21. leht 46-st
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 02 Jaan 2016, 15:28
Postitas RasmusL
Piltidelt tundub jah et üks puhub vastu kinganina ja teine vastu kiiget aga tegelikult wg toru pole päris paigas, kuna mootori all olev pukk segab. Toru läheb hulga sissepoole veel. Sumpaga ise on nii et pildil suht paigas aga lõpu osa lõikan viltu, st hakkab küljest välja puhuma 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 02 Jaan 2016, 22:57
Postitas RasmusL
Lock up sidur käes. Tellitud sai Orient Expressist ja kuulub gsxr k1-k4 kuid surveplaat sama läbimõõduga ja auguvahega mis minu rattal seega sobib mulle. Kergelt pääsesin aga kalliks läks , kuna eesti toll keevitas hinnale 130e veel otsa..

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 03 Jaan 2016, 00:26
Postitas FaceOff
Peab ikka motivatsiooni olema..
Jätsin märgi maha, kuna nkn jälgin seda teemat pidevalt
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 03 Jaan 2016, 01:10
Postitas RasmusL
Tundub et hakkab sellest puudust tulema juba. Aga vast siit ikka tuleb midagi lõpuks 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Jaan 2016, 08:54
Postitas Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Jaan 2016, 12:18
Postitas RasmusL
Head uut sullegi
ma proovin ära selle ja kui liiga hull siis läheb 3" roostevaba reso vahele 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 05 Jaan 2016, 08:44
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:Tundub et hakkab sellest puudust tulema juba. Aga vast siit ikka tuleb midagi lõpuks 
Ma tean mida Sa tunned
.... Mõtle tulemusele, vaadates Su projekti käekäikku siis võib ennustada et tuleb ikka väga vinge ja teistmoodi pill
Jõudu Sulle pea vastu .... see on seda väärt 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 05 Jaan 2016, 14:18
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 06 Jaan 2016, 03:48
Postitas puna
Ise ei tahaks panustada sami teeb ka endale üllatusi 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 07 Jaan 2016, 08:26
Postitas Janar.R1
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 08 Jaan 2016, 21:28
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 11 Jaan 2016, 12:19
Postitas Janar.R1
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 11 Jaan 2016, 17:04
Postitas RasmusL
Oh kes seda teab..parimal juhul enne aprilli vast, kui ei siis nagu eelminegi kevad, alles aprillis. Mul vaja veel kepsud-kolvid,pihustid, samad küünlad mis sul, vb lasta Hemi-cut teha ja kaas paremini hingama. Aga see selgub siis, kui mootor maas ja Sami juurde lähen kaanega..sidur vajab ka veel tegemist.
Ilmselt ei jõua enne MP-16 messi ka tagakiiget tehtud, kuna esiosaga läheb päris palju aega. Veebruaris plaanis siis ära teha tagupidur, kiige ja sidur paika.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 12 Jaan 2016, 07:37
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:Oh kes seda teab..parimal juhul enne aprilli vast, kui ei siis nagu eelminegi kevad, alles aprillis. Mul vaja veel kepsud-kolvid,pihustid, samad küünlad mis sul, vb lasta Hemi-cut teha ja kaas paremini hingama. Aga see selgub siis, kui mootor maas ja Sami juurde lähen kaanega..sidur vajab ka veel tegemist.
Ilmselt ei jõua enne MP-16 messi ka tagakiiget tehtud, kuna esiosaga läheb päris palju aega. Veebruaris plaanis siis ära teha tagupidur, kiige ja sidur paika.
Kiireks läheb
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 14 Jaan 2016, 22:42
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 14 Jaan 2016, 22:59
Postitas steal
Vana radikas ikka väga jube. Nagu vana mosse oma 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 14 Jaan 2016, 23:20
Postitas RasmusL
12 aastat vana ka ju 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 16 Jaan 2016, 15:53
Postitas RasmusL
Tänase päeva plaan oli saagida piduriketas kenamaks ja tagumine amort ära vahetada öhlinsi vastu. Pidurikettaga läks kenasti, suppordi sain ka sõbralt,selleks tuleb siis 6 kolviga miskine HD aftermarket. Aga, amordiga ei olnudki nii nagu arvasin,et bolt-on vaid pidin ikkagi rellakka sisse laskma amorti, ülevalt silmus kitsamaks,ja alt kahvel laiemaks. Peale seda istub kenasti. Arvatavasti kui sõiduks läheb,peab kahvli ise uue tegema, aga hetkel kärab see ka.

Pikkuse paika sättimine:

Ning piduriketas koos suppordiga:

Prillidest ülemine pool kujupoolest peaaegu et valmis, usun et tuleb suht äge,kui ette tulevad veel 8mm rv kuuskandid, ääred ajada kenaks,ära poleerida,ning altpoolt veel tühjaks freesida. Hetkel juba kaalub 5kg,kui toorik millest läksime tegema kaalus 13.5kg/tk. Paksus 90mm

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 16 Jaan 2016, 20:54
Postitas RasmusL
Tagumine amort istub nagu valatud
Vaja leida koht veel vedru eelpinge regullile kusagilt saba alt.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 17 Jaan 2016, 01:43
Postitas RaulK
Relakaga said ise hakkama või tuli spetsialistid kutsuda?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 17 Jaan 2016, 02:42
Postitas RasmusL
Haahaa, kaua kekutad siis jõuan selle relakaga su uue esivelje ka juppideks lasta 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 17 Jaan 2016, 08:13
Postitas puna
Suur pid.ketas näeb tagarattal ilus välja
Rv kuuskantide asemel leiad sinna ehk kuldsed nagu kõrvaltorud
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 17 Jaan 2016, 14:43
Postitas RasmusL
Mootori küljekaante kuldsed vahetasin juba välja tugevate rv kuuskantide vastu. Olid need kuldsed siis inglismaa Pro Bolti toodang ning alumiinium. Ikka täis s**t olgem ausad. Kuid kust siis saada rv-titaanium kuldseid polte ?
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 17 Jaan 2016, 15:15
Postitas KIBU
RasmusL kirjutas:Mootori küljekaante kuldsed vahetasin juba välja tugevate rv kuuskantide vastu. Olid need kuldsed siis inglismaa Pro Bolti toodang ning alumiinium. Ikka täis s*** olgem ausad. Kuid kust siis saada rv-titaanium kuldseid polte ?
minuteada rv keemiliselt katta ei saa. vaevalt et sa kuldseks värvituid tahaks. ja värvilised poldid on enamasti natuke liiga "odav disain".
selliste gabariitidega aparaat minumeelest sellist edevust lisaks ei vaja. see rohkem selliste projektide teema kus pannakse värvilised poldid, hiina led suunakad, velje servateip ja short eeblid.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 17 Jaan 2016, 18:55
Postitas RasmusL
Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 18 Jaan 2016, 07:27
Postitas Janar.R1
RasmusL kirjutas:Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. 

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 20 Jaan 2016, 08:42
Postitas Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 20 Jaan 2016, 13:01
Postitas urmas66
RasmusL kirjutas:Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. 
Osasid roostevabasid saab gaasipõletiga kuumutades veits kollakaks lasta.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 20 Jaan 2016, 13:07
Postitas puna
Mingit porri pole mõtet korda saata
pidasin silmas putkedega samavärvi polte kui oleks kuskilt võtta
Ise pole uurinud ja taga otsiud neid
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 20 Jaan 2016, 21:28
Postitas RaulK
Värvikohapealt ei tea kui 1 ühele on aga jebai kuldseid titaaniumist polte täis. Hind on muidugi njah. Muidu sama teema mis Punal, pole vaja olnud ja seetõttu Eestist saadavuse kohta ei oska miskit öelda.