21. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Jaan 2016, 15:28
Postitas RasmusL

Piltidelt tundub jah et üks puhub vastu kinganina ja teine vastu kiiget aga tegelikult wg toru pole päris paigas, kuna mootori all olev pukk segab. Toru läheb hulga sissepoole veel. Sumpaga ise on nii et pildil suht paigas aga lõpu osa lõikan viltu, st hakkab küljest välja puhuma :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Jaan 2016, 22:57
Postitas RasmusL

Lock up sidur käes. Tellitud sai Orient Expressist ja kuulub gsxr k1-k4 kuid surveplaat sama läbimõõduga ja auguvahega mis minu rattal seega sobib mulle. Kergelt pääsesin aga kalliks läks , kuna eesti toll keevitas hinnale 130e veel otsa..
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Jaan 2016, 00:26
Postitas FaceOff

Peab ikka motivatsiooni olema..
:bsmile: Jätsin märgi maha, kuna nkn jälgin seda teemat pidevalt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Jaan 2016, 01:10
Postitas RasmusL

Tundub et hakkab sellest puudust tulema juba. Aga vast siit ikka tuleb midagi lõpuks :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Jaan 2016, 08:54
Postitas Deiv

Terv ja head uut turboaastat :bsmile:
Sellise summiga teeb ikka väga hullu häält ma pakun maantesõidul . Mul oli Busal 2,5" torust samasuguse pikkusega ja no ikka kohe tekkis sinna summipütt otsa :lol: Muidugi nüüd lõikasin summi täitsa maha ja tuleb otse küljepealt välja :twisted: Aga ma pakun,et see jääb ikkagi vaiksem kui see poolpikk summ . Vähemalt nii nagu ma kuulnud olen ise teistel turbokatel .


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Jaan 2016, 12:18
Postitas RasmusL

Head uut sullegi :bsmile: ma proovin ära selle ja kui liiga hull siis läheb 3" roostevaba reso vahele :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Jaan 2016, 08:44
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:

Tundub et hakkab sellest puudust tulema juba. Aga vast siit ikka tuleb midagi lõpuks :bsmile:

Ma tean mida Sa tunned :).... Mõtle tulemusele, vaadates Su projekti käekäikku siis võib ennustada et tuleb ikka väga vinge ja teistmoodi pill :) Jõudu Sulle pea vastu .... see on seda väärt :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Jaan 2016, 14:18
Postitas RasmusL

Tänud Janar et sa ikka usud ! :mrgreen: :bsmile: Bomber foorumis käib praegu mega arutelu selle ümber kui palju see combo jõudu hakkab tootma :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 06 Jaan 2016, 03:48
Postitas puna

Ise ei tahaks panustada sami teeb ka endale üllatusi :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Jaan 2016, 08:26
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:

Tänud Janar et sa ikka usud ! :mrgreen: :bsmile: Bomber foorumis käib praegu mega arutelu selle ümber kui palju see combo jõudu hakkab tootma :D

Usun et piisavalt!


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 08 Jaan 2016, 21:28
Postitas RasmusL

Nonii, sumpa sai keevitatud, lihvitud ja poleeritud. Veits hirmutama hakkand see tühi suur toru, reso ka sinna enam ära ei mahuta kuna tegin asja võimalikult mootori lähedale...aga savi see,eelmine aasta oligi kuidagi liiga vaikne pill jällegi. Probleeme oli ka turbo lõpliku koha leidmisel ikkagi,vaja oli va 5mm veel allapoole saada kuna radikas ei mahtund alt õieti. Selleks tegin vasest 5mm paksu tihendi vahele. Prillidele saime ka cnc mehega joonise tehtud kuju poolest ja täna juba ka augud valmis lõigatud. Keskele uputan segukella prillide sisse.
Pilt
Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 11 Jaan 2016, 12:19
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:

Nonii, sumpa sai keevitatud, lihvitud ja poleeritud. Veits hirmutama hakkand see tühi suur toru, reso ka sinna enam ära ei mahuta kuna tegin asja võimalikult mootori lähedale...aga savi see,eelmine aasta oligi kuidagi liiga vaikne pill jällegi. Probleeme oli ka turbo lõpliku koha leidmisel ikkagi,vaja oli va 5mm veel allapoole saada kuna radikas ei mahtund alt õieti. Selleks tegin vasest 5mm paksu tihendi vahele. Prillidele saime ka cnc mehega joonise tehtud kuju poolest ja täna juba ka augud valmis lõigatud. Keskele uputan segukella prillide sisse.
Kunas Dünosse plaanid viia?
Pilt
Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 11 Jaan 2016, 17:04
Postitas RasmusL

Oh kes seda teab..parimal juhul enne aprilli vast, kui ei siis nagu eelminegi kevad, alles aprillis. Mul vaja veel kepsud-kolvid,pihustid, samad küünlad mis sul, vb lasta Hemi-cut teha ja kaas paremini hingama. Aga see selgub siis, kui mootor maas ja Sami juurde lähen kaanega..sidur vajab ka veel tegemist.

Ilmselt ei jõua enne MP-16 messi ka tagakiiget tehtud, kuna esiosaga läheb päris palju aega. Veebruaris plaanis siis ära teha tagupidur, kiige ja sidur paika.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 12 Jaan 2016, 07:37
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:

Oh kes seda teab..parimal juhul enne aprilli vast, kui ei siis nagu eelminegi kevad, alles aprillis. Mul vaja veel kepsud-kolvid,pihustid, samad küünlad mis sul, vb lasta Hemi-cut teha ja kaas paremini hingama. Aga see selgub siis, kui mootor maas ja Sami juurde lähen kaanega..sidur vajab ka veel tegemist.

Ilmselt ei jõua enne MP-16 messi ka tagakiiget tehtud, kuna esiosaga läheb päris palju aega. Veebruaris plaanis siis ära teha tagupidur, kiige ja sidur paika.

Kiireks läheb


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Jaan 2016, 22:42
Postitas RasmusL

Teeb tasapisi ja korralikult :)
Täna toppisin uue radika külge..vana oli ikka maru väsinud ilmega. Tartu Motodepoo :bsmile: sponsoreeris ka 320mm ketta mulle taha, tuleb treida sobiv flants taha ja ketas ise ka muuta välimuselt esimeste sarnaseks.
Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Jaan 2016, 22:59
Postitas steal

Vana radikas ikka väga jube. Nagu vana mosse oma :wack:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 14 Jaan 2016, 23:20
Postitas RasmusL

12 aastat vana ka ju :wack:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Jaan 2016, 15:53
Postitas RasmusL

Tänase päeva plaan oli saagida piduriketas kenamaks ja tagumine amort ära vahetada öhlinsi vastu. Pidurikettaga läks kenasti, suppordi sain ka sõbralt,selleks tuleb siis 6 kolviga miskine HD aftermarket. Aga, amordiga ei olnudki nii nagu arvasin,et bolt-on vaid pidin ikkagi rellakka sisse laskma amorti, ülevalt silmus kitsamaks,ja alt kahvel laiemaks. Peale seda istub kenasti. Arvatavasti kui sõiduks läheb,peab kahvli ise uue tegema, aga hetkel kärab see ka.
Pilt

Pikkuse paika sättimine:
Pilt

Ning piduriketas koos suppordiga:
Pilt

Prillidest ülemine pool kujupoolest peaaegu et valmis, usun et tuleb suht äge,kui ette tulevad veel 8mm rv kuuskandid, ääred ajada kenaks,ära poleerida,ning altpoolt veel tühjaks freesida. Hetkel juba kaalub 5kg,kui toorik millest läksime tegema kaalus 13.5kg/tk. Paksus 90mm
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 16 Jaan 2016, 20:54
Postitas RasmusL

Tagumine amort istub nagu valatud :) Vaja leida koht veel vedru eelpinge regullile kusagilt saba alt.
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Jaan 2016, 01:43
Postitas RaulK

Relakaga said ise hakkama või tuli spetsialistid kutsuda?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Jaan 2016, 02:42
Postitas RasmusL

Haahaa, kaua kekutad siis jõuan selle relakaga su uue esivelje ka juppideks lasta :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Jaan 2016, 08:13
Postitas puna

Suur pid.ketas näeb tagarattal ilus välja :bsmile:
Rv kuuskantide asemel leiad sinna ehk kuldsed nagu kõrvaltorud


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Jaan 2016, 14:43
Postitas RasmusL

Mootori küljekaante kuldsed vahetasin juba välja tugevate rv kuuskantide vastu. Olid need kuldsed siis inglismaa Pro Bolti toodang ning alumiinium. Ikka täis s**t olgem ausad. Kuid kust siis saada rv-titaanium kuldseid polte ?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Jaan 2016, 15:15
Postitas KIBU
RasmusL kirjutas:

Mootori küljekaante kuldsed vahetasin juba välja tugevate rv kuuskantide vastu. Olid need kuldsed siis inglismaa Pro Bolti toodang ning alumiinium. Ikka täis s*** olgem ausad. Kuid kust siis saada rv-titaanium kuldseid polte ?

minuteada rv keemiliselt katta ei saa. vaevalt et sa kuldseks värvituid tahaks. ja värvilised poldid on enamasti natuke liiga "odav disain". :D
selliste gabariitidega aparaat minumeelest sellist edevust lisaks ei vaja. see rohkem selliste projektide teema kus pannakse värvilised poldid, hiina led suunakad, velje servateip ja short eeblid.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Jaan 2016, 18:55
Postitas RasmusL

Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 18 Jaan 2016, 07:27
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:

Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. :)

:)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 20 Jaan 2016, 08:42
Postitas Deiv

:bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 20 Jaan 2016, 13:01
Postitas urmas66
RasmusL kirjutas:

Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. :)

Osasid roostevabasid saab gaasipõletiga kuumutades veits kollakaks lasta.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 20 Jaan 2016, 13:07
Postitas puna

Mingit porri pole mõtet korda saata
pidasin silmas putkedega samavärvi polte kui oleks kuskilt võtta
Ise pole uurinud ja taga otsiud neid


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 20 Jaan 2016, 21:28
Postitas RaulK

Värvikohapealt ei tea kui 1 ühele on aga jebai kuldseid titaaniumist polte täis. Hind on muidugi njah. Muidu sama teema mis Punal, pole vaja olnud ja seetõttu Eestist saadavuse kohta ei oska miskit öelda.