Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Rumalad küsimused
Kui nüüd ilusti vaadata, siis on näha, et voolikud lähevad raami, paagi alla.
Aga potsiku võib jah, kuhu iganes peitta.
edu
Re: Rumalad küsimused
Alati saab kasutada spetside abi http://i-cm.se/produkter/dragbar/
Neil on topsid, juhtmed ja trossid kõik toru sees.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Rumalad küsimused
no pilt selgem.
päris mitmeid huvitavaid lahendusi selle ratta peal, rohkem pilte http://wrenchmonkees.com/monkee11.html
esitules ilmselt siiski ei ole. pigem kuskil kõhuall, sest sealt tuleb kaks voolikut ka esiratasse. äkki siis on, et mehhaanika juhib hydraulikat.
see tagapiduri lahendus ei tundu ka väga originaal olevat. aga ei tea kah.
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Rumalad küsimused
Mhhh kirjutas:Üks rumal küsimus minugi poolt:
Kust ma leiaksin sellise laulu: Apelsin - Daddy Cool (Instrumental brass band version of Boney M song) ? Põhimõtteliselt tegu "Daddy Cool"-i ansambli versiooniga...
// Kui ma ei eksi, siis see oli mingisuguse konkursilugu ning see oli klipp ETV'st?
Ei eksi. On jah, kohe alguses.
http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=104817
Re: Rumalad küsimused
ostsin bar-end peeglid, aga ei saa panna neid sinna kuna eelmine omanik on keevitanud sinna otstesse mingid jupid, et sinna otsa kruttida mingid otsikud nagu. et oleks vaja leida kedagi kes toruotsast selle metalljublaka lahti keevitaks jälle et saaks peeglid sinna panna. omal sellist võimalust pole kuskil
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
lextastic kirjutas:ostsin bar-end peeglid, aga ei saa panna neid sinna kuna eelmine omanik on keevitanud sinna otstesse mingid jupid, et sinna otsa kruttida mingid otsikud nagu. et oleks vaja leida kedagi kes toruotsast selle metalljublaka lahti keevitaks jälle et saaks peeglid sinna panna. omal sellist võimalust pole kuskil
Kas sa maksad lennukipiletid kinni?
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
- Tsikkel: väike RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
lextastic kirjutas:ostsin bar-end peeglid, aga ei saa panna neid sinna kuna eelmine omanik on keevitanud sinna otstesse mingid jupid, et sinna otsa kruttida mingid otsikud nagu. et oleks vaja leida kedagi kes toruotsast selle metalljublaka lahti keevitaks jälle et saaks peeglid sinna panna. omal sellist võimalust pole kuskil
Laena relakas ja viil kusagilt, varu 2 minutit aega ja voilaa.
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 27 Dets 2003, 16:15
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
munk kirjutas:teadjamad öelqe, palju on yamaha raptor 700 hooldusv2lbe? manual annab tundidel: 20 ; 80 ; 160 ; 320 jne või siis km poolest 320 ; 1300 ; 2500 ; 5000 jne
aqa minust tarqemad r22qivad, et koquaeq alla 10 h
mis on siis õiqe?
ja silmas pean sõitmist nii t2nval kui ka metsavahel, omalõbuks, mitte p2ris krossi trenni mõttes.
kui oli küsimus telekate kohta, tuli vastuseid nigu muda, nagu oleks itivennad kõik koos
aga ma usun et keegi ikka osab nüüd siin mind ka aidata
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Rumalad küsimused
Andrez, kui sa sellise normaalse hinnaga clubmani leiad, ma teen õlle välja selline kõrge tsoperdis mulle ei sobi.
Andrez kirjutas:Alati saab kasutada spetside abi http://i-cm.se/produkter/dragbar/
Neil on topsid, juhtmed ja trossid kõik toru sees.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Munk su küsimus pole ka nii rumal
Raptor 700 on tegelikult sama mootor (törtsu suurem kubatuur ainult), mis mu XT-l, millel on hooldusvälp näiteks 10 000km. Nii et ma ei näe põhjust, miks peaks hooldama tihemini, kui 5000km tagant.
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 27 Dets 2003, 16:15
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Mõistan ma seda, et "väikestel" raptoritel, siis 450 mootoriga on hooldusvälbe nagu krossikatel, mootor ju sama mis mudavurridel. Aga inimestega kes tegelevad krossiga ka quadidel, ütlevad hooldusvälpe kohta 700stel sama nagu krossikatel. 5h puurimist ja uus õli. Kui linnavahel peaks ummikusse jääma siis lõpus peab koju lükkama
Aga nali naljaks, teadjamad aidake. Pean silmas ikkagi oma lõbuks nii mnt kui ka metsas, liivas, mudas
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
no paljud XT mehed on enda mootorid "raptoriks" teinud ja sõidavad ikka pikalt ringi. Eks ta nii ole, mul on ka manualis 10000 kirjas ja vahetan 5000 tagant. Kui väga hullult krutiks taga mudas, siis vahetaks ka tiba tihemini, kuid ikkagi mitte nii tihti nagu krossikatel.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Oleks vaja väline fat32-vormingus ketas ümber vormindada võiks ntfs-iks et tõmmata kettale üks mahukas fail. http://www.ntfs.com/quest3.htm väidab, et seda saab teha windowsi käsurealt. Fine, aga (oletades et mu olemasolevad xp-ga masinad on fat32) kas ma ikka saan seda ntfs-iga ketast edaspidi kasutada fat32-ga masina küljes üldse?
Edit: Kas peaks kogu masina ümber vormindama? Kas fat32 masinatega saab edaspidi muretult (alla 4GB) faile vahetada?
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Rumalad küsimused
bitter kirjutas:Oleks vaja väline fat32-vormingus ketas ümber vormindada võiks ntfs-iks et tõmmata kettale üks mahukas fail. http://www.ntfs.com/quest3.htm väidab, et seda saab teha windowsi käsurealt. Fine, aga (oletades et mu olemasolevad xp-ga masinad on fat32) kas ma ikka saan seda ntfs-iga ketast edaspidi kasutada fat32-ga masina küljes üldse?
saab ikka: Start - Run - CMD sinna "convert kettatäht: /fs:ntfs"
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Rumalad küsimused
ntfs'iga on pärast aint see teema, et igast meediapleierid ja telkud ei oska sealt enam maha lugeda?
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Rumalad küsimused
kuulge taibud, kuidas täpselt "clear coat of paint" transleerub eesti keelde? mis see siis on lakk või läbipaistev värv (panustaks sellele)... või lihtsalt kiht värvi?
ja kas ntks alumiiniumi värvimisel-poleerimisel peaks seda kasutama või on see tohkem metalli-terase teema?
EDIT iseküsinisevastan: tundub ikka pigmendita värv olevat jah. aga see teine küsimuse osa.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
tormavtellis kirjutas:kuulge taibud, kuidas täpselt "clear coat of paint" transleerub eesti keelde? mis see siis on lakk või läbipaistev värv (panustaks sellele)... või lihtsalt kiht värvi?
ja kas ntks alumiiniumi värvimisel-poleerimisel peaks seda kasutama või on see tohkem metalli-terase teema?EDIT iseküsinisevastan: tundub ikka pigmendita värv olevat jah. aga see teine küsimuse osa.
lakk ongi läbipaistev (pigmendita) värv. alumiiniumi värvimisel-poleerimisel kasutamine sõltub soovitavast tulemusest, poleerimise puhul oleks soovitatav, oksüdeerub teine muidu kiiresti. värvimisel oleneb, millist efekti soovid kasutada, lakiga katmine annab värvile sügava läike, kui seda soovid siis ok, aga kui tahad klassikalist värvikihti siis mitte.
alu puhul on krunt väga tähtis.
Re: Rumalad küsimused
tormavtellis kirjutas:kas ntks alumiiniumi värvimisel-poleerimisel peaks seda kasutama või on see tohkem metalli-terase teema?
Teeksin väikse sõbraliku märkuse - alumiinium on samuti metall.
Poleks võib olla vaevunudki seda postitust siia tegema kui ma ei kuuleks oma igapäevatöös liiga tihti küsimust : "Millest te teete, kas alumiiniumist või metallist?"
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Rumalad küsimused
nu metalli oma olekut tahaks säilitada. mis peale puhastamist-poleerimist peaks siis gruntima ja siis lakkima või?
spinna: nu alumiinium peaks veidi teisiti käituma. rooste jms suhtes. aga jah üldiselt on sul õigus. eesmärk siis alu blingiks ajada ja tema olek säilitada. et mis lõpp/järeltöötlus seal olema siis peaks?
Re: Rumalad küsimused
Alumiinium on värvimise suhtes väga pirtsakas materjal. Korraliku värvkatte saamiseks on vajalik pinna eelnev karestamine ja värvimine peaks toimuma üsna varsti peale karestamist. Probleemiks ongi oksiidikihi tekkimine alumiiniumi pinnale. Kruntvärvina kasutatakse tavaliselt epoksiidkrunte näiteks Tikkurila Temacoat RM 40 . Epoksiidvärvid teatavasti UV kiirgust ei talu, seega on kindlasti vajalik selle värviga kaetud pind kas üle lakkida või kattevärviga üle värvida. Meie majas kasutatakse kattevärvina uretaanvärve.
Poleeritud alumiini lakkimine võib seega probleemiks osutuda. Lakk võib mõne aja pärast lihtsalt pinna küljest lahti lüüa. Oma kogemuste najal teoretiseerides võiks proovida poleeritud alumiiniumi katmist esmalt epovaiguga, kuna sellel on vähemalt lootus, et nakkub. Epovaik aga muutub UV mõjul päris kiiresti piimjaks. Seda saab vältida, kui epovaigu kiht omakorda katta UV kindla lakiga. Sel juhul kaitseb lakikiht epot UV mõju eest. Väikeste detailide puhul võib olla ei olegi see laki lahtilöömine alumiiniumi pinnalt probleem suurte puhul tõenäoliselt on.
Muide, roostevabade terastega on umbes sama lugu.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Väike koduremondi küsimus.
Panin mõnes kohas seinale suht korralikult pahtlit ja kõik pole veel päris ära kuivanud, olgugi et üle 30h on juba möödas.
Kui on näiteks 3mm kiht, kaua see kuivab? Või panin liiga palju ja ei kuivagi?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:Väike koduremondi küsimus.
Panin mõnes kohas seinale suht korralikult pahtlitja kõik pole veel päris ära kuivanud, olgugi et üle 30h on juba möödas.
Kui on näiteks 3mm kiht, kaua see kuivab? Või panin liiga palju ja ei kuivagi?
Kaua kuivab oleneb pahtlist, ruumi niiskusest ja temperatuurist.
Kui liiga paksult läks, on oht, et kuivab praguliseks.
edu
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:no peaasi, et kuivab
väikeseid pragusid on lihtne parandada
Lihtsam oleks olnud algul miski krohviseguga suuremad tühimikud täita ja siis alles pahtel selga
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Rumalad küsimused
see on see, kui sa üritad kõike ise teha.
aga pean meeles [/quote]
Minu isa on alati öelnud, et vaene mees peab kõik ise tegema, ka lapsed. Rikas laseb ka lapsed spetsialistil teha
Re: Rumalad küsimused
Kus tallinnas leiaks Leatt Brace adventure kõige odavamalt? üks räägib et 204€ pidi kätte sama kuskilt aga tal haugi mälu ja ei mäleta, foxi pood ehk?
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Rumalad küsimused
Kuidas on inglise keeles õigest "tigu ja taldrik", ehk siis diferentsiaali ülekande sisu? Kas see võiks olla: ring and pinion gear set?
Tänud