caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
Klassikaline cafe-racer: Triton (50'e lõpus ja 60'e alguses väga populaarne, Triumphi mootor Nortoni raamis)
Video Briti klassikutest in action
Õpetlik video
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 20 Juun 2007, 16:46
- Tsikkel: Rommel the Bomber
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Liituks ka tuleval nädalal miski sõiduga, kui vaid kampa sobin.
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Väga lahe projekt.
Minu jaoks rikub natuke muljet esirehv.
Kui sinna saaks ka mingi karvasema mustri alla nagu taga siis oleks super.
telec kirjutas:enda rotikas siis selline
Kasutatud on nii vene objektiivi vutlarit, kui füüsikaõppeklassi kola seest vidinaid. Paak on Yamu või Suzuki oma. Lenks ise väänatud. Lenksu klambrid 80 kuubiselt krossikalt. Sadul Savage oma. Raamile sadula alla juurde keevitatud koolilaua jalast toru. Summuti otsad on lauajalast. Tulede kinnitus vedruvoodi vinkel. Käiguhoova varras ülafreesilt.
Aegajalt saab täiendada.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Mul on TDMi esirehviks miski veidi karvasem tagarehv, pööratud vastupidi suunaga. Annab päris ilusa effekti.
st!nger kirjutas:Väga lahe projekt.
Minu jaoks rikub natuke muljet esirehv.
Kui sinna saaks ka mingi karvasema mustri alla nagu taga siis oleks super.telec kirjutas:enda rotikas siis selline
Kasutatud on nii vene objektiivi vutlarit, kui füüsikaõppeklassi kola seest vidinaid. Paak on Yamu või Suzuki oma. Lenks ise väänatud. Lenksu klambrid 80 kuubiselt krossikalt. Sadul Savage oma. Raamile sadula alla juurde keevitatud koolilaua jalast toru. Summuti otsad on lauajalast. Tulede kinnitus vedruvoodi vinkel. Käiguhoova varras ülafreesilt.
Aegajalt saab täiendada.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Loen ja loen ja mida rohkem loen seda seda teemat seda enam kisub relaka ja keevituse järgi. Ega talv ju kaugel ei ole ja igavuse peletamiseks võiks ju midagi kokku voolida. Kogu aeg ei jõua ka ju enduurot sõita ja vahepeal tahaks puhata ja mängida ka. Midagi konkreetset ei luba aga mine tea kui hea tooriku leiab.
See on minu meelest äge Ma ei tea kas see päris teemas on aga mulle sedasorti kimamine sedasorti ratastega meeldiks.
TJ.
Re: caferacerid ja rotikad jms
See taiesti teemasse. Kui seda videot esimest korda nagin, tuli kohe tahtmine moni enduro juppideks loigata. Monus kerge cafe. Endurokate, krossikate kompaktsus on atraktiivne. No, ok, igast juppe peab vaiksemate vastu vahetama. Uks neist paistsab ka kahe taktiline.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
Tracker koos surfboard'i hoidjaga
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sealkandis, kus need masinad tehtud, on see suht popp lahendus Ja see pole deus'il ka just esimene seda tyypi masin.
Lahe minimalism ja funktsionaalsus igatahes. Viimase tagarehv on muidugi... noh woohoo...
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
tagaratas ja rehv on iseenesest standard
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Päris hull Mis see on märja liiva jaoks mõeldud vms?
Et nagu mis sellise teerulli benefit on?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
ei tea jah, 125cc variandil on ka see kaloss all
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: caferacerid ja rotikad jms
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=366483
hakkas silma. Tundub ideaalne altmaterjal cafe raceri ehitamiseks.
Re: caferacerid ja rotikad jms
ma1t kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=366483
hakkas silma. Tundub ideaalne altmaterjal cafe raceri ehitamiseks.
see on juba originaalina kaunis
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
ma1t kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=366483
hakkas silma. Tundub ideaalne altmaterjal cafe raceri ehitamiseks.
Nillis kah eile seda, tundub väga timmpill cafeks.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: caferacerid ja rotikad jms
pets77 kirjutas:ma1t kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=366483
hakkas silma. Tundub ideaalne altmaterjal cafe raceri ehitamiseks.
Nillis kah eile seda, tundub väga timmpill cafeks.
liiga palju silindreid--liiga lai tuleb

-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
cool200 kirjutas:pets77 kirjutas:ma1t kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=366483
hakkas silma. Tundub ideaalne altmaterjal cafe raceri ehitamiseks.
Nillis kah eile seda, tundub väga timmpill cafeks.
liiga palju silindreid--liiga lai tuleb
Ärge lammutage ilsuaid klassikalisi rattaid niimoodi. Toorikuteks leiab ju katkiseid avariilisi ka. Nagu nii on cafe ju üks suur käsitöö ja originaalist suurt järgi ei jää.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ducati 175 Super Sport ja Benellli 250 Sport Special
Aermacchi 350
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
nagu see originaalkonditsioon mingi püha lehm oleks, selleks on kuskil mujal teised mehed. avariilist ratast põhimõtteliselt ei taha. originaali vaataks pigem siiski millegi tunduvalt vanema puhul.
muidu põhjana käib küll, silindreid ehk on veidi palju, aga selle koha pealt peaks ma vist moka maas hoidma muidugi
Re: caferacerid ja rotikad jms
davidsoniharald kirjutas:Ärge lammutage ilsuaid klassikalisi rattaid niimoodi. Toorikuteks leiab ju katkiseid avariilisi ka. Nagu nii on cafe ju üks suur käsitöö ja originaalist suurt järgi ei jää.
No ega igat ratast maailmas pole ju ka võimalik säästa ja hetke seisukorras on ta üks raud mis ootab oma lõppu. Varjante on kas kukub külili ja nõges kasvab läbi või teeb keegi tast midagi. Ma ei usu, et on huvilisi kes ta originaalis taastaks ja kas ongi mõtet. Ratas ise on ilus tegelikult oma selge küljejoone ja hästi kokkusobivate detailide poolest. Kuid minuarust on siiski originaalis tegemist tüüpilise disco ajastu nejalapütase pilliga millega sobib pigem alt laienev kauboilõkega teksa, moonidega pluuse ja mikrofonisoeng kui triibuga munakoor ja lenduri prillid. Nii, et siiski mitte päris hea algmaterjal aga rahu tema põrmule ja ehk sünnib siia ilma uue rattana.
Eestis tegelikult puudub sobivate toorikute turg kuna 20. aastaga ei tekki veel piisavalt palju materjali maal kus sõita saab tegelikult neli kuni viis kuud. Vabariigile eelnev ajajärk tootis valdavalt sotsmaa tehnikat millega siiski pole midagi peale hakata ja see raud on paraku oma lõpu juba leidnud. Sobiliku tooriku hankimiseks peab vist ikka piiri taha üle suure mere vasakukäeliste maale piiluma.
Mina algaja huvilisena olen aru saanud, et algselt ehitati sellised rattad mitmetest erinevate rataste juppidest kokku mida peale sõda oli võimalik odavalt hankida. Ega lõpuks valmis rattal ju mingit selget marki ei olnud ja nii tuligi neile mingi nimi anda. Eesmärk oli ikkagi leida raam, mootor, rattad ja see kompott võimalikult odavalt veerema panna ja muuta see veerev asjandus sõbra omast ägedamaks ja kiiremaks.
Tänapäeval siiski tehakse mingist kindlast rattast midagi va. tõsised töökojad kus kunstiga tegeletakse. Ega nii on ju tegelikult lihtsam ka ja ratas on ikkagi registris oma margina ja ei pea mingit omavalmistatud ratta arvelesaamisega jamama.
Muidugi ku ma nüüd algaja huvilisena oma mõtetes täiesti puuse panen siis juhtige mind ikka õigele teele.
TJ.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Täitsa õige jutt. Mis sellesse cafe algsesse kultuuri puutub, siis inglismaalt ning tõesti käepärastest juppidest klopsiti kokku. Samas raam ja mootor võeti pigem kuskilt stockist. Triton on kõige ehedam näide - triumphi mootor ja nortoni raam, kuna esimese mootoreid peeti väga heaks ning teise raam/veermik olid omakorda parimad. Sellise kombinatsiooniga taotleti siis kummagi masina originaalist paremat tulemust. Tundub, et töötas, oli popp lahendus
Aga meil siin siiski on ehk kõige lihtsam-optimaalsem tarida saksast või hollandist toorikuid. Just riisikaid, mis odavamad jne, bemmid ka muidugi. Inglismaal muidugi on neid rariteetseid põhjasid rohkem, aga siis võib saksa riisipõhjade hinnad kümne ja rohkemaga korrutada, lisaks kogu muu sisseminev papp/jupid.
ja noh jälle, et vähem OT oleks ja miskit silmailu ka, siis selline tüüne pildike
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
Tritonid olid need kõige-kõigemad, tavaliselt võeti stock tsiklil kõik maha mida üleliikseks peeti, pandi teine lenks, sport sadul ja pm kogu lugu.
Mõningaid tsikleid on tõesti moraalselt kohe väga vale lõikuda, a siis pigem ikka sellised klassikuid nagu Z900, Katana 1100, CBX1000 jne. Keskklassi Yamaha aga sobib suurepäraselt Cafetamiseks
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
üks väga äge pill on muidu 3-silindriline XS850, selle puhul rohkem ei teeks kui sport sadul ja Clubman lenks, ja ongi igati tore
praegu Hollandis üks müügis, 1200 euri küsivad: http://motoren.marktplaats.nl/motoren-y ... ind=8&fs=1
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: caferacerid ja rotikad jms
Tonjuh, muidu Triton oli eesmargi pohine. Samal pohimottel ehitatud nagu Shelby cobra. Polnud nii, et klopsin suvalt kokku. Sellist ratast praegu ehitada on mottetult kallis ja sellisel juhul on originaal motekam. Siin Eestis ei tule kone alla situatsioon, et leiad kuunist vanaisa Nortoni raami, mille mootori vanaisa viiekumne kuuendal aastal maha joi.
"Cafe racer" oli algselt tahaks olla ringraja mootorratas. Selle aja ringraja mootorrattad nagid veidi teistsugused valja. Edevusest ikka ehitatud. Rebel vark noh.
Ma ei usu, et meie peaks seda asja vaga anaalselt votma. Kui praegu Triton ehitada, see on uks aeglane mootorratas. Sellist varki, sellesama rattaga ei saa kunagi olema, et wau, laheb 200 km/h valja. Tanapaeva tehase rattaga pead sellise kiiruse jaoks ainult korra rannet vaanama. Sama eesmargiga mootorratas ehitada nagu kunagi seda tehti, oleks natuke tobe voi mis?
Kujutate nuud ette, et moni chopperi mees ehitab mootorratta narkoveoks, et oleks sirgel teel hea mendi eest ara soita . Voi siis, et keegi ehitab streetfighteri, et reivile minna, kolm oopaeva jarjest speedi suua ja vaadata kas motikas on kullalt kiire, et linna uhest otsast teise saab "rohelise fooritulega".
Pean silmas seda, et votkem asju lahedalt. Mulle tundub, et cafe racer praeguses votmes on kellelegi kes ei ole nii laisk, et cruiseriga soita ja ka mitte nii enesetapjalik, et kaasaegne superbike osta. Muidugi, ehitamisroom, disainilahendused, see selline nohiku boonus.
Mul on hadasti neid kolme silindrit vaja. Monda aega tagasi oli minu meelest sihuke Yamaha mingi naeruvaarselt odava hinnaga muua. Ei nainud nii hea valja aga aluseks hea. Kes selle ostis?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
skulptor kirjutas:Mul on hadasti neid kolme silindrit vaja. Monda aega tagasi oli minu meelest sihuke Yamaha mingi naeruvaarselt odava hinnaga muua. Ei nainud nii hea valja aga aluseks hea. Kes selle ostis?
1200 Eurot pole ju teab mis kallis, seal veel kirjas et kõik mahavõetud originaaljupid saab kaasa
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: caferacerid ja rotikad jms
Pole muidugi kallis. Kui minust raakida, siis mul pole mitme ratta jaoks ruumi, kahjuks. Muidu ehitaks kull uhe pisikese iluasjakese juurde. Just sellise, et kaiksin lapiga umber mootorratta ja muutkui puhastaksin. Nii ilusa, et patt oleks kaima panna.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
üks eriti ehe eksemplar
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Pill muidu väga ilus, kuid ära rikuvad need "konstruktorlooc" sumpa/porika hoidjad.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 07 Mai 2012, 10:08
Re: caferacerid ja rotikad jms
petsiga nõus, oleks tõesti saanud veidi andekama lahenduse välja mõelda. Aga muidu minuarvates Triumph ongi kõige õigem ja ehedam cafe toorik, olenemata sellest, et ka paljudest teistest saab väga andekaid sõiduriistasid.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Täna isegi võiks vist mingi ringi õhtul teha.
Tahaksin minna lasnamäe-maardu-kallavere-misiganessinnavahelejääb-jägalajoa-kaberneeme änd back. vähemalt kaberneemes teeks pikema peatuse.
Alguseks vast isegi Vesse Statoil. Ehk siis see, mis peterburi mnt silla otsa juures on, maksimarketi/bauhofi parkla ja peterburi mnt vahel.
Algusega 1845. Selline suuremalt jaolt pigem rahulikumapoolne sõit...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.