23. leht 56-st

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 14 Dets 2009, 23:27
Postitas TDM

No loodame, et saad oma murest selle investeeringuga lahti! 8)

Samas hakkasin mõtlema, et kui ainult ujuki nõelad lahti jäävad ja mingi ime läbi pumba klappide vahelt isevooluga läbi saab, et kuidas see bensiin kinniste siibrinõeltega õhukanalisse pääseb? :roll:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Jaan 2010, 13:48
Postitas ozzy007

tere TDM-hundid

kas keegi kinnitab (või lükkab ümber) et TDM850 96' tagarehviks 160/60 mahub/kannatab panna?

lihtsalt on hea hinnaga Michelin saadaval ja originaali mõõdust 150/70 vähe erineb aga äkki sobib :roll:

ette tänulik
Oz


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Jaan 2010, 14:38
Postitas rannamees
ozzy007 kirjutas:

tere TDM-hundid

kas keegi kinnitab (või lükkab ümber) et TDM850 96' tagarehviks 160/60 mahub/kannatab panna?

lihtsalt on hea hinnaga Michelin saadaval ja originaali mõõdust 150/70 vähe erineb aga äkki sobib :roll:

ette tänulik
Oz

Mõõda lindiga üle, 5mm laiem ju mõlemalt poolt :roll:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Jaan 2010, 15:35
Postitas StreetMoto
ozzy007 kirjutas:

kas keegi kinnitab (või lükkab ümber) et TDM850 96' tagarehviks 160/60 mahub/kannatab panna?

lihtsalt on hea hinnaga Michelin saadaval ja originaali mõõdust 150/70 vähe erineb aga äkki sobib :roll:

Peale läheb kenasti aga kulub vähe kiiremini. Kui hinnavõit on märgatav, siis võid katsetada. Lisaks kontrolli, kas sul on selle ajastu teh pass, kus rehvimõõdud sees. Viimasel aastal on politsei hakanud peedistama kui passist erineva mõõduga rehvid all. Samas on originaalmõõt 150/70 küll selline, mida on erinevates mustrites alates 1000 kroonisest hinnaklassist võtta. Väga levinud mõõt...


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Jaan 2010, 18:50
Postitas ozzy007
StreetMoto kirjutas:
ozzy007 kirjutas:

kas keegi kinnitab (või lükkab ümber) et TDM850 96' tagarehviks 160/60 mahub/kannatab panna?

lihtsalt on hea hinnaga Michelin saadaval ja originaali mõõdust 150/70 vähe erineb aga äkki sobib :roll:

Peale läheb kenasti aga kulub vähe kiiremini. Kui hinnavõit on märgatav, siis võid katsetada. Lisaks kontrolli, kas sul on selle ajastu teh pass, kus rehvimõõdud sees. Viimasel aastal on politsei hakanud peedistama kui passist erineva mõõduga rehvid all. Samas on originaalmõõt 150/70 küll selline, mida on erinevates mustrites alates 1000 kroonisest hinnaklassist võtta. Väga levinud mõõt...

tänud tagasiside eest
ja hinnavõit ON märgatav...
mõõtsin silmaga-joonlauaga 150/70 ja ketikaitse-porika vahet.... :shock:
aga katkusin ratta alt ja homme viin vahetusse vaatame -- tark õpib teiste, rumal oma vigadest

ja õnneks teh.passis mõõte pole :ner:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Jaan 2010, 21:01
Postitas Loff

Raibe, mul on passis mõõt sees... :?


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Jaan 2010, 21:54
Postitas rannamees
ozzy007 kirjutas:
StreetMoto kirjutas:
ozzy007 kirjutas:

kas keegi kinnitab (või lükkab ümber) et TDM850 96' tagarehviks 160/60 mahub/kannatab panna?

lihtsalt on hea hinnaga Michelin saadaval ja originaali mõõdust 150/70 vähe erineb aga äkki sobib :roll:

Peale läheb kenasti aga kulub vähe kiiremini. Kui hinnavõit on märgatav, siis võid katsetada. Lisaks kontrolli, kas sul on selle ajastu teh pass, kus rehvimõõdud sees. Viimasel aastal on politsei hakanud peedistama kui passist erineva mõõduga rehvid all. Samas on originaalmõõt 150/70 küll selline, mida on erinevates mustrites alates 1000 kroonisest hinnaklassist võtta. Väga levinud mõõt...

tänud tagasiside eest
ja hinnavõit ON märgatav...
mõõtsin silmaga-joonlauaga 150/70 ja ketikaitse-porika vahet.... :shock:
aga katkusin ratta alt ja homme viin vahetusse vaatame -- tark õpib teiste, rumal oma vigadest

ja õnneks teh.passis mõõte pole :ner:

mul ka pole :ner:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Jaan 2010, 23:20
Postitas rannamees
ozzy007 kirjutas:

tere TDM-hundid

kas keegi kinnitab (või lükkab ümber) et TDM850 96' tagarehviks 160/60 mahub/kannatab panna?

lihtsalt on hea hinnaga Michelin saadaval ja originaali mõõdust 150/70 vähe erineb aga äkki sobib :roll:

ette tänulik
Oz

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=TYRES

See leht arvab, et 160/60 on ok 900`le

Ma oma talupojatarkusega pakuks, et vahet neil pole :roll:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 14 Jaan 2010, 18:54
Postitas ozzy007
ozzy007 kirjutas:
StreetMoto kirjutas:
ozzy007 kirjutas:

kas keegi kinnitab (või lükkab ümber) et TDM850 96' tagarehviks 160/60 mahub/kannatab panna?

Peale läheb kenasti aga kulub vähe kiiremini.

tänud tagasiside eest
mõõtsin silmaga-joonlauaga 150/70 ja ketikaitse-porika vahet.... :shock:
aga katkusin ratta alt ja homme viin vahetusse vaatame -- tark õpib teiste, rumal oma vigadest

TEHTUD :D ehk kel veel huvi siis käib ringi ilusti ja vastu ei hakka, ja varsti maanteed mõõtma....
täna ju taliharjapäev :bsmile:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 14 Jaan 2010, 22:10
Postitas yeekim

Olgugi, et odav aga VALE rehvi vaatasid rattale! Sinna tuleb panna midagi, millega nii maal, kruusal, liivas kui ka metsateel sõita saab.
Ratta kasutusperiood ning tegevuspiirkond laieneb tunduvalt.
Proovitud- töötab :bsmile:

edu masinaga


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 18 Jaan 2010, 23:24
Postitas zaize

Ostetud rattal (TDM850 `91)selline mure, et nn. ujuvad kettad on eelmise omaniku poolt arvatavasti ise kombineeritud brembo väliskettast ja ng sisekettast – puksid sellised äravõetavad siis. Mulle tundub, et kettad on peale kombineeritud v kas on võimalik, et originaalis on sisene ketas ng toodang?
Probleem siis selles, et sisemise ketta puksi pesad on kole väsinud ja puksid suure loksuga sees. Tundub ohtlik ja kõrvadele hakkab kah.
Küsimus oleks, kas on tegu täiesti oma aretusega v ongi olemas sellised „remontkomplektid”?
Kuna väsinud on ainult siseketta pesad, siis ehk on kellelgi vanu kettaid garaazi nurgas „üle” ($)?


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 20 Jaan 2010, 16:59
Postitas konu

Ega kellegil juhtumisi TDM 850-le (3VD,91a) sobivat ujukit pakkuda pole?

PS või mob. 5223592
Erik


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 20 Jaan 2010, 22:03
Postitas Ivar99

Otsi mõni 90-ndate alguse XJ600, FZR750, FZR1000 ja TRX850 karpa ujukid on sama koodiga. Neid pilbasteks aetud 600-seid Divekaid peaks ikka mõni leiduma, kui sa just 980.- uuest jupist tahad maksta.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 27 Jaan 2010, 14:20
Postitas eerikkarts

Ahoi TDMikud :)
Mul selline mure et olemas hea pakkummine TDM'i tagumiste piduri ketastele aga teadavasti nad on 245mm samas ka Super Tenerel on esimesed kettad 245mm ja ongi huvitav kas TDM'i tagumine piduriketas istub Super Tenere esirattale?
Ehk mõnel vedeleb mõni kulunud TDM'i piduriketas kusagil nurgas ja saaks ehk mõõdud ütelda?
Sisemine ava ja poldi aukude vahe? Või parem viis et kui kellelgil vedeleb tuleksin oma kettaga kohale ja paneks nad kokku võrdluseks


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 03 Veebr 2010, 13:26
Postitas konu
eerikkarts kirjutas:

Ahoi TDMikud :)
Mul selline mure et olemas hea pakkummine TDM'i tagumiste piduri ketastele aga teadavasti nad on 245mm samas ka Super Tenerel on esimesed kettad 245mm ja ongi huvitav kas TDM'i tagumine piduriketas istub Super Tenere esirattale?
Ehk mõnel vedeleb mõni kulunud TDM'i piduriketas kusagil nurgas ja saaks ehk mõõdud ütelda?
Sisemine ava ja poldi aukude vahe? Või parem viis et kui kellelgil vedeleb tuleksin oma kettaga kohale ja paneks nad kokku võrdluseks

TDMi (3VD) tagumise piduriketta sisemine ava on 115mm.
Kõrvuti asuvate kinnitusavade tsentrite vahe sain 65mm ja vastasasuvatel 133mm.
Kinnitusavasid on 6tk.
Ketast ennast on võimalik näha Tartus seni kuni alla tagasi läheb.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 03 Veebr 2010, 16:00
Postitas eerikkarts

konu, SUPER! Suuremad tänud! Just seda infi vaja oli eks ma ütlen milline sobivus TDM'i ja SuTen'i vahel on ketaste osas.
Keskava on mul samuti 115, vastand aukude vahe 133 ja kõrvuti aukude vahe näitas mul 66 aga eks ma mõõtsin veljelt ja joonlauaga. Igatahes võib arvata et TDM'i ketas võiks ju nagu sobida Super Tenere'le
100% saaks väita muidugi kui saaks tallinnas kusagil peale proovida.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 03 Veebr 2010, 22:28
Postitas TDM
eerikkarts kirjutas:

konu, SUPER! Suuremad tänud! Just seda infi vaja oli eks ma ütlen milline sobivus TDM'i ja SuTen'i vahel on ketaste osas.
Keskava on mul samuti 115, vastand aukude vahe 133 ja kõrvuti aukude vahe näitas mul 66 aga eks ma mõõtsin veljelt ja joonlauaga. Igatahes võib arvata et TDM'i ketas võiks ju nagu sobida Super Tenere'le
100% saaks väita muidugi kui saaks tallinnas kusagil peale proovida.

uurisin ka seda asja veidi Streetmotos ja kataloog väidab, et TDM i tagumine ja ST nii esimene kui tagumine sama, vahe on ketta paksuses, hetkel ei mäleta täpselt milline oli mis mõõduga, aga ST tagumine ketas oli paksem kui TDM i oma, esimesega oli paksus mõõt enam vähem sama!


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 03 Veebr 2010, 23:18
Postitas Raigo

Mul vedeleb üks tenere ketas välismõõt on 320 mm aga sisemõõtude võrdluseks sulle peaks kärama küll. Võin laenata vms.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 04 Veebr 2010, 00:17
Postitas eerikkarts
Raigo kirjutas:

Mul vedeleb üks tenere ketas välismõõt on 320 mm aga sisemõõtude võrdluseks sulle peaks kärama küll. Võin laenata vms.

Kas sul mingi eri tellimusel tehtud ketas S10'l on ikka 245mm ketas
SuTenere ketas mul endalgi olemas st ratta all, teine velg mis mul kodus on ja mille ma varuks ostsin et kärna peale panna on ilma ketasteta. Lihtsalt mul avanes võimalus 1K saada TDM'ile mõeldud 2 tagumist ketast mis on 4.5mm paksud. Olin mures ja mõtlesin et TDM'i ketas ei sobi aga paistab hoopis et ikkagi sobib. Muidu on 1'e SuperTenere (mitte originaal) ketta hind sinna 1k-1,2k kanti.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 04 Veebr 2010, 03:10
Postitas Raigo

special värk all tõesti http://www.he-motorradtechnik.de/


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 11 Veebr 2010, 14:12
Postitas konu

TDMi esiamordis on üks reguleerimise tõukurvarras (nr 26,52 siin pildil: http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 7_71d3.gif).
Ühes amordis oli see mul 4mm-ne ümar alumiinium aga teises miski kõverik 3mm teras.
See kõver terastraat on ilmselt kellegi aretus aga kas see 4-ne alumiinium on orig.?
Kui kellegil võimalik võiks oma orig. varda täpse pikkuse ära mõõta.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 11 Veebr 2010, 15:02
Postitas ints97

Kui see alum. varras on orig., siis selle pikkus õige. Või koostad amordi ilma vedruta, siis "klikkerit" keerates saad teada, kas varda pikkus sobiv (koos
vardaga mõni klikk vähem kui vardata). Ja ongi tehtud :bsmile:
(ja koostades keera kõigepealt regullikruvi lahti ning paar klikki tagasi, tead ju küll)


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 27 Veebr 2010, 00:03
Postitas eerikkarts

Et teemat mitte päris kustuda lasta siis uudiseks on nii palju et Yamaha laseb kohe kohe müüki Super Tenere järglase, XT1200Z Super Tenere 2010
Ratta specist siis nii palju:
Pilt
Mõningad pildid
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Väike video:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 27 Veebr 2010, 00:26
Postitas randel

261kg tühikaal just ei julgusta asfaldilt maha keerama...
Ja läänepoolsetes foorumites räägitakse ka hinnast BMW R1200GSA hinnaklassis.
Aga muidu kindlasti tore ratas, et suvel üks pikem Euroopa tiir teha. :D


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 27 Veebr 2010, 00:51
Postitas VWman

261 on ikka juu koos kütuse ja õliga, aga tiba võiks kergem olla jah.
Tundub et on püütud bemi tapjat teha, eks näis mis välja tuleb.

randel kirjutas:

261kg tühikaal just ei julgusta asfaldilt maha keerama...
Ja läänepoolsetes foorumites räägitakse ka hinnast BMW R1200GSA hinnaklassis.
Aga muidu kindlasti tore ratas, et suvel üks pikem Euroopa tiir teha. :D


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 28 Veebr 2010, 00:13
Postitas dubweiser

positiivne on see, et nad on mootori väändemomendi suutnud üpris madalale viia.
kaal 30 kilo rohkem kui suurel GSil ei julgusta jah just eriti. ja seda plastikut on jälle nii hullult küljele topitud. on mida katki kukkuda. aga eks need teised tootjad hakkavad raudu ka kindlasti pakkuma.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 28 Veebr 2010, 10:17
Postitas eerikkarts

Kaal on jah GS\ist pea 30kilo raskem ja mis veel kõige sitem et tal on 2 radikat just nende küljeplastikute all, vähegi õnnetuim maha pillamine küljepeale võid radikast ilma jääda. Ausaltöeldes ei tea miks Yamaha insenerid nii välja mõtlesid. Ja mis põhiline hind pidavat GS'st kallim olema. Eks näis mis välja kujuneb.
Igatahes paljut XTZ fännid on üsna pettunud ja eelkõige hinna suhtes.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 28 Veebr 2010, 12:39
Postitas kalju1

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 28 Veebr 2010, 13:42
Postitas HusabergHooligaN
kalju1 kirjutas:

jah... sama raha eest vaataks juba KTM 990 Adventure't (endal olid kah ootused selle ratta suhtes kõrged)


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 28 Veebr 2010, 19:09
Postitas randel
eerikkarts kirjutas:

Kaal on jah GS\ist pea 30kilo raskem ja mis veel kõige sitem et tal on 2 radikat just nende küljeplastikute all, vähegi õnnetuim maha pillamine küljepeale võid radikast ilma jääda. Ausaltöeldes ei tea miks Yamaha insenerid nii välja mõtlesid. Ja mis põhiline hind pidavat GS'st kallim olema. Eks näis mis välja kujuneb.
Igatahes paljut XTZ fännid on üsna pettunud ja eelkõige hinna suhtes.

Radikaid on tegelikult küll vaid üks, vasakul pool. Teisel pool on mingid elektroonikavidinad plasti all :D
Kuskil jäi nagu silma, et see radika asetus võimaldas Yamu inseneridel mootorit ettepoole viia kaalujaotuse huvides vms. Tundub küll üsna lühinägelik lahendus jah võimalikke kukkumisi silmas pidades. Aga paistab, et ta rohkem selliseks asfaldienduroks ongi tehtud.
EI saa mina ka aru miks peab üks enduuroratas selline plastikuhi olema :wack: