Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Ta mitte ei näinud, vaid ei veendunud oma manöövri ohutuses! Liiklejad (eriti pikemas jadas olles) kipuvad ikka pigem vastutulevaid sõidukeid jälgima, et leida sobiv hetk möödasõiduks. Selle peale siis enamasti ei mõelda, et keegi on kohe temast endast möödumasMonstro kirjutas:Seletus oli tavaline- mina sind kuskil ei näinud.

Kas autojuht siis ikkagi tunnistas enda süüd ja saite kindlustuse jaoks paberid vormistatud?
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
-
- Kaupmees
- Postitusi: 131
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 10 korda
Kõik korras ja üks tunnistaja jäi ka seisma. Muidugi oli selleks üks soome numbriga masin. Teised jätkasid om kiiret koduteed.tok-tok kirjutas:Ta mitte ei näinud, vaid ei veendunud oma manöövri ohutuses! Liiklejad (eriti pikemas jadas olles) kipuvad ikka pigem vastutulevaid sõidukeid jälgima, et leida sobiv hetk möödasõiduks. Selle peale siis enamasti ei mõelda, et keegi on kohe temast endast möödumasMonstro kirjutas:Seletus oli tavaline- mina sind kuskil ei näinud.Nii jääb ka see kiire pilk peeglisse vaatamata.
Kas autojuht siis ikkagi tunnistas enda süüd ja saite kindlustuse jaoks paberid vormistatud?
Mootorrataste lisavarustus www.motokaup.ee ja akud/laadijad www.patareid.ee
See on küllaltki tavaline juhtum peale praamilt mahasõitu toimuvas "positsioonisõjas". Tavaliselt päädib küll asi pidurdamisega ja keskmise näpu vehkimisega jms...Virtsust Risti poole sõidul ja Kuivastust Kuressaare poole sõidul. Pikkadest rividest möödasõidud toovad seal üsna sagedasti selliseid ettenõelumisi kaasa ja eriti loteriiks läheb asi siis kui megakiirustega neid jadamöödasõite teha. Rivist väljujad ei kipu üldiselt suunda ka enne näitama kui ümberrivistumine juba tehtud on ja see ettenõelumine toimub üsna järsu liigutusega. Soovitan neid puntraid rahulikult ja kannatlikult harutada, risk et juhtub see mis Sinuga juhtuski on suur...Monstro kirjutas:Sõitsin Virtsu-Risti maanteel ja tegin möödasõitu lauges vasakkurvis pikast autode rivist. Kiirus 110km/h. Kusagil rivi keskel otsustas üks Volvo ka mööda sõita. Ja muidugi täpselt minu eest.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Minu ees oli ca 10 autot ja nende tagant oli suitsu näha. Kui ülesõiduni jõudsin, siis oli pulbrist valgeks lastud tsikkel tee serva lükatud ja tsiklist korjas oma asju kokku, mis kohvrist oli välja pudenenud. Tsikkel oli kollase numbrimärgiga vanemat tüüpi matkaratas. Ja inf on kindel, kes sellise ilmaga ikka saunas käib...Suzumen kirjutas:Kui kindel see inf on? Kas nägid ise pealt või keegi saunas rääkis?Kermik kirjutas:Täna oli järjekordne kukkumine Järvevana ülesõidul, kus külje pani maha üks õnnetu turist, kelle matkaratas ka põlema süttis.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
nüüd otsi kus ta sul on!?Monstro kirjutas:Nii sai minulgi eile oma esimene õnnetus tavaliikluses üle elatud.
Sõitsin Virtsu-Risti maanteel ja tegin möödasõitu lauges vasakkurvis pikast autode rivist. Kiirus 110km/h. Kusagil rivi keskel otsustas üks Volvo ka mööda sõita. Ja muidugi täpselt minu eest. Palju sellel hetkel enam mõelda ei jõudnud, keerasin veel niipalju vasakule kui võimalik ja kolaki riivasin tagumist tiiba ja ratast. Õnneks jäin ise püsti kuid rattal murdus jalatugi ja enda varbad käisid tagurpidi.
Seletus oli tavaline- mina sind kuskil ei näinud. Eriti lahe oli muidugi ilma ühe jalatoeta 150 Kilti sõita, niiet jalg kisendab valust.
Õpetlik õnnetus, nüüdsest võtan maanteel ka natsa rahulikumalt.
õnnesärk või talisman,... 110 peal, sunniti sind kakerdama

-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 30 Juun 2005, 12:21
- Tsikkel: HondaVTX 1300S Suzuki VZ 800
- Asukoht: Rakvere
Täna siis sai Inglannast mototurist haiglast välja ja lennukiga koju, mehed sõidavad tagasi tsiklitel.Vestlesin pisut ühega neist Inglastest ja ta rääkis,et on sõitnud igal pool maailmas, aga sellist liikluskultuuri nagu meil siin, pole kuskil kohanud.Isegi Aafrika riikides,kus on suht olematud teed ja liikluseeskirjad, sõidetakse kiiresti,aga selliseid õnnetusi väga palju pole.



Luigi 5271367 luigi.oolma@rescue.ee 

Itaalia on way parema kultuuriga kui Eesti, kuuma antakse küll , aga arvestatakse ka teistega, s.t. kaherattalistega samuti, mitte ei rebita suvalt ette, nagu meil kohati kombeks on.Piipz kirjutas:nad polnud järelikult itaalias käinudseal polegi mingit kultuuri, kõik annavad kuuma nii kuis jaksavad.
Eesti ON ka minuarust kõige hullema liikluskultuuri(tuse)ga maa, igati brittidega nõus.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Krt... kui see tõesti nii on, siis lähevad inimesed lätis lihtsalt kõik koos hulluks, siis kui mina seal käin, pärast jälle normaalseks tagasiCB500 kirjutas:
Eesti ON ka minuarust kõige hullema liikluskultuuri(tuse)ga maa, igati brittidega nõus.


Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
ma sõitnud nii Itaalias, Lätis, Leedus, Poolas, Saksamaal, Hispaanias, Britannias kui ka Eestis - paraku ainult autoga.
Peateele ette keeratud on vaid Eestis, muidugi olen Eestis kõige rohkem veerenud.
Igaks juhuks ei tee 1 päevase sõidu najal järeldusi liikluskultuuri kohta, aga mmmm Itaalias vaatamata olematule eeskirjadest kinnipidamisele ei esinenud ebaviisakust.
Läti on imho parem kui Eesti, ette ei keerata, linnas möödasõite ei tehta.
Peateele ette keeratud on vaid Eestis, muidugi olen Eestis kõige rohkem veerenud.
Igaks juhuks ei tee 1 päevase sõidu najal järeldusi liikluskultuuri kohta, aga mmmm Itaalias vaatamata olematule eeskirjadest kinnipidamisele ei esinenud ebaviisakust.
Läti on imho parem kui Eesti, ette ei keerata, linnas möödasõite ei tehta.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Kuna tuleb suht tihti Venemaa teedel sõita, siis selle maa "tasemeni" on õnneks veel pikk maa. Lisaks kaootilisusele iseloomustab vene liikluskultuuri ka täielik hoolimatus teiste suhtes. Samas tulin hiljuti motoreisilt Poola, Tsehhi, Saksamaale ja muidugi Leedu/Läti ja peab mainima, et kordagi polnud sellist tunnet kui kodumaal. Eriti hommikul ja õhtul peale tööd, on motikaga maanteel (linnast sisse/välja) sõitmine vägagi tähelepanu nõudev tegevus. Eriti häirivad on need, kes üldist liiklusvoolu milleksi ei pea ja tõesti OHTLIKKE möödasõite teevad. Ja muidugi linnaliiklus on veel eraldi jutt. Kuidagi ei suuda mõista neid vendasid, kes üritavad tõestada võimatut. Et mingi "pann või ka vähem pann" kiirendab paremini kui mootorratas. Ise nad on tõenäoliselt jumala õnnejunnis kui suudavad tossupilv sumpast väljas, esimesena järgmise foorini jõuda.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
no mina küll seda kultuuriks ei nimeta, kus taksojuhid sõidavad linnas 120-ga, rollerimehed sajaga ja ülejäänud kõik gaas põhjas nii kus juhtuvad. puuduvad ka konkreetsed rajad ning absoluutselt iga viimane kui tsikli ja rollerimees peab igalt poolt läbi mahtuma, ka liikumise ajal. jah, teil on õigus, seal arvestatakse rohkem, iga autojuht vaatab iga sekund 10 korda mõlemasse peeglisse, et ta mõnd rollu- või tsiklimeest alla ei ajaks, aga selle liikluse juures, mis seal on, on see pea võimatu. eesti on väga chill selle kõrval...
pole küll kohalik uudis, aga väga veider:
http://www.elu24.ee/?id=1264
http://www.elu24.ee/?id=1264
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
mulle jääb täiesti arusaamatuks kuidas mitte tunda, kui jalg otsast lendab? vanadusest tingitud?saqu kirjutas:pole küll kohalik uudis, aga väga veider:
http://www.elu24.ee/?id=1264
Kallid sõbrad,Suzumen kirjutas:Kuidagi tõesti on see kõige kõige sündroom meile külge jäänud. Kogu aeg otsitakse mingit No Kiat. Samas unustatakse ära see kõik, mis meil olemas. Õppige elama ilma orata p..s ja vingus näota.ishijupp kirjutas:See oleks nagu haigus, et Eesti peab (eestlaste silmis) olema kas kõige sitem, kõige innovaatilisem või muidu kõige-kõige-kõige. Aga vot ega ei ole ikka küll! Täiesti tavaline euroopa riik koos oma keskmise arvu idiootide- ja keskmise arvu geeniustega. Elage üle ja elage edasi!
Minu tsiklikogemus piirdub kolme viimase hooajaga, mille kestel ca 25 000km rattal läbit.
Seni pole õnneks midagi tõsisemat juhtunud, ainult oma rumalusest tehtud sõiduapsud, mis kõik õnnelikult päädinud.
Seega ei põhjaks lõpuni meie sõidukultuuri, kus parandamise ruumi mõistagi veel küllaga.
Kontrastina saan tuua kena Kiievi linna, kus sel aastal paar kuud viibinud-
sealses linnaliikluses puuduvad täielikult reeglid.
Enamik kes liikluses osalevad, hoolitsevad vaid enda edasijõudmise pärast, tehes seda kõikvõimalikel ning ka võimatutel viisidel.
Täiesti harilik on eesõitjatest või ummikusse sattudes möödumine vastassuunavööndit kasutades, kuigi sealtki masinatelaviin liginemas, ristmikud sõidetakse alati umbe, kõvimat situatsiooni õnnestus näha peatänava kõnniteel(!), kuhu tekkis viie auto vahel ummikusituatsioon, mida kohalikud "loomingulised" juhid isegi aktiivse signaalitamisega ära ei suutnud lahendada- keegi ei andnud lihtsalt sentimeetritki järele.
Samuti õnnestus näha juhti kes ristmikul oma auto jalakäijate ülekäigurajale parkis ning juhuslikult kohal olnud miilitsa küsivale pilgule väljendiga "Hui snim" vastates minema jalutas.
Maanteel sõidetakse samuti tihti nii kiiresti kui masin võtab, 175-se laiusega kehvade kummidega varustet Daewoo Lanosed (kohalik toodang) lasevad kuni 160km/h, ridade vahel uhkelt laveerides.
trahv kiiruse ületamise eest olevat maksimaalselt 75grv, mis meie rahasse ümber arvutamiseks 2,3 korrutada tuleb.
Sealne nö riik pole trahvitegemise majandusharu ilmselt veel avastanud...
-Suzuki GSF 400 Bandit 1991
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
Ju siis oli jalaks juba protees või puujalgsaqu kirjutas:pole küll kohalik uudis, aga väga veider:
http://www.elu24.ee/?id=1264

-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
- Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Vana samurai ei hakka nii väikse asja pärast ometi sõitu katkestama. Ega ta mingi mömm ei ole. Milleks siis sõbrad on - küll nad jala ära toovad...tyyp88 kirjutas:mulle jääb täiesti arusaamatuks kuidas mitte tunda, kui jalg otsast lendab? vanadusest tingitud?saqu kirjutas:pole küll kohalik uudis, aga väga veider:
http://www.elu24.ee/?id=1264

Ei, päris raju lugu.
Sõidan nagu vana mees. Nagu väga vana mees...
-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 30 Juun 2005, 12:21
- Tsikkel: HondaVTX 1300S Suzuki VZ 800
- Asukoht: Rakvere
Mul külas praegu üks Põhja-Itaaliast pärit inime. Ta on nüüd Eestis ka juba mitmed aastad käinud ja siin rendiautoga ringi sõitnud,ning väidab, et pole siin väga hullu midagi .Aga rääkis, et Lõuna-Itaalias, näiteks Napolis, ei taha rollu ja tsiklimehed kiivritega sõita,sest siis on kindel, et politsei neid kinni peab ja lähemalt kontrollib. Asi nimelt selles, et seal röövitakse niimodi pankasid ja teisi ärisid, kiivrid peas, kiiresti panka, raha kotti ja tsikkli või rollu selga ja tuld! 

Luigi 5271367 luigi.oolma@rescue.ee 

10 augustil 2007 sooritas sõiduauto Muhu saarel, Liiva külas parempööret peateelt tanklasse ning ei andnud vastassuunast tulnud Jawa 350- le. Toimus kokkupõrge, mille tagajärjel toimetati 27 aastane kaine ning vastava gategooria juhiluba omav mootorrattur Kuressaare haiglasse intensiivi. Aju ja selgroog jäid terveks, kuid ülejäänud luud kondid polte ja plaate täis.
Avarii tagajärjel sõiduauto omal jõul sündmuskohalt ära liikuda ei saanud.
Avarii tagajärjel sõiduauto omal jõul sündmuskohalt ära liikuda ei saanud.
Mida moodi parempööret tehes saab jääda vastassuunast liikuvale ette? Inglismaal, Austraalias, Jaapanis....CrotalusAtrox kirjutas:10 augustil 2007 sooritas sõiduauto Muhu saarel, Liiva külas parempööret peateelt tanklasse ning ei andnud vastassuunast tulnud Jawa 350- le. Toimus kokkupõrge, mille tagajärjel toimetati 27 aastane kaine ning vastava gategooria juhiluba omav mootorrattur Kuressaare haiglasse intensiivi. Aju ja selgroog jäid terveks, kuid ülejäänud luud kondid polte ja plaate täis.
Avarii tagajärjel sõiduauto omal jõul sündmuskohalt ära liikuda ei saanud.

Paluks natuke selgemat kirjeldust.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Ühel päeval kaks laksu täpselt samas kohas???CrotalusAtrox kirjutas:10 augustil 2007 sooritas sõiduauto Muhu saarel, Liiva külas parempööret peateelt tanklasse ning ei andnud vastassuunast tulnud Jawa 350- le. Toimus kokkupõrge, mille tagajärjel toimetati 27 aastane kaine ning vastava gategooria juhiluba omav mootorrattur Kuressaare haiglasse intensiivi. Aju ja selgroog jäid terveks, kuid ülejäänud luud kondid polte ja plaate täis.
Avarii tagajärjel sõiduauto omal jõul sündmuskohalt ära liikuda ei saanud.

Mina olen küll ühest teisest variandist kuulnud...
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Võimalik näiteks nii: pöörates kõrvalteele "lõikas" sõiduauto ennast kõrvaltee vastassuunavööndisse ja tabas laupkokkupõrkega tsiklisti.saqu kirjutas:Mida moodi parempööret tehes saab jääda vastassuunast liikuvale ette? Inglismaal, Austraalias, Jaapanis....CrotalusAtrox kirjutas:10 augustil 2007 sooritas sõiduauto Muhu saarel, Liiva külas parempööret peateelt tanklasse ning ei andnud vastassuunast tulnud Jawa 350- le. Toimus kokkupõrge, mille tagajärjel toimetati 27 aastane kaine ning vastava gategooria juhiluba omav mootorrattur Kuressaare haiglasse intensiivi. Aju ja selgroog jäid terveks, kuid ülejäänud luud kondid polte ja plaate täis.
Avarii tagajärjel sõiduauto omal jõul sündmuskohalt ära liikuda ei saanud.
Paluks natuke selgemat kirjeldust.
EDIT: nu näed siis, süüdi oli pelgalt uni ja näpukas

Viimati muutis ishijupp, 15 Aug 2007, 10:15, muudetud 2 korda kokku.