237. leht 343-st

Re: Üle ristmiku

Postitatud: 10 Juul 2011, 19:38
Postitas Putukas
macintosh kirjutas:

Ehh, unustasin täpsustada et jõnka-jõnka tuleb sellest et kõik ristmikud ropult lainesse sõidetud ja ei oska/suuda korralikult gaasikäepidet siis hoida.

Minul oli kunagi sama probleem kuskil metsavahel vms. ebatasase tee peal sõites. Nüüd surun jalad kõvemini paagi külge (muidu ratas eeldab ju pigem sellist käte peale toetuvat asendit) ja hoian tugevamini pigem vasaku käega, nii ei kipu gaasiga väga jõnksutama :wink:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 21:47
Postitas pyta

keegi tark ehk oskab öelda? kui keeruline on ark-s auto tehnilisi andmeid muuta,ehk siis passis 1.6 mootor,aga peale sai 2.0 pandud!? on mingeid kindlaid protseduure/üv vaja teha?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 21:51
Postitas argo
pyta kirjutas:

keegi tark ehk oskab öelda? kui keeruline on ark-s auto tehnilisi andmeid muuta,ehk siis passis 1.6 mootor,aga peale sai 2.0 pandud!? on mingeid kindlaid protseduure/üv vaja teha?

Ei ole seal midagi keerulist, kui see 2.0 on sama marki auto pealt. Vaatavad üle ja ongi.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 21:59
Postitas Sten

Migist suurusest ei ole vaja midagi tõestada ega ümber vormistada. Äkki oli kui võimsuse kasv ei ületa 20 % ....

See eelnev muidugi ei pretendeeri tõele ...

Ja mis sa tast seal üldse vormistad , eivõimamõista ?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 22:36
Postitas Säga

ma saan aru, kui vastupidi vormistada, et saaks võimsust väiksemaks ja tänu sellele ka kindlustuse summat... aga niipidi ma ei saa küll mõttest aru


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 22:40
Postitas argo
Säga kirjutas:

ma saan aru, kui vastupidi vormistada, et saaks võimsust väiksemaks ja tänu sellele ka kindlustuse summat... aga niipidi ma ei saa küll mõttest aru

No et auto ikka paremini edasi astuks :D Või siis oli vana mootor pekkis.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 22:53
Postitas pyta

no tegemist sierraga:) oli lihtsalt kiiresti paariks nädalaks autot vaja,sai ostetud ja see 1.6 jooksis kokku,kahese sai odavamalt kätte,ümber niikuinii vaja vormistada,mõtlesin,et ehk siis saab ''ühe makmise'' eest 2 asja kohe,saab järgmine omanik kunagi rahulikult üv minna vms :)
niikuinii kohe kohe uus auto õue veeremas,siis see sierra ülearu ja läheb mõne raha eest müüki


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 23:31
Postitas janis1985

Mis sa ikka ümber vormistad, ükski ülevaatuse onu ei tea nii täpselt milline näeb välja 1.6 ja 2.0 kui just kõrval võrdlemiseks pole.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 23:40
Postitas MarekM

been there, done that. ei teki sellest probleemi tõesti.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 10 Juul 2011, 23:59
Postitas Säga

Teisalt jällegi... kui uus omanik peaks minema passi järgi mingit mootori juppi otsima, siis saab ilmselt nalja :D


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 08:30
Postitas Piipz

Tegelt see polegi nii rumal küsimus. kui firma A ja Firma B teevad omavahel lepingu ja Firma A salaja rikub seda lepingut, teenib kasumit firma B arvelt viimase teadmata, lihtinimese keeles varastab, siis kas see ,kui firma A töötaja teavitab firma B töötajat sellest, on ärisaladuse lekitamine (st kui firma A töötaja ülemus sellele viidata üritab).
Eriti äge oleks, kui keegi suudaks mingi lõigu õigest paragrahvist siia tuua :ner:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 10:19
Postitas Andrea

Ärisaladusega saab tegu olla vaid siis, kui on konkreetselt kirjalikult kokkulepitud, et antud info/teabe puhul on tegemist ärisaladusega. Seega igasugune asjassepuutuv info ei ole ärisaladus. See peab kindlasti olema konkreetselt määratletud. Tihti on ärisaladuse hoidmise kohustus sätestatud töölepingus, harvemini on selleks tehtud eraldi kirjalik kokkulepe. TLS § 22 lg 1 ja VÕS § 625 lg 1. :)


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 10:26
Postitas kaoz
Piipz kirjutas:

Tegelt see polegi nii rumal küsimus. kui firma A ja Firma B teevad omavahel lepingu ja Firma A salaja rikub seda lepingut, teenib kasumit firma B arvelt viimase teadmata, lihtinimese keeles varastab, siis kas see ,kui firma A töötaja teavitab firma B töötajat sellest, on ärisaladuse lekitamine (st kui firma A töötaja ülemus sellele viidata üritab).
Eriti äge oleks, kui keegi suudaks mingi lõigu õigest paragrahvist siia tuua :ner:

Oleneb kas antav info oli vastavas firmas määratletud ärisaladuse alla. Leping ja ärisaladus ei pruugi kattuda. Ehk leiad kasulikku infot: http://www.koda.ee/teataja-artiklid/?id=14451


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 12:44
Postitas MX1

kas sellise rekka/laaduri siselohvi saaks korda kui ventiil on keskelt pooleks lõigatud? ventiil täiesti ära lõigata ja uus liimida? karjääris vedeleb paar rehvi millel lohvid sees aga ventiilid pooleks, nende lohvidega talvel hea mäest alla lasta ja suvel vees ujuda :mrgreen:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 12:55
Postitas grahv
MX1 kirjutas:

talvel hea mäest alla lasta ja suvel vees ujuda

Lõika uus keere peale ja keera kork otsa... ventiili pole vajagi kuna rõhku ju praktiliselt ei tulegi.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 13:29
Postitas isakene
grahv kirjutas:
MX1 kirjutas:

talvel hea mäest alla lasta ja suvel vees ujuda

Lõika uus keere peale ja keera kork otsa... ventiili pole vajagi kuna rõhku ju praktiliselt ei tulegi.

Ja jäta see saba võimalikult lühike ja leiuta mingi suur pehme kork peale... ujumise käigus võib pikk ja kõva otsaga ventiilisaba vahel ilgelt valus olla... :mrgreen:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 14:47
Postitas Raiki
isakene kirjutas:
grahv kirjutas:
MX1 kirjutas:

talvel hea mäest alla lasta ja suvel vees ujuda

Lõika uus keere peale ja keera kork otsa... ventiili pole vajagi kuna rõhku ju praktiliselt ei tulegi.

Ja jäta see saba võimalikult lühike ja leiuta mingi suur pehme kork peale... ujumise käigus võib pikk ja kõva otsaga ventiilisaba vahel ilgelt valus olla... :mrgreen:

Et suur ja pehme on mõnusam? :wack:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 18:10
Postitas Treplo

http://www.e24.ee/495074/elektriauto-os ... i-toetust/

Kuulge, kas elektritsiklit saab kuidagi elektriauto asemel osta? Või toetavad nad ainult autosi? Tsikkel ju kordades etem: odavam, võtab vähem ruumi linnas, kasutegur ka suurem, ning saab kasutada samadeks eesmärkideks.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 20:35
Postitas ylari

Ma siin otsin enda kohe-kohe-karvasele tagarehvile asendust aga peas kummitab motokoolist korduvalt kuuldud lause, et tsikli esi ja tagarehv peavad olema sama tootja omad... Kas keegi on selle väitega jäägitult nõus ja oskaks selgitada, miks see nii peaks olema?
Kas on oht, et ühel rehvil saab pidamine enne otsa, kui teisel?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 21:02
Postitas reimps
ylari kirjutas:

Kas on oht, et ühel rehvil saab pidamine enne otsa, kui teisel?

See oht on ka samaliigiliste rehvidega ju, sõltub ju rehvi all olevast pinna(se)st rohkem?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 21:29
Postitas mart211
ylari kirjutas:

Ma siin otsin enda kohe-kohe-karvasele tagarehvile asendust aga peas kummitab motokoolist korduvalt kuuldud lause, et tsikli esi ja tagarehv peavad olema sama tootja omad... Kas keegi on selle väitega jäägitult nõus ja oskaks selgitada, miks see nii peaks olema?
Kas on oht, et ühel rehvil saab pidamine enne otsa, kui teisel?

Rehvi pidamine saab otsa siis, kui traadid paistavad. Mõned rehvid ei pea juba poest ostes. Alati võib ju kombineerida, esirehv tavaliselt peab kauem ka vastu, kuid arvestama peab sellega, et üks saab kiiremini otsa lihtsalt. Muud vahet ei ole nagu midagi, parem rehv kulub kiiremini ja kõik rehvid on erinevad oma kulumuskiiruse tõttu.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 21:35
Postitas mella

Väide ise täiesti vale.
Lähtu sellest, et mõlemad rehvid peavad olema sama tüüpi. Ei tohiks diagonaali ja radiaali korraga kasutada. Ohutusega pidi pahasti olema.
Ja sama tootja valikus võivad olla mõlema karkassiga rehvid.
Pigem oleks soovitav mõlemad sama MUDELI rehvid (eksimisvõimalust pole). Samas eri tootjate sarnase omadustega rehve pole probleem koos kasutada.

ylari kirjutas:

Ma siin otsin enda kohe-kohe-karvasele tagarehvile asendust aga peas kummitab motokoolist korduvalt kuuldud lause, et tsikli esi ja tagarehv peavad olema sama tootja omad... Kas keegi on selle väitega jäägitult nõus ja oskaks selgitada, miks see nii peaks olema?
Kas on oht, et ühel rehvil saab pidamine enne otsa, kui teisel?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 22:25
Postitas ylari

Tänud vastuste eest. Ise mõtlesin sama, et sama tootja võib ju hoopis eri klassi rehve teha..

Julgen nüüd ka mõne teise tootja rehvi alla panna.

Hmm.. siit üks rumal küsimus veel. Et mis vahe on DIAGONAAL ja RADIAAL rehvi ehituses. Pole tänapäeval (tegelt mitte kunagi) oma silmaga ühtegi DIAGONAAL märkega vms rehvi näinud.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 22:30
Postitas udupeenike
ylari kirjutas:

. Et mis vahe on DIAGONAAL ja RADIAAL rehvi ehituses.

Radiaalrehv: http://www.dunlop.eu/dunlop_ee/tyre_ran ... rial_tire/

Diagonaalrehv: http://www.dunlop.eu/dunlop_ee/tyre_ran ... rial_tire/


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 23:32
Postitas christian

Miks mu ratas piirajasse ei lähe?
Suzuki gsx-r 600 K3


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 23:39
Postitas bjorn
christian kirjutas:

Miks mu ratas piirajasse ei lähe?
Suzuki gsx-r 600 K3

Vähe keerad? (togi)

B.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 23:42
Postitas villy

miks kassidel on 24/7 vajadus käia sisse välja? õue-tuppa-õue-tuppa -teisetuppa-õue-tuppa /loop :wack:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 11 Juul 2011, 23:58
Postitas westel
christian kirjutas:

Miks mu ratas piirajasse ei lähe?
Suzuki gsx-r 600 K3

Või teine varjant... piiraja eemaldatud


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 12 Juul 2011, 00:06
Postitas Mhhh
villy kirjutas:

miks kassidel on 24/7 vajadus käia sisse välja? õue-tuppa-õue-tuppa -teisetuppa-õue-tuppa /loop :wack:

Neil on igav?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 12 Juul 2011, 00:37
Postitas christian

Ranne toimib korrektselt, ehk liigagi palju.
Läheb umbes täpselt 14 000 ja siis on pmst kööga. Samas edasi liigub jällegi normaalselt. Tundub et just peale seda nagu ratas lihtsalt enam ei tahaks rohkem pöördeid.
Sisselase? Aju? Gaasi mehhanism?