23. leht 41-st

Postitatud: 08 Veebr 2007, 22:18
Postitas madone
Teeksin siin natuke luigele reklaami, et tellitud rehvid on nüüd olemas ning all!

Superlux... funni rohkem kui rubla eest, väljas -17 ja väääga mõnus on ringi mütata :D

Kõige rohkem tooks välja selle eelise käsitöö osas, et saab lasta paigaldada naela nii sügavale kui soovid st. ei ole mingis standard pikkuses väljas ja kestab kauem.

Hind oli kah väga soodne!

Postitatud: 16 Veebr 2007, 10:59
Postitas vihtla
Vabadan, eet siin teemas, aga äkki enduuromehed teavad rohkem asjast rääkida...

Soovitage kedagi meest/firmat, kes saaks hakkama (ilma mingite järelmõjudeta) minu Kawasaki KL 600B mootori remmiga! tsikkel aastast 89 (see, mis pildipeal näha)

Nimelt tahaks vahetada kolvi rõngastega + klapid üle vaadata ja paar tihendit vahetada.

tsikkel asub muidu tln, aga vajadusel võin selle ka kusagile mujale transportida.



Jaanus

Postitatud: 16 Veebr 2007, 11:14
Postitas StreetMoto
Sellise vanusega ratta puhul ei saa keegi garanteerida, et pole järelmõjusid (pean silmas nii tehnilisi kui rahakotile mõjuvaid). Reeglina avastub selliste asjade remontimisel kuhjaga muid muresid, mis remondihinna tavaliselt mitmekordseks muudavad. Ja paraku on tõenäoliselt sellise remondi suurusjärk lõpuks suht sarnane tsikli turuväärtusega :-( Selline siis minu arvamus igivanade ühepütaste remontida laskmisest. Pigem on soovitus - tee ise ja õpi tundma oma ratast tehnilise poole pealt.

Postitatud: 16 Veebr 2007, 11:19
Postitas saqu
Sama arvamus mis StreetMotol ja lisaks veel, et enne võta mootor lahti, kui juppe tellima hakkad, võid avastada igasugu üllatusi. :)

Postitatud: 16 Veebr 2007, 12:56
Postitas mx77
Nii vana ratta puhul hakkavad juba sellised probleemid pihta, et keermed kipuvad olema maha keeratud jne.jne.

Postitatud: 22 Veebr 2007, 21:46
Postitas Stone#321
palun nõu, kus on männikul kõige parem praegu jäärada sõita?
seal neid lompe ju päris palju...

Postitatud: 22 Veebr 2007, 21:56
Postitas Raigo
speedskater kirjutas:
palun nõu, kus on männikul kõige parem praegu jäärada sõita?
seal neid lompe ju päris palju...
soovitan sellist,kus on jää peal :)

autoga käisin rate libedaraja kõrval lompidel sõitmas. Väiksem tiik oli hea sile ja väga libe,suurem järv aga oli krobedam ja lumi kinnine,küll aga avar.

Postitatud: 06 Mär 2007, 13:45
Postitas mella
Aeg nüüd sedakaugel, et kuu aja pärats on Favor offroad ja viimane aeg on jalad kõhu alt välja liigutada.

Eesmärk on muskel punni ajada enne, kui hilja.

Siis näiteks L kell 12. Koha jätaks praegu lahtiseks - peab vaatama, kus keltsa all enam pole. kindlasti mitte offroadi metsavahel.

Näiteks Offroadi liivalained, Muuga mäe otsas või muuga krossirajal. Peab enne autoga peal käima ja vaatama.

On mõttekaaslasi?

Postitatud: 06 Mär 2007, 15:06
Postitas mx77
Las natuke ikka taheneb :).

Postitatud: 06 Mär 2007, 16:05
Postitas toim
ma saaks paari nädala pärast alles liigutama hakata, loodab et siis on muda juba vähe vedelemas olekus kui praegu :P

Postitatud: 09 Mär 2007, 16:18
Postitas mella
Kuna homme-ülehomme pole just superilm, jätan mina seekord vahele.

Sõidukohtadest minuarust kannatab mugavalt ilma naelata sõita vaid Maardu küngas. Maardu krossirada on liivaläga ja suuri lompe täis. Männiku kärjäär on metsavahel täiesti jääs.

Postitatud: 09 Mär 2007, 16:47
Postitas Jumbu
11.märts Pärnu Lennuvälja Motopark
http://www.msport.ee/admodule/uploads/d ... 1SIfiWXJ2r

Postitatud: 09 Mär 2007, 17:31
Postitas mx77
mareku kirjutas:
11.märts Pärnu Lennuvälja Motopark
http://www.msport.ee/admodule/uploads/d ... 1SIfiWXJ2r
Heh. see on isegi suvel vahest põhjatu, aga nyyd :D.

Näen sellist Tartu moodi üritust.

Postitatud: 10 Mär 2007, 17:54
Postitas cagiglioni
Pühapäeval paistab enam-vähem ilm tulevat. Äkki siiski võiks Maardu küngast uurida. Teeks ka esimese pikema sõidu. On huvilisi?

Ain

Postitatud: 10 Mär 2007, 19:47
Postitas mella
Ehh, siin osadel veel nael all ;)

Tegelikult avastasin täna, et laagrid ei käi enam tagarattal ringi ;) Ilmselt mudaralli ja uputamise tulemus. Seega jätaks meelsamini järgmisele nädalavahetusele.

Ahjaa, kui kellelgi on digivideokaamera olemas, võiks selle hüppe kõrvale installida. Hiljem hea vigu vaadata.

Postitatud: 10 Mär 2007, 19:47
Postitas fotek
Kui vihma ei saja, lähen homme tankokale.

Postitatud: 10 Mär 2007, 20:07
Postitas kullokas
HD videokaamera on olemas jah, seega oleks heameelega käpp hüppeid-käblasid-ponnistusi videole jäädvustama. Antagu teda, millal ja kus asjaks läheb. Homme ehk pühapäeval veel siiski Elumotol istumas...

Postitatud: 10 Mär 2007, 22:50
Postitas Partu
Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.

Postitatud: 10 Mär 2007, 23:26
Postitas toim
Partu kirjutas:
Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)
päris hea :)
krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas :P

Postitatud: 10 Mär 2007, 23:47
Postitas mella
Õnnitlused :D Selle kaalu juures ilmselt gaasitrasse enam ei läbi ;)

Postitatud: 11 Mär 2007, 09:55
Postitas paarn
fotek kirjutas:
Kui vihma ei saja, lähen homme tankokale.
Ma tuleks ka uurima ...

Postitatud: 11 Mär 2007, 09:56
Postitas mx77
toim kirjutas:
Partu kirjutas:
Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)
päris hea :)
krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas :P
Huvitav oleks tegelikult kaalu peal ära kaaluda, sest tahaks jubedalt teada kuidas need jaapanlased neid rattaid kaaluvad, sest kui asi testidesse läheb siis on nende nn. dry weight tavaliselt vähemalt 10 kg suurem :).

Porgandi tehaseandmed erinevad testides kallutust tavaliselt mitte üle 1kg.

Postitatud: 11 Mär 2007, 12:32
Postitas Partu
mx77 kirjutas:
toim kirjutas:
Partu kirjutas:
Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)
päris hea :)
krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas :P
Huvitav oleks tegelikult kaalu peal ära kaaluda, sest tahaks jubedalt teada kuidas need jaapanlased neid rattaid kaaluvad, sest kui asi testidesse läheb siis on nende nn. dry weight tavaliselt vähemalt 10 kg suurem :).

Porgandi tehaseandmed erinevad testides kallutust tavaliselt mitte üle 1kg.

Ridade vahelt täitsa õigesti välja loetud :)
Kuid see kaalu värk tundub minule ka kahtlane.
Igal juhul saab huvitav olema kuidas 250 cm3 ennast õigustab, oskagi enne suurt midagi arvata kui ise raja peal järele proovinud. Ega seni suurt kogemust sellise tsikliga polegi.

Postitatud: 11 Mär 2007, 23:21
Postitas fotek
Tänane raport selline, et metsa all on veel lund ja päris igal pool sõita ei saa.
Aga seal, kus puud päikest ei varja on juba päris hea.

Postitatud: 12 Mär 2007, 09:24
Postitas mx77
Partu kirjutas:
mx77 kirjutas:
toim kirjutas:
Partu kirjutas:
Kui ilma peab, siis järgmine nädal oleks ka ehk ise proovija. Täna sai minu 525 uue omaniku ja endalgi uus juba välja vaadatud, mis jäergmise nädala lõpuks peaks mul käes olema. Et siis võib taas hakata trenni tegema.
ridadevahelt lugedes: Dry weight: 92.0 kg (202.8 pounds)
päris hea :)
krt ma varsti oma 525-ga olen mammut teie seas :P
Huvitav oleks tegelikult kaalu peal ära kaaluda, sest tahaks jubedalt teada kuidas need jaapanlased neid rattaid kaaluvad, sest kui asi testidesse läheb siis on nende nn. dry weight tavaliselt vähemalt 10 kg suurem :).

Porgandi tehaseandmed erinevad testides kallutust tavaliselt mitte üle 1kg.

Ridade vahelt täitsa õigesti välja loetud :)
Kuid see kaalu värk tundub minule ka kahtlane.
Igal juhul saab huvitav olema kuidas 250 cm3 ennast õigustab, oskagi enne suurt midagi arvata kui ise raja peal järele proovinud. Ega seni suurt kogemust sellise tsikliga polegi.
Uus suzu RMZ250 rajal järgi proovitud. eks ikka väike kubatuur eeladab suht usinat käiguvahetust ja käigukast on väga "close ratio", mis tähendab seda, et mulle tundus 5 käik väga lühikeseks jäävat või ei ole ma lihtsalt harjunud ratast niimoodi röökida laskma, igatahes võrreldes suurega peavad pöörded olema ikka väga kõrged et edasi läheks. aga hea kerge küll (võrreldes suurega).

Postitatud: 14 Mär 2007, 08:09
Postitas Jumbu
mx77 kirjutas:
mareku kirjutas:
11.märts Pärnu Lennuvälja Motopark
http://www.msport.ee/admodule/uploads/d ... 1SIfiWXJ2r
Heh. see on isegi suvel vahest põhjatu, aga nyyd :D.

Näen sellist Tartu moodi üritust.
Nii põhjatu ei olnud, kui Tartu.

Mõni "seebikarbiklõps" ka: klõps, klõps

Postitatud: 16 Mär 2007, 16:38
Postitas saqu
Kas see nädalavahetus Tankokale ka minejaid on? Liivasees päris hea sõita, metsaall ikka jääs ja karjääri tagumine ringtee poolne serv väga libe (ai ai). :?

Postitatud: 16 Mär 2007, 19:03
Postitas fotek
tankokas on juba nii standard-koht, et seal käimist pole vist mõtet siin kooskõlastada enam väga.

küll aga võiks siin leppida kokku pikemaid sõite :)


see on lihtsalt minu arvamus.

Postitatud: 16 Mär 2007, 19:14
Postitas Partu
Minul on kavas seal homme väiksed tiirud teha.
Arvatavasti ajavahemikus 11-13 kui ilm vähegi lubab ja päris pussnuge taevast alla ei tule.

Postitatud: 16 Mär 2007, 19:30
Postitas mx77
pühapäeval Kundas. Saaks rattad maast lahti :).