24. leht 33-st
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Apr 2015, 09:37
Postitas SiimM
KorK kirjutas:Kas keegi saaks soovitada Tallinnas tehnoülevaatuspunkti, kus häälele nii palju tähelepanu ei pöörata. Nimelt ostsin ratta nii, et on tühjaks tehtud seest pütt.
Sõita tahaks, kuid ilma ülevaatuseta ei taha.
Mine Biker24 poodi, vaata kus su sumpsile db-killereid pakutakse. Ülevaatuse ajaks paned ajutiselt sisse.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 13:44
Postitas sazz
Tervitus, oleks küsimus kuhu soovitaksite minna ülevaatusele?
Teema selles, et tsikkel natuke ringi ehitatud bobber stiilis.


Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 13:56
Postitas Hurley
sazz kirjutas:Tervitus, oleks küsimus kuhu soovitaksite minna ülevaatusele?
Teema selles, et tsikkel natuke ringi ehitatud bobber stiilis.


Päris äge ratas, proovida võib alati.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 14:34
Postitas sazz
Üks soovitus oli proovida viimsisse sinna reval cafe juurde? Pidid olema mõistlikud inimesed.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 15:55
Postitas yeekim
Muidugi, pasundage avalikult, kus "normaalne" on varsti n********e nii ÜV punkti kui Teid 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 16:07
Postitas reimps
Kadaka tee 1, B24 kõrval, on üks sitaks hea TÜV punkt. Nu**ivad mind kogu aeg ja vaatavad kõiki asju, aga ülevaatuse olen alati läbinud (sest ratas on korras kah). Mulle sobib, kui ma TÜV ajal veidi higistama pean hakkama.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 16:12
Postitas ht99
sazz kirjutas:Üks soovitus oli proovida viimsisse sinna reval cafe juurde? Pidid olema mõistlikud inimesed.
Käisin seal just, kontrolliti põhjalikult, tuled, pasunad, ketid, klotsid, kettad.
Peeglikinnitused, lenksukinnitused jms.
Tehasekonditsioonis rattaga tegemist.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 16:35
Postitas sazz
yeekim kirjutas:Muidugi, pasundage avalikult, kus "normaalne" on varsti n********e nii ÜV punkti kui Teid 
Mis siis sinu arvates lahend on? Ärge jummala eest modifitseerige oma rattaid? See on natuke anaalne küll kui mul tagumist istet pole vaja, ei kasuta ka. Võtan ära, siis jama majas, sest paberi peal on ette nähtud 2 kohta. Ja pealegi äkki mulle meeldib porine selg 
Suht keeruline on see värk meil ikka custom ratastega. Kui vähemalt avalikult ei taha pasundada siis kirjutage privasse või saatke e-mail. Isend liiga ilus, et garaažis hoida.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 16:46
Postitas SHOT
Sina nuid ratast, et kõik oleks tippen-toppen. Ratas nuib sind, nõuab õli, kütet ja vahest pirtsutab asja eest teist taga. Siis lähed ülevaatusele. Seal nuitakse nii sind kui sinu ratast. Kõvemad vennad nuivad TÜV´i ametnikke vastu. Ühesõnaga, eks see motomehe elu on täis pidevat nuimist. Peaasi, et ennast täitsa ära nuida ei lase.
(Tärnide asemele pane mis täht soovid, nt L
)
Mul streetfighter GSXR. Kohti hetkel justkui üks. Tehase vidinatest ma ei teagi mis seal üldse alles jäänud on... Hoia kõik korras ja ära mignit idiootset modimist tee ja ongi kõik. Enne TÜV minemist löö ratas piinlikult läikima. Ja no ilmselge, et kui sul ikka pidurid ei võta või tuled ei näita... Siis nullitakse ära. Olgu kõik sellised esmased asjad viimse piirini heaks timmitud. Siis saad ainult loota, et mõni selline piiripeal olev modifikatsioon vms jäetakse rahule.
Ole ise inimene, siis ollakse sinuga ka inimene.

Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 16:56
Postitas yeekim
sazz kirjutas:yeekim kirjutas:Muidugi, pasundage avalikult, kus "normaalne" on varsti n********e nii ÜV punkti kui Teid 
Mis siis sinu arvates lahend on? Ärge jummala eest modifitseerige oma rattaid? ....... Kui vähemalt avalikult ei taha pasundada siis kirjutage privasse või saatke e-mail. Isend liiga ilus, et garaažis hoida.
Täpselt!
PS sellise info jagamisel abiks.
edu
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 17:15
Postitas sazz
SHOT kirjutas:Sina nuid ratast, et kõik oleks tippen-toppen. Ratas nuib sind, nõuab õli, kütet ja vahest pirtsutab asja eest teist taga. Siis lähed ülevaatusele. Seal nuitakse nii sind kui sinu ratast. Kõvemad vennad nuivad TÜV´i ametnikke vastu. Ühesõnaga, eks see motomehe elu on täis pidevat nuimist. Peaasi, et ennast täitsa ära nuida ei lase.
(Tärnide asemele pane mis täht soovid, nt L
)
Mul streetfighter GSXR. Kohti hetkel justkui üks. Tehase vidinatest ma ei teagi mis seal üldse alles jäänud on... Hoia kõik korras ja ära mignit idiootset modimist tee ja ongi kõik. Enne TÜV minemist löö ratas piinlikult läikima. Ja no ilmselge, et kui sul ikka pidurid ei võta või tuled ei näita... Siis nullitakse ära. Olgu kõik sellised esmased asjad viimse piirini heaks timmitud. Siis saad ainult loota, et mõni selline piiripeal olev modifikatsioon vms jäetakse rahule.
Ole ise inimene, siis ollakse sinuga ka inimene.

No pidurid pidrudavad väga hästi, amordid korras, tuled näitavad väga hästi. Lihtsalt kere veits teist moodi. Ei tea ma ei saa sellest lõputust nu**imisest aru.
Ehk siis las ma pakun, et siin kumulatiivne soovitus on, et mine hakka järjest TÜV punkte läbi sõitma ja kui juba eos kätega vehkima hakatakse siis sõida minema?
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 18:02
Postitas SHOT
Mul fighteril taguots kõik ümber ehitatud. Muu raam on nagu originaal. Eks ma talle kohe mainisin ka, et see pole päris selline nagu ta tehasest tulles oli, et vaatame rahulikult üksipulgi. Saime hakkama kahepeale
Julge pealehakkamine on pool võitu!
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 18:38
Postitas tazavi
kõvad modijad võiks ju seda modimist legaalselt teha, miks peab nuima? räägi mnt büroos oma jutt ära, vormista ümberehitus ja pärast käi ka kõige suuremate nuijate juures TÜV-il ja alati pääsed sealt kehtiva TÜV-iga minema mitte ära nu**i illegaalselt. Kõike annab legaalselt teha ja kui hakkab illegaalse poole pöörduma, siis ise ju vastutad?
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 20:27
Postitas Tort
Legaalselt võid sa ARK-i Matidega jahuda kui palju tahes, aga kui tuledel pole e-märgistust, siis oodatakse sind ikka tagasi. Ühekohaliseks teha pole raske. Raami nad ei oska vaadata üldiselt. Ehk et kui e-märgistust vajavad asjad on korras (töökorras tuled, sumps) ja peeglid olemas, siis on kõik ok üldiselt. Teemaalgataja tuli on eBay päritolu ilmselt ja sellega läbi ei saa tõenäoliselt.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Aug 2015, 22:14
Postitas koi
Küsi PS kaudu kohvikute ehitajatelt. Nad on oma tsiklid ju täitsa alasti võtnud ja muudatusi tehasest tulnud pillidega võrreldes lõputult. Neil selles teemas kindlasti kogemus olemas, mis kõige valusamad punktid ja kelle juures.Avalikus foorumis ei uhkeldata jah sellistel teemadel!
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 09:52
Postitas sazz
Tort kirjutas:Legaalselt võid sa ARK-i Matidega jahuda kui palju tahes, aga kui tuledel pole e-märgistust, siis oodatakse sind ikka tagasi. Ühekohaliseks teha pole raske. Raami nad ei oska vaadata üldiselt. Ehk et kui e-märgistust vajavad asjad on korras (töökorras tuled, sumps) ja peeglid olemas, siis on kõik ok üldiselt. Teemaalgataja tuli on eBay päritolu ilmselt ja sellega läbi ei saa tõenäoliselt.
Mnjah suunakad on e-märgistusega, esituli originaal, tagatuli on aga kodumaal isekootud. Sisemine osa kõik ledide peale ehitatud. Seal pole mingit märgistust. Sumpa ka ringi ehitatud. Pole seal ka minu arust mingist e-märgistusest haisugi.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 09:59
Postitas Laur
Oleneb ülevaatajas ja sellest kas ta on kodus suss ja elab ennast tööl valja või mitte.
Hiljuti nägin pealt veoka ülevaatust, kus haagise küljetulede kallal iriseti, et ei ole õige tähisega. Veokijuht küll ütles, et mis krdi vahet seal on mis tähis on paari cm. kollasel tulel küljepeal, peaasi, et põleb.
Aga ikka vinguti edasi, et pole ikka õige ja peab hoopis teise kirjaga olema, lõpuks veokijuht saatis paari karvasesse kohta, võttis oma teh. passi ja sõitis teise punkti.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 10:09
Postitas TPB
aegajalt paneb ikka imestama kuidas selgelt reeglitele mittevastavad masinad ringi sõidavad, numbrid külje peal risti jne jne..........mul mõõdeti viimati isegi seda kui lai lenks on sest ülevaatajale tundus et on liiga pikk 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 10:14
Postitas SHOT
Kõige rohkem saab kino siis kui "ülevaataja" pole ise tsikliga üldse kokku puutunud. Ma ei tea muidugi mis nõuded neile tööle kandideerimisel esitatakse vms... Aga minul on küll olnud tunne, et mõni mees näeb tsiklit esimest korda. Siis ongi kaks versiooni - et kas kõik on ok ja lähenetakse asjale loogiliselt, et tuled põleks, pidurdaks jms. Või siis hakatakse näpuga kuskil paberil järge ajama. Kui järge hakatakse ajama on jällegi kaks võimalust. Et kuidas ta seda tõlgendab. Sinu kahjuks - sinu kasuks. Sinu kahjuks, siis on kaks võimalust. Kas saad korralikult nu(LL)itud ja korduse. Või siis keberniiti ikka aga ülevaatuse ka kirja 
Kas see TÜV on kellegile tõesti sellise trauma põhjustanud vms. Kord aastas 7 min. ja selline stress? Bobberil ülevaatus olemas või ootate hooaja lõppu?
Elu on valikute küsimus ja kõik on omavahel seoses 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 10:40
Postitas AN-400
Mina olen käinud siiani oma autodega ja rattaga seal Kadakas bussipargi hoovis olevas ÜV punktis ja siiani rahul. Toimetab seal üks pisike vanem mees, kel ainsana A katt olemas..
Sisse ei peagi sõitma rattaga, maja ees vaatab ringiga ümber ratta kõik ära mis vaja, kontrollib tuled-viled, ja edasi 15e maksma 
Pirni tn omas TRK Värvid...seal tahavad kangesti ise pidureid proovida jne.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 11:44
Postitas Tort
sazz kirjutas:Tort kirjutas:Legaalselt võid sa ARK-i Matidega jahuda kui palju tahes, aga kui tuledel pole e-märgistust, siis oodatakse sind ikka tagasi. Ühekohaliseks teha pole raske. Raami nad ei oska vaadata üldiselt. Ehk et kui e-märgistust vajavad asjad on korras (töökorras tuled, sumps) ja peeglid olemas, siis on kõik ok üldiselt. Teemaalgataja tuli on eBay päritolu ilmselt ja sellega läbi ei saa tõenäoliselt.
Mnjah suunakad on e-märgistusega, esituli originaal, tagatuli on aga kodumaal isekootud. Sisemine osa kõik ledide peale ehitatud. Seal pole mingit märgistust. Sumpa ka ringi ehitatud. Pole seal ka minu arust mingist e-märgistusest haisugi.
Võid niisama ka proovida muidugi, aga õhutunde pealt pakun, et kindlasti saad legaalsel teel ilma tutvusteta läbi, kui:
a) Asendad ülevaatuse ajaks tagatule e-märgistusega tulega
b) Käid arkist läbi ja muudad ühekohaliseks (20 eur). Minuteada piisab sellest, kui näitad angaaris, et näete, tagaistet ei ole enam.
Oleks siis ka virisemist muidugi, kui näpuga järge ajada, aga ilmselt ei kotita.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 13:34
Postitas sazz
Tort kirjutas:sazz kirjutas:Tort kirjutas:Legaalselt võid sa ARK-i Matidega jahuda kui palju tahes, aga kui tuledel pole e-märgistust, siis oodatakse sind ikka tagasi. Ühekohaliseks teha pole raske. Raami nad ei oska vaadata üldiselt. Ehk et kui e-märgistust vajavad asjad on korras (töökorras tuled, sumps) ja peeglid olemas, siis on kõik ok üldiselt. Teemaalgataja tuli on eBay päritolu ilmselt ja sellega läbi ei saa tõenäoliselt.
Mnjah suunakad on e-märgistusega, esituli originaal, tagatuli on aga kodumaal isekootud. Sisemine osa kõik ledide peale ehitatud. Seal pole mingit märgistust. Sumpa ka ringi ehitatud. Pole seal ka minu arust mingist e-märgistusest haisugi.
Võid niisama ka proovida muidugi, aga õhutunde pealt pakun, et kindlasti saad legaalsel teel ilma tutvusteta läbi, kui:
a) Asendad ülevaatuse ajaks tagatule e-märgistusega tulega
b) Käid arkist läbi ja muudad ühekohaliseks (20 eur). Minuteada piisab sellest, kui näitad angaaris, et näete, tagaistet ei ole enam.
Oleks siis ka virisemist muidugi, kui näpuga järge ajada, aga ilmselt ei kotita.
ARKi plaan mul olemas jah, selle võib ära teha küll.
Selle tule värgiga nii ja naa peab kuskilt otsima siis mingi asenduse 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 14:05
Postitas mella
Ma tahaks näha, mis valemiga sa selle numbriasetuse ära põhjendad.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 14:17
Postitas puna
keegi ei pea sulle midagi põhjendama.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 14:22
Postitas sazz
mella kirjutas:Ma tahaks näha, mis valemiga sa selle numbriasetuse ära põhjendad.
Nii on ilusam? 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 14:41
Postitas Tort
mella kirjutas:Ma tahaks näha, mis valemiga sa selle numbriasetuse ära põhjendad.
Tegemist peaks olema väheohtliku veaga (ei ohusta kõrvaldamiseks kuluva aja jooksul liiklust ja likvideeritav ühe sõlme asendamise/vahetamisega) ja sellisel juhul ei tohiks see ülevaatuse saamisel takistuseks olla. Puhtalt minu seisukoht.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 15:01
Postitas pea
Tort kirjutas:mella kirjutas:Ma tahaks näha, mis valemiga sa selle numbriasetuse ära põhjendad.
Tegemist peaks olema väheohtliku veaga (ei ohusta kõrvaldamiseks kuluva aja jooksul liiklust ja likvideeritav ühe sõlme asendamise/vahetamisega) ja sellisel juhul ei tohiks see ülevaatuse saamisel takistuseks olla. Puhtalt minu seisukoht.
Aga tegelikult ei ole, sõbral võeti teepeal nagu naksti ülevaatus ära sellise numbri asetuse eest (pidi ikkagi olema ohtlik viga
).
P.S ilma selle tagaporika, istme ja tagumiste jalaraudateta ei tohiks ka tegelikult läbi saada kui passis 2 kohaline (porikas peab nii või naa olema).
P.S.S ei saa niisama ühe kohaliseks, et sõidad ARK-i ja nii ongi. Kõigepealt teed avalduse, siis menetlevad seda kuni 30 päeva (ja tõenäoliselt 30. päeval nad alles vastavadki) siis kui on vastus ok lähed näitad ette, et on nüüd ühekohaline (siis saad kindlasti ülevaataja käest veel sumpsi, et kus porikas on
) ja siis maksad passi vahetuse ja oled õnnelik.
Või sõidad samamoodi edasi ja vaatad ise kuidas saab
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 15:07
Postitas reimps
Identifitseerimisvahenditega mängimine läheb automaatselt TÜVi tühistamiseni. Kui ikka pole numbrit näha, siis korravalvurite jaoks on tegu siiski tehniliselt mittekorras sõidukiga. Sama hästi võid ju numbrita sõita, siis on palju huvitavam patrullidega suhelda 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 15:22
Postitas Tort
Ma ei tea, mille alusel politsei korduva saab anda. Kas piisab ka väheohtliku vea olemasolust, ei oska öelda. Ohtlik ei ole numbrimärgi vale asukoht küll kuskilt otsast. Mõned katked siit-sealt:
1) „tehniliselt korras” – sõiduki tegelikud andmed vastavad registreerimistunnistusele ja sõidukil ei esine rohkem kui neli väheohtlikku riket või puudust. Sõiduki omanik või kasutaja peab kõrvaldama kontrollkaardile kantud rikked või puudused esimesel võimalusel. Sõidukit ei pea korduvale ülevaatusele esitama;
2) „ülevaatus katkestatud” – sõiduki tegelikud andmed ei vasta registriandmetele või registreerimistunnistusele, sõiduk on omavoliliselt ümber ehitatud või sõidukile on omavoliliselt paigaldatud lisaseadmeid.
Ning:
2.1. VO – „väheohtlikud rikked ja puudused”: lihtsamad mittevastavused, millel ei ole olulist
mõju sõiduki turvalisusele. Mittevastavused on lihtsalt kõrvaldatavad ühe osa või sõlme
vahetamise, kinnitamise või lihtsa reguleerimise teel;
2.2. OV – „ohtlikud rikked ja puudused”: mittevastavused, mis võivad ohustada sõiduki
turvalisust või panna teised liiklejad ohtu või reostavad keskkonda. Mittevastavuse
kõrvaldamiseks on vajalikud eriseadmed või eriettevalmistusega töötajad.;
2.3. EOV – „eriti ohtlikud rikked ja puudused”: mittevastavused, mis kujutavad otsest ja
vahetut ohtu liiklusohutusele või keskkonnale. Sõidukit on ohtlik kasutada ka juhul, kui
ollakse teadlik mittevastavusest ning mille esinemisel ei ole võimal
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Aug 2015, 15:27
Postitas ranel
Kui korduva saate, siis on teil kindlasti vaja ka akt saada, et hiljem saaks ülevaatuspunkti minna.