22. leht 41-st
Postitatud: 22 Jaan 2007, 10:38
Postitas fotek
mella kirjutas:Fotek, palju sul pilte praaki läks kogu seeriast?
no mõned ikka jäid udused või muidu jamad ka.
kui on palju kogemusi ning hea kiire ja valge toru, saab kindlasti 99% teravad pildid.
pärast peab ikka mõned kvaliteedilt korralikud, kuid igavad ka välja sõeluma.
Postitatud: 22 Jaan 2007, 12:02
Postitas mx77
mella kirjutas:oldmoped kirjutas:mella kirjutas:Vad detta medel? kan du översätta var god?
Skruvdubb on tavalise krossirehvi "nuppu" kruvina sissekeeratav piik.
Seal saadaval erinevatele rehvidele ja erinevate pikkustega piike ja ka nende sissekeeramis abivahendeid.
Väidetavalt täitsa kasutamiskõlbulikud asjad.
4,4 SEK on nael? Palju neid komplekti ratastele läheb? 500? Lihtne arvutus näitab, et naelad 3700+rehvid (ca 1600) teeb kokku 5200, mille eest peaks juba saama naelutatud rehvi ja 500 kruvi puurimiseks kuluv aeg jääb ka olemata

Ahjaa, liim sinna pole ka just teabmis odav.
Kusjuures arvestades sissekeeratava spiraali läbimõõtu ei saa neid ka väga tihedalt panna. Klassikalised piigid tasuvad igal juhul enne ära. Ja kui tahtmine raha kokku hoida ja vanad suverehvid ära kasutada, siis tasub seda vaadata:
www.koldkutter.com
Postitatud: 22 Jaan 2007, 12:25
Postitas mella
mx77 kirjutas:Ja kui tahtmine raha kokku hoida ja vanad suverehvid ära kasutada, siis tasub seda vaadata:
www.koldkutter.com
See on küll huvitav lahendus

Paga lugu ainult, et kõige pisem pikkus keermel on 9,5mm. Mõtlesid ikka suverehvi all krossirehvi? tavalisel tänavarehvil pole vist uuenagi turvisel nii palju paksust

Kuigi näritud krossirehvil seda ka vaevalt on

Postitatud: 22 Jaan 2007, 13:05
Postitas mx77
Deem, räägime me jahh siin rinkaslikkidest

.
),5 milli peaks normaalse kulumisega suvisele krossirehvile küll sobima. Ma mõtlen, et rehv vahetatakse siis kui nupu servad hakkavad ümaraks kuluma, mitte ei sõideta muu pinnaga tasaseks

.
Postitatud: 22 Jaan 2007, 13:16
Postitas Luik
Vabandust, et siia aga riputan selle ka müüki üles:
Erinevad piigid müügis, komplekti hind (esimene ja tagumine rehv) alates 4000 eek kuni 5500 eeku
Kings ja Mitas põhjad. kõvasulam piigi diameeter 2,5 mm ja välja ulatub rehvi pinnast 8 mm.
kätte saab ülejärgmisel päeval tellimisest.
17"-21"; 18"-21"; 19"-21".
tel: 5232411 Andres; 5050399 Enno
Postitatud: 22 Jaan 2007, 15:56
Postitas Piipz
18-21 on 140 laiust ka olemas või? Ma nii huvipärast. Kardan, et velg, kuhu tegelikult on mõeldud 150, jääb liiga laiaks näiteks 130 jaoks.
Postitatud: 22 Jaan 2007, 16:23
Postitas Luik
Ei, 140 ei ole, kõige laiem on 120 ja see peaks olema nagu mustikas Sinu suurele. On veel võimalik teha vene "viiese" (nii seda omal ajal nimetati), hästi suure kirjaga lumerehv, peale aga kas see all ringi mahub käima, kahtlen.
Üks kamp enduromehi, kes põrutasid kuskile venemaa põhja sõitma, tellis endale 110 taha aga kui lai velg seal oli, ma ei tea täpselt.
Postitatud: 22 Jaan 2007, 16:25
Postitas mella
Hoiatus: piik on ainult jääl sõitmiseks! asfalti või kruusa peal on kiirelt rehv rikutud.
Kruusa jaoks sobib krossinael ja sellega kannatab ka jää peal niisama sõita. Ehkki piigimeestega rinda ei pista

Postitatud: 22 Jaan 2007, 16:35
Postitas Luik
Ma ei taha vaidlema hakata ja ei hakkagi. Asfaldi koha pealt on Sul õigus, pinnase, liiva ja kruusa peal sõitnud piiki oleks vaja Sul endal vaadata ja proovida. Seda saaks korraldada järgmine nädalavahetus Türi külje all. Sealsetel meestel on värske rada, kus kimada - kurvid, hüpped - ratas kärule ja proovima.
Kui nüüd naelast rääkida-neid tuleb ka, hetkel ei ole kohale jõudnud naelad.
tervitades
Postitatud: 02 Veebr 2007, 09:37
Postitas saqu
Millised on selle nädalavahetuse plaanid?
Keegi Männikule ka sõitma läheb mujale kui jääle?
Postitatud: 02 Veebr 2007, 12:14
Postitas madone
Kellel on 120 17" naeltega tagarehv?
mul on vaja teada:
1. pikkus velje servast horisontaalselt kõrgeima naela tipuni.
2. pikkus velje servast vertikaalselt kõrgeima naela tipuni.
e. siis kõrgus ja laius koos naeltega...
lisage juurde kas teil on nael 8mm 6mm või vähem välja ulatuv...
Postitatud: 02 Veebr 2007, 17:51
Postitas oma_jope
vabandan OT pärast - valgustage mind palun ses osas, et kui lihtne on esituld ja maski puruks kukkuda või muul moel ära rikkuda endurorattal?
Suhtlen ühe EXC müüjaga, kes tahab rattaga lisaks kaasa anda 2 esituld koos maskiga (üks tutikas ja teine suht uus, ilmselt 2001. aastakäigu omad. Ratta hind muutuks 20 eurot.
Postitatud: 02 Veebr 2007, 17:56
Postitas mx77
no deem, kui see oluline on siis me klapime sulle need 300 krooni

.
Võta ikka ära mõlemad sa ei tea kunagi milla su esiots viga võib saada.
Postitatud: 02 Veebr 2007, 18:32
Postitas oma_jope
mx77 kirjutas:no deem, kui see oluline on siis me klapime sulle need 300 krooni

.
Võta ikka ära mõlemad sa ei tea kunagi milla su esiots viga võib saada.
no eks see ikka ka, et mõttetut kola poleks vedelemas. Aga tänan, esialgu vist saan hakkama

Postitatud: 02 Veebr 2007, 19:19
Postitas Partu
oma_jope kirjutas:mx77 kirjutas:no deem, kui see oluline on siis me klapime sulle need 300 krooni

.
Võta ikka ära mõlemad sa ei tea kunagi milla su esiots viga võib saada.
no eks see ikka ka, et mõttetut kola poleks vedelemas. Aga tänan, esialgu vist saan hakkama

See üks kergemini katki minev osa kukkumise juures. Endal olen selle välja vahetanud. Kui keegi homme krossinaelaga peale minemas - siis oleks endal tegelikult väike soov need järele proovida. Enda jaoks ei ole veel seda viimast tõuget saanud, et neid soetada. Minetea kui proovida - ehk hakkaks ka meeldima. Et andke teada kui teist keegi siit plaanib minna- teaksin samuti arvestada ja võibolla saaks isegi naastuga sõitmise järele proovida.
Postitatud: 02 Veebr 2007, 20:48
Postitas Gringo
Kui keegi homme krossinaelaga peale minemas - siis oleks endal tegelikult väike soov need järele proovida.
Tule aga proovi, ma just lähen krossinaelaga mitte jääpiigiga ja saab sõidetud jääl rohkem kui küll. Otsi valge transit üles ja küsi. Aeg võiks olla kaheteist ja ühe vahel.
Postitatud: 02 Veebr 2007, 20:59
Postitas saqu
Ma tahaks ka ära proovida, kuidas jääl on sõita krossinaelaga, nii et olen homme ka platsis. Oma wr-ga.
Tahaks mõne ringi ka offroadi rada proovida, kui kannatab.

Postitatud: 02 Veebr 2007, 21:02
Postitas saqu
oma_jope kirjutas:vabandan OT pärast - valgustage mind palun ses osas, et kui lihtne on esituld ja maski puruks kukkuda või muul moel ära rikkuda endurorattal?
Suhtlen ühe EXC müüjaga, kes tahab rattaga lisaks kaasa anda 2 esituld koos maskiga (üks tutikas ja teine suht uus, ilmselt 2001. aastakäigu omad. Ratta hind muutuks 20 eurot.
Võta kõik ära, ma võin sul ühe ära osta sama rahaga (20EUR), mul reflektor sihike ussitanud juba. Saad endale tagavara ilma rahata.

Postitatud: 03 Veebr 2007, 01:24
Postitas mella
prooviks kell 13 teha männikul Laupäeval? Aga siis selle tellismaja juures.
Minul on poolpidune krossinael all.
Postitatud: 03 Veebr 2007, 17:28
Postitas saqu
Sai siis nüüd ka esimest korda jäälsõitmist proovida - vägev värk. Algul hakkab nagu mõistus vastu, et nii kiiresti kurvi minnes küll püsti ei jää, aga hiljem juba seda mõtet polnud. Mella ja Olev - kaua te veel olite seal, peale seda, kui ma ära läksin?
Ja üks hea asi veel - peale jääpeal sõitmist pole ratast vajagi pesta.

Postitatud: 03 Veebr 2007, 18:30
Postitas oma_jope
OT kustutatud
Postitatud: 03 Veebr 2007, 22:10
Postitas joosep77
Kuidas muidu jää oli, kas oli vett ka peal?
Joosep
Postitatud: 03 Veebr 2007, 23:39
Postitas Gringo
joosep77 kirjutas:Kuidas muidu jää oli, kas oli vett ka peal?
Joosep
Väike uputus oli jah, saapad oli vett täis ja peale kukkumist olin silmini märg. Vot siis hakkas jahe ja pidi jalga laskma. Kogemus ikka aga ootaks õrna pakast siis tuleb ka parem pidamine.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 00:09
Postitas joosep77
Kus juures sellise ilmaga peaks kõige parem pidamine jääl olema aga seda ma arvasingi, et vett oli jää peal. Loodame et tulevad nüüd külmemad ilmad ja vesi jäätub ära ,et ei peaks veesporti harrastama.

(endal plaanis jäärada harrastada nädala sees kui naelad ära tulevad)
Postitatud: 04 Veebr 2007, 09:30
Postitas Gringo
joosep77 kirjutas:Kus juures sellise ilmaga peaks kõige parem pidamine jääl olema aga seda ma arvasingi, et vett oli jää peal.
Ei ole küll asjatundja aga reedesel päeval kui polnud veel sula oli ikka sõita tunduvalt kindlam, see lumesupp mis märjaga lahti sõidetakse see on ikka kohati väga libe.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 09:37
Postitas joosep77
Ega minagi eriti pro veel sellel alal ole aga olen asjatundjate käest kuulnud et 0 kraadi või väikse plussiga pidi kõige parem pidamine olema. Aga eks kui ta ikka liiga + ,ju siis ei ole ka hea

Postitatud: 04 Veebr 2007, 20:18
Postitas Herilane1
heh....küllap vastupidi ikka, et kõige libedam 0 C kraadi juures. Isegi autokoolis sai seda kuuldud ju

Postitatud: 04 Veebr 2007, 21:49
Postitas mella
me räägime ikka krossinaelast ja piigist. See autokooli jutt käib tavaliste autorehvide kohta.
Postitatud: 04 Veebr 2007, 22:02
Postitas saqu
Ma ka ei tea piigi kohapealt, aga tavatingimustes on jää parema pidamisega ikka miinuskraadidel, plussis on jää kergem lagunema naela all ja vast tänu sellele ei leia nii head pidamist, kui külmema ilmaga. Aga seda saame järgmine nädalavahetus kohe proovida ka, siis peaks juba jälle külm olema. Mulle meeldiks miski -5 kraadi, siis äkki ei saa kurvipoolne jalg nii märjaks.

Postitatud: 04 Veebr 2007, 23:04
Postitas joosep77
Ega ma jah omast kogemusest ei oska veel rääkida aga nii ma olen lihtsalt kahe krossimeha käeast kuulnud et sulaga pidi parem pidamine olema!Ise plaanin teisipäeval esimest korda jääle minna
