Re: Rumalad küsimused 2
Millest tuleb diiselmootorile omane heli ja miks just MB diislid niimoodi laksuvad?
Millest tuleb diiselmootorile omane heli ja miks just MB diislid niimoodi laksuvad?
jegesmesh kirjutas:Millest tuleb diiselmootorile omane heli ja miks just MB diislid niimoodi laksuvad?
MB foorum vastab pikemalt sellele küsimusele.
puna kirjutas:jegesmesh kirjutas:Millest tuleb diiselmootorile omane heli ja miks just MB diislid niimoodi laksuvad?
MB foorum vastab pikemalt sellele küsimusele.
Väärt vastus Omalt poolt soovitaksin veel googeldamist.
Aga lagisema peaks kulunud pihustite ja/või pumba pärast.
Lagin tuleb enamjaolt vana kooli kõrgsurvepumbast. Aga ka diislite kõrgem surveaste annab oma osa, sellepärast on isegi uued, elektroonilise ja astmelise kütusepihustamisega diislid bentsukatest lärmakamad.
Mul oli kunagi diisel Golf kuskilt 80-date esimesest poolest. Väiksema töömahu tõttu oli lagin peenema häälega, aga kõrva järgi sai juba kaugelt aru, mida mootor joob.
Samas, mis Sul selle diisli lärmi vastu on? Tsiklitele ostetakse kalli raha eest uued sumpad või taotakse olemasolevad torud tühjaks, et kisa juurde saada. Kui autol lärm juba konstruktsiooni poolest kaasas on, peaksid õnnejunn olema.
Päris kõik diislid niimoodi ei lagise. Näiteks uus Porsche Macan S diisel. Sõidab nagu bensiiniauto, ei mingeid diislile omaseid veidrusi.
Miks ei müüda euroopas uuena sellist mudelit nagu on Suzuki DR650SE?
1999 Suzuki Gsx-r 750 rehvirõhku oskab keegi öelda?
Mina lõin ette ja taha kummagisse 2.7, oleneb su enda kaalust veidi, ma olen 95kg ja töötab hästi
Palm. kirjutas:1999 Suzuki Gsx-r 750 rehvirõhku oskab keegi öelda?
Tänan
pühak kirjutas:Lagin tuleb enamjaolt vana kooli kõrgsurvepumbast. Aga ka diislite kõrgem surveaste annab oma osa, sellepärast on isegi uued, elektroonilise ja astmelise kütusepihustamisega diislid bentsukatest lärmakamad.
Mul oli kunagi diisel Golf kuskilt 80-date esimesest poolest. Väiksema töömahu tõttu oli lagin peenema häälega, aga kõrva järgi sai juba kaugelt aru, mida mootor joob.
Samas, mis Sul selle diisli lärmi vastu on? Tsiklitele ostetakse kalli raha eest uued sumpad või taotakse olemasolevad torud tühjaks, et kisa juurde saada. Kui autol lärm juba konstruktsiooni poolest kaasas on, peaksid õnnejunn olema.
Diisli lagina vastu pole mul absoluutselt mitte midagi, ma isegi naudin seda. Uurisin lihtsalt huvi pärast.
Palm. kirjutas:Tänan
2.7 oli mõeldud juhuks kui sa mõne saleda vene poisi ka peale võtad
Hei. Kas topcase'ide jaoks on välja mõeldud selliseid rihmasid, mida saaks sinna ümber panna, et kohver õlale võtta? Iga kord peale suurema padajanniga üritust seda kõike näpu otsas maja hoovist kolmandale tirida pole just kõige kergem.
kumb on mõistlikum kas sõita koliseva veoketiga päew paar või pingutada kett ja sõita nii et tagaratas on kinni kurat teab mis jõuga (manualis 110nm) omal on jõuvõti lappama läinud kuhugi.
rosu kirjutas:kumb on mõistlikum kas sõita koliseva veoketiga päew paar või pingutada kett ja sõita nii et tagaratas on kinni kurat teab mis jõuga (manualis 110nm) omal on jõuvõti lappama läinud kuhugi.
Kui enne mõnda polti või mutrit oled elus ikka kinni keeranud, siis saad praegu ka selle tagaratta sinna alla momentvõtmeta. Ütlen ausalt, ei tea ühtegi tuttavat, kes seda toimingut momentvõtmega teeks või oleks teinud.
rosu kirjutas:kumb on mõistlikum kas sõita koliseva veoketiga päew paar või pingutada kett ja sõita nii et tagaratas on kinni kurat teab mis jõuga (manualis 110nm) omal on jõuvõti lappama läinud kuhugi.
Mõlemad halvad mõtted - Kui liiga lõtv võib sul kere ja muid detaile lõhkuma hakata, ratas all liiga kõvasti/nõrgalt.. lõhub vähem, hingerahu poolest vii homme teenindusse, see kiire teenus, ei maksa palju.
Aga mul laadne küsimus, kett koliseb aga mitte üleliigsest kulumisest, võtsin kaitsmed maha ja avastasin et veohammasratas loksub - samas seda hoidev polt on kinni väänatud ebamaiste jõududega (igatahes rohkem kui manuaalis antud, jõuvõti kolises tuimalt üle õige nm puhul). Tagant võll kaasa ei liigu, liigub ainult hammasratas. Kas see peabgi olema või pean veel otsima põhjuseid miks kett koliseb? Tegemist 00´ Hornetiga
Kui ohtlik on sõita rattaga, kui tagarattal vajavad rattalaagrid vahetust? Loks on käega liigutades selgesti tunda.
Teine küsimus ratta pasuna kohta, nimelt lenksu küljest tulevad juhtmed ei andnud eile üldse kontakti voolumõõtjaga mõõtes, igaks juhuks lasi sõber miskit spets vasemäärdeainet klemmidele peale ja nüüd pasun töötab, aga kui klemme natukene liigutada, siis jälle ei tööta. Ma ei tea mis häält 99' gsxr pasun tegema peab, aga kole lahja tundub praegune hääl.
Mida teadjamad mehed soovitavad? Kas kogu juhtmestik pasunani välja vahetada, või saab ka kuidagi kergemat teed pidi tehtud?
Avastasin eile rattaga sõites anomaalia. Rahulikul sõidul, ühtlase veoga tuleb sisse nagu mingi rütmiline jõnksutamine. Tunda on seda jalaraudades. Kiirendades see tuksumine kaob. Kord on, kord pole. Teekattest ei sõltunud.
bandit 1200. 98 aasta ratas.
MarekM kirjutas:Avastasin eile rattaga sõites anomaalia. Rahulikul sõidul, ühtlase veoga tuleb sisse nagu mingi rütmiline jõnksutamine. Tunda on seda jalaraudades. Kiirendades see tuksumine kaob. Kord on, kord pole. Teekattest ei sõltunud.
bandit 1200. 98 aasta ratas.
Vaata kett üle.
Paned ratta keskhargile, keerutad tagaratast ja vaatad kas kett on koguaeg sama pingul või mitte.
St kett venib ühelt poolt pikemaks ja siis hakkabki nõksutama niimoodi.
zorten22 kirjutas:rosu kirjutas:kumb on mõistlikum kas sõita koliseva veoketiga päew paar või pingutada kett ja sõita nii et tagaratas on kinni kurat teab mis jõuga (manualis 110nm) omal on jõuvõti lappama läinud kuhugi.
Kui enne mõnda polti või mutrit oled elus ikka kinni keeranud, siis saad praegu ka selle tagaratta sinna alla momentvõtmeta. Ütlen ausalt, ei tea ühtegi tuttavat, kes seda toimingut momentvõtmega teeks või oleks teinud.
Põhimõtteliselt see siis väga natuke nõrgema jõuga vaja kinni keerata, kui sõiduauto rattapolt/mutter. Neil norm 120nm. Mis jõuga neid tegelikkuses kinni väänatakse, on iseasi. Kui mul füüsikatunnist asjad õigesti on meelde jäänud, siis peaksid saama õige jõuga kinni, kui paned mutri otsa meetrise sabaga võtme ja riputad selle külge natuke üle 11 kg raskuse eeldusel, et Sul mutter normaalselt käib. Nm ja kg suhe on minu mäletamist mööda 9,81.
Palm. kirjutas:Kui ohtlik on sõita rattaga, kui tagarattal vajavad rattalaagrid vahetust? Loks on käega liigutades selgesti tunda.
Teine küsimus ratta pasuna kohta, nimelt lenksu küljest tulevad juhtmed ei andnud eile üldse kontakti voolumõõtjaga mõõtes, igaks juhuks lasi sõber miskit spets vasemäärdeainet klemmidele peale ja nüüd pasun töötab, aga kui klemme natukene liigutada, siis jälle ei tööta. Ma ei tea mis häält 99' gsxr pasun tegema peab, aga kole lahja tundub praegune hääl.
Mida teadjamad mehed soovitavad? Kas kogu juhtmestik pasunani välja vahetada, või saab ka kuidagi kergemat teed pidi tehtud?
Hakkab piduriketast pooma ja Hollywoody filmi stiilis crashi ei toimu. Küll aga rikud ära laagripesad ja võib olla ka ratta võlli.
Kui uued pidurikettad panna ja vanad klotsid on pea uueväärsed, kas siis ikka on vaja uued klotsid panna?
argo kirjutas:Kui uued pidurikettad panna ja vanad klotsid on pea uueväärsed, kas siis ikka on vaja uued klotsid panna?
Teema ju lihtne: kui klotsid on kuidagi soonde/ebavõrdselt kulunud siis pannes vanad kulunud klotsid uue kettaga tööle kulutab klots nii palju kui ta kulutab ka ketast ebavõrdselt, kui tegu ei ole miski pehme klotsiga. A arvatavasti ei ole klots eriti kirve hinnaga. Seega soovitav on uus klots uue kettaga.
Pontus kirjutas:argo kirjutas:Kui uued pidurikettad panna ja vanad klotsid on pea uueväärsed, kas siis ikka on vaja uued klotsid panna?
Teema ju lihtne: kui klotsid on kuidagi soonde/ebavõrdselt kulunud siis pannes vanad kulunud klotsid uue kettaga tööle kulutab klots nii palju kui ta kulutab ka ketast ebavõrdselt, kui tegu ei ole miski pehme klotsiga. A arvatavasti ei ole klots eriti kirve hinnaga. Seega soovitav on uus klots uue kettaga.
või lihvi vanad klotsid siledaks.
peaasi, et paralleelsed saaks.
mart211 kirjutas:Pontus kirjutas:argo kirjutas:Kui uued pidurikettad panna ja vanad klotsid on pea uueväärsed, kas siis ikka on vaja uued klotsid panna?
Teema ju lihtne: kui klotsid on kuidagi soonde/ebavõrdselt kulunud siis pannes vanad kulunud klotsid uue kettaga tööle kulutab klots nii palju kui ta kulutab ka ketast ebavõrdselt, kui tegu ei ole miski pehme klotsiga. A arvatavasti ei ole klots eriti kirve hinnaga. Seega soovitav on uus klots uue kettaga.
või lihvi vanad klotsid siledaks.
Ok, parem ostan siis juba uued klotsid, ei maksa nad ka midagi palju. Uusi kettaid jälle osta, see oleks kulukas.
Iga kord kui katast käivitan siis kell läheb 00.00 iks. millest see võib tulla? halb ühendus aku klemmidel?
tiit1990 kirjutas:Iga kord kui katast käivitan siis kell läheb 00.00 iks. millest see võib tulla? halb ühendus aku klemmidel
Äkki käivitad alati südaööl? Või siis ühendused, kell perses või akul kukub pinge nii maha...
tiit1990 kirjutas:Iga kord kui katast käivitan siis kell läheb 00.00 iks. millest see võib tulla? halb ühendus aku klemmidel?
Aku vast otsas jah.
Pontus kirjutas:tiit1990 kirjutas:Iga kord kui katast käivitan siis kell läheb 00.00 iks. millest see võib tulla? halb ühendus aku klemmidel
Äkki käivitad alati südaööl?
Või siis ühendused, kell perses või akul kukub pinge nii maha...
südaööl ei käivita, aku sai see aasta alles uus ostetud 14h Varta.