Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kunagi kasutasin ka naastrehve, aga pole eriti sellist ilma, et neist erilist kasu oleks ja viimased aastad on lamellid olnud. Kui juba paljud naastud välja tulevad/ära kuluvad (ja see juhtub kui 9x% ajast puhtal asfaldil sõita), siis naastrehvid on kehvemad kui head pehme seguga lamellid. Naastrehvidega olen kogenud ka sellist olukorda, kus enne ei osanud midagi kahtlustadagi kui asi käest ära läks. Lamellid aga "hoiatavad" juba varakult ja ei teki nö. võltsi kindlustunnet. 

-
- Postitusi: 230
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 166 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Vaidleks


Hankooki talvekaid kiidaks - mitme mudeliga, nii lamelli kui naastudega ainult head kogemused... Samas võibolla lihtsalt vedamine - korra sõitnud Hankooki suvekatega need olid otseses mõttes KAKA.
Kas mõni tootja tänapäeval veel "erilisi naaste" ka kasutab? Kunagi olid moes mingi "kolmnurksed mitme tööpinnaga naastud", "teemandikujulised naastud" jms imevigurid... Möödunud talveks rehve otsides mõtlesin, et prooviks ka ära... Aga ei hakanud enam silma...
Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kuidas teil need naastud välja tulevad? Ma tegin 2 hooeaga tagasi oma Conti talverehvidest suvekad ja terve jooksu peale vist 5-8 naastu oli puudu ainult
Nüüd mingid "pirelli" analoogtooted all ja samuti kõik alles.
Tehasenaastud siis, teistsuguseid ei osta.
Mul kah selleks hooajaks vaja uusi 225/65 R17 naastrehve - keegi soovitab mingit "odavat, aga head komplekti"

Tehasenaastud siis, teistsuguseid ei osta.
Mul kah selleks hooajaks vaja uusi 225/65 R17 naastrehve - keegi soovitab mingit "odavat, aga head komplekti"

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tegelikult olid mul viimased aastad ka Hankook i*Piked, aga esimene ehk vanem versioon, viimane talv olid juba üsna nutuse pidamisega, naelapead enamus puudu kuigi naela kehad sees, aga.... need ostsin ühe talve sõitnutena koos velgedega ja ise sõitsin kui õieti mäletan 4 talve seega kokku 5 talve, nendest 2 talve 3K+km kuus, viimased 1K+, iseenesest pole paha. Kunagi olen ka GY UG500 6 talve sõitnud, aga siis oli ka läbisõit väiksem. Pidamine on kõigil OK olnud.mx77 kirjutas: ↑10 Okt 2022, 09:39Tegelikult võib rehvidel olla sõltuvalt mudeliaastast vahe nagu öö ja päev, kuigi nimi ja muster sama. Olulisem on karkass ja kummisegubitter kirjutas: ↑10 Okt 2022, 08:51Ma võtsin need i*piked kohe kui need välja tulid, vist 2015. Visuaalselt täpselt sama muster. Reklaam mainis husky käpajälgi ja rehv võitis teste. Pidamine oligi super. Paraku kaasnev naastuklõbin oli minu jaoks liig. Selle auto müüsin ära (mitte i*pike pärast) ja edaspidi olen dB numbrile rohkem tähelepanu pööranud. Praegused Michelinid on 4 talve maha sõitnud ja silma järgi on pooled naastud veel alles.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mitu talve või kkm need head pehme seguga lamellid heana püsivad?
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Minu Hankookidel on kolmnurksed naastud, ostetud 2019Assamait kirjutas: ↑10 Okt 2022, 10:13Kas mõni tootja tänapäeval veel "erilisi naaste" ka kasutab? Kunagi olid moes mingi "kolmnurksed mitme tööpinnaga naastud", "teemandikujulised naastud" jms imevigurid... Möödunud talveks rehve otsides mõtlesin, et prooviks ka ära... Aga ei hakanud enam silma...
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oleneb kasutamisest ja enda subjektiivsest arvamusest. Ma ütleksin 2 aastat/20 000 km kuna selline läbisõit on mul olnud. Kolmandal aastal ja üle 20 000 km muidugi mustri sügavust on veel piisavalt, et ka see 3. aasta ära sõita, aga ei ole enam hea.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
- Tsikkel: VFR1200xd
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
bitter kirjutas:
"Kas mõni tootja tänapäeval veel "erilisi naaste" ka kasutab? Kunagi olid moes mingi "kolmnurksed mitme tööpinnaga naastud", "teemandikujulised naastud" jms imevigurid... Möödunud talveks rehve otsides mõtlesin, et prooviks ka ära... Aga ei hakanud enam silma..."
Tavalisi naaste kasutavad tänapäeval ainult kõige odavamad rehvid, ülejäänutel ikka erilised.
"Kas mõni tootja tänapäeval veel "erilisi naaste" ka kasutab? Kunagi olid moes mingi "kolmnurksed mitme tööpinnaga naastud", "teemandikujulised naastud" jms imevigurid... Möödunud talveks rehve otsides mõtlesin, et prooviks ka ära... Aga ei hakanud enam silma..."
Tavalisi naaste kasutavad tänapäeval ainult kõige odavamad rehvid, ülejäänutel ikka erilised.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
- Tsikkel: VFR1200xd
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Keskklassist on näiteks Nexen selline mida juba julgeks soovitada, sealt edasi on juba kõik head rehvid.Maaks kirjutas: ↑10 Okt 2022, 10:26Kuidas teil need naastud välja tulevad? Ma tegin 2 hooeaga tagasi oma Conti talverehvidest suvekad ja terve jooksu peale vist 5-8 naastu oli puudu ainultNüüd mingid "pirelli" analoogtooted all ja samuti kõik alles.
Tehasenaastud siis, teistsuguseid ei osta.
Mul kah selleks hooajaks vaja uusi 225/65 R17 naastrehve - keegi soovitab mingit "odavat, aga head komplekti"![]()
Päris hiinlastest on võib-olla Landsail teistest natukene parem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Minge auto24' oma naastude ja preemiumitega 

Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
A kuhu elektri hinnaga minna võiks?




Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Nii jääb siia ainult ju kasutatud saabaste müük ja paari roima elustamise katsed. 

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mina ei ole sellist küsimust esitanud. Kasuta viitamise nuppu ja ära mõtle asju väljaTiiger800 kirjutas: ↑10 Okt 2022, 16:32bitter kirjutas:
"Kas mõni tootja tänapäeval veel "erilisi naaste" ka kasutab? Kunagi olid moes mingi "kolmnurksed mitme tööpinnaga naastud", "teemandikujulised naastud" jms imevigurid... Möödunud talveks rehve otsides mõtlesin, et prooviks ka ära... Aga ei hakanud enam silma..."

-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mis krdi roima? Mine kuskile liisingrataste ja Touratechi foorumisse siis.Madlobster kirjutas: ↑10 Okt 2022, 18:52Nii jääb siia ainult ju kasutatud saabaste müük ja paari roima elustamise katsed.![]()
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Continental oli kunagi ainus tootja, kelle naastud olid reaalselt liimitud. Ma olin ise paadunud kasutaja ca 15 aastat. Nüüd viimased 5-6 aastat erinevaid Falkeni talvekaid sõitnud, lamell on kõvasti üle keskmise hea. Naastrehvide puhul, puhtal asfaldil on libe (naastude suur arv ja ka rehvi keskpinnale jagub neid), Samas lumel ja jääl uskumatult efektiivne rehv. Kuna elan maal, siis minu nõudmistele täna eriti paremat ei ole. Asoo, esimesed 1000-1500 km "möliseb", siis on juba väga OK.Maaks kirjutas: ↑10 Okt 2022, 10:26Kuidas teil need naastud välja tulevad? Ma tegin 2 hooeaga tagasi oma Conti talverehvidest suvekad ja terve jooksu peale vist 5-8 naastu oli puudu ainultNüüd mingid "pirelli" analoogtooted all ja samuti kõik alles.
Tehasenaastud siis, teistsuguseid ei osta.
Mul kah selleks hooajaks vaja uusi 225/65 R17 naastrehve - keegi soovitab mingit "odavat, aga head komplekti"![]()
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui sa oled viimased 5-6 aastat sõitnud Falkenitega, siis kust sa tead, et need on üle keskmise?Kauri kirjutas: ↑10 Okt 2022, 21:26Continental oli kunagi ainus tootja, kelle naastud olid reaalselt liimitud. Ma olin ise paadunud kasutaja ca 15 aastat. Nüüd viimased 5-6 aastat erinevaid Falkeni talvekaid sõitnud, lamell on kõvasti üle keskmise hea. Naastrehvide puhul, puhtal asfaldil on libe (naastude suur arv ja ka rehvi keskpinnale jagub neid), Samas lumel ja jääl uskumatult efektiivne rehv. Kuna elan maal, siis minu nõudmistele täna eriti paremat ei ole. Asoo, esimesed 1000-1500 km "möliseb", siis on juba väga OK.Maaks kirjutas: ↑10 Okt 2022, 10:26Kuidas teil need naastud välja tulevad? Ma tegin 2 hooeaga tagasi oma Conti talverehvidest suvekad ja terve jooksu peale vist 5-8 naastu oli puudu ainultNüüd mingid "pirelli" analoogtooted all ja samuti kõik alles.
Tehasenaastud siis, teistsuguseid ei osta.
Mul kah selleks hooajaks vaja uusi 225/65 R17 naastrehve - keegi soovitab mingit "odavat, aga head komplekti"![]()

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kõik teavad, et Conti ja Nokian on head (NB palju paremad kui üle keskmise!), aga ma hea meelega kulutaks natuke vähem 
Ja läheks naise autole ...

Ja läheks naise autole ...

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Meil kõigil on lubatud omada isiklikku eksiarvamust.Madlobster kirjutas: ↑10 Okt 2022, 18:52Nii jääb siia ainult ju kasutatud saabaste müük ja paari roima elustamise katsed.![]()


-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Siin teemas peabki kõik segane ja rumal ja arusaadav ja intelligentne olema.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui rahadega parasjagu vahe sees on siis muarust on mõistlik osta head talverehvid ja sõita nendega aastaringselt. Vastupidiselt - sõita heade suverehvidega talvel, on seevastu päris karm.
Ma ei ole juba aastaid viitsinud rehve lapata. Algas sellest et kastikal olid formaalselt M+S märgina suverehvid ja sõitsin nendega ka talvel. Päris mitu korda tuli esisild sisse lükata et üldse liikuma saada. Siis ostsin ühe sõiduauto mille eelmine omanik sõitis ainult lamellidega. Siiamaani all ja paar aastat kestab veel.
Viimati ostsin kaubikule universaalrehvid. Need ongi selle nime all müügis ja olenevalt tootjast "fourseason", "allseason" " weatherproof" jne. Ei ole väga vigagi kuigi eelmisel talvel oli Soomes külmem kui -20 ja sellel suvel kuumem kui +30. Saksamaa 200+ kiirusel oleks spets suve või talverehviga võib-olla mingi vahe sees kuid see konkreetne auto niipalju välja ei jooksegi.
Ma ei ole juba aastaid viitsinud rehve lapata. Algas sellest et kastikal olid formaalselt M+S märgina suverehvid ja sõitsin nendega ka talvel. Päris mitu korda tuli esisild sisse lükata et üldse liikuma saada. Siis ostsin ühe sõiduauto mille eelmine omanik sõitis ainult lamellidega. Siiamaani all ja paar aastat kestab veel.
Viimati ostsin kaubikule universaalrehvid. Need ongi selle nime all müügis ja olenevalt tootjast "fourseason", "allseason" " weatherproof" jne. Ei ole väga vigagi kuigi eelmisel talvel oli Soomes külmem kui -20 ja sellel suvel kuumem kui +30. Saksamaa 200+ kiirusel oleks spets suve või talverehviga võib-olla mingi vahe sees kuid see konkreetne auto niipalju välja ei jooksegi.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19 Mär 2016, 17:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
LHV foorumist leitud poitiivne tsitaat.
ymeramees
Siinsete isemõtlejate õpikunäide.
Energiline ja enesekindel ning veendunud, et šabotaas tuleb lääne suunalt.
Tuppa ronib aknast, sest kõik teised kasutavad ust. WC-sse ei lase, sest sealt kaovad need asjad ära. On aru saanud, et ju on kellelegi seda vaja ja tema juba end ära kasutada ei lase. Hoiab kõik endale. Samas see tekitab olukorra, kus sitta jääb üle. Seda tahaks siiski jagada. Ja siis nad postitavadki.
https://fp.lhv.ee/forum/free/120874
ymeramees
Siinsete isemõtlejate õpikunäide.
Energiline ja enesekindel ning veendunud, et šabotaas tuleb lääne suunalt.
Tuppa ronib aknast, sest kõik teised kasutavad ust. WC-sse ei lase, sest sealt kaovad need asjad ära. On aru saanud, et ju on kellelegi seda vaja ja tema juba end ära kasutada ei lase. Hoiab kõik endale. Samas see tekitab olukorra, kus sitta jääb üle. Seda tahaks siiski jagada. Ja siis nad postitavadki.
https://fp.lhv.ee/forum/free/120874
Z 750
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas kellelgi oleks midagi asjalikku teha sellise terasplaadiga, mille paksus on 30 mm? Äärepool on augud ja pole päris täpselt üle mõõtnud, aga puhas (aukudeta jms-ta) pind peaks olema u. 350x750 mm. Kogupind u. 500x1000 mm. Kaalub vist u. 100 kg. Kaalun, kas viia metalli kokkuostu või jätta igaks juhuks omale alles või loovutaks kellelegi, kes sooviks vanametalli hinnast veidi rohkem maksta. Kui oleks omal mingit head kohta selle paigutamiseks, siis ilmselt mingiks selliseks aluseks oleks hea, mille peal mingeid asju suure haamriga (sirgeks) taguda vms. 

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ole täitsa ja tee oma peldikunaljadega propagandat kuskil mujal.

Oponendile (oma vaimsetele võimetele vastavate) "tiitlile kleepimine" ei tõsta sinu seisukoha väärtust (pole oluline mis teema)
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kus see plaat asub? Mul üks kolleeg tahtis pelletikatlale 30mm plaati.Turist kirjutas: ↑16 Okt 2022, 00:03Kas kellelgi oleks midagi asjalikku teha sellise terasplaadiga, mille paksus on 30 mm? Äärepool on augud ja pole päris täpselt üle mõõtnud, aga puhas (aukudeta jms-ta) pind peaks olema u. 350x750 mm. Kogupind u. 500x1000 mm. Kaalub vist u. 100 kg. Kaalun, kas viia metalli kokkuostu või jätta igaks juhuks omale alles või loovutaks kellelegi, kes sooviks vanametalli hinnast veidi rohkem maksta. Kui oleks omal mingit head kohta selle paigutamiseks, siis ilmselt mingiks selliseks aluseks oleks hea, mille peal mingeid asju suure haamriga (sirgeks) taguda vms.![]()
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pärnus. Vahel harva liigun Tallinnasse ka. Mõõtsin täpsemalt üle, veidike väiksemad on kui eelnevalt mainisin.Tegelikult on 2 plaati, üldmõõdud on kummalgi 935x370 mm, aga puhast (ilma aukudeta, keevituseta) pinda on ühel 590x295 ja teisel 680x295
Re: Rumalad või segased küsimused jms
mis see üks plaat ligikaudu kaalub siis? ja mis raha ta vanakas maksab või mis raha ise selle eest küsid?
küttekolde laeks ning soojussalvestajaks võiks ju põmst proovida panna, kuna mõõdud tunduvad ligikaudselt sobivad
küttekolde laeks ning soojussalvestajaks võiks ju põmst proovida panna, kuna mõõdud tunduvad ligikaudselt sobivad
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Koldesse ei tasu salvestavaid elemente panna. Seal peaks olema ikka šamott ja muud mittesalvestavad materjalid, siis saab temperatuuri piisavalt kõrgeks, et kõik kraam ära põleks. Muidugi kui kütmine käib õli ja saepuruga töökoja nurgas, siis pole mõtet efektiivsusest rääkida.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
samott-tellis on ju samuti salvestav materjal! jah, soojusjuhtivus on tal väiksem(aeglasem), seega pind läheb kiiremini kuumaks ning siis edasi sealt kivi sisse levib aeglasemalt, kuid kokkuvõttes ta siiski samamoodi salvestab sooja ehk soojusmahtuvus on siiski päris suur. mahuühike kohta muidugi väiksem kui a'la malmil, terasel. eks see ongi ju igasuguse SALVESTAVA ahju mõte, et kivid salvestavad põlemise soojuse
ega siis soojuse salvestamine ka ainult suitsulõõrides ei toimu.
poindist küll sain aru, et tervet kollet ei ole mõtet a'la paksust terasest teha, kuid ega seda polnudki plaanis. sellist plaati paneks ainult kolde lakke ning kohe teiselt poolt plaati hakkaks siis suunama nö. põlevat puugaasi.

poindist küll sain aru, et tervet kollet ei ole mõtet a'la paksust terasest teha, kuid ega seda polnudki plaanis. sellist plaati paneks ainult kolde lakke ning kohe teiselt poolt plaati hakkaks siis suunama nö. põlevat puugaasi.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
935x370 mm mõõtmete korral peaks teoreetiliselt kaaluma 81 kg, aga aukude tõttu veidi vähem. Hetkel on ka ühe huvilisega tehing kokku lepitud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.