Re: Rumalad küsimused
www.saaremaasaunad.ee on näiteks üks koht
Ise olen kasutanud nende toodangut, väga rahul: www.lemmikmees.ee
Teab keegi öelda kas 1997a. Yamaha thundercati kelladel valgustust ei peaks olema? Enda omal spidokal ja tahhomeetril valgust pole. Kas mingi viga või nii käibki??
Simmi kirjutas:Teab keegi öelda kas 1997a. Yamaha thundercati kelladel valgustust ei peaks olema? Enda omal spidokal ja tahhomeetril valgust pole. Kas mingi viga või nii käibki??
Suht ebanormaalne oleks ikka kui seal ei peakski valgustust olema. Kindlasti peab seal viga olema.
Simmi kirjutas:Teab keegi öelda kas 1997a. Yamaha thundercati kelladel valgustust ei peaks olema? Enda omal spidokal ja tahhomeetril valgust pole. Kas mingi viga või nii käibki??
Tere! Oli hiljaaegu autoga asja ülevaatuspunkti ja seal läks ülevaatajatega jutt ka tsiklitele. Muu hulgas tuli ka jutuks et tsiklil PEAB OLEMA spidoka valgustus.
ise-enesest mõistetavalt peab spidokal valgustus olema ja ka töötama.
noseaduse järgipeab näit olema loetavniivalges kuikapimedas
Aga kas peab olema AINULT tehasetoodang või kõlbab ka isevalmistatud/jalgratta spido?
mart77 kirjutas:Aga kas peab olema AINULT tehasetoodang või kõlbab ka isevalmistatud/jalgratta spido?
Ülevaatuspunktis väideti mulle et võib olla ka jalgrattaspido kui on olemas taustavalgustus. St. ka pimedas nähtav.
Kas keegi oskab öelda, kust saaks 2002.a. Ford Mondeo raadio/navi koodi? Proovisin kalkulaatoreid googeldada, aga leidsin vaid mittetöötavaid variante/viiruseid.
bigdog kirjutas:Kas keegi oskab öelda, kust saaks 2002.a. Ford Mondeo raadio/navi koodi? Proovisin kalkulaatoreid googeldada, aga leidsin vaid mittetöötavaid variante/viiruseid.
Ma audile sain kunagi esindusest selle kui ta lukku üxkord otsustas minna.
bigdog kirjutas:Kas keegi oskab öelda, kust saaks 2002.a. Ford Mondeo raadio/navi koodi? Proovisin kalkulaatoreid googeldada, aga leidsin vaid mittetöötavaid variante/viiruseid.
Ma ostnud ka Transitile esindusest. Miski kuradi 300 eek maksnud vist. Joonistasin selle siis jämeda markeriga pardatšoki sisekaanele... et keegi kunagi seepärast enam raha ei peaks maksma.
Kas küttesegu on võimalik ujuki tasemega mõjutada?
Kui jah siis kas ma pean ujuki taset tõstma või langetama kui mul küünal ütleb, et segu on rikas?
Ja kuidas ujukitaseme kõrgust hinnatakse? Kas ta on karpa enda suhtes kõrge või siis ujukikambri põhja järgi, seda just siis kui ujuk on nõela sulgenud.
Jutt siis sinu planeedist ilmselt. Segu saab muuta siibri küljes oleva nõelaga, kui lased alla nõela, saab vähem peale ja tõstes nõela- rohkem.
Ujuk peab kindlasti kütuse pealevoolu sulgema, esmalt proovi nõela liigutamisega asi korda ajada, selle timmimine on paras jama.
Musta küünlavärvi võib ka liigne õli bena sees anda.
Hakkasin just ühte kollast paberit lähemalt uurima ja leidsin, et sinna on kirjutatud: "..ületas kiirust mitte vähem kui.."
Kuidas saab kiirust ületada? Ma suudan lubatud (piir)kiirust ületada, aga kiirust kui sellist mitte
Võiks ju vaidlustada?
no teoreetiliselt on tegu warpimisega musta auku, kus aeg peatub ja mateeria lakkab olemast, kui sa sealt välja saad siis tegelikult oled sa ikka veel seal sees, vöimaldades iseendast ja kiirusest kiiremini söitmist.
reimps kirjutas:Hakkasin just ühte kollast paberit lähemalt uurima ja leidsin, et sinna on kirjutatud: "..ületas kiirust mitte vähem kui.."
Kuidas saab kiirust ületada? Ma suudan lubatud (piir)kiirust ületada, aga kiirust kui sellist mitteVõiks ju vaidlustada?
usas oleks reaalne keiss ja võidaks raha sellega
reimps kirjutas:Hakkasin just ühte kollast paberit lähemalt uurima ja leidsin, et sinna on kirjutatud: "..ületas kiirust mitte vähem kui.."
Kuidas saab kiirust ületada? Ma suudan lubatud (piir)kiirust ületada, aga kiirust kui sellist mitteVõiks ju vaidlustada?
Vaidlusta jah Kunagi oli selline nali, et ühele kirjutati protokolli, et juhtis kerges jopes (mitte joobes), vaidlustas ja võitis, kuna seadus ei keela jopes mootorsõidukit juhtida
-PitBull- kirjutas:reimps kirjutas:Hakkasin just ühte kollast paberit lähemalt uurima ja leidsin, et sinna on kirjutatud: "..ületas kiirust mitte vähem kui.."
Kuidas saab kiirust ületada? Ma suudan lubatud (piir)kiirust ületada, aga kiirust kui sellist mitteVõiks ju vaidlustada?
Vaidlusta jah
Kunagi oli selline nali, et ühele kirjutati protokolli, et juhtis kerges jopes (mitte joobes), vaidlustas ja võitis, kuna seadus ei keela jopes mootorsõidukit juhtida
hahaham, ma just trükkisin sama juttu
mart211 kirjutas:-PitBull- kirjutas:reimps kirjutas:Hakkasin just ühte kollast paberit lähemalt uurima ja leidsin, et sinna on kirjutatud: "..ületas kiirust mitte vähem kui.." Kuidas saab kiirust ületada? Ma suudan lubatud (piir)kiirust ületada, aga kiirust kui sellist mitte
![]()
Võiks ju vaidlustada?Vaidlusta jah
Kunagi oli selline nali, et ühele kirjutati protokolli, et juhtis kerges jopes (mitte joobes), vaidlustas ja võitis, kuna seadus ei keela jopes mootorsõidukit juhtida
hahaham, ma just trükkisin sama juttu
Noh, jope nali võibläbi minna, aga kiiruse ületamisel võidakse juba vaadat sisu ja mitte sõnastust.
Joobe ja jope puhul pole võimalik öelda, mida kirjutaja mõtles, kiiruse üleatmise puhul on võimalik öelda, sest kõnekeeles räägitakse just kiiruse ületamisest. Lisaks viitavad nad alati protokollis mingile konkreetsele seadusepügalale, et ei jääks kahetimõistmist.
vintisvint kirjutas:Jutt siis sinu planeedist ilmselt. Segu saab muuta siibri küljes oleva nõelaga, kui lased alla nõela, saab vähem peale ja tõstes nõela- rohkem.
Ujuk peab kindlasti kütuse pealevoolu sulgema, esmalt proovi nõela liigutamisega asi korda ajada, selle timmimine on paras jama.
Musta küünlavärvi võib ka liigne õli bena sees anda.
Ei käi planeedist, jutt ikkagi RM80 mootorist, nõel on mul täiesti all.
Ah nii. Esmalt lihtsamad asjad: Must küünal võib ka seda ütelda, et õhufilter tahab vahetamist või se sama "ütleja ise". (küünal) Jutt ja pilt karpast, kui se on sull Mikuni VM20SS
http://www.carbparts.com/mikuni/vm20_44_parts_list.htm
Muide, kas se tekst ei peaks mitte tehnilises foorumi osas olema?
reimps kirjutas:Hakkasin just ühte kollast paberit lähemalt uurima ja leidsin, et sinna on kirjutatud: "..ületas kiirust mitte vähem kui.."
Kuidas saab kiirust ületada? Ma suudan lubatud (piir)kiirust ületada, aga kiirust kui sellist mitteVõiks ju vaidlustada?
No oleneb mitu üle oli? Mida suurem number seda mõttekam vaidlustada?
Ähh, jõudsin maha pidurdada, +27 jäi kirja
Muidu oleks number 1 seal ees ka veel. Ilmselt siis oleks hullem olnud, õnneks ma vahetasin pidurivedeliku just paar päeva tagasi ära ja pidurdab küll
Võite kvõutida ka hälvikmootorratturite teemasse, jah, sõitsin 180-ga. 110 alas.
Aga egas midagi, toetame riigikassat ja omaenda palka. Kahetseda on ainult keeruline, ei näinud nagu erilist ohtu kaasliiklejatele ega ka süüdimatust enda tegevuses
Küsimus ka - kas mootoriõli võib sedasorti s**t ka sattuda (või digimuutuda selliseks), et kleebib sidurikettad kinni? Just külma mootoriga, ülessoojenedes pole häda midagi? Hommikuti on jube s**t ja käib närvidele. Eriti naabritele
hakkab kaasa vedama kylmalt? Kui pole öli viga, siis vöib probleem olla ka vaheketastes. Arvan ikkagi, et öli.
Inksu rattal (pmst sama mis sul ju) oli sama mure ja kadus peale ölivahetust ära (seda öli, mis ostes sees oli, ei tea, kuid asemele läks Castrol GPS).
Mul on olnud nii, et sidur on lahutatud aga kui käigu sisse löön siis hammustab kohapealt minema, paar korda veel sidurit lahutada siis ei ole enam midagi.
Vahel enne sõitu olen sidurit kohapeal 5-10 korda järjest lahutanud, siis ei ole midagi enam olnud.
See juhtus mul tavaliselt siis kui masin oli mingi nädal aega seisnud.
kui töösooja mootoriga lahutab normaalselt, siis ikkagi kleepuvad külma õliga kettad kokku. ise samasugust jama kogend . selleks, et jahedama ilmaga üldse käiku töötava mootoriga sisse saada ja liikuma hakata, tuli käivitada nii,et käik sisse, lahutad siduri ära ja käivitad ja tunned, kuidas kettad lahti tömbab.
arvutimehi on siin, siis neile IT teemaline küsimus.
Kas ja kui palju on vahet Inteli i3 2310M ja i5 2410M protsessoritel ?
Vastus, et i5 on parem ei rahulda mind. Kas nende
reaalsest vahest ka aru saab ja kui siis millise
kasutuse juures. Benchmarkide numbrid ei ütle ka
nagu midagi, et ühel on score 2480 ja teisel 3440.
Sülearvuti puhul just. Kui keegi oskab vastata, siis
võib kriblada PS.
motoratsutaja kirjutas:arvutimehi on siin, siis neile IT teemaline küsimus.
Kas ja kui palju on vahet Inteli i3 2310M ja i5 2410M protsessoritel ?
Vastus, et i5 on parem ei rahulda mind. Kas nende
reaalsest vahest ka aru saab ja kui siis millise
kasutuse juures. Benchmarkide numbrid ei ütle ka
nagu midagi, et ühel on score 2480 ja teisel 3440.
Sülearvuti puhul just. Kui keegi oskab vastata, siis
võib kriblada PS.
i5 peaks olema 4 tuumaga...
sombreero kirjutas:i5 peaks olema 4 tuumaga...
sellel i5 prosel siiski 2 tuuma, 4 lõime.
i5e eelised tulevad välja nende kahe võrdluses multitaskides, mängides või mõne ressursi nõudlikuma programmi juures - photoshop, after effects jms.
motoratsutaja kirjutas:arvutimehi on siin, siis neile IT teemaline küsimus.
Kas ja kui palju on vahet Inteli i3 2310M ja i5 2410M protsessoritel ?
Vastus, et i5 on parem ei rahulda mind. Kas nende
reaalsest vahest ka aru saab ja kui siis millise
kasutuse juures. Benchmarkide numbrid ei ütle ka
nagu midagi, et ühel on score 2480 ja teisel 3440.
Sülearvuti puhul just. Kui keegi oskab vastata, siis
võib kriblada PS.
Sul on vale küsimus. Õige küsimus on: mida sa selle masinaga teha plaanid?
Ära ütle, et kõike. Kui sinu kasutus pole 3D, Photoshop, heli ja video suuremahuline konverteerimine, Aftereffects ja tõsised mängud, siis
i5 sul vaja pole. Moodsate protsesseorite puhul on enam-vähem ükskõik milline nendest võimeline rahuldama kogu keskmise
kodumajapidamsie vajaduse.
Juhul kui läheb meelelahutuseks, siis näiteks i3 puhul on uuematel protsessoritel videtöötlus otse
raua tasemel... Nojah, ja maksad i5 eest rohkem.
Aga alati on kasulik teha selline otsing http://www.google.ee/search?aq=f&source ... q=i3+vs+i5