisakad, proffesionaalsed ja väga põhjalikud. Liiga põhjalikud.
Ta alustas sellest, et teretas ja ütles, et välisel vaatlusel paistab kohe, et tsikkel on heas korras (väga tore ju). Seejärel asus üksipulgi üle vaatama kõike: suunatuled ja nende märgistused ning töökord, lähituled, kaugtuled, pidurituled, hädatuled, parktuled, esitulede e-märgistus, mootori käivitumine. Rehvid ees ja taga, mustri seisukord ja rehvide sobivus antud rattale. Summutit vaatas pisut kahlevalt ja küsis e-märgistuse järele (oli täitsa olemas). Lisaks vaadati üle keti seisukord, selle määrdeaste ja tagumise hammasratta seisukord, pidurikettad ja klotsid nii eest kui taga. Pidurikettaid kontrolliti näpuga katsudes. Eraldi kontrolliti stendil esitulede vihu langemist nii kaug, kui ka lähitulede korral. Pikem diskussioon toimus meil teemal "tehase lisavarustuse lisatuled", sest ülevaataja ei tahtnud koheselt nõustuda väitega, et tsiklil võivad olla töötuled. Õnneks avastas ta tulede klaasilt e-märgistuse ja klassifitseeris need omal algatusel sujuvalt ümber udutuledeks. Mul kama kas udu või töö. Täiendavlt kontrollis ta, et lisatuled ei süttiks koos mootori käivitamisega, oleks eraldi sisse-välja lülitavad ja et neil oleks armatuuril oma märgutuli. Loomulikult tegi ta seejärel veel kohustusliku sõidu sõidu ja ütles lõpetuseks, et ta ei hakanud väga põhjalikult kontrollima, sest kohe on näha, et tsikkel on väga heas korras. WTF?
See on tegelikult kõige põhjalikum ja norivailmelisem ülevaatus milllega ma eales olen kokku puutunud. Ütlesid lõpetuseks, kui tegin tähelepaneku ülevaatuse põhjalikkkuse kohta, et nende arust oli see kiire ja pealiskaudne ning tegelikult oleks tulnud veel piduriketaste tolerantse mõõta ja mitmed muud asjad numbriliste näitudega üle vaadata. Aga viisakad olid nad küll. Usun, et uue või uueväärse tsikliga, millel pole olulist lisavarustus võib sinna minna küll. Alternativina pakun, et mujal saab samas seisus tsikliga ülevaatuse mäksa kiiremini tehtud.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 06 Okt 2016, 12:29
Postitas AzA

Keti määrdeaste? No tegelt ka?


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 06 Okt 2016, 21:29
Postitas M.T.

Mac, mul käis kõik sama rada pidi ehk kontrolliti kõike seda sama. V.a. lisatuled, mida mul lihtsalt pole. Ja kuna ratas on 4 hooaega ainult sõitnud, igal aastal korralist hooldust saanud ning 15 min enne seda veeresin just Neeme töökojast rehvivahetusest välja, siis polnud ka probleeme karta. Sobiva aja sai ka netis ilusti bronnida ning nii sinna sadasingi. Ja kuna esimene kord, siis oligi huvi näha, et mida kõike kontrollitakse. Väike masohhisti mõte muidugi oli, et äkki kusagilt ikka üritatakse midagi leida, noh lihtsalt sportlikust huvist. Et äkki saaksin ülevaatajaga lihtsalt saagi tõmmata kui üritab, aga ei miskit. Ainult positiivsed kommentaarid ja mitte mingit juttu, et tegime kergelt või midagi sellist. Öeldi, et tip-top ja head hooaega.
Eks näis kas järgmine kord lähen või mitte.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 06 Okt 2016, 22:25
Postitas pühak

Kohti nimetamata kommenteerin, et ma olen siis läbi aastate puhta muidu pääsenud. Tsikkel on korras ja seda on alati ka vaadatud, et tõesti oleks, aga kunagi pole selliseid üksikasju niimoodi detailhaaval puuritud, nagu Macintosh siin nimetab. Ühel aastal oli tagarehvi keskkohas mustrit järel kuskil 1,5mm (tsiklil on minu teada 1mm lubatud). Siis ülevaataja mainis koos nägemist järgmise aastani ütlemisega, et tagarehv vaheta lähemal ajal ära.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 06 Okt 2016, 23:34
Postitas M.T.

Nuvot kui vähe sa oled teenust oma makstud raha eest saanud, me saime ikka tunduvalt rohkem :mrgreen:


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 28 Apr 2017, 16:13
Postitas Belegnor

Oskab keegi soovitada, mis teha kui väljalaskel E-märgis puudub?

Käisin täna ülevaatusel aga öeldi, et kui E-märgist pole, siis tuleb euronormide järgi mõõta dB ja sellega kindlasti läbi ei saa. Tsikkel Honda VTX1300S. Ostes olid juba mingid custom torud küljes, ei osanud mina neid vaadata. 2015 sügisel ostes sain ülevaatuselt läbi, keegi ei öelnud midagi.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 28 Apr 2017, 16:59
Postitas demineerija
Belegnor kirjutas:

Oskab keegi soovitada, mis teha kui väljalaskel E-märgis puudub?

Käisin täna ülevaatusel aga öeldi, et kui E-märgist pole, siis tuleb euronormide järgi mõõta dB ja sellega kindlasti läbi ei saa. Tsikkel Honda VTX1300S. Ostes olid juba mingid custom torud küljes, ei osanud mina neid vaadata. 2015 sügisel ostes sain ülevaatuselt läbi, keegi ei öelnud midagi.

Märgis ise peale graveerida :bsmile:


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 28 Apr 2017, 17:52
Postitas Macintosh

Täitsa asine soovitus. Aga seda saab ka ilmselt lihtsamalt: minu tsiklil tuli summutiga kaasa kleeps, mille peal kõik vajalik olemas. See oli mõedlud raamile kleepimiseks.
Otsi üles, kes tootis ja ...

Pilt

http://www.qeedon.com/how-to-identify-h ... -approved/
https://en.wikipedia.org/wiki/World_For ... e_approval


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2017, 17:46
Postitas tarmoel

Las mõõdavad detsibelle. Kui neil muidugi on millega mõõta, kui oleks olnud ju siis oleks mõõtnud. Ja kui nad seda nö. euronormide järgi mõõdavad, siis nad seda normi üldjuhul ei ületa. Sellele ülevaatajale meeldib lihtsalt rattureid kottida. Tegelikult oleks tal olnud kohustus db mõõta. Mine tagasi, lase mõõta. Siis näed, kas üldse on mõtet rapsida selle E märgistuse pärast.
Päikest!


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2017, 17:51
Postitas siimlaa

Sai täna hommikul Jüri kandis DAF-i esinduse juures Üv-l käidud. Piduri värki demostreerisin ise. Ja vaadati tuled viled üle, kontrolliti raaminumbrit ka. Kutsuti üldjärjekorrast ette. Mul suht vaikne aparaat nii, et dB tegelema ei pidanud. Jäin teenusega rahule, teenindus sõbralik ja kiire.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2017, 19:36
Postitas Forumist

Sõidumüra vist meil ei mõõdeta?
Seisumüra mõõtmise kohta leidsin, et mõõdetakse @ 1/2 maksimumvõimsuse pööretest, 0,5m kauguselt, sumpsist 45° nurga all. Raami lipikul antud numbrist võib olla 5dB rohkem (+ mõõtetäpsus, tavaliselt ±3dB, seda muidugi juhul, kui neil üldse on kalibreeritud müramõõtur / on akrediteering mõõtmisteks).
Kuna mul esimene üv ees, siis tegin huvipärast mõõtmise, lipiku nr +7dB, seega peaks sobima. Väljalase täitsa vaba.
Niiet... nagu tarmoel ütles.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 13 Juul 2017, 11:46
Postitas indumen

Ei jaksa tervet teemat läbi lugeda ja eks aeg ole ka edasi läinud võrreldes esimeste postitustega

Küsimus kus saaks õhtusel ajal Tallinna piires mõistlikult ülevaatuse ära teha.
Sain just ratta arvele aga tuleb välja et üle 3 aasta vanustel masinatel ülevaatust üle ei kanta niiet tuleb minna.
Eile nägin koledat vaeva, et DB killerid kätte saada proovi jaoks, polnud kunagi vist välja käinud sealt, eks need tuleb tagasi toppida igaks juhuks.
Aga küsimus püsib. Paljud kohad sulgevad uksed minu jaoks liiga vara.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 13 Juul 2017, 11:58
Postitas morse
indumen kirjutas:

Aga küsimus püsib. Paljud kohad sulgevad uksed minu jaoks liiga vara.

Näiteks nemad: https://www.tehnoulevaatus.ee/

edit: mõned ütlevad, et nokivad rohkem, kui võiks - minu kogemus oli rahulik.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 13 Juul 2017, 12:04
Postitas Margusxx

Kas keegi on kursis sellise asjaga, et kui siklil tehase poolt ettenähtud suunatuled poolpõlevad kogu aeg, et kas see on legaalne? Varem pidi usa tehnikal sellised "road light" asjad maha koorima vist?
Tegemist uuema africa twiniga.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 01 Okt 2017, 21:37
Postitas MarcoXV920
Margusxx kirjutas:

Kas keegi on kursis sellise asjaga, et kui siklil tehase poolt ettenähtud suunatuled poolpõlevad kogu aeg, et kas see on legaalne? Varem pidi usa tehnikal sellised "road light" asjad maha koorima vist?
Tegemist uuema africa twiniga.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Aatal 2011 muudeti selline määrus ära.
Kui juhuslikult ülevaataja seda ei tea, siis ütle talle, las helistab Maanteametisse ja uurib järele.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 01 Okt 2017, 22:35
Postitas pühak

Mul olid tsiklit ostes suunatuledesse minevad parktule pistikud lahti katkutud. Mingi aeg lükkasin kinni tagasi ja ükski ülevaataja pole kobisenud. Imestan, et esimesel ülevaatusel, mida sellele tsiklile tegin, ülevaatuseonu ei märganud eesmise parktule puudumist, sest pistikud olid siis igatahes lahti.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 02 Okt 2017, 09:25
Postitas Krl
morse kirjutas:
indumen kirjutas:

Aga küsimus püsib. Paljud kohad sulgevad uksed minu jaoks liiga vara.

Näiteks nemad: https://www.tehnoulevaatus.ee/

edit: mõned ütlevad, et nokivad rohkem, kui võiks - minu kogemus oli rahulik.

Omast kogemusest(autoga) ütleks, et Peetri omad on tunduvalt leplikumad, kui Ehitajate tee omad.
Pole küll püüdnud ühtegi reaalset puudust läbi suruda, aga ala vales mõõdus veljed ja muu selline teema, pole takistuseks saanud.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 02 Okt 2017, 11:34
Postitas Tort

Võimalusel väldiks Ehitajate tee oma. Uurivad kõiki tulesid "luubiga" ja käivad mõõdulindiga ümber ratta, et kas ikka tulede vahe ja lenksu laius on ok. Sain läbi 3 aastat tagasi ja varjata pole midagi, aga tagasi ei kutsu just.