Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mõned asjad siin juba enne talve ãra tehtud, et siis vãhem garaasis istumist oleks- uus vãljalase, nii nagu ka seadistajale meeldib, otse lâbi 3". See akrapovicu variant ikkagi piiras seda kompotti mingilmäãral. Vãlimusega olen rahul, ja nüûd ei puhu enam tagavelge ka mustaks.
Pilt
Pilt

Boostitoru sai ka tehtud v-band klambritele, ei mingit lôdviku ega toruklambri oksendust. Vaakumvoolikud vahetatud mustade vastu ja vãljavõtud torust peidetud tahapoole. Clean välimus.

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 857
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

V-bandidega ühendused seda torustikku liiga jäigaks ei tee? Ma mõtlen vibratsiooni seisukohast. Kusagil nägin ka just boosti torul kasutatavat klambrit mis oli sarnane v-bandiga, aga laiem ja "pehme"

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2004 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tõesti ilus ja puhas joon mõlemal pool.Jummala hea ,et sa tagakiiet kinni ei keevitanud nagu vahepeal soovitati või mõttest läbi käis.
Kõik asjad on nii ilusasti paigas,et oleks justkui tehase töö.Ma arvan,et seal boosti torus ei saa mingeid eraldi pingeid tekkida ja see on väga ilus lahendus.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Cossie, see v-band klambrisüsteem sai mitte ainult välimuse pärast, vaid ka toimimise pärast tehtud. Sai ühel näitusel räägitud ühe vanamehega, kellel oli turbo katana 500hp, ja tal oli samuti tehtud v-bandile, ja veel ühega, plenumi külge oli keevitatud toru. Ütles, et pill spoolib palju kiiremini, lõdviku majandusse jäävat rõhk "kinni" ega liigu nii vabalt kui metalli sees. Nii et mitu eelist on sellel. Teostus on aga palju raskem, kuna toru peab mm täpsusega paika sobima, muidu ei lähe klamber peale. Lõdvikutega on lihtne. Urmas-kiigega on uus idee juba, peaks saama ikka parem, ise endale see 3 toruga väga ei meeldi enam... :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2004 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kiige kohapealt pidasin silmas,et seda kahe toruga varianti ei hakanud küljelt kinni keevitama.Ootame siis paremat ja ilusamat varianti,talv ju ees ....:)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nii, võiks oma "blogi" pidamist jätkata, natuke edusamme ehituse suunas toimunud. Hakkas siin vahepeal huvitama ratta kaal, kuna see on ju otseselt seoses minekuga- kas kw juurde või kg maha. Lihtsamaks hetkel tundus panna ratas dieedile, kui võtta ette mootori ümberehitus kuna tahaks varakevadeks ikka asja ratastele saada mitte venitada jälle hooaja algust suve keskele. Esimese asjana sai maha müüdud vesipritse süsteem-pump+anum viisid rattast 5kg :D Teise asjana võtsin ette ülemise traaversi- saagisin pooleks ning freesisin kõrvale pisikesed "aknad". Silmale meeldib ka rohkem, kui alumine on paksem ning ülemine õhem. Sai ka alumisele freesitud pilud külgedele, et anda õhulisemat väljanägemist. Kogukaalu sain vähemaks 2,5kg :D
Pilt
Usun, et jääb kena, kui mustaks anodeerida ning kuldsed amordid sealt läbi paistavad.

Pilt
Masin mida kasutasin selleks on üle 50a vana, kuid täpne ja tegutseb väga hästi.

Järgmine suur asi on kiige, sellega oli mõtteid kui palju. Algselt tahtsin teha CrMo torust täpselt samasugust, siis aga mõtlesin et teeks alukiige ikkagi vahelduseks. Hakkas huvitama s1000rr kiige, mis sai odavalt Korke käest lõpuks soetatud.

Pilt
Jällegi seda pilti mida kauem vahtisin, hakkas tunduma, et jube kolakas, seda enam kui see ka 360 rehvile sobivaks teha :mrgreen:
S1000rr kiige kaalub ca 6,5kg, kui minu hydrotorust 3 toruga kiige kaalus 18kg :lol:

Pilt
Siis tuli meelde, et mul on orig kiige alles veel, ning külge pannes oli kohe pilt selge- läheb orig kiige laiaks. Teha võimalikult kompaktne, jätta mõlemale poole rehvi ja kiige vahele mõni mm ruumi ning mustaks värvides peaks jääma super. Orig kiige kaal ca 4,5kg.

Pilt
Natuke vist peaks nagu laiendama...

Pilt
Esiamordid on madaldamises Fredy juures, ca 40mm madalamaks, tagumise osa saab reguleeritavate kontidega madalamaks.

Viimati muutis RasmusL, 28 Okt 2016, 08:52, muudetud 1 kord kokku.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2004 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ära kunagi head kiiget prügikasti viska,iial ei tea millal see jälle vaja alla panna :mrgreen:
Traaversid on ilusad.Talv käes,saab jälle kunstkäsitööd näha. :bsmile:

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Õnneks ei viskand jah, muidu oleks hakkand seda kusagilt raha eest ostma jälle :D Torukiigel lõikan alumise toru ära, aga etteotsa jäävad tugevdused(kolmnurgad) alles kenasti. Jääb see siis riiulile vedelema nii igaksjuhuks. Siduri toon ka tänapäeva ehk seda õliga koos liigutama hakkab Frando slavesylinder ja pumpama ISR.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 857
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ma juba ootasingi, et millal ISR sinna kõige edevamate/paremate kompotti lisandub. Piduripump ka ikka sama?

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ikka, ette tulevad ISR kõige paremad peasilindrid ning 6-kolvilised suppordid. Kõik mustaks anodeerituna. Taha tellisin Korke käest mingi brembo odavama variandi.Brembo esipidurite komplekt sai maha müüdud.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 857
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

Hinda sa ilmselt sellele kompotile avaldada ei taha :mrgreen: a isr piduripump on juba minuteada seal 500 kandis. Mingisugune kindlustus ka sellel kullahunnikul on?

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ma hinda päris täpselt ei tea veel aga ilmselt jääb sinna 2500e kanti terve komplekt. Sellejaoks ju tööd rabatakse, et suudaks oma hobisid toita... :D kindlustus on tavaline liikluskindlustus, kuna kaskokindlustus võtab tsikli hinna turuhinna järgi, vähemalt nii mulle öeldi. Samas töökojal on kindlustus mis katab selle pilli kenasti.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Täna sai väheke proovitud esiotsa kokku panna ja vaadata kuidas need mu freesitud pilud sobivad. Sai täpselt nii nagu ette kujutasin ja olen rahul.
Pilt

Kiige laiendamine hakkab ka pihta
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kiige valmis ja värvimisse. Kiige ja rehvi vahele ruumi paar mm. Sai ikka mõnus kompaktne.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3260
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

Loll küsimus, aga mis siis saab, kui uue rehvi alla paned? Testirehv ei paista just kõige suurema mustriga. Kasvõi mingi pisikese kivi korjad mustri vahele.

PS!Keevis näeb sigailus välja.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

See ongi tutikas rehv all :D 360 rehvil selline muster ongi. Vana rehv juba kusagil prükkaris.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2004 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Väga ilus asi,keevised on tõesti nagu vabriku töö :)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pilt

Nii krdi kompaktne sai, et tuleb hammaka flants ümber modida. Asi läks värvi ära, ehk järgmine nädal saab alla sobitada.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2004 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See kompaktsus teebki asja ilusaks.No hammakas võiks ka muidugi ära mahtuda ,oleks kergem hoopeale saada :D

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Velgedel sisud lähevad kere värvi.

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Erik »

kui kett pingutada jääb tõenäolisel vähe suurem vahe sisse aga hea et selline rehv kasutusel ei ole:
:) :)

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2279
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 251 korda
Tänatud: 612 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Tavaline tsiklirehv kasvab raadiuses suurusjärgus millimeeter-kaks iga 100km/h kohta. Pluss veel paari mm võrra läheb sissesõiduga suuremaks. Intuitiivselt pakuks, et selline suur ja lai rehv kasvab rohkem kui tavaline, nii et tasub vast alguses silma peal hoida.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kiige ja rehvi vahele jääb ca 2cm ruumi kui panna nn sõiduasendisse seega peaks toimima. Eks seda kevadel ole näha dünos, plaan sealt läbi käia jälle.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Jesper kirjutas:

Tavaline tsiklirehv kasvab raadiuses suurusjärgus millimeeter-kaks iga 100km/h kohta. Pluss veel paari mm võrra läheb sissesõiduga suuremaks. Intuitiivselt pakuks, et selline suur ja lai rehv kasvab rohkem kui tavaline, nii et tasub vast alguses silma peal hoida.

Oi kui närvi võiks ajada, kui ratas on valmis ja avastad, et rehv teatud oludes vastu käib, pärast sellist ehitust. :D

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3229
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kuidas ülevaatajad turbotatud asjadesse vaatavad?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Samamoodi nagu autodelgi. Kui on siis on.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3229
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ma mõtlen on ta sul passis ka turbo pillina.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mul on kõik ok ;)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hea madal saab pill küll olema 8)

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 177
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas steal »

Ei tea mismoodi sa keti mööda saad rattast, kui seal vapsee ruumi pole? Huupi pakkudes jääb kiige juba keti hammakalegi ette.

Kawasaki ZX-6R 2003
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”