253. leht 343-st

Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Aug 2011, 18:05
Postitas indrek91

Oskab keegi öelda, alates mis aasta autodest alates mõõdetakse autodel ülevaatusel diislisuitsu? Ühe vana auto ootab ees, aga kardan, et diislisuitsu mõõtes lastakse mootor kotti.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Aug 2011, 18:14
Postitas kolp

kruvi mingi klots gaasipedaali alla et pöördeid nii lakke ei saaks ajada ,3500 pööret ikka vast mootor kannatab välja


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Aug 2011, 19:18
Postitas Jorma

Tahaks näha, mida need tuuning-dislad ja ameeriklased seal teevad. Need toodavad ju nii palju suitsu, et taga sõites midagi ei näe.
näide.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Aug 2011, 20:55
Postitas uljasvaluvelg

Andke teada, kas A2 load on võimalik A kategooria vastu ümber vahetada ilma eksamiteta, kui juhil on staaši üle kahe aasta.
Mingil hetkel oli see uues liiklusseaduses kirjas aga enam seda punkti ei leia. ARK ise ei tea ka sellest midagi.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Aug 2011, 21:34
Postitas CPI SX
uljasvaluvelg kirjutas:

Andke teada, kas A2 load on võimalik A kategooria vastu ümber vahetada ilma eksamiteta, kui juhil on staaši üle kahe aasta.
Mingil hetkel oli see uues liiklusseaduses kirjas aga enam seda punkti ei leia. ARK ise ei tea ka sellest midagi.

Ei saa. A-kategooria mootorratta juhtimiseks ei ole nõutud teooriaeksami tegemine, kui taotleja omab 2 aastat A2-alamkategooria mootorratta juhtimisõigust. Sõidueksami peab ikka sooritama. http://www.mnt.ee/index.php?id=10742


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Aug 2011, 21:36
Postitas kill
uljasvaluvelg kirjutas:

Andke teada, kas A2 load on võimalik A kategooria vastu ümber vahetada ilma eksamiteta, kui juhil on staaši üle kahe aasta.
Mingil hetkel oli see uues liiklusseaduses kirjas aga enam seda punkti ei leia. ARK ise ei tea ka sellest midagi.

Ei ole. Alates jaanuar 2013, mil jõustuvad Liiklusseaduse A kategooriat puudutavad muudatused, saab A kategooriat taotleda 24-aastaselt, juhul kui A2 staaz'i on 2 aastat, siis 20-aastaselt. A2-lt A-le üleminekul tuleb ka tulevikus sõidueksam sooritada.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 16 Aug 2011, 21:38
Postitas uljasvaluvelg

Suured tänud vastamast!
Edastan sõbrale kurva sõnumi.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 12:44
Postitas z1000

kas keegi teab, kas z750 peeglid, mis on 07-10 mudelite jaoks, sobiksid ka tegelikult 05-06 mudelitele?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 13:27
Postitas petz

kui kruuda tere piimatööstuse venemaale maha müüb, kas siis hakkavad meie teedel jälle sõitma MOLOKO kirjadega piimaautod


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 15:09
Postitas indrek91

Kellelgi homme Saaremaal Kihelkonna valla kandis järelhaagist ei oleks laenata homseks(18. august), kuhu pahub tõsta peale ve jetta mk1 kere? Nimelt oleks vaja vedada üks auto vanametalli kokkuostu, aga ise liigun saaremaale teise auto järele puksiirhaagisega, ning vanametalli mineval romul pole enam sildasid all.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 16:34
Postitas extremist

Youtube videodel mis kollane joon see vertikaalselt "buffering bar"il umbes 10% peal koguaeg on ?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 18:28
Postitas Mhhh

Sellest hetkest ilmub väike reklaamiriba videole osaliselt ette.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 18:41
Postitas bigdog
indrek91 kirjutas:

...puksiirhaagisega, ning vanametalli mineval romul pole enam sildasid all.

Puksiirhaagisele saad ju selle sildadeta kere peale sikutada kui vints olemas on? Nagunii pole kriipimist karta,keera asi katusele ning libiseb libedalt! :idea: Või on see sul hoopis selline, mille peale ainult esisillaga sõita saad?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 18:44
Postitas mart211
bigdog kirjutas:
indrek91 kirjutas:

...puksiirhaagisega, ning vanametalli mineval romul pole enam sildasid all.

Puksiirhaagisele saad ju selle sildadeta kere peale sikutada kui vints olemas on? Nagunii pole kriipimist karta,keera asi katusele ning libiseb libedalt! :idea:

Asi see saaremaal siis väike suts seda autot katusepeal kokkuostu lohistada. Võid selle transpordi raha mulle saata :mrgreen:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 20:52
Postitas indrek91

See puksiirhaagis jah selline, kuhu ainult esimesed rattad peale lähevad......seega oleks ikka vaja kärumeest :wack:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 23:35
Postitas tazavi
indrek91 kirjutas:

Kellelgi homme Saaremaal Kihelkonna valla kandis järelhaagist ei oleks laenata homseks(18. august), kuhu pahub tõsta peale ve jetta mk1 kere? Nimelt oleks vaja vedada üks auto vanametalli kokkuostu, aga ise liigun saaremaale teise auto järele puksiirhaagisega, ning vanametalli mineval romul pole enam sildasid all.

telli auto järele, saad tonni eest vaid 10 eurot väiksema hinna. Tuleb vast odavam ja probleemitum, kui jebida kärudega.

mul muidu täpselt kihelkonna valla piiril käru olemas homme, aga see vist läheb käiku homme.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 23:47
Postitas madjs
tazavi kirjutas:
indrek91 kirjutas:

Kellelgi homme Saaremaal Kihelkonna valla kandis järelhaagist ei oleks laenata homseks(18. august), kuhu pahub tõsta peale ve jetta mk1 kere? Nimelt oleks vaja vedada üks auto vanametalli kokkuostu, aga ise liigun saaremaale teise auto järele puksiirhaagisega, ning vanametalli mineval romul pole enam sildasid all.

telli auto järele, saad tonni eest vaid 10 eurot väiksema hinna. Tuleb vast odavam ja probleemitum, kui jebida kärudega.

mul muidu täpselt kihelkonna valla piiril käru olemas homme, aga see vist läheb käiku homme.

Üldiselt soovitakse ka auto dokke, et argist maha kanda. Kui ribadeks lõikuda siis vast pole oluline enam.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 17 Aug 2011, 23:57
Postitas petz
madjs kirjutas:

Üldiselt soovitakse ka auto dokke, et argist maha kanda

tegelikult on arkis sõiduki arvelt mahakandmiseks vaja lisaks auto dokidele ja reg märgile vaja ka lammutuse või siis vanametalli kokkuostu tõendit sõiduki utiliseerimise kohta


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 00:05
Postitas madjs
petz61 kirjutas:
madjs kirjutas:

Üldiselt soovitakse ka auto dokke, et argist maha kanda

tegelikult on arkis sõiduki arvelt mahakandmiseks vaja lisaks auto dokidele ja reg märgile vaja ka lammutuse või siis vanametalli kokkuostu tõendit sõiduki utiliseerimise kohta

Jep, aga kui dokid, numbrid jätta lammutuse, vanaraua vendadele siis ajavad asja ise korda. Seda siis ametlike meeste puhul, suvaliste affide puhul se ei kehti.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 00:13
Postitas Loff

Reg. nr-d võib endale jätta! Pärast võid garaage seinale lüüa :D


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 00:16
Postitas madjs
Loff kirjutas:

Reg. nr-d võib endale jätta! Pärast võid garaage seinale lüüa :D

Ega jah, aga mis neistki hoida. Kusjuures kunagi ajas ARK minu mäletamist mööda numbreid või siis numbert ka taga.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 10:02
Postitas jegesmesh

Kui reg.nr. on nii tähtis siis jäta üks alles ja ütle ARK'i onudele, et üks kadus ära. Tuttav tegi kunagi nii.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 10:29
Postitas jegesmesh

Karpa ujukitega on väike mure, karpa pidevalt jookseb, niisiis leitsin ujukite külje pealt joodetud kohad, jootis lahti, lasin kompsressoriga õhku täis ja ujukid läksid punni (enne olid ujuki seinad nõgusad). Jootsin uuesti kinni augud ja panin karpa kokku. Mingi aja pärast hakkab karpa uuesti jooksma. Võtsin lahti ja oligi mis oli, oli ujuki jälle kortsu tõmmand st. seinad muutusid nõgusaks.
Ise oskan selle peale seda kosta, et jootes on see soe õhk ja karpas on külm bensiin, eks igaüks oskab siin järeldada mis toimub.
Siit siis tulebki minu küsimus, kuidas seda vältida?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 10:38
Postitas mart211
jegesmesh kirjutas:

Karpa ujukitega on väike mure, karpa pidevalt jookseb, niisiis leitsin ujukite külje pealt joodetud kohad, jootis lahti, lasin kompsressoriga õhku täis ja ujukid läksid punni (enne olid ujuki seinad nõgusad). Jootsin uuesti kinni augud ja panin karpa kokku. Mingi aja pärast hakkab karpa uuesti jooksma. Võtsin lahti ja oligi mis oli, oli ujuki jälle kortsu tõmmand st. seinad muutusid nõgusaks.
Ise oskan selle peale seda kosta, et jootes on see soe õhk ja karpas on külm bensiin, eks igaüks oskab siin järeldada mis toimub.
Siit siis tulebki minu küsimus, kuidas seda vältida?

#1 Jooda külma rauaga
#2 Lase külma õhuga punni
#3 Lase bensiin enne sõitu väga kuumaks
#4 Soenda karpat kuumapuhuriga sõidu ajal
#5 Ära käivita mootorit
#6 Sebi uued ujukid/karpa


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 10:50
Postitas olli

Tina sulamistemperatuur on ainult 14 kraadi madalam kui bensiini süttimistemperatuur, nii et mina küll karpale/ujukile jootekolviga kallale ei läheks. :D


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 10:53
Postitas jegesmesh

Ega ma seda bensiinipaagis ei jooda, seda tööd teen ikkagi laua peal.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 10:58
Postitas olli

Ei taha eriti ette kujutada olukorda kus ujuk mingil põhjusel pooleldi bensiini/bensiiniauru täis peaks olema (crash)


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 11:03
Postitas jegesmesh

Jajah.

Oskab keegi mind siis kuidagi aidata?
Ise mõtlesin korraks, et joodan augu lahti, lasen jalle suruõhuga punni ja siis panen hoopis mingit Super Attacki taolist liimi augu peale. Siit siis uus küsimus, kuidas see liim seal bensiini sees elama hakkab, sulab see lahti või peab vastu ikka?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 11:05
Postitas petz
olli kirjutas:

Ei taha eriti ette kujutada olukorda kus ujuk mingil põhjusel pooleldi bensiini/bensiiniauru täis peaks olema (crash)

pole seal midagi ette kujutada.
kui sinna bensiin sisse on läinud, tuleb see sealt ka välja - nimelt soojendad seda ujukit, mitte lahtisel tulel, kuni see sama bensiin välja aurab ja siis joodad augu kinni. niikaua kuni lahtist tuld ei kasuta ei juhtu selle bensiiniga ega selle aurudega midagi.
ujuki jootmisel peab jälgima seda, et liiga üle ei kuumuta ja olemasolevaid joodetud kohti lahti ei sulata ja ujuki kaal ei tohi muutuda
see jutt kehtib loomulikult messing ujuki korral
messing ujukil on koostamise ajaks jäetud pisike ava, mille kaudu rõhud kuumutamise ajal ühtlustuvad.
hiljem, kui on kogu see värk kokku joodetud või paigatud ja maha jahtunud, alles siis lastakse see ava kinni, kiiresti, et ujukit ei kuumutaks


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Aug 2011, 11:18
Postitas jegesmesh

Milleks siin see mõttetu arutelu selle kohta mille kohta ma midagi ei küsinudki.
Lihtsam oleks natuke tasa olla või inimest hoopis aidata. :shock: