21. leht 28-st

Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 31 Mai 2017, 20:46
Postitas Härg

Pidid järjekorras passima või tegid eelregistreerimise ?


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 31 Mai 2017, 21:19
Postitas Hr.Nõel

Teema on vale, aga suht poogen ...

Kes hiljuti venemaal on käinud, kas mõistlikum on siit rublasid kaasa vahetada või seal automaadist võtta ? Dollareid on mõtet kaasa võtta ?

Piiril mingit aega registreerima ei pea ju ? Kuskilt lugesin, et A kategooria sõidukid on alati eelisjärjekorras ?

Viisa passis , kindlustus, roheline kaart ja juhiluba - või on veel miskit vaja ?

Tänud !

Ei tea kui kauaks ja kaugele lähed?
Aga mingeid hulle rahapakke pole küll kaasa mõtet vedada. Hea kui mingi cash on taskus. Võib juhtuda, et kuskil küla magaziin ei võta kaarti sinult vastu. Bensakates saad igal pool kaardiga maksta.
Piiril aega bronnima ei pea, aga selle ooteala pead ikka läbima ja selle lõivu neile maksma. "Riiklik maffia nazõvajetsa".


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 01 Juun 2017, 02:38
Postitas ranel
Hr.Nõel kirjutas:

Teema on vale, aga suht poogen ...

Kes hiljuti venemaal on käinud, kas mõistlikum on siit rublasid kaasa vahetada või seal automaadist võtta ? Dollareid on mõtet kaasa võtta ?

Piiril mingit aega registreerima ei pea ju ? Kuskilt lugesin, et A kategooria sõidukid on alati eelisjärjekorras ?

Viisa passis , kindlustus, roheline kaart ja juhiluba - või on veel miskit vaja ?

Tänud !

Ei tea kui kauaks ja kaugele lähed?
Aga mingeid hulle rahapakke pole küll kaasa mõtet vedada. Hea kui mingi cash on taskus. Võib juhtuda, et kuskil küla magaziin ei võta kaarti sinult vastu. Bensakates saad igal pool kaardiga maksta.
Piiril aega bronnima ei pea, aga selle ooteala pead ikka läbima ja selle lõivu neile maksma. "Riiklik maffia nazõvajetsa".

A ja B kat ootejärjekord on sama. Ise valid, et kas teed eelregistreerimise või oled kohapeal elavas järjekorras.
Venes kohapeal vahetades saad parema kursiga, kui Eestist ostes. Ei usu, et topelt eur>usd>rbl vahetus mõistlik oleks. Viimane kahe kuu jooksul 4x vene piiri ületamas käinud. Nendest vaid ühel korral olen pidanud ooteala tasu maksma. 4.5 eur küsitakse, kui lased tädikesel ära teha. Saad ka ise automaadis tasuta teha, kuid järjekorra puhul lisandub ooteala tasu ikka juurde. Kui järjekorda pole ehk alla 15min ootamist, siis ei pea mingit ooteala tasu ka maksma. Rublad on hea jah, kui taskus. Kaarditerminalidel on mastercard ja visa märgid. Maestro pole silma hakanud. A kategooria sõidukitelt ei küsita teemaksu erinevalt b kat näiteks koidulast 150 rubla.

Kui varem käinud pole, siis varu aega, sest esimene kord üle piiri minnes saad mingit ime blanketti täita(need, kes käivad tihti, täiesti mõttetu selle kohta küsida, nad nagunii ei tea sellest, sest seda täidad vaid üks kord) lisaks tavalisele masina impordi omale. Kui vene keelt oskad, lihtne. Kui ei, oled ilma eeltööta ja ilma sõnaraamatuta tõsises hädas. Piiril võid näha küll eesti numbrimärgiga autosid, aga keegi väga neist eesti keelt tegelikult ei mõika. Kindlasti võta oma pastakas kaasa, sest kohapealsete kvaliteet pole just kiita ja tundub kogu pundi peale vaid üks neil olevat. Kindlasti huvitab piiril, et kus ööbid ja kaua oled riigis. Vaadates, et ratas HD, siis soovitaks vältida kõrvalteid. Kohati on need sobilikud vaid enduro ratastele ja nendega tuleb ka veel vahel hoogu maha võtta.

Kui venemaale lähed, siis kindlasti tasub kohe lenta kaubanduskeskuses kliendikaart ära teha. Tänase näitel 10% säästu. Küsima peab seda kassast, maksab 200 rubla ja esitama pead infoletti. Peale seda saad ostu tasumisel kasutada. Kui plaanid matkama minna, siis soovitaks gaasi eestist kaasa võtta, sest vähemalt mulle endale pole siiamaani veel silma hakanud campingazi või keermega balloone. Leiab aga mingi sellise ühendusega priimuste balloone. Toduga ole ettevaatlik ja ei tasu ilma teadmata suurt kogust korraga osta, kuna järjest kogeb, kuidas mingi lihtne asi võib päris jubeda maitsega olla. Samas leidub ka väga palju head.

Pilt

Narva piiripunkti kohta ei oska midagi öelda.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 01 Juun 2017, 13:08
Postitas Härg

Tänud Nõel ja Ranel.

Peale Pärnu rahavahetusbutiigi kursitabeli vaatamist läks silme eest kuidagi selgeks ja otsustasin sealsete pangaautomaatide kasuks. Ju sealpool piiri elab mõned kilomeetrid ilma rubladeta ka ära. Pangaautomaadis on 1,9 euri + 2,5 protsenti teenustasu. Paras röövimine, aga siinse kaubandusega võrreldes suisa kingitus :)

Plaan on muidu minna Valge mere ümbrust uurima. Karta on, et linnadest eemal on sularaha ikkagi tegija.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 01 Juun 2017, 13:32
Postitas ranel
Härg kirjutas:

Tänud Nõel ja Ranel.

Peale Pärnu rahavahetusbutiigi kursitabeli vaatamist läks silme eest kuidagi selgeks ja otsustasin sealsete pangaautomaatide kasuks. Ju sealpool piiri elab mõned kilomeetrid ilma rubladeta ka ära. Pangaautomaadis on 1,9 euri + 2,5 protsenti teenustasu. Paras röövimine, aga siinse kaubandusega võrreldes suisa kingitus :)

Plaan on muidu minna Valge mere ümbrust uurima. Karta on, et linnadest eemal on sularaha ikkagi tegija.

Miks sealsed pangaautomaadid? Võta juuro kaasa ja kohapeal saad mõistliku kursiga vahetada, kui just mingi suvalise althõlma tegelase juurde ei lähe vahetama.
Mingi 100 eur väärtuses rublasid võiks igaks juhuks ikka taskus olla. Lahendab probleemid kiiremini, kui plastik. Osad siin on rääkinud küll, et enne tanklas maksa ja siis alles saad paagi täis panna. Siiamaani juba sisse astudes küsitakse, et kas paak täis. Kui terminal maas, siis palju õnne ilma sularata olles, kui paagi oled juba täis lasknud. Endal venemaal kogu aeg 3000 rubla on taskus ja maksan võimalikult paljudes kohtades kaardiga, et backuppi näppima ei peaks.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 01 Juun 2017, 19:45
Postitas Hr.Nõel

Peale Pärnu rahavahetusbutiigi kursitabeli vaatamist läks silme eest kuidagi selgeks ja otsustasin sealsete pangaautomaatide kasuks. Ju sealpool piiri elab mõned kilomeetrid ilma rubladeta ka ära. Pangaautomaadis on 1,9 euri + 2,5 protsenti teenustasu. Paras röövimine, aga siinse kaubandusega võrreldes suisa kingitus

Olen Pärnus alati krediidipangas vahetanud. neil on alati parim kurss olnud.

Endal on olnud kaasas umbes 100 euri eest rutse ja 100 euri väikestes kupüürides. Ja võimalusel olen maksnud kaardiga. Kui ka rublad tagasi toon koju- pole hullu. nagunii lähen millalgi jälle.
Bensukates pole jahh enam vaja olnud ettemaksu teha. Usaldavad baikerid vist.
Millal sa Härg sinna Valge mere tuurile lähed?


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 13 Juun 2017, 10:41
Postitas Jesper

Võtsin end kokku ja lõikasin-kleepisin mõned eelmisel sügisel kõrbes tehtud videod lõpuks mõõtu:


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 19 Juun 2017, 16:43
Postitas Härg

Tegin ka elu esimese reisikirja:

http://arhangelsk2017.simplesite.com/


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 19 Juun 2017, 19:02
Postitas Hr.Nõel

Tegin ka elu esimese reisikirja:

http://arhangelsk2017.simplesite.com/

Väga mõnus lugemine. :bsmile: :bsmile:
Plaan ka endal jälle minna augustis idapiiri taha, aga.....lõuna poole.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 31 Juul 2017, 22:13
Postitas siimlaa

Teie kõikide lugusid lugedes tekib endalgi kihk kahel rattal rändama minna.. Tundub, et tuleb järgmiseks aastaks mingid eesmärgid seada.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 01 Aug 2017, 15:23
Postitas ats30

Teeme ka vahel märkmeid, ehk pakub huvi mõnele: https://vihulamoto.ee
Nett on reeglina kehva ja postituste korrigeerimisele ei raatsi aega väga kulutada. Samuti võtab fotode laadimine jube kaua aega. Aga me tasapisi õpime seda asja ja ehk muutub ajapikku sujuvamaks.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 06 Aug 2017, 21:56
Postitas ranel

ranel ja sinilind123 käisid üritamas Tartu-Arhangelsk-Murmansk-Nordkapp reisi tegemas. Kukkus aga välja seiklusrikas Tartu-Arhangelsk-Tartu.

Jutuke sai siis ka kirja pandud.

https://tsiklireisid.blogspot.com.ee/20 ... reisi.html


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 06 Aug 2017, 22:47
Postitas Rasmusk
ranel kirjutas:

ranel ja sinilind123 käisid üritamas Tartu-Arhangelsk-Murmansk-Nordkapp reisi tegemas. Kukkus aga välja seiklusrikas Tartu-Arhangelsk-Tartu.

Jutuke sai siis ka kirja pandud.

https://tsiklireisid.blogspot.com.ee/20 ... reisi.html

Njaa, loen siin reisikirja ja mõtlen, et ma olen ikka hädine küll. Ise tsivilisatsioonis ja oma laadimise probleemist jagu ei saa. Venemaa ei ole vist koht minu jaoks :)


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 07 Aug 2017, 00:17
Postitas morse
ranel kirjutas:

ranel ja sinilind123 käisid üritamas Tartu-Arhangelsk-Murmansk-Nordkapp reisi tegemas. Kukkus aga välja seiklusrikas Tartu-Arhangelsk-Tartu.

Jutuke sai siis ka kirja pandud.

https://tsiklireisid.blogspot.com.ee/20 ... reisi.html

Väga meeleolukas! Need kohalikud "maanteed" paistavad lahedad!

Ise siin käisime täna Paldiskis ära :) Vihma sadas, jope kuivab garaazis :D

Miks siis Twin kodu juures tuppa lükata tuli?


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 07 Aug 2017, 12:29
Postitas ranel

Ei tea veel, miks jama Twiniga on. Eks sõber lähipäevil pidi hakkama lahkama seda. Ise sain ka just uue keti koos muude kuluosadega kätte.

See odav vihmaülikond on muidugi kordades parem, kui selle puudumine. Eriti veel selle raha eest. Lihtsalt kui vihm igapäevane, siis hakkab puudust ka tundma rohkem vett kinni pidavast riietusest. Ehk siis kokkuvõttes tuleb ikka see, et pole nii rikas, et osta odavat asja ja nagu ise ütlesid, siis lõpuks jõudsid ikka korralike vihmariiete juurde.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 22 Aug 2017, 15:38
Postitas Urmas79

Sai siis täna hommikul Tartust kell 8 minema pandud.
Sihtkohaks kõigepealt Nordkapp. Rattaks Varadero XL1000. Esimese päeva õhtuks sain siis Oulusse paika. Natuke alla 12 tunni ja 850km. Tagumik elas üle :) Plaanis on siis ainult Nordkapp ja sealt edasi täuesti plaanivabalt. Huvi oleks Norra lõunatippu välja jõuda, aga eks näeb millal jõud ja tahtmine otsa saab. Hetkeseisuga peaks hiljemalt järgmiseks reedeks kodus tagasi olema, et mitte tööle hiljaks jääda.
Teise päeva õhtuks siis 900 km sõidetud. Honningsvåg sai siis peatuskohaks valitud. Siit on Nordkapp ainult kiviga visata. (30 km)
No aga need mägiteed on ikka päriselt lahedad. Ei oska seisukohta võtta sõidu ajal, millele keskenduda. Vaated on sellised, et kiivri sees on koguaeg suu ammuli. Aga siis jälle põhjapõdrad pikutavad keset teed ja tuleb sõidule keskenduda. :)
Lasin suht rahulikult lubatud 80 ja kohati max +20 üle. Seni, kuni üks kohalik tõsine sõidumees Mini Cooperiga mulle tagatulesid näitas :)
Siis läks asi huvitavaks. Üritasin tal sabas püsida, aga krt, niipalju mune mul ei ole, et sealseid kurve 120-ga tuimalt läbi lasta. :(
Paugutasime siis kahekesi umbes 30 km. Kurvides kippus eest ära, sirgetel lasin järgi.
Kui tüüp lõpuks tee pealt ära keeras, olid nii minul, kui ka temal pöidlad püsti :)
No igatahes viimased 80 kilti lasin juba suht turisti tempos 70-90-ga :)
Homme siis plaan Nordkappi väisata ja Norrat pidi allapoole minema panna. Eks näeb, kaugele jõuab.
Kolmanda päeva hommik algas siis Nordkapi külastusega. Järgnevatele minejatele võib vihjeks öelda, et kui laekuda kohale laupäeva hommikul kell 8, siis saab 270 nokki kokku hoida, kuna piletikassa oli lihtsalt kinni. :)
Kolmanda päeva õhtuks 790 km ja peatuspaigaks linnake nimega Narvik. Vaated on ägedad ja teed on veel ägedamad :)
Neljas päev algas siis korraliku vihmaga. Mis seal ikka, kiled selga ja minema. 70 kilti paduvihma ja siis pooleks tunniks praami peale kuivama.
Kusjuures piletimüük käib huvitavalt. Sel ajal, kui autod peale sõidavad, siis vana lihtsalt möödaminnes kasseerib kõigilt piletiraha. Kõik kaarditerminaalid ja tsekiprinterid ripuvad vöö peal :)
Sai ka sellise kogemuse, kus ühel hetkel tuli isegi päike välja ja pärast paarikilomeetrist tunnelit oli jälle vihm seljas.
Märjaga kurvides väga painutada polnud nagu erilist isu ja seetõttu venis ka sõidupäev suht pikaks. Õhtul kella 9-ks jõudsin Trondheimi. 900 km seljataga ja tagumik suht kange.
Homseks plaan Trolliredel ja Atlandi tee üle vaadata ja siis ots kodu poole.
Hommikul Trondheimist minema ja suund Atlandi tee poole.
Lahedalt on ikka tehtud see tee. Enam vähem mingite merest väljaulatuvate kivide otsa on ta kokku lapatud.
Sai pisut imetletud ja siis Trollstigeni poole tuld.
Üks huvitav asi torkas juba esimesel päeval silma. Kui tükk aega kurvides mõne sõiduka taga tiksuda, siis üsna paljud tõmbavad sirge alguses hoo korraks maha, et saaksid kiirelt mööda. Samuti mõnes kohas, kus tee keskel eralduspiire, tekitati kah tihti vasakusse serva niipalju ruumi, et mahtus läbi süstima. Selle koha pealt respect kohalikele autojuhtidele. Peeglisse vaadatakse ikka kordades rohkem, kui Eestis. Kuigi tõe huvides pean nentima, et ka Eestis on asi väga kõvasti paranenud võrreldes umbes 5 aasta taguse ajaga.
Trollstigen on ikka täiesti omaette nautimis ja vaatamisväärsus. Kui üldse Norra minna, siis seda kohta ei tohi mingil juhul vahele jätta.
Kogu see sikk-sakk kuni pilvedeni oli ikka elamus omaette.
Üleval sai vaadet nautides kohvi koos megahea vahvliga ära söödud ja siis alla tagasi.
Seda pulli oleks ma nõus päev otsa tegema :)
Aga aeg surus peale ja tuli võtta suund Lillehammeri poole.
Õhtuks oli vist umbes 700km juurde tiksunud ja kalendrit vaadates tuli otsus, et nüüd aitab. Tuleb võtta suund kodu poole.
Hommikul Lillehammerist minema ja peale lõunat Stockholmis kohal, et õhtul laeva ja Eesti poole sõita.
Võrreldes Norraga on Rootsis sõitmine tõsiselt igav. Avastasin isegi korra, et sõidu ajal kipub uni peale :)
Kokku siis kogu tripp natuke rohkem kui 4500 km ja 7 päeva
Ja järgmine aasta jälle :)
Siis tõenäoliselt alustuseks lõuna poolne Norra, kuhu sel korral ei jõudnud.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 27 Sept 2017, 11:56
Postitas grahv

"Eesti motomehe kogemus Valgevene bürokraatiaga, ehk kuidas ta teel Bulgaariasse mootorrattast peaaegu ilma jäi "
Hoiatav lugu Valgevenest - tasub vist lugeda, kel plaan minna: (Delfi; https://goo.gl/y4kxfW)


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 27 Sept 2017, 12:43
Postitas Jesper

See artikkel on suurepärane meeldetuletus sellest, kui fantastilised asjad on tolliliit ja Schengen - enne asjad käisidki nii, ka oluliselt "tsiviliseeritumates" riikides kui Valgevene.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 27 Sept 2017, 13:06
Postitas urmas66
grahv kirjutas:

"Eesti motomehe kogemus Valgevene bürokraatiaga, ehk kuidas ta teel Bulgaariasse mootorrattast peaaegu ilma jäi "
Hoiatav lugu Valgevenest - tasub vist lugeda, kel plaan minna: (Delfi; https://goo.gl/y4kxfW)

See küll minu arvamus,aga suurim "viga " peale selle,et ise ei olnud kursis vajalike dokudega ,oli ratta juurest lahkumine.Olles ise kohapeal,oleks need asjad ilmselgelt lihtsama-kiirema lahenduse leidnud.Hea kohaliku(antud juhul siis vene) keele oskus peab sellistel puhkudel kindlasti olemas olema.
Mul üsna mitu tuttavat ajavad valgevenega juba aastaid asju ja pole neil kellegi mingeid probleeme ei teemaksude ega dokumentidega olnud.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 27 Sept 2017, 13:25
Postitas ranel
grahv kirjutas:

"Eesti motomehe kogemus Valgevene bürokraatiaga, ehk kuidas ta teel Bulgaariasse mootorrattast peaaegu ilma jäi "
Hoiatav lugu Valgevenest - tasub vist lugeda, kel plaan minna: (Delfi; https://goo.gl/y4kxfW)

Masina impordi deklar ilmselt puudu. Mis sealt muud ikka loota on, kui osad dokumendid puudu on. Endal ka iga kord esimene liigutus Venemaale minekul, kui tõkkepuu üles tõstetakse, sõidan läbi ära ja sealsamas piirilalas viimane kontroll, et kõik dokumendid olemas oleks.

Paljud päris tihti oma jutu järgi käivad, pole osasid pabereidki näinud, mida võib lisaks täita anda. Eks ikka juhtub, eriti kui esimest korda minna ja ei tea kõike vaadata. Oskad sa jee kõiki pabereid küsida, et kuulge poisid: "Üks paber jäi andmata".

Tegelikult tahaks seda originaalallikat ka näha, sest 7400 rubla ja 3400 eur ei käi kuidagi kokku.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 27 Sept 2017, 20:45
Postitas urmas66

Aastaid tagasi kui kogu Soome-Eesti vaheline kabavedu käis üle venemaa(97a talveni),sai iga nädal seda vahet 2x uhatud.Eks ikka leidus juhuseid,et miskit oli puudu,miskil paberil oli auto või haagise nr valesti,tolli tempel kuskilt puudu jne.Samas kõik asjad sai ikka kohapeal ära lahendatud.Oli ka juhuseid kui autot hakati konfiskeerima ,aga kuidagi sai ikka sellele lahendus leitud.Vahel oli see isegi nö väga kallis(kodust Kuressaarest käis keegi raha juurde toomas isegi),aga kui auto nn trahviplatsile viidi,siis oli tagasi saamine lootusetult keeruline ka siis.Oli palju eesti autosid,mis võetigi ära,sest auto viidi trahviplatsile ja kaevata polnud tol ajal kellelegi.Kui õnnestus ise seda platsile viimist vältida(maksta kellegi),oli lootust ka millalgi minema pääseda.Tõenäoliselt on need asjad seal maades ka täna samamoodi.

Mina oleks selle valgevene juhtumi puhul ilmselt proovinud saada kaubale,et lähen tagasi sinna piiripunkti,kust sisse tulin ja ajan asjad seal korda.Kuradile see edasine puhkus,see oleks ilmselt kiireim ja odavaim lahendus olnud.Või kui tõesti midagi rääkida ei oleks andnud,siis oma tuttava ajakirjaniku sinna kutsunud,aga ikkagi ise sinna ootama jäänud.See oleks ka neile seal piiripunktis ääretult tülikas variant olnud,kui sa seal töllerdad.Tihti tekkis minul probleemile lahendus vahetuse eel ehk uuele vahetusele ei tahetud mingit paska edasi anda ja saadi ikka mingile kokkuleppele.Sama loogika kehtis ka veel Eesti-Läti piiril kuni selle toimimise ajani,mis polnudki ju väga ammu.
Natuke mõtetu on muidugi targutada,kui ise seal ei olnud,aga jääda lootma mingile euroopalikule asjaajamisele neis maades, on ka väga sinisilmne.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 28 Sept 2017, 09:40
Postitas Erci

No juhtus meilgi aastal 2015 Kazahstanist mootorratastega tagasi Venemaale sõites. Suvaline väike piiripunkt ja transpordivahendi tolli deklari paberit meile ei antud. Ega me ise ei küsinud ka. Mingite paberitega on seal neil riikidel ühine asjaajamine (nagu ühine majandustsoon) ja osade asjadega mitte. No igatahes asi meil selge ei olnud ja sõitsime edasi, ise küll aimasime, et võib mingi jama tulla sellest. Ja Koidulas, Vene poole peal tuligi. Rääkisime loo ära, et ei antud paberit tulime sealt jne. Läks mingi üle nelja tunni, kui nad said sealt teiselt poolt Venemaad kuidagi kinnituse, et me jutt vastab tõele. Siis pidime kõik ükshaaval vene keeles kirjutama seletuse, mis ikkagi juhtus. Ka need kirjutasid vene keeles, kes slaavi tähtigi ei osanud (teiste pealt). Siis läks veel natukene aega ja saime suhteliselt kergelt tulema.

Samal matkal oli teine olukord selline, et kuskil kaugemal Venemaal, ütleme Chelyabinski lähistel küsis Miilitsa onu dokumente ka kindlustust. Andsin rohelise kaardi, see ei sobinud. Näitas tavalist valget strahhovanie lehte (rekkamehe oma, keda ta just kontrollis). Seletasin küll, et näe RUS on ka rohelisel kaardil taga ja juba mitu aastat see Venemaal kehtib. Lõpuks päästis mind seesama rekkamees, kes seletas Miilitsale ära et tõepoolest asjad nii ongi. Lasti minema. See siis Miilitsa harimatus, mitte pahatahtlikkus.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 13 Okt 2017, 21:39
Postitas kurisookaru

Saatsin suvel sõbrad Pamiiri poole teele ja tegin sellest väikese reisijutukese.

Pilt

Lugeda saate siit:

http://kurisoomoto.com/portfolio/soprad ... -ja-tagasi

:bsmile:

Karu


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 14 Okt 2017, 00:48
Postitas argoa
ranel kirjutas:

...
Tegelikult tahaks seda originaalallikat ka näha, sest 7400 rubla ja 3400 eur ei käi kuidagi kokku.

Käib ikka, sealmail oli rahareform hiljuti, kolm nulli tõmmati maha. Tegu Valgevene rublaga. Hetke kurss kusagil 2,4.https://tavid.ee/valuutakursid/


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 14 Okt 2017, 11:15
Postitas ranel
argoa kirjutas:
ranel kirjutas:

...
Tegelikult tahaks seda originaalallikat ka näha, sest 7400 rubla ja 3400 eur ei käi kuidagi kokku.

Käib ikka, sealmail oli rahareform hiljuti, kolm nulli tõmmati maha. Tegu Valgevene rublaga. Hetke kurss kusagil 2,4.https://tavid.ee/valuutakursid/

Siis küll. Ma teadsin vana kursi järgi veel.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 03 Jaan 2018, 16:02
Postitas Raki

Nüüd pea 2 aastat hiljem sai siis 3 osa meie Balkani reisist kokku lõigatud. Üks tuleb veel, loodetavasti mitte 1,5 aasta pärast :)

Esimesed kaks osa siin:


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 04 Jaan 2018, 10:20
Postitas Raki

Viimane osa ka valmis. Peab endale vist GoPro 6 ostma. Ilma stabilisaatori ja mikrita on 4nda põlvkonna gopro kvaliteet ikka saast. Viimases videos vahe sõitmist, kuna enne Kreekasse jõudmist läks GoPro kiivri mount katki ja uut ei leidnud kohapealt.


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 08 Jaan 2018, 23:18
Postitas AnTyx

Sai jõulupuhkuse ajal natuke mägedes käidud.

Keda huvitab siis - täitsa värske ja superheas korras Honda XR150 (4200km selleks hetkeks sõitnud, kohalikus kontekstis võimsam kui vaja) läks koos lisakindlustusega maksma 145 eurot nelja päeva eest. http://qtmotorbikesandtours.com.vn/ oli rendikoht, julgen soovitada. Hanoist läheb 8 tundi magalabuss (odav ja mõistlikult mugav, saab ka päeval 6 tunniga natuke kiirema VIP-istebussiga).


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 09 Jaan 2018, 09:12
Postitas greenhorn
AnTyx kirjutas:

Sai jõulupuhkuse ajal natuke mägedes käidud.

Omal märtsi keskel plaan Vietnamisse minna, Da Nang ja Nha Trang ning samuti ratas rentida, et ringi kruisida. Nagu teada, siis EU juhiload Vietnamis ei kehti, kas kohalikku politseid oli näha ka turiste peedistamas?


Re: Mootorratturite reisikirjad

Postitatud: 09 Jaan 2018, 09:31
Postitas urmas66
greenhorn kirjutas:
AnTyx kirjutas:

Sai jõulupuhkuse ajal natuke mägedes käidud.

Omal märtsi keskel plaan Vietnamisse minna, Da Nang ja Nha Trang ning samuti ratas rentida, et ringi kruisida. Nagu teada, siis EU juhiload Vietnamis ei kehti, kas kohalikku politseid oli näha ka turiste peedistamas?

Meil saab ka Rahvusvahelisi lubasid teha, need kehtivad ka Vietnamis.
https://www.mnt.ee/et/liikleja/juhiluba ... e-juhiluba
http://www.unece.org/trans/conventn/leg ... T1968.html

E.sa ei pruugi saada tsiklit rentida ilma kehtiva juhiloata.