Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
Re: Rumalad küsimused
-Piilu- kirjutas:Tere,
Kas Gsx-r K3-e pütt istub K1-le?
600ccm küll. K1-k3 600 on sama mudel, k1-k2 1000 on ka sarnane, kuid 1000 k3 on juba uus mudel. Seega ei usu et 1000 k3 originaal pütt otse k1 600sele peale sobib. Kui üks neist aftermarket sumps, siis peab naguinii midagi ümber tegema.
Edit: Jube keeruline jutt tuli Kui sa oma ratta sportsumpsi tahad ümber vahetada originaali vastu, siis pead kinnitused naguinii uued tegema, sest kahtlen et su praegune sumps nelja poldiga leegika külge kinnitatud on?
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
- Tsikkel: Gas Gas, HD rott
- Asukoht: Harjumaa, Habaja
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
426f kirjutas:bitter kirjutas:Trukk on seal teisejärguline, et lahtine rihmaots ära kinnitada. Muidu nuhtleb sind maanteekiirusel. Aga double-D kinnitus on lihtne - pistad rihma mõlemast aasast korraga läbi (suunaga seest välja või peast eemale) ja siis suunad rihma kahe aasa vahelt tagasi sinnapoole, kust see algselt tuli.
ma vaatasin kas googles on pilti ka õpetuseks aga ainult tissi pilte annab otsing double-D
Pildiotsingusse "double d ring", siis peaks õiged pildid tulema
-
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
- Tsikkel: ---
- Asukoht: Tallinn
Re: Rumalad küsimused
Ehitusfoorumit kammides vastust ei leidnud, seega küsimus siinsetele ehitus-spetsidele. Kui boilerile ehitada kipsist sein ümber ja jätta ainult uks ligipääsuks, kas siis peaks tegema mingid õhutusavad boileri juurde või pole tarvis?
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
Re: Rumalad küsimused
noh ideepooles ju poleks vaja aga kui sissetuleva toru ümbert kondentsina niiskust sisse satub... siis pika peale võib lihtalt hallitama minna, mingi väike ventileerimis pilu ei teeks paha.
-
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
- Tsikkel: ---
- Asukoht: Tallinn
Re: Rumalad küsimused
madone kirjutas:noh ideepooles ju poleks vaja aga kui sissetuleva toru ümbert kondentsina niiskust sisse satub... siis pika peale võib lihtalt hallitama minna, mingi väike ventileerimis pilu ei teeks paha.
Mõtlesin ise ka sama, aga noh üle küsimine ei tee kunagi paha. Tänud
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
Re: Rumalad küsimused
udupeenike kirjutas:Ehitusfoorumit kammides vastust ei leidnud, seega küsimus siinsetele ehitus-spetsidele. Kui boilerile ehitada kipsist sein ümber ja jätta ainult uks ligipääsuks, kas siis peaks tegema mingid õhutusavad boileri juurde või pole tarvis?
Võid ju külmaveetoru ära isoleerida. Oleneb mis tüüpi toru on ka. Otseselt mingit vent-ava vaja ei ole aga arvestada tasuks sellega, et kunagi võib tekkida vajadus boilerit puhastada/küttekeha vahetada või üldse boiler välja vahetada.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
madone kirjutas:kust saab selliseid rutskasid?
kunagi sain viimase paari ramost aga nad ütlesid, et neid enam juurde ei tule.
Depoos vanasti olid selliseid svammist küll müügil
-
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
- Tsikkel: ---
- Asukoht: Tallinn
Re: Rumalad küsimused
meix96 kirjutas:udupeenike kirjutas:Ehitusfoorumit kammides vastust ei leidnud, seega küsimus siinsetele ehitus-spetsidele. Kui boilerile ehitada kipsist sein ümber ja jätta ainult uks ligipääsuks, kas siis peaks tegema mingid õhutusavad boileri juurde või pole tarvis?
Võid ju külmaveetoru ära isoleerida. Oleneb mis tüüpi toru on ka. Otseselt mingit vent-ava vaja ei ole aga arvestada tasuks sellega, et kunagi võib tekkida vajadus boilerit puhastada/küttekeha vahetada või üldse boiler välja vahetada.
Selle vahetamise tarvis mul uks on juba tehtud, kust kaudu mahub vabalt ka veidi suurema boileri installeerida. Lihtsalt, et uks muidu ikka suletud asendis ja õhuringlus puudub. Tundub, et puurin mõned augud lihtsalt alla ja üles ning panen mingi resti ette.
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
madone kirjutas:kust saab selliseid rutskasid?
Millisele juhtrauamõõdule?
Kui 22mm, siis need saadaval peaaegu igast hästivarustatud jalgrattapoest ja hinnaga, sõltuvalt tootjast ja müüjast 2-5€ ( Mul endal sellised koos otsakorkidega 3€ letis ).
Moototrrattale paigaldamisel on natukene keberniiti küll sellega, et erinevalt spetsiaalsetest mootorrattaomadest on jalgratta käepidemed mõlemad ühejämedused ja gaasikäepidemele peale ajamine natuke raskem... aga kuna tegu on sellise pehme ja veniva materjaliga, siis natuke seebivee ja suruõhuga aidata ja ronib kuhu iganes.
Re: Rumalad küsimused
kui ma vaid mäletaks peast noh.. korki pole otsa vaja.. lenksuraskused käivad otstesse.
eks uurin, jalgratta poodide peale polegi tulnud veel.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Rumalad küsimused
udupeenike kirjutas:meix96 kirjutas:udupeenike kirjutas:Ehitusfoorumit kammides vastust ei leidnud, seega küsimus siinsetele ehitus-spetsidele. Kui boilerile ehitada kipsist sein ümber ja jätta ainult uks ligipääsuks, kas siis peaks tegema mingid õhutusavad boileri juurde või pole tarvis?
Võid ju külmaveetoru ära isoleerida. Oleneb mis tüüpi toru on ka. Otseselt mingit vent-ava vaja ei ole aga arvestada tasuks sellega, et kunagi võib tekkida vajadus boilerit puhastada/küttekeha vahetada või üldse boiler välja vahetada.
Selle vahetamise tarvis mul uks on juba tehtud, kust kaudu mahub vabalt ka veidi suurema boileri installeerida. Lihtsalt, et uks muidu ikka suletud asendis ja õhuringlus puudub. Tundub, et puurin mõned augud lihtsalt alla ja üles ning panen mingi resti ette.
Boileri jaoks pole tuulutust vaja.
Oleneb sissetulevast külmavee torust, kas tekib kondentsi või ei teki.

-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
- Tsikkel: suzuki DR800S
- Asukoht: Rakvere
Re: Rumalad küsimused
Kui mul on ratas tühimassiga 222 kg ja 37kw tuleb erivõimsus 0,1666.. kw/kg kohta. kas sellega tohib sõita A2 kategooria lubadega?
Re: Rumalad küsimused
teoreetiliselt tohid kuna seaduses on kirjas et kas 25 kw või erivõimsusega kuni 0,16 jne
Re: Rumalad küsimused
spetsialist kirjutas:Kui mul on ratas tühimassiga 222 kg ja 37kw tuleb erivõimsus 0,1666.. kw/kg kohta. kas sellega tohib sõita A2 kategooria lubadega?
Isegi kui eelkõneleja jutu järgi võiks, siis 0,166666 ümardatakse 0,17neks. Seega ei või.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused
shaggy kirjutas:teoreetiliselt tohid kuna seaduses on kirjas et kas 25 kw või erivõimsusega kuni 0,16 jne
Jah, kui poe uksel on jäätise ja koeraga sisenemise keeld , ja sul on ainult koer kaasas ja jäätist pole , kas siis võid koeraga sisse minna v ?
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Rumalad küsimused
Oluline sõnastuse vahe ju
kas 25 kw või erivõimsusega kuni 0,16
jäätise ja koeraga

Re: Rumalad küsimused
kuidas selle asjaga nüüd üldse on?
mina ark-i lehel ei näegi enam A2-te vaid on mingi vanuse järgi pulamula..
mismoodi seda värki nüüd mõistma peaks? A2 = A kui oled üle 21a. ?
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
Re: Rumalad küsimused
spetsialist kirjutas:Kui mul on ratas tühimassiga 222 kg ja 37kw tuleb erivõimsus 0,1666.. kw/kg kohta. kas sellega tohib sõita A2 kategooria lubadega?
Sõnastuse järgi peaks tohtima ikka. Kuna see erivõimsus ei täienda 25 kw tingimust. Kui oleks kirjas, et 25 kw mis on erivõimsusega kuni 0,16 kw/kg, siis ei tohiks. Ainus asi on see 0,0066 kw/kg võrra suurem erivõimsus. Oleneb, kui punktuaalsed ollakse.
Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)
Re: Rumalad küsimused
Mu rumal küsimus kah vahele.
Mõne nädala pärast trip Horvaatiasse, praegu baigil all olev tagarehv peab vasta veel mitu tuhat. Ilmselt peaks Horvaatias/Ungaris siiski rehvi vahetama. Praegu oleks kah narr korralik rehv alt võtta et uus reisiks alla panna ning mõni hooaja lõpus jälle edasi-tagasi vahetada.
Kuidas on lood rehvivahetusega sealkandis? Austrias olen ühe korra tagarehvi vahetanud, üsna keeruline oli leida kohta kus vahetataks. Mis need hinnad sealkandis on? Rehv 200/50/17.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Rumalad küsimused
zx12r kirjutas:Praegu oleks kah narr korralik rehv alt võtta et uus reisiks alla panna ning mõni hooaja lõpus jälle edasi-tagasi vahetada.
Aga mis selles narri on? Ja kui tundub narr, pane siis praegune rehv müüki...
Re: Rumalad küsimused
Keegi kuskil rääkis, et Riias pidi olema mingi suur kahekorruseline tsiklivarustusepood.
Kas keegi teab sellel mingit veebiaadressi või lausa tänava nime?
Re: Rumalad küsimused
Teoreetiliselt tohid, aga praktiliselt mitte.
Kunagi olin sama küsimuse ees, sest loogiliselt võttes on lause tõene, kui kas üks või teine tingimus on tõene. See sõnastus aga, kui ma õigesti mäletan, tuli mingist EU direktiivist, kus mõte oli teine ja tõlkes läks asi kaduma.
Tookord politseiametnikega suheldes oli nende raudkindel seisukoht, et MÕLEMAD tingimused peavad olema täidetud.
Peaks äkki asjale ametliku selgituse küsima maanteeametist?
seadus:
§ 29. Juhi vanuse alammäär
(1) Olenevalt mootorsõiduki kategooriast võib (välja arvatud käesoleva seaduse §-s 23 sätestatud piiratud juhtimisõiguse juhtudel) juhtimisõiguse anda isikule, kes on vähemalt:
1) 16-aastane – A1-alamkategooria mootorratas, B1-alamkategooria auto, R-kategooria mootorsõiduk;
2) 18-aastane – A-kategooria mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 25 kW või erivõimsus ei ületa 0,16 kW/kg, B-kategooria auto, C1-alamkategooria auto, T-kategooria mootorsõiduk;
3) 21-aastane – A-kategooria mootorratas, mille mootori võimsus ületab 25 kW või erivõimsus ületab 0,16 kW/kg; C-, D-kategooria ja D1-alamkategooria auto.
shaggy kirjutas:teoreetiliselt tohid kuna seaduses on kirjas et kas 25 kw või erivõimsusega kuni 0,16 jne
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Rumalad küsimused
Ei tohi ju!
Isegi selle VÕI' ga on üks tingimus "rikutud"- 1,6666kW on paraku suurem kui 1,6kW
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Rumalad küsimused
mul võtab bike rehvi vahetus aega tänava peal 30 minutid, arvan et olenemata riigist keegi ikka leidub kes vahetab
Re: Rumalad küsimused
No puust ja punaseks siis.
On olemas 2 tingimust: VÕI ja JA
"JA" tähendab, et lause on tõene, kui mõlemad lause pooled on tõesed
"VÕI" tähendab, et lause on tõene, kui vähemalt üks lause pool on tõene.
Kui on näiteks 36kW tsikkel erivõimususega 0,15 kW/kg
Seaduse järgi siis (36kW VÕI 0,15 kW/kg) ehk esimene ületab ja teine ei ületa. Seaduse mõistes sõita ei tohi.
Kui nüüd lauses asendada VÕI JA-ga, siis mitte midagi seaduse mõistes ju ei muutu, ikkagi ei tohi sõita, kui üks tingimus pole täidetud. Sel juhul tekib küsimus: mis vahe on "VÕI"-l ja "JA"-l?
yeekim kirjutas:Ei tohi ju!
Isegi selle VÕI' ga on üks tingimus "rikutud"- 1,6666kW on paraku suurem kui 1,6kW
Re: Rumalad küsimused
ONiils kirjutas:Keegi kuskil rääkis, et Riias pidi olema mingi suur kahekorruseline tsiklivarustusepood.
Kas keegi teab sellel mingit veebiaadressi või lausa tänava nime?
Lätlased ise käivad meie kolmekorruselises biker24'jas
Re: Rumalad küsimused
mart211 kirjutas:Lätlased ise käivad meie kolmekorruselises biker24'jas
Heh , seda ma kuulsin jh, aga tahaks neid ka külastada ja vaadata, mis nad ise suudavad biker24-le vastu pakkuda.