Re: Rumalad küsimused
jah, Jumbule 10 punkti !
jah, Jumbule 10 punkti !
Kas mingit sprayd on müügil, mist tavariiet natuke impregneeriks?
Vanadest teemadest leidsin vaid spets vahendid Gore-Tex'ile.
edu
yeekim kirjutas:Kas mingit sprayd on müügil, mist tavariiet natuke impregneeriks?
Vanadest teemadest leidsin vaid spets vahendid Gore-Tex'ile.edu
Ega vahet ei ole, tavariie või Gore-Tex, impregneerivad mõlemat. Gore-Tex ei tähenda kanga vett hülgavaid omadusi vaid kanga veekindlust. (inglise keeles üks siis waterproof teine water-repellent)
yeekim kirjutas:Kas mingit sprayd on müügil, mist tavariiet natuke impregneeriks?
...
Nikwax. Olen kasutanud mitut erinevat toodet, suusapükste tagumikule ja kinnastele oli abi küll. Soovitatakse peale kanda niiskele pinnale, kohe peale pesu näiteks. Vt siit: http://www.spordipood.ee/5/nikwax/80/0/4556/
Nikwax-il olemas ka sama vahend mis käib loputusvette. Mina kasutan seda. Töötab väga hästi.
Äkki keegi targem oskab vastata, kas uue liiklusseaduse järgi pole vaja enam täis A kategooria jaoks eksamit teha, kui vanus on täis ja staas´` ka?
http://www.epl.ee/artikkel/597503
Krt. mina ei saa aru.
uljasvaluvelg kirjutas:Äkki keegi targem oskab vastata, kas uue liiklusseaduse järgi pole vaja enam täis A kategooria jaoks eksamit teha, kui vanus on täis ja staas´` ka?
http://www.epl.ee/artikkel/597503Krt. mina ei saa aru.
Mina tahaks ka teada, ma olen oma kapsalehte pikendanud ja siiamaani on ka A2 load. Oleks aeg juba suureks meheks hakata ja täisload saada, kuid kuskile kooli ei viitsi küll minna.
Seal küll midagi sarnast pole: http://www.mnt.ee/liiklusseadus2011/?q=node/43
uljasvaluvelg kirjutas:Äkki keegi targem oskab vastata, kas uue liiklusseaduse järgi pole vaja enam täis A kategooria jaoks eksamit teha, kui vanus on täis ja staas´` ka?
http://www.epl.ee/artikkel/597503
A1'lt ja A2'lt täis A'le üleminek toimub praegu ja ka tulevikus sõidueksamiga.
Antud artikkel üritab ümber lükata kõlakat, et tulevikus peab esmase loa vahetusel juhiloaks tegema libedasõidu eksami ja ei puuduta üldse A kategooriat.
kill kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:Äkki keegi targem oskab vastata, kas uue liiklusseaduse järgi pole vaja enam täis A kategooria jaoks eksamit teha, kui vanus on täis ja staas´` ka?
http://www.epl.ee/artikkel/597503A1'lt ja A2'lt täis A'le üleminek toimub praegu ja ka tulevikus sõidueksamiga.
Antud artikkel üritab ümber lükata kõlakat, et tulevikus peab esmase loa vahetusel juhiloaks tegema libedasõidu eksami ja ei puuduta üldse A kategooriat.
Ometigi on ju artiklis sõna mootorrattur, seega puudutab ju A kategooriat?
Minul on A kat. olemas.
Tere. Küsimus siis selline :Kas sellisele paagile(korgile),saaks peale ehitada lukku ? või kuskil müüakse äkki selliseid luku taolisi vidinaid ? Rattaks siis ktm 125 exc .
Kuidas saan uue võtme toimima (immoga )? Tänan!
selle jaoks on vaja immo kiibiga võtit ja arvutit mis ühendatakse aju taha ja ajus tehakse ülekirjutus et uus võti toimiks
Kust sa selle uue võtme said?
tellitud tehasest varuvõtme koodi järgi?
mine aprilia esindusse ma arvan....
on selline aparaat mis võtmemeistritel on--see kodeerib uue immo ära
madone kirjutas:Kust sa selle uue võtme said?
tellitud tehasest varuvõtme koodi järgi?
mine aprilia esindusse ma arvan....
Ostes oli kaks võtit kaasas ,üks toimib aga teine ei.
Kui autokooli minna A kategooriat tegema, kas B kategooria olemasolul on võimalik teooriat vähemal määral läbida, või oleks soovituslik kogu teooria siiski läbida?
hel kirjutas:Tere. Küsimus siis selline :Kas sellisele
paagile(korgile),saaks peale ehitada lukku ? või kuskil müüakse äkki selliseid luku taolisi vidinaid ? Rattaks siis ktm 125 exc .
Sorri et aidata ei oska, aga miks see lukk hea on? Kui ma tahaks seda paaki tühjaks varastada siis ma tõmbaks lihtsalt karpa küljest vooliku ära ja keeraks kraani lahti. Teine asi, kui kardad et su tsikli paaki kadedusest siirupit valatakse.
sips kirjutas:Kui autokooli minna A kategooriat tegema, kas B kategooria olemasolul on võimalik teooriat vähemal määral läbida, või oleks soovituslik kogu teooria siiski läbida?
A kategooria tegemisel ei puutu B üldse asjasse, st. pead kõik uuesti tegema.
sips kirjutas:Kui autokooli minna A kategooriat tegema, kas B kategooria olemasolul on võimalik teooriat vähemal määral läbida, või oleks soovituslik kogu teooria siiski läbida?
A kategoorial oli B olemasolul teooria tundide arv 20. (B kategooria 40 t.)
extremist kirjutas:sips kirjutas:Kui autokooli minna A kategooriat tegema, kas B kategooria olemasolul on võimalik teooriat vähemal määral läbida, või oleks soovituslik kogu teooria siiski läbida?
A kategooria tegemisel ei puutu B üldse asjasse, st. pead kõik uuesti tegema.
No puutub ikka. Näiteks mul siin tuttav irvitas, et tema saab poolte teooriatundidega hakkama ( B. kategooria mingi 5 aastat käes). Seega läheb ju arvesse.
Ja vaatasin ka konkreetse autokooli kodulehelt (see kus ma kirja end panin) üle, et A-kategoorial 41 teooriatundi ja 20 sõidukorda õppesõitu.
Kui B-kategooria on juba olemas, siis 10 teooriatundi ja 20 sõidukorda sõitu.
Nii et järelikult sulle teadmiseks, et võetakse arvesse küll. Kuid loomulikult - soovituslikus mõttes et ega see teooria läbimine ju täis mahus paha ei tee?
extinction kirjutas:hel kirjutas:Tere. Küsimus siis selline :Kas sellisele
paagile(korgile),saaks peale ehitada lukku ? või kuskil müüakse äkki selliseid luku taolisi vidinaid ? Rattaks siis ktm 125 exc .
Sorri et aidata ei oska, aga miks see lukk hea on? Kui ma tahaks seda paaki tühjaks varastada siis ma tõmbaks lihtsalt karpa küljest vooliku ära ja keeraks kraani lahti. Teine asi, kui kardad et su tsikli paaki kadedusest siirupit valatakse.
Põhimõtteliselt on su teine lausepool õige.On olnud juhuseid,kui koolis on pandud sõbra ratta paaki kuuseokkaid ja muud kraami .Lihtsalt mõtlesin,kui on olemas mingi kerge vahend panna lukku peale,siis oleks tore
sips kirjutas:Nii et järelikult sulle teadmiseks, et võetakse arvesse küll.
Kurat siis on mulle kamarajura aetud, jälle uued teadmised..
hel kirjutas:extinction kirjutas:hel kirjutas:Tere. Küsimus siis selline :Kas sellisele
paagile(korgile),saaks peale ehitada lukku ? või kuskil müüakse äkki selliseid luku taolisi vidinaid ? Rattaks siis ktm 125 exc .
Sorri et aidata ei oska, aga miks see lukk hea on? Kui ma tahaks seda paaki tühjaks varastada siis ma tõmbaks lihtsalt karpa küljest vooliku ära ja keeraks kraani lahti. Teine asi, kui kardad et su tsikli paaki kadedusest siirupit valatakse.
Põhimõtteliselt on su teine lausepool õige.On olnud juhuseid,kui koolis on pandud sõbra ratta paaki kuuseokkaid ja muud kraami .Lihtsalt mõtlesin,kui on olemas mingi kerge vahend panna lukku peale,siis oleks tore
kurat räägi ära kes sellist lollust teeb, tulen ise kohale passime ja võtame sellised vennad ette
Kui bike hoida mingis siseruumis, näiteks koridoris, kas ta hakkaks haisema seal õlide ja bena järgi? Eeldades, et ratas on korralik ja isasugused lekked puuduvad.
natuke ikka võib jah, eriti peale sõitmist sest paagi õhutusest võib veel tükk aega bena aure välja tulla.
Uuema ratta puhul kui mõnda aega õues tuuldub ja jahtub siis hiljem ei tohiks küll miskit haisu välja ajada - muidugi hea ventilatsiooniga koridor oleks hea.
mis aga teisi elanike puudutab siis neil haiseks isegi tsikli pilt koridoris seina peal nii, et.. jah..
Palju peaks olema Aprilia Pegaso 650 2002 aasta esi- ja tagarehvi rõhuks? Tunduvad tühjavõitu aga huupi ei tahaks hakata õhku sisse taguma. '
Tänud ette!
zx12r kirjutas:Palju peaks olema Aprilia Pegaso 650 2002 aasta esi- ja tagarehvi rõhuks? Tunduvad tühjavõitu aga huupi ei tahaks hakata õhku sisse taguma. '
Tänud ette!
Rehvi peal ei ole midagi kirjas? Muidu on kombeks vist 1,7-2,9. Igaleühele oma maitse järgi. 1,5 on minu eelistus siiani ja midagi pole juhtunud, samas ega kallutada väga ei saa ka
zx12r kirjutas:Palju peaks olema Aprilia Pegaso 650 2002 aasta esi- ja tagarehvi rõhuks? Tunduvad tühjavõitu aga huupi ei tahaks hakata õhku sisse taguma. '
Tänud ette!
1,7 ette ja kuni 2 taha (olenevalt sõitjate arvust)
Pegaso kirjutas:zx12r kirjutas:Palju peaks olema Aprilia Pegaso 650 2002 aasta esi- ja tagarehvi rõhuks? Tunduvad tühjavõitu aga huupi ei tahaks hakata õhku sisse taguma. '
Tänud ette!
1,7 ette ja kuni 2 taha (olenevalt sõitjate arvust)
Tänud!
Soovitasin rattaomanikul panna sisse 1,7 ette ja 1,9 taha. Naisterahvas, sõidab kaasreisijata.
To madone: Tänud, ruum on hea ventilatsioonisüsteemiga. Usun, et saab hakkama.
Järjekordne küsimus: Mis tähendab fuel injected? Ja mille järgi saab aru, kas see on rattal olemas. Miks see parem on?