3. leht 3-st

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Sept 2019, 18:29
Postitas randel

Millised on täpsed parameetrid vaakumvormimisel, ma kohe puusalt ei ütle. Kuskil 180-200 kraadi on õige temperatuur küll Ma tegin ka esimesed proovid kodus, väikeseid detaile saab kuumutada ka koduses praeahjus ja vaakumiks piisab tolmuimejast. Aga kohvri detailide jaoks optimaalse materjalikulu jaoks peaks korraga kuumutama ühtlaselt 1x2m lehe, see on natuke palju nö kodutöökoja jaoks ehk kaheldav, kas rahaliselt kokkuhoid tekib, pigem veel üks kaheldava väärtusega lisainvesteering, kvaliteet tuleb ka kindlasti kehvem. 1-2mm tolerantsid on iseenesest täiesti piisavad. Seejärel on vaja detail ka korrektselt välja lõigata, avad puurida jne.
Kvaliteedi tagamiseks oleks minu arust kindlasti mõistlikum kasutada korraliku seadmepargiga ettevõtte teenuseid.
Viimased prototüübid said tehtud Planestaris mdf vormidega. Paraku pole seda firmat enam tegutsemas ja mdf vormid kestavad ka heal juhul 10 detaili vormimise. Sadade detailide vormimiseks peab vorm olema soovitatavalt alumiiniumist.
Vannitootjaid pole hetkel veel ette võtnud, sest kuigi tehnoloogia on neil sama, siis materjalid, mida kasutatakse, siiski erinevad ja seetõttu ka tootmise parameetrid. Aga hea tähelepanek, jätan meelde.


Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 17 Jaan 2020, 10:54
Postitas Carl

Kas on lootust, et osaled ka mõnel tuleval messil (Tallinn Motor Show või Motoexotica)?


Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 18 Jaan 2020, 00:17
Postitas randel

Praeguse seisuga kevadisel messil ei osale. Muud kohustused on kahjuks sundinud kohvrite arendust edasi lükkama. Hetkel ei julge ka mingeid tähtaegu välja öelda. Ehk kevade jooksul saab midagi täpsemalt planeerida.


Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 29 Apr 2024, 10:59
Postitas Prets
https://sw-motech.us/products/luggage/s ... 251997.htm

Tundub, et SW-Motech on lõpuks väga sarnasele ideele jõudnud.

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Postitatud: 05 Mai 2024, 10:57
Postitas randel
Paljud omadused on tõesti sarnased, aga materjaliks on taaskord habras ABS plastik "Construction of thermoformed structured 3mm thick ABS plastic shells and an aluminum frame".
Päris rasked ka, set kaalub 18kg, mis on ikka päris palju isegi koos kohvriraamidega.
Paraku TARK hetkel jättis arenduse pooleli seoses väikeseeria liiga kõrgete tootmiskuludega. Päris heaks ei saanud ka kaane veekindlust seoses elastsusega, mis töötas sellele vastu. Võimalik, et mingil hetkel võtan arenduse uuesti ette, aga hetkel mingeid konkreetseid plaane selles osas pole.