26. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 26 Sept 2016, 23:20
Postitas RasmusL

Mõned asjad siin juba enne talve ãra tehtud, et siis vãhem garaasis istumist oleks- uus vãljalase, nii nagu ka seadistajale meeldib, otse lâbi 3". See akrapovicu variant ikkagi piiras seda kompotti mingilmäãral. Vãlimusega olen rahul, ja nüûd ei puhu enam tagavelge ka mustaks.
Pilt
Pilt

Boostitoru sai ka tehtud v-band klambritele, ei mingit lôdviku ega toruklambri oksendust. Vaakumvoolikud vahetatud mustade vastu ja vãljavõtud torust peidetud tahapoole. Clean välimus.

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 27 Sept 2016, 07:18
Postitas cossie

V-bandidega ühendused seda torustikku liiga jäigaks ei tee? Ma mõtlen vibratsiooni seisukohast. Kusagil nägin ka just boosti torul kasutatavat klambrit mis oli sarnane v-bandiga, aga laiem ja "pehme"


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 27 Sept 2016, 10:39
Postitas urmas66

Tõesti ilus ja puhas joon mõlemal pool.Jummala hea ,et sa tagakiiet kinni ei keevitanud nagu vahepeal soovitati või mõttest läbi käis.
Kõik asjad on nii ilusasti paigas,et oleks justkui tehase töö.Ma arvan,et seal boosti torus ei saa mingeid eraldi pingeid tekkida ja see on väga ilus lahendus.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 27 Sept 2016, 16:02
Postitas RasmusL

Cossie, see v-band klambrisüsteem sai mitte ainult välimuse pärast, vaid ka toimimise pärast tehtud. Sai ühel näitusel räägitud ühe vanamehega, kellel oli turbo katana 500hp, ja tal oli samuti tehtud v-bandile, ja veel ühega, plenumi külge oli keevitatud toru. Ütles, et pill spoolib palju kiiremini, lõdviku majandusse jäävat rõhk "kinni" ega liigu nii vabalt kui metalli sees. Nii et mitu eelist on sellel. Teostus on aga palju raskem, kuna toru peab mm täpsusega paika sobima, muidu ei lähe klamber peale. Lõdvikutega on lihtne. Urmas-kiigega on uus idee juba, peaks saama ikka parem, ise endale see 3 toruga väga ei meeldi enam... :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 27 Sept 2016, 21:36
Postitas urmas66

Kiige kohapealt pidasin silmas,et seda kahe toruga varianti ei hakanud küljelt kinni keevitama.Ootame siis paremat ja ilusamat varianti,talv ju ees ....:)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 27 Okt 2016, 21:53
Postitas RasmusL

Nii, võiks oma "blogi" pidamist jätkata, natuke edusamme ehituse suunas toimunud. Hakkas siin vahepeal huvitama ratta kaal, kuna see on ju otseselt seoses minekuga- kas kw juurde või kg maha. Lihtsamaks hetkel tundus panna ratas dieedile, kui võtta ette mootori ümberehitus kuna tahaks varakevadeks ikka asja ratastele saada mitte venitada jälle hooaja algust suve keskele. Esimese asjana sai maha müüdud vesipritse süsteem-pump+anum viisid rattast 5kg :D Teise asjana võtsin ette ülemise traaversi- saagisin pooleks ning freesisin kõrvale pisikesed "aknad". Silmale meeldib ka rohkem, kui alumine on paksem ning ülemine õhem. Sai ka alumisele freesitud pilud külgedele, et anda õhulisemat väljanägemist. Kogukaalu sain vähemaks 2,5kg :D
Pilt
Usun, et jääb kena, kui mustaks anodeerida ning kuldsed amordid sealt läbi paistavad.

Pilt
Masin mida kasutasin selleks on üle 50a vana, kuid täpne ja tegutseb väga hästi.

Järgmine suur asi on kiige, sellega oli mõtteid kui palju. Algselt tahtsin teha CrMo torust täpselt samasugust, siis aga mõtlesin et teeks alukiige ikkagi vahelduseks. Hakkas huvitama s1000rr kiige, mis sai odavalt Korke käest lõpuks soetatud.

Pilt
Jällegi seda pilti mida kauem vahtisin, hakkas tunduma, et jube kolakas, seda enam kui see ka 360 rehvile sobivaks teha :mrgreen:
S1000rr kiige kaalub ca 6,5kg, kui minu hydrotorust 3 toruga kiige kaalus 18kg :lol:

Pilt
Siis tuli meelde, et mul on orig kiige alles veel, ning külge pannes oli kohe pilt selge- läheb orig kiige laiaks. Teha võimalikult kompaktne, jätta mõlemale poole rehvi ja kiige vahele mõni mm ruumi ning mustaks värvides peaks jääma super. Orig kiige kaal ca 4,5kg.

Pilt
Natuke vist peaks nagu laiendama...

Pilt
Esiamordid on madaldamises Fredy juures, ca 40mm madalamaks, tagumise osa saab reguleeritavate kontidega madalamaks.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Okt 2016, 00:04
Postitas urmas66

Ära kunagi head kiiget prügikasti viska,iial ei tea millal see jälle vaja alla panna :mrgreen:
Traaversid on ilusad.Talv käes,saab jälle kunstkäsitööd näha. :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Okt 2016, 09:16
Postitas RasmusL

Õnneks ei viskand jah, muidu oleks hakkand seda kusagilt raha eest ostma jälle :D Torukiigel lõikan alumise toru ära, aga etteotsa jäävad tugevdused(kolmnurgad) alles kenasti. Jääb see siis riiulile vedelema nii igaksjuhuks. Siduri toon ka tänapäeva ehk seda õliga koos liigutama hakkab Frando slavesylinder ja pumpama ISR.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Okt 2016, 09:57
Postitas cossie

Ma juba ootasingi, et millal ISR sinna kõige edevamate/paremate kompotti lisandub. Piduripump ka ikka sama?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Okt 2016, 13:12
Postitas RasmusL

Ikka, ette tulevad ISR kõige paremad peasilindrid ning 6-kolvilised suppordid. Kõik mustaks anodeerituna. Taha tellisin Korke käest mingi brembo odavama variandi.Brembo esipidurite komplekt sai maha müüdud.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Okt 2016, 14:31
Postitas cossie

Hinda sa ilmselt sellele kompotile avaldada ei taha :mrgreen: a isr piduripump on juba minuteada seal 500 kandis. Mingisugune kindlustus ka sellel kullahunnikul on?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Okt 2016, 15:38
Postitas RasmusL

Ma hinda päris täpselt ei tea veel aga ilmselt jääb sinna 2500e kanti terve komplekt. Sellejaoks ju tööd rabatakse, et suudaks oma hobisid toita... :D kindlustus on tavaline liikluskindlustus, kuna kaskokindlustus võtab tsikli hinna turuhinna järgi, vähemalt nii mulle öeldi. Samas töökojal on kindlustus mis katab selle pilli kenasti.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 18 Nov 2016, 17:56
Postitas RasmusL

Täna sai väheke proovitud esiotsa kokku panna ja vaadata kuidas need mu freesitud pilud sobivad. Sai täpselt nii nagu ette kujutasin ja olen rahul.
Pilt

Kiige laiendamine hakkab ka pihta
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 21 Nov 2016, 22:04
Postitas RasmusL

Kiige valmis ja värvimisse. Kiige ja rehvi vahele ruumi paar mm. Sai ikka mõnus kompaktne.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Nov 2016, 12:55
Postitas ranel

Loll küsimus, aga mis siis saab, kui uue rehvi alla paned? Testirehv ei paista just kõige suurema mustriga. Kasvõi mingi pisikese kivi korjad mustri vahele.

PS!Keevis näeb sigailus välja.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Nov 2016, 13:31
Postitas RasmusL

See ongi tutikas rehv all :D 360 rehvil selline muster ongi. Vana rehv juba kusagil prükkaris.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Nov 2016, 14:09
Postitas urmas66

Väga ilus asi,keevised on tõesti nagu vabriku töö :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Nov 2016, 14:58
Postitas RasmusL

Pilt

Nii krdi kompaktne sai, et tuleb hammaka flants ümber modida. Asi läks värvi ära, ehk järgmine nädal saab alla sobitada.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Nov 2016, 16:15
Postitas urmas66

See kompaktsus teebki asja ilusaks.No hammakas võiks ka muidugi ära mahtuda ,oleks kergem hoopeale saada :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 23 Nov 2016, 19:08
Postitas RasmusL

Velgedel sisud lähevad kere värvi.

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 23 Nov 2016, 20:32
Postitas Erik

kui kett pingutada jääb tõenäolisel vähe suurem vahe sisse aga hea et selline rehv kasutusel ei ole:
:) :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 23 Nov 2016, 23:41
Postitas Jesper

Tavaline tsiklirehv kasvab raadiuses suurusjärgus millimeeter-kaks iga 100km/h kohta. Pluss veel paari mm võrra läheb sissesõiduga suuremaks. Intuitiivselt pakuks, et selline suur ja lai rehv kasvab rohkem kui tavaline, nii et tasub vast alguses silma peal hoida.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 24 Nov 2016, 00:24
Postitas RasmusL

Kiige ja rehvi vahele jääb ca 2cm ruumi kui panna nn sõiduasendisse seega peaks toimima. Eks seda kevadel ole näha dünos, plaan sealt läbi käia jälle.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 24 Nov 2016, 15:27
Postitas Heikik
Jesper kirjutas:

Tavaline tsiklirehv kasvab raadiuses suurusjärgus millimeeter-kaks iga 100km/h kohta. Pluss veel paari mm võrra läheb sissesõiduga suuremaks. Intuitiivselt pakuks, et selline suur ja lai rehv kasvab rohkem kui tavaline, nii et tasub vast alguses silma peal hoida.

Oi kui närvi võiks ajada, kui ratas on valmis ja avastad, et rehv teatud oludes vastu käib, pärast sellist ehitust. :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 24 Nov 2016, 16:27
Postitas franz125

Kuidas ülevaatajad turbotatud asjadesse vaatavad?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 24 Nov 2016, 23:19
Postitas RasmusL

Samamoodi nagu autodelgi. Kui on siis on.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 25 Nov 2016, 08:02
Postitas franz125

Ma mõtlen on ta sul passis ka turbo pillina.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 25 Nov 2016, 10:46
Postitas RasmusL

Mul on kõik ok ;)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 26 Nov 2016, 12:23
Postitas RasmusL

Hea madal saab pill küll olema 8)

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 26 Nov 2016, 18:59
Postitas steal

Ei tea mismoodi sa keti mööda saad rattast, kui seal vapsee ruumi pole? Huupi pakkudes jääb kiige juba keti hammakalegi ette.