Re: Rumalad küsimused 2
claw kirjutas:Kus see kalevipojast hälviku kaarditeema kadus nüüd? Tahtsin midagi ilusat öelda, aga enam pole õgusi antud foorumit lugeda?
Kaotasin ära selle
claw kirjutas:Kus see kalevipojast hälviku kaarditeema kadus nüüd? Tahtsin midagi ilusat öelda, aga enam pole õgusi antud foorumit lugeda?
Kaotasin ära selle
kuna ise veel algaja (loe: erinevate ratastega üksjagu sõitnud, kuid täis A tuleb lähinädalatel) siis loodan et maha ei lööda küsimuse peale
kuis suitsetajatest motoratturid sõites suitsu saavad teha, sõites eriti otepää ja haanja teedel tuleb kogu aeg kange sigari isu peale ning iga tunni tagant ei viitsi peatusi ka teha või peaks pigem vaatama avatava kiivri peale? loll küsimus aga teema on vastav siis miks mitte
Osta avatav või avatud kiiver, ise nägin ükspäev linnas vist või kusagil kuidas tsiklimees sõitis ja koni kimus
andu kirjutas:kuna ise veel algaja (loe: erinevate ratastega üksjagu sõitnud, kuid täis A tuleb lähinädalatel) siis loodan et maha ei lööda küsimuse peale
![]()
kuis suitsetajatest motoratturid sõites suitsu saavad teha, sõites eriti otepää ja haanja teedel tuleb kogu aeg kange sigari isu peale ning iga tunni tagant ei viitsi peatusi ka teha või peaks pigem vaatama avatava kiivri peale? loll küsimus aga teema on vastav siis miks mitte
jäta parem maha, sul veel suht kerge, sest pole väga pikka staaži all
15a suitsetaja olnud muidu saab õnneks e-sigariga hakkama kuid kui võtmise peal või ratta seljas siis kisub vägisi päris tubaka peale
andu kirjutas:15a suitsetaja olnud
muidu saab õnneks e-sigariga hakkama kuid kui võtmise peal või ratta seljas siis kisub vägisi päris tubaka peale
e-sigar on ju eriline mürk, tean päris mitut inimest, kellel tervis pärast seda jamama hakanud. Mina tegin 12 aastat enne kui maha jätsin, eks ta raske oli aga nüüd üks mure vähem
eks mõtekam ole jah maha jätta kuid hetkel veel pole piisavat motivatsiooni ega vajadust selleks naise võtmiseks läheb siis niikui nii elu läbi siis võib südamerahuga suitsu lisaks muule maha jätta
Ta pidas äkki tsiklisõidu maha jätmist silmas?
Miks on raske rattal teist käiku sisse saada hoopeal...nimelt kui esimesega kohapealt ära ja siis kogemata vabakäigule läinud ja siis enam teist käiku sisse ei luba panna...hakkab vastu ....pean suht seisma jääma siis saan...milles probleem?
Proovi pöörded seada nii, kus nad võiksid teise käiguga antud kiirusel sõites olla ja proovi siis, ehk läheb. Aga miks jamab.. seal võib igast põhjuseid olla. alates sidurist kuni käigukastini
Jäid silma osta.ee's müüdavad väravad (LINK), hind tundub päris hea. Samal müüjal muidu veel sarnaseid tooteid müügis, seega ju on toonud kusagilt müügi eesmärgiga. Kuna aga ise väga kodus pole väravate kohapealt, siis on siit kellelgi ehk kokkupuuteid ja soovitusi? Selge see, et kuskil sepikojas tehtud väravad oleks oluliselt kvaliteetsemad ja ka ilmselt vastupidavamad, kuid tunduvalt kallimad ka. Kuidas nende väravatega võib olla? Raha tuulde lennutamine või on nö 'käib küll selle raha eest' staatuses?
Kas rehvil 160/60 R17 ja 160/60 ZR17 on ka mingi vahe?
Z -ga peaks rohkem koormust (võid 2 mimmu sabapeale võtta) taluma.
Kas rehvil 160/60 R17 ja 160/60 ZR17 on ka mingi vahe?
Z kiirusindeks rehvi mõõdus peaks tähendama seda, et rehviga võib ületada Z indeksi kiirust (240 km/h) ja siis on reeglina ka maksimum indeks märgitud.
Indeks peab olema märgitud ka juhul, kui see täht ei ole mõõdu juures (lihtsalt R17) ja pigem on see oluline, mille järgi vahet teha.
Näiteks 160/60ZR17 99Y peaks näitama, et kuni 300 võid lasta, aga 160/60ZR17 (99Y) (99Y on sulgudes) peaks tähendama, et võid ka üle 300 lasta.
Sama võimalik on ka 160/60R17 ja see 99Y täiesti eraldi kusagil. (Ei pea muidugi Y olema)
Selle indeksi märkimise asukoht ikkagi natuke iga tootja suva.
Lubatud koormust näitab see number tähe ees. 99 on 775Kg
Kokkuvõtteks anna tuld.
Kas 22mm grip läheb 24mm gaasirullile peale? Rattal on 22mm ja 24mm gripid "originaalis" niiöelda, aga minu nillitavatel ei ole selliseid paare, komplektis on vaid 22 VÕI 24 (tollides küll, aga siiski).
Kuradi kohas on hetkel võimalik teha benji hüpet ?
Võimatu, mingi 12m mõttetu kärakas kuskil seikluspargis ja mujal nagu enam ei leia..
Ahfrsk kirjutas:Kuradi kohas on hetkel võimalik teha benji hüpet ?
Võimatu, mingi 12m mõttetu kärakas kuskil seikluspargis ja mujal nagu enam ei leia..
Kui viitsimist sõita on, siis Lätis Sigulda rippraudtee pealt peaks saama 43 metra
joel kirjutas:Ta pidas äkki tsiklisõidu maha jätmist silmas?
Ma arvan ka, et kui tsiklisõit suitsetama ajab, siis oleks paras aeg lõpetada.
M.T. kirjutas:Ahfrsk kirjutas:Kuradi kohas on hetkel võimalik teha benji hüpet ?
Võimatu, mingi 12m mõttetu kärakas kuskil seikluspargis ja mujal nagu enam ei leia..Kui viitsimist sõita on, siis Lätis Sigulda rippraudtee pealt peaks saama 43 metra
No just, pidasingi silmas eestis ikka.
Vist ei olegi kuskil teha hetkel ju, ainult mingitel suurüritustel..
Järgmine aasta suvel on vähemalt äriidee teada..
No kui sa äriideena silmas pead, siis jah. Mõtlesin, et tahad ise teha ja siis oleks ju paras tsikliga Sigulda ots ette võtta. Teine variant on teiselpool lahte Helsingis. Seal seisab 1 kraana mere ääres Länsisatama ja Eteläsatama vahel, sealt peaks hüppeid tehtama
Seda kraanat seal pole enam ja see maksis 100.- ning sai hüpata 150meetri pealt siis
3 nädalat tagasi veel seisis, aga vóib olla tänaseks tóesti läinud
On olemas Viasati taldrik ja digiboks THOMSON DSI 4200, kuid vaatajakaardi leping Viasatiga on lõppenud.
Oskab keegi väga täpselt öelda, kas nende seadmete abil on võimalik mõne muu teenusepakkuja vaatajakaardiga taevapilte näha? Kui jah, siis kes pakuvad nende seadmetega koos töötavat vaatajakaarti? Mõni muu lahendus, mis ei oleks stiilis "osta uued seadmed" või "liitu teise seadmete pakkujaga"?
Tarts kirjutas:On olemas Viasati taldrik ja digiboks THOMSON DSI 4200, kuid vaatajakaardi leping Viasatiga on lõppenud.
Oskab keegi väga täpselt öelda, kas nende seadmete abil on võimalik mõne muu teenusepakkuja vaatajakaardiga taevapilte näha? Kui jah, siis kes pakuvad nende seadmetega koos töötavat vaatajakaarti? Mõni muu lahendus, mis ei oleks stiilis "osta uued seadmed" või "liitu teise seadmete pakkujaga"?
Taldrik sobib kindlasti kõigile teistele ka.
Digiboksi kohta ei oska öelda, mida viasat selle softiga teeb mis seal on.
Tarts kirjutas:On olemas Viasati taldrik ja digiboks THOMSON DSI 4200, kuid vaatajakaardi leping Viasatiga on lõppenud.
Oskab keegi väga täpselt öelda, kas nende seadmete abil on võimalik mõne muu teenusepakkuja vaatajakaardiga taevapilte näha? Kui jah, siis kes pakuvad nende seadmetega koos töötavat vaatajakaarti? Mõni muu lahendus, mis ei oleks stiilis "osta uued seadmed" või "liitu teise seadmete pakkujaga"?
Kas eestis üldse on teisi, kes pakuks Viasatiga analoogseid paketti? Mina ei tea ühtegi.
Ni huvi pärast küsin, et kuipalju VIasat küsib aastas/kuus raha?
Kuldpaketi kuumakse on lepingu järgi 13,10. Ja ega mind need pakettide analoogiad huvitagi. Peaasi, et telekas teeks häält ja pilt oleks puhas.
Lihtsalt on huvi, kas nende seadmetega on midagi teha või tuleb taldrik maja küljest lahti võtta ja koos boksiga jäätmejaama viia.
Saad ju alati kellelegi müügiks pakkuda kuldnebörs, hydra, okidoki jne.
M.T. kirjutas:3 nädalat tagasi veel seisis, aga vóib olla tänaseks tóesti läinud
Tean jah käisime jumpamas seal.
Ahfrsk kirjutas:Kuradi kohas on hetkel võimalik teha benji hüpet ?
Võimatu, mingi 12m mõttetu kärakas kuskil seikluspargis ja mujal nagu enam ei leia..
Me käisime Zakopanes, Poolas. Seal tegin esimest korda benji hüppe ja kõrguseks oli 90m. Kuskil Poolas pidavat olema ka koht, kus saab hüpata 200m kõrguselt - freefall olevat ca 8 sekundit
200m kõrguselt kukud 6,39 sekundit.