Räägiks mootorratta navidest
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Garmin teeb tegelikult häid asju. Neid peab õppima kasutama. Telefon on pigem ikka alternatiiv neile kes viitsivad jännata.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
morse kirjutas: ↑11 Nov 2020, 23:55Ma olen siin mobiiliteemas kirjutanud, et tellisin USAst Kyocera Duraforce Pro II telo ja Hondo Juiced juhtmevaba laadijaga hoidja.
Antud komplekt küll üle ei kuumene... Olen temaga igasugu asju teinud. Puusse ka sõitnud. Ikka töötab.
Muidugi jamamist on palju. Pool aega seadistad oma äppe. Kuna tegu pole igapäevase teloga, siis viimati sõitma minnes oleksin peaaegu PUK koodini välja jõudnud, sest olin PINi ära vahetanud...
Ühesõnaga, kui Garmin teeks paremaid seadmeid, siis ma kindlasti ostaks neid ja ei jampsiks teloga. Aga iseenesest ei saa öelda, et vastupidavat ja nullist sajani juhtmevabalt laadivat komplekti olemas ei oleks...
Eks nad reklaamivad ka end mil standardile vastavaks. Ei imesta üldse, et võib paremini toimida, kui odavamad vee ja kõige muu kindlad telefonid.
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
[mention]ranel[/mention] see Kyocera on tegelt üsna tagasihoidlik masin. Plastikust kest ja mitte kõige kiire
Prose. Aga teeb seda mida lubatud. Ekraan Pro II mudelil märjana hästi ei toimi alati. Pro I ekraan oli justkui parem aga tollel pole QI laadimist.
[mention]Ain[/mention] ma olin zumo omanik alates 2007. Tal on head ja vead. Ega ma ei armasta seda teloga jebimist - lihtsalt Garmin laseb ikka korralikult üle jala... Aga ega Garminist paremat ka kusagilt võtta pole... Kõlab nagu Eesti riik ja Valitsused.
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Jah üks asi mis peaks täna olema lihtne on otsing. Tahad minna Kabalasse siis paned otsingusse Kabala ja korras. Seni on see olnud paras jant..
Teine asi on kaardi lappamis kiirus. Vanemad zõmo 550 lappavad kaarti võrreldes zümo660-ga oluliselt kiiremini.
Kuidas XT-l see on? Keegi oskab rääkida?
Ja noh seda, et Garmin teeks lisana eraldi saadavaks samasuguse juhtimis ratta lenksule nagu BMWle tehakse.. võib vist unistama jäädagi
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Tänane navigeerimis rakendus, olgu ta siis ükskõik mis, peab oskama otsingusse pannes ka ettevõtte nime või kämpingu nime või hotelli nime või mida iganes leidma. Ehk pädev asi on ikkagi mingis võrgus töötav. Offline asi ei saa kunagi olema selline, sest sellised kogused infi ei mahu sulle kuskile ära. Hiinlaased teevad androidi põhiseid navisid, aga need suht mannetud, kuid ükski premium tootja ei paendu , et midagi sellist teha. Samas asjal oleks ju jumet. See on umbes sama jant nagu moto sidega. Ei suudeta ühtset lahendust kasutusele võtta ja igaüks pusib omaette. Tulemuseks haigelt kallid seadmed ja olematu turg. Navidega sama teema,igal ühel oma ja ükski ei ühildu teisega. Garminil on ju äpp,mis üle telefoni töötab, kuid milleks siis enam Garminit vaja kui telefon olemas. Hetkel on tavakasutajale küll parim lahendus mingi pommikindel telefon + offline navigeerimist võimaldav äpp+ online navi äpp ja elu nagu lill.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Ain kirjutas: ↑12 Nov 2020, 16:57samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.
Pidasin silmas ikka seda,et kui juba telefon kasutusel naviga navigeerimiseks( ja 99,99% motomatkajatel on see nii),siis milleks veel navi,kui seda sama asja saab otse telefonist ka kasutada. Hobusega saab kaupa siiani vedada, aga kaubikuga on mugavam ja kiirem Aeg on edasi läinud
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑12 Nov 2020, 17:57Ain kirjutas: ↑12 Nov 2020, 16:57samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.
Pidasin silmas ikka seda,et kui juba telefon kasutusel naviga navigeerimiseks( ja 99,99% motomatkajatel on see nii),siis milleks veel navi,kui seda sama asja saab otse telefonist ka kasutada. Hobusega saab kaupa siiani vedada, aga kaubikuga on mugavam ja kiirem
Aeg on edasi läinud
Seda küll, aga saan aru, et enamus teeb seda teise telefoniga ju.. Teoorias muidugi kui üksinda sõita siis nn. helistamistelefon oleks mõistlik kuskil taskus hoida. See võimalus küll väike aga kui peaks üksi sõites teelt väljasõit tekkima siis kui vähegi käsi liigub saad ehk teloga abi kutsuda.. Lenksulolev seade ilmselt lendab eitea kuhu..
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
Ain kirjutas: ↑12 Nov 2020, 18:28urmas66 kirjutas: ↑12 Nov 2020, 17:57Ain kirjutas: ↑12 Nov 2020, 16:57samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.
Pidasin silmas ikka seda,et kui juba telefon kasutusel naviga navigeerimiseks( ja 99,99% motomatkajatel on see nii),siis milleks veel navi,kui seda sama asja saab otse telefonist ka kasutada. Hobusega saab kaupa siiani vedada, aga kaubikuga on mugavam ja kiirem
Aeg on edasi läinud
Seda küll, aga saan aru, et enamus teeb seda teise telefoniga ju.. Teoorias muidugi kui üksinda sõita siis nn. helistamistelefon oleks mõistlik kuskil taskus hoida. See võimalus küll väike aga kui peaks üksi sõites teelt väljasõit tekkima siis kui vähegi käsi liigub saad ehk teloga abi kutsuda.. Lenksulolev seade ilmselt lendab eitea kuhu..
Siin on tegelikult moto side tootjatele võimalus särada . Ehk võiks olla kiirvaliku nupp kiivri seadmel(kohustuslik kõigile ja ühes süteemis töötav). Autodel(uutel) vist juba lähiajal muutub see kohustuslikuks. Hädaabi-112 ühendus üks kõik kus riigis olles. Ehk kui oled nii palju adekvaatne,et suudad midagi teha,siis see oleks vast kindlaim viis. Telefon võib sust küll eemal olla ,kuid side telefoniga üldjuhul säilib. Kui on nii kõva crash et pole enam telefoni,siis pole sinust ka ilmselt helistajat. Seega kiivri seadme abil võiks isegi midagi saavutada. Muideks šokis inimesel võib olla täiesti võimatu puutetundliku telefoniga midagi teha.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑12 Nov 2020, 21:57Ain kirjutas: ↑12 Nov 2020, 18:28urmas66 kirjutas: ↑12 Nov 2020, 17:57Ain kirjutas: ↑12 Nov 2020, 16:57samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.
Pidasin silmas ikka seda,et kui juba telefon kasutusel naviga navigeerimiseks( ja 99,99% motomatkajatel on see nii),siis milleks veel navi,kui seda sama asja saab otse telefonist ka kasutada. Hobusega saab kaupa siiani vedada, aga kaubikuga on mugavam ja kiirem
Aeg on edasi läinud
Seda küll, aga saan aru, et enamus teeb seda teise telefoniga ju.. Teoorias muidugi kui üksinda sõita siis nn. helistamistelefon oleks mõistlik kuskil taskus hoida. See võimalus küll väike aga kui peaks üksi sõites teelt väljasõit tekkima siis kui vähegi käsi liigub saad ehk teloga abi kutsuda.. Lenksulolev seade ilmselt lendab eitea kuhu..
Siin on tegelikult moto side tootjatele võimalus särada
. Ehk võiks olla kiirvaliku nupp kiivri seadmel(kohustuslik kõigile ja ühes süteemis töötav). Autodel(uutel) vist juba lähiajal muutub see kohustuslikuks. Hädaabi-112 ühendus üks kõik kus riigis olles. Ehk kui oled nii palju adekvaatne,et suudad midagi teha,siis see oleks vast kindlaim viis. Telefon võib sust küll eemal olla ,kuid side telefoniga üldjuhul säilib. Kui on nii kõva crash et pole enam telefoni,siis pole sinust ka ilmselt helistajat. Seega kiivri seadme abil võiks isegi midagi saavutada. Muideks šokis inimesel võib olla täiesti võimatu puutetundliku telefoniga midagi teha.
Asi on mugavuses...panen Montana lenksule ja sõidan 2-3 nädalat... ei pea mõtlema ei laadimisel ega muule telefoniga kaasnevale jamale. Jõuan koju võtan maha...tripil üritan telefoni üldse mitte vaadata...Kasutust saab mitmel rattal, kajakil, atv'l, kõigile ei jaksa laadijaid külge monteerida..(montanal aku vahetatav ja käivad ka patareid kui vajadus..)
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Montana on ka väga ok gps. Vähemalt siiani oli. Eks aeg näitab mis uute mudelitega toimub.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
stev666 kirjutas: ↑14 Nov 2020, 22:12Asi on mugavuses...panen Montana lenksule ja sõidan 2-3 nädalat... ei pea mõtlema ei laadimisel ega muule telefoniga kaasnevale jamale. Jõuan koju võtan maha...tripil üritan telefoni üldse mitte vaadata...Kasutust saab mitmel rattal, kajakil, atv'l, kõigile ei jaksa laadijaid külge monteerida..(montanal aku vahetatav ja käivad ka patareid kui vajadus..)
Ei vaidle vastu, et pole hea, kuid kuidas see abikutsumisega seotud on, et aku kestab?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑15 Nov 2020, 16:34stev666 kirjutas: ↑14 Nov 2020, 22:12Asi on mugavuses...panen Montana lenksule ja sõidan 2-3 nädalat... ei pea mõtlema ei laadimisel ega muule telefoniga kaasnevale jamale. Jõuan koju võtan maha...tripil üritan telefoni üldse mitte vaadata...Kasutust saab mitmel rattal, kajakil, atv'l, kõigile ei jaksa laadijaid külge monteerida..(montanal aku vahetatav ja käivad ka patareid kui vajadus..)
Ei vaidle vastu, et pole hea, kuid kuidas see abikutsumisega seotud on, et aku kestab?
Abi kutsub telefoniga kui vaja...
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Ain kirjutas: ↑12 Nov 2020, 14:46Jah üks asi mis peaks täna olema lihtne on otsing. Tahad minna Kabalasse siis paned otsingusse Kabala ja korras. Seni on see olnud paras jant..
Teine asi on kaardi lappamis kiirus. Vanemad zõmo 550 lappavad kaarti võrreldes zümo660-ga oluliselt kiiremini.
Kuidas XT-l see on? Keegi oskab rääkida?
Ja noh seda, et Garmin teeks lisana eraldi saadavaks samasuguse juhtimis ratta lenksule nagu BMWle tehakse.. võib vist unistama jäädagi
Mida xt kohta täpsemalt teada tahad?
Mul olemaks ja saan katsetada mida soovid või kui oleda tlnas, siis saan anda ka nõppida Sulle paariks päevaks.
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
sepp kirjutas: ↑20 Nov 2020, 14:16Ain kirjutas: ↑12 Nov 2020, 14:46Jah üks asi mis peaks täna olema lihtne on otsing. Tahad minna Kabalasse siis paned otsingusse Kabala ja korras. Seni on see olnud paras jant..
Teine asi on kaardi lappamis kiirus. Vanemad zõmo 550 lappavad kaarti võrreldes zümo660-ga oluliselt kiiremini.
Kuidas XT-l see on? Keegi oskab rääkida?
Ja noh seda, et Garmin teeks lisana eraldi saadavaks samasuguse juhtimis ratta lenksule nagu BMWle tehakse.. võib vist unistama jäädagiMida xt kohta täpsemalt teada tahad?
Mul olemaks ja saan katsetada mida soovid või kui oleda tlnas, siis saan anda ka nõppida Sulle paariks päevaks.
Mütlen just kaardi lappamist , Eriti just topo kaardi..et kas teeb seda kiirelt, kuidas zuumimine on kas teeb ka kiirelt?
Tänud ette!
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Kustutasin juba video.
Ise ei hakka kirjeldama muidu oleks nagu tühi kiidulaul.
Ain sai video ja tema kommentaar oleks objektiivsem.
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
Päris normilt liigutas küll. Eks objektiivsem oleks kui panna täpselt sama kaart mida lapata. Zümo 660 oli küll suht aeglane. Samas vana Zümo 550 lappab ka päris okeilt
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Kas siin on mõni suurem Garmini hunt ja suudab nõu anda, kuidas Garmin Montana 600 Proximity Alerti teate ekraanil kuvamise aega muuta? Soovin, et see teavitus tuleks vaid korraks ette (ala 2 sek), vaikimisi on see päris pikalt ees. Gepsu menüüd olen läbi surfanud, sealt ei saa. Ehk saab mingis süsteemifailis teatud rida muuta?
Mina tänan!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Proximity Alerti teated peaks olema seotud kaugusega objektist - tahad lühemaks ajaks pane distants lühemaks või sõida kiiremini
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Ain kirjutas: ↑17 Mär 2021, 21:53morse kirjutas: ↑16 Mär 2021, 23:11Kuna RAMi tooted on üldiselt head olnud, siis sellist combot julgeks juba proovida. Sellesmõttes tänuväärt lugu, et selline telo tootmisse tuleb.
Jääb ainult loota, et klemmid ikka korralikult ühendust annavad. Isegi Zumodel väsivad need klemmid lõpuks ära (aastatega).
Kui hoidja on hea ja klemmid annavad head ühendust, siis tõepoolest eelistaks seda juhtmevabale...
See jutt Zümode klemmide väsimisest - mina pole näinud ühtegi. Olen ise aastaid kasutanud neid tsikli, saani ja atv peal. Samuti tean paljusi kes samuti kasutavad. Võrreldes tsikliga on seal ikka oluliselt rajumad tingimused. Ainus mis hävitab klemme on see kui panna hoidja otse akupealt ehk toide koguaeg järel.. niiskus/vesi panevad rohetama ja lõpuks häving.
Ahoi,
et tõin ühe postituse telehvoni-GPSi teemast nüüd siia "üle", kuna selles jutt hoopis navi klemmidest...ja just Garmini, ning kahjuks pean ka morsele sekundeerima, et minulgi said Garmin 39x seeria klemmid laadijas otsa! Niiskuse/vee süü ilmselt polnud, otse aku pealt ka ei ühendanud, vaid ikka süüte sisse keeramisel tuli ka vool...aga minu hinnangul siis kas korduvate hoidjasse asetamistega, või lihtsalt vibratsiooniga on need sisemised "liikuvad" osad tihvti välisseinad nii õhedaks kulutanud, et mõrad tulid sisse ja ühel siis isegi pudenes killuke välja ja seejärel sisemine liikuv osa siis töllerdas seal nagu juhtus! Avastasingi selle seal siis seda oma Suzult Hondale TETi sõõriks ümber installimise käigus, kui täpsemalt takseerisin, et miks ta vahest juba ennemgi jebis mul...ning kaasnes sellega siis selline peavähk, et päris p***es ka nagu polnud, aga iga kord kehva kontakti tekkimisel küsis seade (loe: kattis kõik jooksva olulise inhvo ekraanil suure "EI/JAH" valiku aknaga, siis valiku tegemiseni! ), et välistoide puudub, kas lülitan seadme välja? Ja kuna mul see seade juba vist 7a? vana, siis ka akuprobleemide tõttu, kontakti peatsel taas mitte tekkimisel, hakkas seade peale "EI" lülita välja valikut, kogu ekraanil jooksvat inhvot juba suure "AKU TÜHJENEMAS" vms sildiga katma...ja siis ei aidanud enam muud, kui seisma jääda, seaded logistada, või korra hoidikust eemaldada ja tagasi panna
Nojah, aga kuna peale suurema jootekolvi ühtegi abivahendit siin maal polnud, siis käkerdasin sinna ümber mingigi tinakrae, mis siis tihvti sisu üldse irdumast takistas...aga mida siis kogu TET reisi vältel sai veel korduvalt noaga tuunitud (...no kui paaritunnine voolukatkestuse intervall jälle paariminutiliseks kuivanud oli vms). Ühesõnaga midagi sellist, nii vähe kui mobla kaamera seda edastada suudab:
Seega, korra vihaga peale sõitu mõtlesin taas kogu selle G. jura sealt üldse metsa visata...et ehk tulevad hundid ja söövad ära vms! Aga kuna selle hoidik samas juba kahel rattal on ja hetke finantsolukorra valguses (...või pigem pimeduses?) paremaid lahendusi ka nagu ei paista, siis korra ikkagi läksin veel Garmini kirjadega majja, lootuses, et ehk juba vana mudeli kolale mingi "outlet" hind vms...aga ei, lõpuks kirusin ikkagi sitta elu ja ulatasin selle uue laadimisjuhtme eest 40€ :/
Ning kuigi ksf Jesper ühel üritusel just kiitis seda mõttelaadi, et kuluv osa on peaseadmest eraldi ja odavam...siis ok, aga võikski olla juba eraldi vaid see "klemmpisitik" mõne ööri eest... aga ei, seal on kogu juhtmekompott kaitsmepesa, mingi "musta karbi" ja mitme meetri juhtmega! Ja ärge öelge, et ma ei proovinud odavamalt leida (...kuna oma Garminile uue ekraani ju kunagi hiinamaalt sain!), vaid käitusin isegi nii nahhaalselt, et kui müüja oli vastava juhtme letile asetanud, siis guugeldasin seda pakendil olnud tootekoodi "ootetööna"...aga kuna isegi amazon.com jms vasted haisesid vaid originaalosa järgi, hinnakõikumistega +/- mõni euro, siis jah, letile asetatu sai seekord ka välja ostetud...
Ühesõnaga vahel juba tundub, et jätkuks ainest ka raamatu "Mina ja Garmen" vms üllitamiseks- kõik etapid, mis ühes suhtes olla saavad, on vist meil juba läbi käidud!

-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Minu arvates nii spetsiaalse asja eest mõistlik hind. Ja kuidas sa seda teisiti ikka müüks, kui koos juhtmega. Mul oli vanem Zumo ja tollel ei saanud niimoodi juhet vahetada.
Nüüd vähemalt rahu majas ja töötab järgmised 7 aastat.
Re: Räägiks mootorratta navidest
Mulle ei löönud toona pilti ette, et seal pistikul ainult kaks klemmi on (minu käest läbi käinutel oli 18tk), aga need "pogo pinid" on eraldi müügil küll, lihtsalt hind tuleb sinna 1-2€ vahele tk, ehk selle 18-pin pistiku puhul läheb juba u. 30€ varuosade peale, https://ee.farnell.com/search?st=pogo . Praegu vaatan, et kõik variandid on seal ka kalli saatekuluga, ehk 25€/tellimus. Rääkimata sellest, kuidas see korpus "puhtalt" lahti teha, sest kui vulkaniseeritud ühendused lahti lõigata, siis pole nad enam veekindlad, normaalne silikoon on jälle 10€ pudel, kui midagi ei klapi, siis riskid oma navi maha põletamisega jne jne. Ma olen küll dude, kes võttis 60€ tableti lahti ja remontis ära, aga 40€ on ikka üsna mõistlik hind sellelaadse vidina eest imho.
Kaitsmepesa on kaasas, sest need mädanevad ka isuga
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
No ma suures plaanis olen nõus jah, et ok- pistik, kaitsmepesa, hea jupp juhet ja see mis iganes "must karp", ehk kõik kokku 40€ polegi tõesti kõige hullem omal ajal ligi 400€ maksnud seadme "originaalosa" eest...aga mõtlesin pigem, et kui ennekõike vaid need "pogo-pin" klemmid kuluvad, siis miks ei võikski just see pistikupoolne ots juhet eraldi olla, ntks omakorda sinna "musta karpi" pistikuga minnes? Ja siis pigem hinnaga 10, no ok 15€ max...aga no jah, eks ta teisalt vist suurtootja jaoks jah pigem selline marginaalne teema, mis või kas üldse nende seadmetega juba 5+ a hiljem tehakse, normaalne suund on vist tänases tarbimisühiskonnas (...ja teisalt muidugi ka tarkavarade arengust tingituna) ikka pigem see, et selle aja peale peaks ammu juba nii ehk naa uus seade ( ja uue mootorratta! ) lenksu küljes olema vms...
Ja teine asi jah, mis lihtsalt hingelt ära tahtis, oli see totrus, et mingi voolukatkestuse või akuteade kogu GPSi pildi kinni katab, samas kui võiks lihtsalt kuhugi nurka mingi pisem "plinkiv" vms märguanne tekkida, mis ka kindlasti märkamata ei jääks!?

Re: Räägiks mootorratta navidest
Eraldi juhtme veekindlust on raske tagada, seal peaks siis jälle olema pistik või vähemalt mingid tihendiga klemmid kuskil jne. Kõik on tehtav ja kõike ka tehakse, aga masstootmises paneb 5€ jupi lisamine lõpphinnale 15€ juurde, ehk siis algne komplekt läheks kallimaks ja töökindlus langeks, usun et Garmini stammkunde pigem on nõus seda laadijat vahetama, kui ohverdama töökindlust. "Tarbimisühiskond" on pigem need moblateemas kiidetavad tilulilu komplektid, mis august läbi sõites tükkideks lagunevad, Garminil on küll palju puudusi, aga need tellised ikka naljalt otsi ei anna.
See sinu lahendus on isegi modulaarne, 18 piniga laadija puhul on juhe ja klamber omakorda kokku ehitatud ning hind juba 70€
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Kiidaks ka Garminit, mudelit Montana. See on aastast 2011 või 2012 kõva vatti saanud aga töötab mööndustega siiani. Rattal viimased 3 aastat. Saab ka kindaga isegi sõidu ajal näppida. Nüüdseks kahjuks arvutiga ära ühendades ei suuda ühendust kauem kui 1 sekund üleval hoida, katkeb ära(navina toimib laitmatult). Seega ei saa näiteks TET GPX faile lisada.(olen 6h erinevate arvutitega proovinud, googeldanud ja katsetanud, aga head lahendust olukorrale ei tundu) Seadmel on ka lisamälukaart, aga seal on Open Steet Map kaardid, et sinna pole mõtet GPX faile lisada. Üks võimalus oleks mõnest teisest Garminist üle õhu GPX jälg saata, et saaksin vähemalt TET kaarte värskena hoida, aga seda pole saanud katsetada, sest puudub teine Garmini seada. Kui Tartus kellelgi on mõni Garmin seade, millesse saab edukalt GPX faile laadida ja sellel on teisele Garminile üle õhu teekonna jagamise võimekus, andke palun teada, kohe prooviks
Kas keegi on pärast pikaaegset ja rahulolevat Garmini kasutust liikunud üle andmesideTA Android telefonile, mida navina kasutab? Kuidas on olnud vastupidavus, aku mured, vee mured ja põrutused, kaartide uuendamine? Ma olen seda üleminekut kaalumas, aga hetkel korjan infot, sest pikem reis augustis ees ja ei tahaks pooliku lahendusega teele asuda. Wifi võrkudes jääksin kaarte ikka uuendama, plaan on sõita lähiriikide TETisid. Otsustamise koht, kas jätkata Garminitega, millega seni iga ilmaga rahul olnud või teha üleminek "telefon on teejuhiks" maailma.
-
- Postitusi: 1527
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Spoiler
motoreis kirjutas: ↑14 Juul 2021, 20:19Kiidaks ka Garminit, mudelit Montana. See on aastast 2011 või 2012 kõva vatti saanud aga töötab mööndustega siiani. Rattal viimased 3 aastat. Saab ka kindaga isegi sõidu ajal näppida. Nüüdseks kahjuks arvutiga ära ühendades ei suuda ühendust kauem kui 1 sekund üleval hoida, katkeb ära(navina toimib laitmatult). Seega ei saa näiteks TET GPX faile lisada.(olen 6h erinevate arvutitega proovinud, googeldanud ja katsetanud, aga head lahendust olukorrale ei tundu) Seadmel on ka lisamälukaart, aga seal on Open Steet Map kaardid, et sinna pole mõtet GPX faile lisada. Üks võimalus oleks mõnest teisest Garminist üle õhu GPX jälg saata, et saaksin vähemalt TET kaarte värskena hoida, aga seda pole saanud katsetada, sest puudub teine Garmini seada. Kui Tartus kellelgi on mõni Garmin seade, millesse saab edukalt GPX faile laadida ja sellel on teisele Garminile üle õhu teekonna jagamise võimekus, andke palun teada, kohe prooviks
Kas keegi on pärast pikaaegset ja rahulolevat Garmini kasutust liikunud üle andmesideTA Android telefonile, mida navina kasutab? Kuidas on olnud vastupidavus, aku mured, vee mured ja põrutused, kaartide uuendamine? Ma olen seda üleminekut kaalumas, aga hetkel korjan infot, sest pikem reis augustis ees ja ei tahaks pooliku lahendusega teele asuda. Wifi võrkudes jääksin kaarte ikka uuendama, plaan on sõita lähiriikide TETisid. Otsustamise koht, kas jätkata Garminitega, millega seni iga ilmaga rahul olnud või teha üleminek "telefon on teejuhiks" maailma.
Minuarust see telefoni teema on puhas säästu värk. Aga maitseasi. Igaüks kasutab mida meeldib. Ise olen erinevaid asju kasutanud ja Garminist ei loobu.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
2007 ostetud Zumo 660 töötab siiani; kukkunud, kukutud, täkitud, peegeldumisvastane kiht kadunud... töötab. Iga ilmaga.
Hüva, -5C on olnud miinimum. Tarkvara kohta saan vaid üht öelda: mingu ka õige persse.
OSMand lõpetas paar aastat tagasi Poolas mitme suurema linna äärde jõudes navigatsiooni täielikult ja vearaporti
saatmise jaoks oleks pidanud Googlega suhtesse astuma.
--
Vallo
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks mootorratta navidest
Selle kohta ju siin foorumis terve eraldi teema. Loe kõik läbi ja saad päris paljude erinevate arvamuste ja kogemuste võrra rikkamaks Minul oli esimene Garmin autos ilmselt millagi 2000-ndate alguses ja siis oli see teistest pika puuga ees kõiges. Täna vast seda vahet pole enam üldse. Kui ise seda kaardi valikut ja kõike muud ei täiusta, siis täiesti mõttetu aparaat vähemalt teedel navigeerimiseks.
Androidile on valikuid palju ja riistvara valikut peaks täna jaguma.
Osmand+ toimetab GPX-iga väga hästi ja ei maksa suht midagi. Sygic offline kaardid on teedel igati asjakohased, kui ostad eluaegse uuenduse mingi 12-13 eest ja lisaks saab 10%-ga garmini hinnast osta vist kõik, mis neil üldse pakkuda on. Mina seda säästuks kohe kindlasti ei nimeta. Võimekam wireless laadimisega android maksab alates sama raha, mis odavaimad Garmini moto seadmed. Lihtsalt androdis jooksvad rakendused on ikka kaasaegsed, mitte kiviaeg, nagu Garminil. Samas saab androidiga ka väga odavalt parema tulemuse kui Garminiga. lihtsalt mugavuses tuleb lõivu maksta,aga navigeerimises kohe kindlasti mitte.
viewtopic.php?f=11&t=103533&start=450
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.