Tehnoülevaatus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Tehnoülevaatus
No meenutage nüüd seda aega, kui taburettidel polnud kohustust rohelist numbrit kanda ja palju mõlkimisi nad korda saatsid. Numbrita polnud ka peatnägijate jutust suurt tolku. Seega suht oluline osa on numbrimägi nähtavus. Kuigi sõidukorda ei mõjuta tõesti, aga liikluses osalemiseks peab masin olema nii korrektsete registreerimisandmetega (sh numbrimägi nähtavus) kui ka tehniliselt korras. Muidu hakkavad Jaan Tatikad isetehtud paatidega ringi sõitma, sest tuled-viled on ju küljes ja memme luba on teedele ronimiseks olemas. Tõsi, osade asjadega on eriti ARKis mõttetult üle piiri mindud, st mingid pseudoprobleemid E-märgistustest suunatulede puhul. Peaasi, et suunakad on, põlevad ja on näha eest/tagant. Näiteks.
Re: Tehnoülevaatus
Mul oli kauges minevikus esimese lääne rattaga(hõbe-kollane Tdm 850) siuke pull. Saades asja korda reg eelsel ülevaatusel, nr külge ja kohe kõrvale ülevaatusele. Ülevaatuse kuudi ümbrust platsi valmistati ette asfalteerimiseks. Plats kaetud ühe jämmemat sorti killuga mida üldse näinud. Ise sain algaja ja värske ratta omanikuna, erutusest värisedes, napilt sõidetud uke taha. Kaks venikest testisid(vaatasid üle) sees 53-e. See tehtud kooberdasid välja. Üks vennike istus kohe ratta selga. Näha oli et sõit väga pole. Küsis oot, kus see pidur siin on ja kus käigud käivad. Vaja teisest maja otsast sisse sõita. Siis võttis täispööretel sidurt libistades kohalt. Mul viskas ikka päris punasesse- nussid saksast pilli viimase papi eest kohale ja siis rsk mingi taigen keerab killu peale külili enne kui ise sõitagi saad! Nii ma ütlesingi teisele vennikesele(keda pidasin 53 meheks), et kohe näed kuda üks mees kiirabiga ära viiakse. Läbi ime sai vend ikka sõidetud ümber maja. Pärast ülevaatust tehes selgus, et see teine vennike oli hoopis ülevaataja paarimees-käsualune. Ütleme väga vaikselt toimetas ja ühti piuksu ei rääkind.
Lõppes see päev sellega, et esimesele suveõhtusele tuurile legaalse nr ja ülevaatusega minnes jooksis sokk niimoodi eest läbi, et ma ei näinud teele tulemas ja ei jõudnudki reageerida. No ütleme vast 5 m oli vahet maanteekiirusel. Siis mõtlesin küll joptvui mat on ikka elu siklimehel.
Õnneks ma ei andnud alla.
Re: Tehnoülevaatus
number ei asu tehasest tulles selle koha peal, omavoliliselt ümber ehitatud ja ongi jokk, vaata seadusest ka nõudeid numbrimärgi asukohale
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 24 Juul 2012, 14:23
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: Tartu
Re: Tehnoülevaatus
Numbrimärk: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 62&from=EN
Tagatuled: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 24&from=EN (lk. 91)
Edit: lisasin tagatuled
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
Re: Tehnoülevaatus
Mul ei nimetatud seda korduvaks vaid erakorraliseks. Ja oli enduurokal number 90 kraadi keeratud.
Numbri asukoha nõudel võib olla lihtne põhjendus - nähtavus tagant igas suunas. Kasvõi teeäärse politseiniku, liikluskaamerate või tuevikus kiiruskaamerate jaoks. Osades riikides võtavad need ju tagant tsikleid ka.
ranel kirjutas:Kui korduva saate, siis on teil kindlasti vaja ka akt saada, et hiljem saaks ülevaatuspunkti minna.
Re: Tehnoülevaatus
Ma ilma masinat katsumata pakun, et puudujäägid on nii esimestes kui tagumistes suunatuledes, numbri ja taga/piduritule asetuses, tagaporika puudumises ja omavolilises ümberehituses 1 kohaliseks.
Lisaks võib olla ka väljalaske helivaljuse probleem, aga seda paljud kohad ei suuda mõõta.
Re: Tehnoülevaatus
KKKKKK kirjutas:.... Siis mõtlesin küll joptvui mat on ikka elu siklimehel.
Õnneks ma ei andnud alla.
-
- Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Tehnoülevaatus
sazz kirjutas:Tervitus, oleks küsimus kuhu soovitaksite minna ülevaatusele?
Teema selles, et tsikkel natuke ringi ehitatud bobber stiilis.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=7 ... 12#p724312
No jah
Re: Tehnoülevaatus
Kuidas suhtuvad ülevaatajad mootorratastesse, millel passis märge võimsuse piiraja kohta, kuid tegelikkuses on see eemaldatud?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus
S4nder kirjutas:Kuidas suhtuvad ülevaatajad mootorratastesse, millel passis märge võimsuse piiraja kohta, kuid tegelikkuses on see eemaldatud?
Kuidas nad seda peaksid tuvastama?
Re: Tehnoülevaatus
Ei kontrollita reaalselt midagi, pole ju võimalik vaatlusel tuvastada, kas piiraja on peal või mitte. Rattal ju kleeps peal või sert selle kohta kaasas, et on paigaldatud piiraja. Rohkem polegi vaja ja ärge parem torkige seda teemat rohkem - hakatakse lõpuks ka piirajaid reaalselt näha tahtma. DB-mõõtmised juba käivad, mis siis, et hetkel rohkem küll "no kuulatame siis ikka, palju on, aga ega me läbi kukuta"-stiilis veel..
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Tehnoülevaatus
Selleks on neil düno pinki vaja
Kui väga tahavad võivad ekspertiisi saata ratta.
Kulud kattad sina kui piiraja puudub.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Tehnoülevaatus
Pole dünopinki vaja.Ainult distants,mass ja lõppkiirus-edasi on matemaatika.Valemit ei tea aga siin link kuidas igaüks oma ratta võimsust umbkaudselt määrata saab.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Tehnoülevaatus
mis sa tahad võita ,et ÜV onud hakkavad ilma dünota sul ratta lõpkiirust testima
Re: Tehnoülevaatus
keegi ei tegele sellise lollusega PUNKT
pole mõtet külajutte levitama hakata. pealegi, iga väheke teadlikum peaks teadma, et maksimaalse võimsuse (ligikaudu) adekvaatseks määramiseks ilma igasuguse mõõtetehnikata on tegelikult ju tarvis arendada päris suurt lõppkiirust. Et ülevaataja läheb kuskile maanteele 200ga sõitma vahepeal? tulge mõistusele...
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Tehnoülevaatus
franz125 kirjutas:Pole dünopinki vaja.Ainult distants,mass ja lõppkiirus-edasi on matemaatika.Valemit ei tea aga siin link kuidas igaüks oma ratta võimsust umbkaudselt määrata saab.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
Suht BS kalkulaator- Busa kaalub koos minuga vähemalt 300kg ja tipp on 300km/h- kalkulaator annab 334rwhp vs reaalsed 173 mootori hobujõudu.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus
Suht BS kalkulaator- Busa kaalub koos minuga vähemalt 300kg ja tipp on 300km/h- kalkulaator annab 334rwhp vs reaalsed 173 mootori hobujõudu
see on mõeldud 400meetri kohta ma arvan, siis on nubrid juba palju loogilisemad. Ise ka just mängisin seal numbritega, ja enda välja sõidetud ET, lõppkiiruse ja umbes 300kg kogumassi juures annab tulemuseks 85 hobust tagarattast, mis tundub umbes 100 hobuselise (mootorist) ratta kohta üsna loogiline
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Tehnoülevaatus
Kuidas see võimsuse mõõtmine välja hakkaks nägema. Jätame kohe igast silm sirkel teemad ära, need ei päde ... see tähendaks vinkel vendade kohtus istumist isegi juhul kui distantsid, kiirusemõõtjad ja kõik muu on taadeldud .....
Dünostend ja taadeldud loomulikult, neid saaks olema kindlasti igas ülevaatuspunktis (mis siuke stend koos hoolduse, taatlemise jms. maksta võib?) .... meie saaks 15 euri eest dünos siis ära käia.
Põhiskeem saab olema järgmine:
Vajuks kohale, 15 rubla, saaks düno kätte, piiraja tagasi, kordusülevaatus 10 rutsi või misiganes (igasugune summa alla sota oleks täitsa ok vist?), värske ülevaatusega koju piirajat eemaldama. Mega piiramisäri läheks lahti, 200 alla ja edaspidi saad kümneka eest düno teha.
Või hakkab piiratud tsiklite ülevaatus kordades kallim olema?
Näiteks mul on hornet piiratud 25kw - kas on ma ei tea (ei huvita ka), selleks peaks karburaatorid vist maha võtma ja veenduma? (hui mingi ülevaataja, mul hakkab karbusse maha kruvima, pärast vaakumeid häälestama ja jaurama ehk mismoodi piiraja ette näitamine välja veel näeks?)
Mul oleks muidugi hea meel, saaks karbussid iga kevad 15 rubla eest häälestatud
Juhtimisõigus on mul igal juhul olemas ka juhul kui piirajat pole. Seega ülevaatuse düno ei puhuks üldse kotti, see ei muudaks juhtimisõiguse osas absull mitte midagi.
Kui nüüd A2-ga roniks ratta otsa, millel piiraja eemaldatud, siis oleks tegu juhtimisõiguseta sõiduga. A omanike dünotamine ei läheks aga kuidagi läbi.
Seega ülevaatuspunktis mingi võimsuse mõõtmine on mõttetu ... kui siis tänaval konkreetselt tuvastatud juhiga otse kärru ja stendi
Ainus asi on vist kindlustus, mis määrab kilovattide pealt hinda? Neid hakkaksid huvitama hoopis natuke järeleaidatud rattad ju ... ronid kohale, tehakse düno, on tehase 72kw asemel mingi sumpsiga saadud 78kw ... vutt vutt uusi papreid tegema arki mõne soti eest? aga kui kohvitet konel on vähem? Siis kindlustus ju võtab raha mitte millegi eest.
Kui, siis arutagem kindlustuse teemat, kuigi ka see on absurd
Sama jabur on müra mõõtmine ÜV punktides, lüüakse vanaema pudrunui ette üv ajaks ja asi vaska.
Nii kaua kui mehed sinises reaalselt tänavatel mõõta ei saa, jääb kogu see nali lihtsalt ära. Igale patrullile taadeldud seadmed ja koolitus?
Ja hakkab pihta ... ei mõõdetud 1 meetri kauguselt 4000 pööret, nagu viiesajasel ette nähtud, vaid 90 sendi kauguselt ja 4600 pööret
Näidake mulle sellist humanoidi, kes suudab tänaval kõrva järgi sumpsi taga seistes öelda, kas tegu on 92või 95db-ga?
Kui siukseid leidub, siis nad häälestavad rämeda raha eest viiuleid või puhuvad politseiorkestris trombooni mitte ei tassi reede õhtul alkohoolikuid plate peale.
Mida me aga saame on kuni A2-ni mingid lapakad, näiteks nagu UK-s suured punased L tähed ees ja taga ning ennetustöö.
Mingit dünosse vedamist paarikümne ratta pärast ei hakka niigi kohitset korrakaitse tegema ... terve patrulli tööpäev piiksus ühe juhtimisõiguse pärast?
Targem on lihtsalt 12h jutti iga jumala tsikkel maha võtta, saab palju rohkem füüri ja rikkumisi, pakun et kümneid kordi rohkem.
Pooltel ratastel pole taga seda punast helkurikest ....
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Tehnoülevaatus
Asi näeb nii ,et patrull peatab kinni ja leiab mõjuva põhjuse konfiskeerib sult ratta kohapeal ja saadab ekspertiisi
siin oli mõned aastada tagasi Eestis ka mingi keiss rolleriga
Põhjus oli see et antud masin ei tohi liikuda üle 45km/h võeti ära saadeti ekspertiisi
Kiire otsinguga hetkel ei lednud seda lugu üles hetkel.
KAs ja kuidas see juriidliliselt ok on seda ei tea kommenteerida.
Re: Tehnoülevaatus
Cado kirjutas:Asi näeb nii ,et patrull peatab kinni ja leiab mõjuva põhjuse konfiskeerib sult ratta kohapeal ja saadab ekspertiisi
siin oli mõned aastada tagasi Eestis ka mingi keiss rollerigaPõhjus oli see et antud masin ei tohi liikuda üle 45km/h võeti ära saadeti ekspertiisi
Kiire otsinguga hetkel ei lednud seda lugu üles hetkel.KAs ja kuidas see juriidliliselt ok on seda ei tea kommenteerida.
Rolleril on piiratud kiirus ja seda on väga lihtne testida. Tsiklitel piiratakse võimsust ja selle testimine on tunduvalt keerulisem.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Tehnoülevaatus
Point oli selles ,et võeti kohapeal ära ja saadeti ekspertiisi
see tuvastaks kohe piirajate puudumise.
Iseasi kuidas nad nii mõjuva põhjuse leiavad ,et seda teha
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Tehnoülevaatus
No kui taburet 90km/h radarisse lendab, siis on ikka põhjust küll kahelda piirajate olemasolus.
Re: Tehnoülevaatus
Politsei jaoks on ekspert siiski ülevaatuspunkt.
Kui politseil on kahtlus mootorsõiduki tehnoseisundi mittevastavuse kohta siis saadetakse kordusülevaatusele ja ongi JOKK.
Mingit "ekpertiisi" ei ole olemas. Ilmselt suudate ühe käe näppudel kokku lugeda eesti dünopingid ning mis õigusega mingi ekspert minu mootorratta sisse peaks pugema ja kontrollima kas on piiraja karpa vahel või ei.
Eestis peab kasutaja/omanik tõestama, et tema sõiduk vastab seaduses sätestatud normidele.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Tehnoülevaatus
Kui piiraja on paigaldatud Eestis siis on vist teh.passis ka märge paigaldaja kohta? Ilmselt võetakse tsikkel kahtluse korral ära ja saadetakse kontrollimiseks töökotta, kus piiraja paigaldati. Polegi mingit ekspertiisi või dünopinki vaja.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Tehnoülevaatus
Palju me neid "ilmselt" vastuseid siin teemas saame? On kellelgi midagi ära võetud kunagi? Politseid ei huvita sinu sõiduki kuskile saatmine ja kontrollimine, milleks neile seda jama vaja on? Korduvülevaatusele on küll saadetud.
Re: Tehnoülevaatus
Kiire küsimus. Sirvisin natuke teemat. Kas selline asi on ikka jõus, et ülevaatusel küsitakse lube? Tahaks rattale mis A katt teha ÜV, endal A2.
Kõigist ÜV punktides saab teha rattale üv?
Re: Tehnoülevaatus
access kirjutas:Kiire küsimus. Sirvisin natuke teemat. Kas selline asi on ikka jõus, et ülevaatusel küsitakse lube? Tahaks rattale mis A katt teha ÜV, endal A2.
Kõigist ÜV punktides saab teha rattale üv?
enda kogemuse põhjal pole lube kunagi küsitud.ja peaks saama teha ikka kõigis ÜV punktides,kuna taas enda kogemuse põhjal pole kordagi pidanud isegi ratast ÜV punkti sisse ajama vaid vaadati kõik vajalik väljas juba ära ehk siis mingeid vidinaid nagu autode puhul ei kasutatud.
Re: Tehnoülevaatus
maxiito kirjutas:access kirjutas:Kiire küsimus. Sirvisin natuke teemat. Kas selline asi on ikka jõus, et ülevaatusel küsitakse lube? Tahaks rattale mis A katt teha ÜV, endal A2.
Kõigist ÜV punktides saab teha rattale üv?enda kogemuse põhjal pole lube kunagi küsitud.ja peaks saama teha ikka kõigis ÜV punktides,kuna taas enda kogemuse põhjal pole kordagi pidanud isegi ratast ÜV punkti sisse ajama vaid vaadati kõik vajalik väljas juba ära ehk siis mingeid vidinaid nagu autode puhul ei kasutatud.
Selge, tänud kiire vastuse eest!
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Tehnoülevaatus
on mõned punktid kus ei saa teha tsiklile ülevaatust
Nõue on ,et ülevaatajal endal peab olema A kategooria juhtimis õigus muidu teha ei saa
Tegelikult peavad lube küsima iseasi kas küsivad.
Süsteemi lubade numbrit ei sisestata
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.