209. leht 279-st
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 08 Mai 2022, 20:16
Postitas Madlobster
On äärmiselt naiivne arvata, et sellise hulgaga ei saabu ka hulk probleeme. Saabub saabub.
Sama lugu on meie ossidega soomes, kes teeb tööd, kes tühjendab kellapoode või tallab tahmas peaga oma lääpas bemmi kuskil külavahel nii et laibad taga.
Kui meie jõmmossidest võib suht kõva häälega rääkida, siis see on selline plahvatusohtlik teema, kus on ülimalt keeruline korrektseks jääda (õigeid sõnu kasutada)
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 10 Mai 2022, 18:04
Postitas jarkuu
Kas keegi on lähiajal tegelenud mootorratta ümberregistreerimisega ,kahekohalisest ühekohaliseks?
Millega peaks arvestama? Või on oma närvide säästmiseks ikkagi lihtsalt mõistlikum jätta originaal sadul alles ?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 10 Mai 2022, 18:07
Postitas Gerd
Kas igal haiglal on oma kiirabibrigaadid? Või veetakse sinna, kuhu vaja või saab?

Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 10 Mai 2022, 19:52
Postitas Prets
Gerd kirjutas: ↑10 Mai 2022, 18:07
Kas igal haiglal on oma kiirabibrigaadid? Või veetakse sinna, kuhu vaja või saab?
Üldiselt kiirabi ja haiglad ei ole omavahel liigselt seotud. Näiteks Tallinnas on üks ühtne Tallinna Kiirabi, ja siis on veel eraldi kiirabiosakond PERHil (peamiselt pakub teenuseid väljaspool Tallinna). Tartu Kiirabi asutajateks on Kliinikum ja Tartu linn, samas osutab see teenuseid üle terve Lõuna-Eesti. On veel ka Karell ja muud väiksemad või erakiirabiteenusepakkujad. Samas on ka mitmel haiglal oma kiirabibrigaadid, nt Ida-Viru haiglal.
Kui on kriitiline kutse, reageerib lähim brigaad ja viiakse sinna, kuhu vaja või saab.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 10 Mai 2022, 19:53
Postitas jarkuu
Gerd kirjutas: ↑10 Mai 2022, 18:07
Kas igal haiglal on oma kiirabibrigaadid? Või veetakse sinna, kuhu vaja või saab?
Haiglatele pole enda kiirabibrigaade.
On piirkonnas asuvad kiirabibrigaadid, kes toimetavad üldjuhul patsiente lähimasse haiglasse(kui just haigla ei ole piisavalt pädev juhtumiga tegelemiseks ,siis minnakse mujale)
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 10 Mai 2022, 22:09
Postitas kris.
jarkuu kirjutas: ↑10 Mai 2022, 18:04
Kas keegi on lähiajal tegelenud mootorratta ümberregistreerimisega ,kahekohalisest ühekohaliseks?
Millega peaks arvestama? Või on oma närvide säästmiseks ikkagi lihtsalt mõistlikum jätta originaal sadul alles ?
Teed transpordiametile ümberehituse avalduse (vormi leiad kodulehelt), kus kirjeldad ümberehituse sisu ning jääd vastust ootama.
Lihtne variant on see, kui uuel sadulal on olemas euro sertifikaat ning sellel näidatud sobivus sinu rattaga. Sellisel juhul sisuliselt vormistamise küsimus. Kui sert puudub ja sadula tagasivahetamine võimalik, tasuks vist vana alles jätta ...
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 10 Mai 2022, 22:53
Postitas Jesper
Tsikliistmed ei tohiks küll sertifitseerimisele kuuluv jupp olla, kui ma nüüd just räigelt ajast maha jäänud ei ole... see ikka on autode teema rohkem.
Üldiselt see peaks olema üks levinumaid ümberehitusi ja kindlasti on ARK-is vastavad protseduurid kenasti paigas, tõenäoliselt pole mingi meeletu ooper. Aga jah, isiklikku kogemust ei oma, seega rohkem ei targuta.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 10 Mai 2022, 23:29
Postitas Tort
Mina käisin mingi aeg raami värvi muutmiseks ratast näitamas ja seal küsiti ühe soojaga et mitme kohaline on. Sain aru, et kui jalaraudu taga pole siis lisaks värvimuutusele oleks muudetud ka ühekohaliseks. Pole mõtet seda mnt-d karta ja maksab helistada kuumale liinile.
Kuna ma oma teise rattaga ei viitsi ülevaatuse jaoks, mida ma oma 100km aastaläbisõidust hoolimata millegi pärast teen, asju hakata tagasi külge kruvima, siis muudan selle ka tulevikus ühekohaliseks ja see on kõige väiksem mure terves elus ilmselt.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 11 Mai 2022, 07:40
Postitas kris.
Üldine reegel on, et kõik mida külge kruvid või asendad peab omama sertifikaati. Sirvisin veidi juppide kataloogi ning ühtegi E-serdiga sadulat silma ei hakanud ... Seega võibolla tõesti sadulale see ei laiene. Aga taotlus meilile või kõne Transpordiametisse annab mustvalgel vastuse, kuidas täpselt sadulat käitletakse.
Jesper kirjutas: ↑10 Mai 2022, 22:53
Tsikliistmed ei tohiks küll sertifitseerimisele kuuluv jupp olla, kui ma nüüd just räigelt ajast maha jäänud ei ole... see ikka on autode teema rohkem.
Üldiselt see peaks olema üks levinumaid ümberehitusi ja kindlasti on ARK-is vastavad protseduurid kenasti paigas, tõenäoliselt pole mingi meeletu ooper. Aga jah, isiklikku kogemust ei oma, seega rohkem ei targuta.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 11 Mai 2022, 08:10
Postitas Jesper
Nojah, tegelikult on see "kõik" suhteliselt lühike nimekiri: tuled, rehvid, pidurid, peeglid ja väljalase. Lihtsalt tundub, et "kõik", kuna ilmselt vähemalt 90% tuuningust toimub nende juppide piires
Ülejäänud pulkade puhul kehtib laias laastus see põhimõte, et peavad jupi tootja kinnitusel olema konkreetsele sõidukimudelile sobivad.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 11 Mai 2022, 11:53
Postitas Macintosh
► Näita Spoilerit
kris. kirjutas: ↑11 Mai 2022, 07:40
Üldine reegel on, et kõik mida külge kruvid või asendad peab omama sertifikaati. Sirvisin veidi juppide kataloogi ning ühtegi E-serdiga sadulat silma ei hakanud ... Seega võibolla tõesti sadulale see ei laiene. Aga taotlus meilile või kõne Transpordiametisse annab mustvalgel vastuse, kuidas täpselt sadulat käitletakse.
Jesper kirjutas: ↑10 Mai 2022, 22:53
Tsikliistmed ei tohiks küll sertifitseerimisele kuuluv jupp olla, kui ma nüüd just räigelt ajast maha jäänud ei ole... see ikka on autode teema rohkem.
Üldiselt see peaks olema üks levinumaid ümberehitusi ja kindlasti on ARK-is vastavad protseduurid kenasti paigas, tõenäoliselt pole mingi meeletu ooper. Aga jah, isiklikku kogemust ei oma, seega rohkem ei targuta.
Mootorratta iste ei ole serti vajav jupp. Seda pole ühegi E-reegliga täpsustatud.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 11 Mai 2022, 12:44
Postitas 701
Kõikidel registreeritavatel tsiklitel ei olegi istet. Vähemalt mitte sellisel kujul nagu tavaliselt istet ollakse harjunud nägema.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 11 Mai 2022, 19:03
Postitas Turist
Ei tea kas vanakooli spidokaga (esiratta pealt trossiga) midagi annaks ise ette võtta, et saaks õigemini näitama. Mingi reguleerimise võimalus äkki sees vms?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 11 Mai 2022, 20:36
Postitas mx77
Turist kirjutas: ↑11 Mai 2022, 19:03
Ei tea kas vanakooli spidokaga (esiratta pealt trossiga) midagi annaks ise ette võtta, et saaks õigemini näitama. Mingi reguleerimise võimalus äkki sees vms?
Mkm
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 11 Mai 2022, 20:44
Postitas yeekim
Kunagi olid olemas sellised vidinad, mis trossi pöörlemise digitaalseks konvekteerisid, ala säärased:
https://www.louis.eu/artikel/speedo-cab ... o/10035450
Suhtarvu ja selle muutmise osas jään vastuse võlgu.
edu
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 08:55
Postitas urmas66
Turist kirjutas: ↑11 Mai 2022, 19:03
Ei tea kas vanakooli spidokaga (esiratta pealt trossiga) midagi annaks ise ette võtta, et saaks õigemini näitama. Mingi reguleerimise võimalus äkki sees vms?
Spidokat ennast vanasti (vene veoaktel) sai regullida. Seal on mingi mehanism, mis siis selle trossipöörlemise seierile edasi annab ja seal sees midagi sai. Ise pole seda näppinud ehk teoreetiline võimalus võiks ju ka sinul olla.
Äkki keegi kuskil kes neid asju remontinud on oskab aidata. Näiteks autode tahhode taatlejad ja taksodele taksomeetreid paigaldanud mehed, kes ka venemaid mehhaanilisi on kunagi näppinud. Vanematel veokatel olid tahhograafid trossiga ja neid taadeldi samuti.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 10:40
Postitas Henn
Kas kusagil oli teema kollaste ääretulede kohta? Kusagil lugesin. Käisin 2017 CRF1000-ga ülevaatusel, tehti märkus. HondaCenter müüs Eestis (esmareg ja tüv nende poolt) uusi sõidukeid, millel põlevad esimesed suunatuled pidevalt. Suunda näidates hakkab vilkuma. Võibolla uuematel on seal nö täiustatud ja pidevalt põlevad valged led-d ning suunatulena põlevad kollased led-d. Eesti seadused tüv meeste väitel ei luba sellist olukorda nagu minu tsiklil (pole veel seaduseid uurinud). Kui palju on täna selliseid tsikleid müüdud, millel see probleem esineb? Nendel 2017-2018a tsiklitel hakkab 2. tüv lähenema või on käes. Minul tehti tüv ära ja lihtsalt kobiseti, aga võivad korduva ka teha ja siis peab el. süsteemi ümber ehitama hakkama. Küsimus pole selles, kas see juhtme läbilõikamine on suur/väike töö. Küsimus on uuena registreeritud sõiduki esmase tüv nö seaduslikkuses. Ilmselgelt kollased ääretuled tekitavad palju probleeme, muu hulgas kliima soojenemine ja energiakandjate hinnatõus. Ma püüan mõista neid ametnikke, kes selle seaduse kirja panid - lihtne see pole. Kas minusguseid hoolimatuid tüüpe on veel, kes ilma süümekateta kollaste tuledega sõidavad
edit:
MKM 41, lisa 1
5. Eesmise ääretule tekitatud valgusvihk peab olema valge värvusega. Erandina võib eesmise
ääretule tekitatud valgusvihu värvus olla merevaigukollane sõidukil:
5.7. mis kuulub sõidukikategooriasse L.
CRF1000 minu arusaamise järgi on L kategooria sõiduk.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 11:26
Postitas Irual
Kas on mingi selline svammfiltri õli, mis nii plägane pole? Motorex - pigistan küll kõvasti kuivaks, aga ikka valgub õhukasti alla ja tekitab seal paraja lägakihi

Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 11:57
Postitas urmas66
Irual kirjutas: ↑12 Mai 2022, 11:26
Kas on mingi selline svammfiltri õli, mis nii plägane pole? Motorex - pigistan küll kõvasti kuivaks, aga ikka valgub õhukasti alla ja tekitab seal paraja lägakihi
Mul on kogemus JR õliga(sinine) ja see hangub nagu ära peale filtrile pihustamist.Igaljuhul airbox on kuiv ja mitte õline.

- image.png (155.97 KiB) Vaadatud 7421 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 12:06
Postitas morse
urmas66 kirjutas: ↑12 Mai 2022, 11:57
Irual kirjutas: ↑12 Mai 2022, 11:26
Kas on mingi selline svammfiltri õli, mis nii plägane pole? Motorex - pigistan küll kõvasti kuivaks, aga ikka valgub õhukasti alla ja tekitab seal paraja lägakihi
Mul on kogemus JR õliga(sinine) ja see hangub nagu ära peale filtrile pihustamist.Igaljuhul airbox on kuiv ja mitte õline.
image.png
Mul kunagi oli Motorex ja voolas ka nagu liiga palju. Praegu Motul ja ei ole täheldanud, et tilguks.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 12:48
Postitas mx77
Irual kirjutas: ↑12 Mai 2022, 11:26
Kas on mingi selline svammfiltri õli, mis nii plägane pole? Motorex - pigistan küll kõvasti kuivaks, aga ikka valgub õhukasti alla ja tekitab seal paraja lägakihi
Valvoline või TwinAir
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 13:06
Postitas otacon
Tervitused kaaskannatajatele. Millega olete paisupaake lappinud?
Sulatasin küll prao jootekolviga kokku aga kindluse mõttes peaks veel millegagi üle plätserdama kohad, et väga õhuke ei jääks.
PS: kui keegi suudab uue Kawasaki VN-1500 paisupaagi kuskilt välja tõmmata, oleks veel tänulikum ja kaljad minupoolt soojas. Paak tootmisest maas ja ebays mõned kasutatud on aga eks needki tänaseks ligi 30 a vanad. Paagi kood on: 43078-1085.
Tänud ette!
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 13:38
Postitas 701
mx77 kirjutas: ↑12 Mai 2022, 12:48
Irual kirjutas: ↑12 Mai 2022, 11:26
Kas on mingi selline svammfiltri õli, mis nii plägane pole? Motorex - pigistan küll kõvasti kuivaks, aga ikka valgub õhukasti alla ja tekitab seal paraja lägakihi
Valvoline või TwinAir
Mulle on kah TwinAir kõige rohkem meeldinud.. Kuidagi lihtsasti pestav ja kui kusagile kleepub saab puhtaks pärast.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 14:13
Postitas Prets
Henn kirjutas: ↑12 Mai 2022, 10:40
Kas kusagil oli teema kollaste ääretulede kohta? Kusagil lugesin. Käisin 2017 CRF1000-ga ülevaatusel, tehti märkus. HondaCenter müüs Eestis (esmareg ja tüv nende poolt) uusi sõidukeid, millel põlevad esimesed suunatuled pidevalt. Suunda näidates hakkab vilkuma. Võibolla uuematel on seal nö täiustatud ja pidevalt põlevad valged led-d ning suunatulena põlevad kollased led-d. Eesti seadused tüv meeste väitel ei luba sellist olukorda nagu minu tsiklil (pole veel seaduseid uurinud). Kui palju on täna selliseid tsikleid müüdud, millel see probleem esineb? Nendel 2017-2018a tsiklitel hakkab 2. tüv lähenema või on käes. Minul tehti tüv ära ja lihtsalt kobiseti, aga võivad korduva ka teha ja siis peab el. süsteemi ümber ehitama hakkama. Küsimus pole selles, kas see juhtme läbilõikamine on suur/väike töö. Küsimus on uuena registreeritud sõiduki esmase tüv nö seaduslikkuses. Ilmselgelt kollased ääretuled tekitavad palju probleeme, muu hulgas kliima soojenemine ja energiakandjate hinnatõus. Ma püüan mõista neid ametnikke, kes selle seaduse kirja panid - lihtne see pole. Kas minusguseid hoolimatuid tüüpe on veel, kes ilma süümekateta kollaste tuledega sõidavad
edit:
MKM 41, lisa 1
5. Eesmise ääretule tekitatud valgusvihk peab olema valge värvusega. Erandina võib eesmise
ääretule tekitatud valgusvihu värvus olla merevaigukollane sõidukil:
5.7. mis kuulub sõidukikategooriasse L.
CRF1000 minu arusaamise järgi on L kategooria sõiduk.
Saada see ülevaataja p**** ja mine normaalsesse kohta.
@iSlanderEST on sarnase juraga tegelenud, nagu ka mitmed teised. See ei ole tegelikult probleem, vaid ülevaataja omavoli.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 14:24
Postitas Henn
Prets kirjutas: ↑12 Mai 2022, 14:13
Henn kirjutas: ↑12 Mai 2022, 10:40
Kas kusagil oli teema kollaste ääretulede kohta? Kusagil lugesin. Käisin 2017 CRF1000-ga ülevaatusel, tehti märkus. HondaCenter müüs Eestis (esmareg ja tüv nende poolt) uusi sõidukeid, millel põlevad esimesed suunatuled pidevalt. Suunda näidates hakkab vilkuma. Võibolla uuematel on seal nö täiustatud ja pidevalt põlevad valged led-d ning suunatulena põlevad kollased led-d. Eesti seadused tüv meeste väitel ei luba sellist olukorda nagu minu tsiklil (pole veel seaduseid uurinud). Kui palju on täna selliseid tsikleid müüdud, millel see probleem esineb? Nendel 2017-2018a tsiklitel hakkab 2. tüv lähenema või on käes. Minul tehti tüv ära ja lihtsalt kobiseti, aga võivad korduva ka teha ja siis peab el. süsteemi ümber ehitama hakkama. Küsimus pole selles, kas see juhtme läbilõikamine on suur/väike töö. Küsimus on uuena registreeritud sõiduki esmase tüv nö seaduslikkuses. Ilmselgelt kollased ääretuled tekitavad palju probleeme, muu hulgas kliima soojenemine ja energiakandjate hinnatõus. Ma püüan mõista neid ametnikke, kes selle seaduse kirja panid - lihtne see pole. Kas minusguseid hoolimatuid tüüpe on veel, kes ilma süümekateta kollaste tuledega sõidavad
edit:
MKM 41, lisa 1
5. Eesmise ääretule tekitatud valgusvihk peab olema valge värvusega. Erandina võib eesmise
ääretule tekitatud valgusvihu värvus olla merevaigukollane sõidukil:
5.7. mis kuulub sõidukikategooriasse L.
CRF1000 minu arusaamise järgi on L kategooria sõiduk.
Saada see ülevaataja p**** ja mine normaalsesse kohta. @iSlanderEST on sarnase juraga tegelenud, nagu ka mitmed teised. See ei ole tegelikult probleem, vaid ülevaataja omavoli.
Mul tehti tüv ära, lihtsalt targutas juurde. Saatsin neile MKM määruse, võttis teatavaks. Ehk siis kasulik on see määrus omale telefoni tõmmata ja sealt saab märksõnu filtreerida ning tüv mehe arvamuse õigusust kontrollida.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 14:28
Postitas Henn
Henn kirjutas: ↑12 Mai 2022, 14:24
Prets kirjutas: ↑12 Mai 2022, 14:13
Henn kirjutas: ↑12 Mai 2022, 10:40
Kas kusagil oli teema kollaste ääretulede kohta? Kusagil lugesin. Käisin 2017 CRF1000-ga ülevaatusel, tehti märkus. HondaCenter müüs Eestis (esmareg ja tüv nende poolt) uusi sõidukeid, millel põlevad esimesed suunatuled pidevalt. Suunda näidates hakkab vilkuma. Võibolla uuematel on seal nö täiustatud ja pidevalt põlevad valged led-d ning suunatulena põlevad kollased led-d. Eesti seadused tüv meeste väitel ei luba sellist olukorda nagu minu tsiklil (pole veel seaduseid uurinud). Kui palju on täna selliseid tsikleid müüdud, millel see probleem esineb? Nendel 2017-2018a tsiklitel hakkab 2. tüv lähenema või on käes. Minul tehti tüv ära ja lihtsalt kobiseti, aga võivad korduva ka teha ja siis peab el. süsteemi ümber ehitama hakkama. Küsimus pole selles, kas see juhtme läbilõikamine on suur/väike töö. Küsimus on uuena registreeritud sõiduki esmase tüv nö seaduslikkuses. Ilmselgelt kollased ääretuled tekitavad palju probleeme, muu hulgas kliima soojenemine ja energiakandjate hinnatõus. Ma püüan mõista neid ametnikke, kes selle seaduse kirja panid - lihtne see pole. Kas minusguseid hoolimatuid tüüpe on veel, kes ilma süümekateta kollaste tuledega sõidavad
edit:
MKM 41, lisa 1
5. Eesmise ääretule tekitatud valgusvihk peab olema valge värvusega. Erandina võib eesmise
ääretule tekitatud valgusvihu värvus olla merevaigukollane sõidukil:
5.7. mis kuulub sõidukikategooriasse L.
CRF1000 minu arusaamise järgi on L kategooria sõiduk.
Saada see ülevaataja p**** ja mine normaalsesse kohta. @iSlanderEST on sarnase juraga tegelenud, nagu ka mitmed teised. See ei ole tegelikult probleem, vaid ülevaataja omavoli.
Mul tehti tüv ära, lihtsalt targutas juurde. Saatsin neile MKM määruse, võttis teatavaks. Ehk siis kasulik on see määrus omale telefoni tõmmata ja sealt saab märksõnu filtreerida ning tüv mehe arvamuse õigusust kontrollida.
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/10 ... _lisa1.pdf#
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 14:43
Postitas Assamait
Kui siin juba TÜV teemaks läks, siis... Mu rattal on taga nii piduritulega samasse korpusesse integreeritud suunad kui "tavalised" - eelmine kord (ehk minu esimene kord selle rattaga) ei öelnud ei hoolduse djuudid ega TÜV selle setupi kohta midagi. See aasta hoolduse djuudid väitsid, et "rattal viga - taga lisasuunad lahti ühendamata". Peaksin muretsema? Või isegi kui TÜV krõbiseb, siis VOH ja sõidame ikkagi?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 14:47
Postitas Henn
Assamait kirjutas: ↑12 Mai 2022, 14:43
Kui siin juba TÜV teemaks läks, siis... Mu rattal on taga nii piduritulega samasse korpusesse integreeritud suunad kui "tavalised" - eelmine kord (ehk minu esimene kord selle rattaga) ei öelnud ei hoolduse djuudid ega TÜV selle setupi kohta midagi. See aasta hoolduse djuudid väitsid, et "rattal viga - taga lisasuunad lahti ühendamata". Peaksin muretsema? Või isegi kui TÜV krõbiseb, siis VOH ja sõidame ikkagi?
Need djuudid peavad konkreetse määruse, konkreetse punktiga vastuolu näitama. Mingi suvaline joga, et see ei sobi või pole moes, ei päde.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 15:00
Postitas Tort
Mälu järgi ütlen, et suunatuledele on antud minimaalne vahekaugus. Dubleerimise kohta ei oska öelda, aga kui lubatud, siis ilmselt seal kehtib ka minimaalse vahekauguse nõue.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Postitatud: 12 Mai 2022, 17:41
Postitas Vint
otacon kirjutas: ↑12 Mai 2022, 13:06
PS: kui keegi suudab uue Kawasaki VN-1500 paisupaagi kuskilt välja tõmmata....
https://www.tapmotors.net/tuotteet.html?id=146/&p=3
Soomes 20 euri - kawasaki vn 1500/ 2003
"Paisuntasäiliö" Nimeks. Kül nad oskavad Inglisekeeles asju ajada, kui sul kedagi tuttavat juhuslikult Soomes pole.