Mõned asjad siin juba enne talve ãra tehtud, et siis vãhem garaasis istumist oleks- uus vãljalase, nii nagu ka seadistajale meeldib, otse lâbi 3". See akrapovicu variant ikkagi piiras seda kompotti mingilmäãral. Vãlimusega olen rahul, ja nüûd ei puhu enam tagavelge ka mustaks.
Boostitoru sai ka tehtud v-band klambritele, ei mingit lôdviku ega toruklambri oksendust. Vaakumvoolikud vahetatud mustade vastu ja vãljavõtud torust peidetud tahapoole. Clean välimus.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Sept 2016, 07:18
Postitas cossie
V-bandidega ühendused seda torustikku liiga jäigaks ei tee? Ma mõtlen vibratsiooni seisukohast. Kusagil nägin ka just boosti torul kasutatavat klambrit mis oli sarnane v-bandiga, aga laiem ja "pehme"
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Sept 2016, 10:39
Postitas urmas66
Tõesti ilus ja puhas joon mõlemal pool.Jummala hea ,et sa tagakiiet kinni ei keevitanud nagu vahepeal soovitati või mõttest läbi käis.
Kõik asjad on nii ilusasti paigas,et oleks justkui tehase töö.Ma arvan,et seal boosti torus ei saa mingeid eraldi pingeid tekkida ja see on väga ilus lahendus.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Sept 2016, 16:02
Postitas RasmusL
Cossie, see v-band klambrisüsteem sai mitte ainult välimuse pärast, vaid ka toimimise pärast tehtud. Sai ühel näitusel räägitud ühe vanamehega, kellel oli turbo katana 500hp, ja tal oli samuti tehtud v-bandile, ja veel ühega, plenumi külge oli keevitatud toru. Ütles, et pill spoolib palju kiiremini, lõdviku majandusse jäävat rõhk "kinni" ega liigu nii vabalt kui metalli sees. Nii et mitu eelist on sellel. Teostus on aga palju raskem, kuna toru peab mm täpsusega paika sobima, muidu ei lähe klamber peale. Lõdvikutega on lihtne. Urmas-kiigega on uus idee juba, peaks saama ikka parem, ise endale see 3 toruga väga ei meeldi enam...
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Sept 2016, 21:36
Postitas urmas66
Kiige kohapealt pidasin silmas,et seda kahe toruga varianti ei hakanud küljelt kinni keevitama.Ootame siis paremat ja ilusamat varianti,talv ju ees ....
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Okt 2016, 21:53
Postitas RasmusL
Nii, võiks oma "blogi" pidamist jätkata, natuke edusamme ehituse suunas toimunud. Hakkas siin vahepeal huvitama ratta kaal, kuna see on ju otseselt seoses minekuga- kas kw juurde või kg maha. Lihtsamaks hetkel tundus panna ratas dieedile, kui võtta ette mootori ümberehitus kuna tahaks varakevadeks ikka asja ratastele saada mitte venitada jälle hooaja algust suve keskele. Esimese asjana sai maha müüdud vesipritse süsteem-pump+anum viisid rattast 5kg Teise asjana võtsin ette ülemise traaversi- saagisin pooleks ning freesisin kõrvale pisikesed "aknad". Silmale meeldib ka rohkem, kui alumine on paksem ning ülemine õhem. Sai ka alumisele freesitud pilud külgedele, et anda õhulisemat väljanägemist. Kogukaalu sain vähemaks 2,5kg
Usun, et jääb kena, kui mustaks anodeerida ning kuldsed amordid sealt läbi paistavad.
Masin mida kasutasin selleks on üle 50a vana, kuid täpne ja tegutseb väga hästi.
Järgmine suur asi on kiige, sellega oli mõtteid kui palju. Algselt tahtsin teha CrMo torust täpselt samasugust, siis aga mõtlesin et teeks alukiige ikkagi vahelduseks. Hakkas huvitama s1000rr kiige, mis sai odavalt Korke käest lõpuks soetatud.
Jällegi seda pilti mida kauem vahtisin, hakkas tunduma, et jube kolakas, seda enam kui see ka 360 rehvile sobivaks teha
S1000rr kiige kaalub ca 6,5kg, kui minu hydrotorust 3 toruga kiige kaalus 18kg
Siis tuli meelde, et mul on orig kiige alles veel, ning külge pannes oli kohe pilt selge- läheb orig kiige laiaks. Teha võimalikult kompaktne, jätta mõlemale poole rehvi ja kiige vahele mõni mm ruumi ning mustaks värvides peaks jääma super. Orig kiige kaal ca 4,5kg.
Natuke vist peaks nagu laiendama...
Esiamordid on madaldamises Fredy juures, ca 40mm madalamaks, tagumise osa saab reguleeritavate kontidega madalamaks.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Okt 2016, 00:04
Postitas urmas66
Ära kunagi head kiiget prügikasti viska,iial ei tea millal see jälle vaja alla panna
Traaversid on ilusad.Talv käes,saab jälle kunstkäsitööd näha.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Okt 2016, 09:16
Postitas RasmusL
Õnneks ei viskand jah, muidu oleks hakkand seda kusagilt raha eest ostma jälle Torukiigel lõikan alumise toru ära, aga etteotsa jäävad tugevdused(kolmnurgad) alles kenasti. Jääb see siis riiulile vedelema nii igaksjuhuks. Siduri toon ka tänapäeva ehk seda õliga koos liigutama hakkab Frando slavesylinder ja pumpama ISR.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Okt 2016, 09:57
Postitas cossie
Ma juba ootasingi, et millal ISR sinna kõige edevamate/paremate kompotti lisandub. Piduripump ka ikka sama?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Okt 2016, 13:12
Postitas RasmusL
Ikka, ette tulevad ISR kõige paremad peasilindrid ning 6-kolvilised suppordid. Kõik mustaks anodeerituna. Taha tellisin Korke käest mingi brembo odavama variandi.Brembo esipidurite komplekt sai maha müüdud.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Okt 2016, 14:31
Postitas cossie
Hinda sa ilmselt sellele kompotile avaldada ei taha a isr piduripump on juba minuteada seal 500 kandis. Mingisugune kindlustus ka sellel kullahunnikul on?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 28 Okt 2016, 15:38
Postitas RasmusL
Ma hinda päris täpselt ei tea veel aga ilmselt jääb sinna 2500e kanti terve komplekt. Sellejaoks ju tööd rabatakse, et suudaks oma hobisid toita... kindlustus on tavaline liikluskindlustus, kuna kaskokindlustus võtab tsikli hinna turuhinna järgi, vähemalt nii mulle öeldi. Samas töökojal on kindlustus mis katab selle pilli kenasti.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 18 Nov 2016, 17:56
Postitas RasmusL
Täna sai väheke proovitud esiotsa kokku panna ja vaadata kuidas need mu freesitud pilud sobivad. Sai täpselt nii nagu ette kujutasin ja olen rahul.
Kiige laiendamine hakkab ka pihta
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 21 Nov 2016, 22:04
Postitas RasmusL
Kiige valmis ja värvimisse. Kiige ja rehvi vahele ruumi paar mm. Sai ikka mõnus kompaktne.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Nov 2016, 12:55
Postitas ranel
Loll küsimus, aga mis siis saab, kui uue rehvi alla paned? Testirehv ei paista just kõige suurema mustriga. Kasvõi mingi pisikese kivi korjad mustri vahele.
PS!Keevis näeb sigailus välja.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Nov 2016, 13:31
Postitas RasmusL
See ongi tutikas rehv all 360 rehvil selline muster ongi. Vana rehv juba kusagil prükkaris.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Nov 2016, 14:09
Postitas urmas66
Väga ilus asi,keevised on tõesti nagu vabriku töö
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Nov 2016, 14:58
Postitas RasmusL
Nii krdi kompaktne sai, et tuleb hammaka flants ümber modida. Asi läks värvi ära, ehk järgmine nädal saab alla sobitada.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Nov 2016, 16:15
Postitas urmas66
See kompaktsus teebki asja ilusaks.No hammakas võiks ka muidugi ära mahtuda ,oleks kergem hoopeale saada
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Nov 2016, 19:08
Postitas RasmusL
Velgedel sisud lähevad kere värvi.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Nov 2016, 20:32
Postitas Erik
kui kett pingutada jääb tõenäolisel vähe suurem vahe sisse aga hea et selline rehv kasutusel ei ole:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Nov 2016, 23:41
Postitas Jesper
Tavaline tsiklirehv kasvab raadiuses suurusjärgus millimeeter-kaks iga 100km/h kohta. Pluss veel paari mm võrra läheb sissesõiduga suuremaks. Intuitiivselt pakuks, et selline suur ja lai rehv kasvab rohkem kui tavaline, nii et tasub vast alguses silma peal hoida.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Nov 2016, 00:24
Postitas RasmusL
Kiige ja rehvi vahele jääb ca 2cm ruumi kui panna nn sõiduasendisse seega peaks toimima. Eks seda kevadel ole näha dünos, plaan sealt läbi käia jälle.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Nov 2016, 15:27
Postitas Heikik
Jesper kirjutas:
Tavaline tsiklirehv kasvab raadiuses suurusjärgus millimeeter-kaks iga 100km/h kohta. Pluss veel paari mm võrra läheb sissesõiduga suuremaks. Intuitiivselt pakuks, et selline suur ja lai rehv kasvab rohkem kui tavaline, nii et tasub vast alguses silma peal hoida.
Oi kui närvi võiks ajada, kui ratas on valmis ja avastad, et rehv teatud oludes vastu käib, pärast sellist ehitust.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Nov 2016, 16:27
Postitas franz125
Kuidas ülevaatajad turbotatud asjadesse vaatavad?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 24 Nov 2016, 23:19
Postitas RasmusL
Samamoodi nagu autodelgi. Kui on siis on.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Nov 2016, 08:02
Postitas franz125
Ma mõtlen on ta sul passis ka turbo pillina.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Nov 2016, 10:46
Postitas RasmusL
Mul on kõik ok
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Nov 2016, 12:23
Postitas RasmusL
Hea madal saab pill küll olema
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Nov 2016, 18:59
Postitas steal
Ei tea mismoodi sa keti mööda saad rattast, kui seal vapsee ruumi pole? Huupi pakkudes jääb kiige juba keti hammakalegi ette.