Yamaha R1 esiratas vastu gondleid [Motobot: õige on "gondleid"].

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

repsu007 kirjutas:

Mnt ameti lehe järgi norm 1430mm minul 1380mm aga seal loeb ka kui pingul kett on jms. Rehvi kontrollin homme.

Deem, maanteamet pole mingi allikas, kust mõõte võtta.

Minu arvates pole su rattal mitte midagi häda, ilmselt need gondlid lihtsalt ei istu ja kõik.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6770
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Et mõõtmistest mingeidki järeldusi teha, on Sul vaja:
Kellegi heasüdamliku käest sama aastakäigu/turu jaoks mõeldud masinat võrdluseks
Raami jooniseid nagu nt.
Pilt

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Teema algataja
repsu007
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Apr 2015, 13:28

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas repsu007 »

Seda olen kontrollinud, et esiratas vastu radikat ei lähe. Kas mootorratta velge tehakse sirgeks nagu auto oma? On natuke kaheksas, või pean uue vaatama?

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas puna »

Tehakse sirgeks küll

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Loff »

Velgesid sirgestavad isegi Tartus! Tartu mehed tevad paremini, mingi aeg tagasi oli Kastani ja Võru tn nurgal üks töökoda.

Netist leitud manualide järgi (üks 2002 ja teine 2004 R1 oma) on ratta baas ehk esitelje ja tagatelje vahe 1395mm. Aga millises asendis (kiige ketipingutuslõhe esimeses-, tagumises otsas, keskel) on tagaratta võll selle tehasemõõtmise hetkel, seda ei oska kahjuks öelda.

Esirehvi tehase mõõt on 120/70.

Õnneks on Yamaha manualid hästi ja täpselt üles ehitatud, võta ja lappa neid.

http://www.carlsalter.com/pdfs/Yamaha-R ... Manual.pdf
http://www.carlsalter.com/pdfs/Yamaha_Y ... Manual.pdf

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas puna »

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

mx77 kirjutas:
repsu007 kirjutas:

Mnt ameti lehe järgi norm 1430mm minul 1380mm aga seal loeb ka kui pingul kett on jms. Rehvi kontrollin homme.

Deem, maanteamet pole mingi allikas, kust mõõte võtta.

Minu arvates pole su rattal mitte midagi häda, ilmselt need gondlid lihtsalt ei istu ja kõik.

Ma olen ka millegipärast samal arvamusel,et error on plastikutes ja ei enamat.Seda kas seal on 1380 või 1395 sa ilmselgelt kodus mõõdulindiga välja ei mõõda .Seal ongi natuke siia sinna ja tuleb välja,et pole ei raam ega kahvel kõverad.Lõika plastikud õigeks või osta korralikud,säti paika,sirgesta velg ja vajadusel ka amordid ning anna tuld.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas puna »

no siiski need leegikad vähe liiga lähedal rattale

Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

Siin on kenasti näha, et ikka oluliselt kaugemal peab see ratas olema https://www.bikepics.com/pictures/060045 http://www.f1moto.co.uk/shop/gallery/la ... /nevr4.jpg
Eks see raam läks kõveraks natuke enne kui need hiina kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] sinna tekkisid.
Kaela paika ajamise eest küsiti 4-500 euri ja kui ise oli juba üritatud midagi kangiga jebida :) siis oli kohe topelt.


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas will111 »

ega siin midagi muud üel e jää, ikka tuleb kahe auto vahel trossiga sirgeks tõmmata ja igaks juhuks 16 tolline esiratas alla panna.

aga ausalt öeldes ma ütleks ka, et asi kokku ja sõitu, milles probleem, isegi kui on natuke järsem keeramine, no elab üle...selle väikse raha eest sai asja küll 8)


Teema algataja
repsu007
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Apr 2015, 13:28

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas repsu007 »

Ei ole seda masti mees. Trossiga tõmbama kedagi ei hakka kui on olemas pink kes võimeline sirgeks tõmbama. Ja suveni on ka nii palju aega, et ei ole kiiret. Prooviks ikka ratta terveks saada. Endal käed jalad terved ja kuiv ruum ka olemas. Märtsiks korda ei saa siis viin remonti ja saab ikka suveks korda. Niikaua harin ennast.
Auto velgi tean, et võru kastani ristis remonditi aga kui ütlete, et mootorratta velgi ka remondivad siis viin sinna. Niiet ärge arvake, et üritan kiirelt kuidagi lihtsalt sõitma saada. Tahaks ikka terve rattaga sõita.

Harki põhimõtteliselt rohkem kontrollida mõtet pole. Sest pane või uus aga kaugemale ratas ei tule. Edasi on kas raam või gondlite jama. Et mitte niisama raami seibideks kakkuda ja pinki viia üritan veel enne kindlust saada, et on raam kõver.

will111 kirjutas:

ega siin midagi muud üel e jää, ikka tuleb kahe auto vahel trossiga sirgeks tõmmata ja igaks juhuks 16 tolline esiratas alla panna.

aga ausalt öeldes ma ütleks ka, et asi kokku ja sõitu, milles probleem, isegi kui on natuke järsem keeramine, no elab üle...selle väikse raha eest sai asja küll 8)

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Plastikute peale lootusi panna oleks muidugi kõige meeldivam ja lihtsamini kõrvaldatav variant. Aga Kui nüüd hoolega netiavarustes vastavaid pilte võrrelda, siis väljalaskekollektori ja ratta või radika ja ratta vahe peaks ikkagi suurem olema. Pigem pakuks siiski, et raam. Kahtlen, et radikas ja kolle mõlemad ettepoole sõitnud on...

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Raits66 kirjutas:

Siin on kenasti näha, et ikka oluliselt kaugemal peab see ratas olema https://www.bikepics.com/pictures/060045 http://www.f1moto.co.uk/shop/gallery/la ... /nevr4.jpg
Eks see raam läks kõveraks natuke enne kui need hiina gondlid sinna tekkisid.
Kaela paika ajamise eest küsiti 4-500 euri ja kui ise oli juba üritatud midagi kangiga jebida :) siis oli kohe topelt.

Kõik need fotod on nii ja naa, nagu silmaga emmi mõõdaks.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Heikik kirjutas:

Plastikute peale lootusi panna oleks muidugi kõige meeldivam ja lihtsamini kõrvaldatav variant. Aga Kui nüüd hoolega netiavarustes vastavaid pilte võrrelda, siis väljalaskekollektori ja ratta või radika ja ratta vahe peaks ikkagi suurem olema. Pigem pakuks siiski, et raam. Kahtlen, et radikas ja kolle mõlemad ettepoole sõitnud on...

Kuulge, kui seal on mingi 20-40 mm ratas tagapool kui peab, siis oleks see kõverus raamis ka pimedale palja silmaga näha. See on ikka väga palju.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Selliste Al raamide tõmbamine on surnult sündinud üritus.Esiteks ei õnnestu teda kuidagi õieti kinnitada ja teiseks kui eest kannust tirida siis see kipub ovaalseks minema hoolimata rakistest.Ei saa ka eriti silindrite ja kettidega kaasa aidata,lükkad need ruumilised talad kortsu.Tagatipüks kipuvad külge keevitatud osad taladest eralduma.Olen mõnda raami proovinud tõmmata ei ole õnnestunud.Lihtsam ja kiirem variant on hankida teine raam,ja ka odavam.Terasraamidega probleemi ei ole.
Ja mis puutub HD majas raami mõõtmisse ja tegemisse siis raami mõõtmise eest küsiti mult kunagi 200 euri.Ei taha teada kui palju nad tõmbamise eest küsivad.Ma isiklikult ei usu et nad sellist tüüpi raami sirgestamisega hakkama saavad nad harjunud rohkem harrikate toruraamidega.Aga kunagi ei või teada.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Tonis_T
Postitusi: 147
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Tonis_T »

Vähemalt tallinnas on üks mees, kellega tasuks rääkida. Minul tõmbas raami sirgeks (tõsi küll terasraam) aga rääkis, et tegeleb ka alu raamidega. Kontakti leiad siit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... er#p623669

Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 317
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Margus »

Kui amordid on sirged siis sellel rattal on raam kõver.
Eks ta selline füüsika ole, et oleneb millise nurga alt see pauk tuleb - mõnel lähevad amordid kõveraks, teisel amordid pooleks, kolmandal raam.
Isegi hiinlased ei tee gondleid nii mööda, et gondel tuleb ca 4 cm ettepoole ja hakkab vastu ratast käima.
Sai ka kunagi üks ratas taastatud millel oli esiratas "kõhu all" ja raami välisel vaatlusel ei paistnud nagu midagi (ei mingeid värvikahjustusi),
kui välja arvata kerged lohud raami kannu juures (väljastpoolt) ning mootori juurest oli raami natuke laiali lükanud.
Siis sai kasutatud sellise mehe teenust nagu: Enn 53828774 (tegutses ta siis Teletorni motoklubi juures)
Tal oli selline spets rakis olemas.
Ratas tuli viia selliselt, et mootor vahel ja rattad all.
Sai ka kaalutud raami vahetust aga kuna paberitega raami polnud siis võtta läks töösse (mäletan, et odav ei olnud).
Ei tea kas enam tegutseb...

Tel. 56566665 Margus

_alex_
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Veebr 2014, 14:25
Tsikkel: Honda CBR1000F
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas _alex_ »

Nuclear kirjutas:

Tere

Loen ja imestan.
Ostad ulmeodavalt avariilise ratta, koos vigade defekteerimise listiga, kus on ilusti kirjas mis vajavad tegemist, koos orienteeruvate hindadega :!:
Enne ostu mingit ajutegevust ka käis, et kuidas teen, mida teen, mis võimalused on omal teha, mis eeldatavalt tuleb lasta teha ja palju maksma läheb :?:
Esimene mootorratta remont?

Edu ja head isadepäeva :bsmile:

Huvitav oleks kuulda teemaalgataja vastust antud kommentaarile.

Kas tõesti oli ostes vigade nimekiri olemas?
Kui oli, siis on ju antud teema täiesti mõttetu arutelu :bsmile:


Teema algataja
repsu007
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Apr 2015, 13:28

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas repsu007 »

Jah on olemas nimekiri. Kus kirjas alumised prillid mille ma ka uued tellisin usaldades seda nimekirja. Aga nagu ma juba kirjutasin on prillid sirged ja terved. Teised asjad mis seal nimekirjas olid (kleeps paagi peal, kleeps gondli peal, istme nahk , esituli jms) ei liiguta ratast ette/taha.
Pilt

_alex_ kirjutas:
Nuclear kirjutas:

Tere

Loen ja imestan.
Ostad ulmeodavalt avariilise ratta, koos vigade defekteerimise listiga, kus on ilusti kirjas mis vajavad tegemist, koos orienteeruvate hindadega :!:
Enne ostu mingit ajutegevust ka käis, et kuidas teen, mida teen, mis võimalused on omal teha, mis eeldatavalt tuleb lasta teha ja palju maksma läheb :?:
Esimene mootorratta remont?

Edu ja head isadepäeva :bsmile:

Huvitav oleks kuulda teemaalgataja vastust antud kommentaarile.

Kas tõesti oli ostes vigade nimekiri olemas?
Kui oli, siis on ju antud teema täiesti mõttetu arutelu :bsmile:


_alex_
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Veebr 2014, 14:25
Tsikkel: Honda CBR1000F
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas _alex_ »

*pakkumine koostatud visuaalse vaatluse põhjal.

Siis sellest nimekirjast tõesti vähe kasu esirattaprobleemi lahendamisel :wack:

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Heikik »

mx77 kirjutas:
Heikik kirjutas:

Plastikute peale lootusi panna oleks muidugi kõige meeldivam ja lihtsamini kõrvaldatav variant. Aga Kui nüüd hoolega netiavarustes vastavaid pilte võrrelda, siis väljalaskekollektori ja ratta või radika ja ratta vahe peaks ikkagi suurem olema. Pigem pakuks siiski, et raam. Kahtlen, et radikas ja kolle mõlemad ettepoole sõitnud on...

Kuulge, kui seal on mingi 20-40 mm ratas tagapool kui peab, siis oleks see kõverus raamis ka pimedale palja silmaga näha. See on ikka väga palju.

Ei pea palja silmaga näha olema. Kui nüüd natukene arvutada, siis kaelakausside juurest nurga muutus 1 kraadi võrra nihutab esiratast tahapoole 1,28cm (arvestades amortide pikkusega 770mm). Kui ei usu, võid ise üle arvutada. Raam võib olla deformeeritud mitmest kohast ja sujuvalt ka...mina küll nii väikseid muutusi silmaga ei suudaks tuvastada.

Huvi pärast arvutasin. Võtsin aluseks 30 sentimeetriste haaradega goniomeetri haarade otste vahe 1-kraadise nurga puhul, mis oli ca 5mm. edasi tuli leida x, kui pikendada projektsioone 770 millimeetrini. Loomulikult on siin ka väike mõõtmisviga, aga ettekujutuse saab.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

repsu007 kirjutas:

Nädala vahetus oli vahel ja natuke oli aega arutada.
Prillid on sirged! Tellisin uued ja need täpselt samasugused. Amordi kõverus mind ka ei aita, keerasin amordid teistpidi (pidurisadulad ettepoole) ikka ratas liiga taga.
Ratas küljepealt
Pilt

Kas need leegikad ei ole siin veidi teisiti ,kui sellel teisel pildil?Ehk siis kaks toru on kuidagi palju eemal tesest kahest.Pole küll antud ratast käega katsunud kunagi,aga ka pime saab aru,et midagi on teisiti.

Pilt

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Siin lehel palju erinevatest ratastest pilte,aga leegikad on kõigil radikast tagapool ehk silmajärgi mingi 3-4 cm tagapool.Kas meie teema rattal äkki seal mingi kala see pole.Mitte ratas pole taga vaid kolled on liiga ees ja sellega ka migi kamm selle hiina plastikuga.
https://www.google.ee/search?q=yamaha+r ... 5jHEIfg%3D

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Heikik »

urmas66 kirjutas:
repsu007 kirjutas:

Nädala vahetus oli vahel ja natuke oli aega arutada.
Prillid on sirged! Tellisin uued ja need täpselt samasugused. Amordi kõverus mind ka ei aita, keerasin amordid teistpidi (pidurisadulad ettepoole) ikka ratas liiga taga.
Ratas küljepealt
Pilt

Kas need leegikad ei ole siin veidi teisiti ,kui sellel teisel pildil?Ehk siis kaks toru on kuidagi palju eemal tesest kahest.Pole küll antud ratast käega katsunud kunagi,aga ka pime saab aru,et midagi on teisiti.

Pilt

Vaatasin esimesena sama asja. Aga radika ja ratta vahe oleks ka justkui imelik, ja osadel R-idel peaks vist kolle olemagi selline kaardus:
Pilt

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Võrdlete siin erinevaid masinaid praegult. 98-01 on leegikad sujuvad, 02-03 leegikad kaardus.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6770
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

urmas66 kirjutas:
Spoiler
repsu007 kirjutas:

Nädala vahetus oli vahel ja natuke oli aega arutada.
Prillid on sirged! Tellisin uued ja need täpselt samasugused. Amordi kõverus mind ka ei aita, keerasin amordid teistpidi (pidurisadulad ettepoole) ikka ratas liiga taga.
Ratas küljepealt
Pilt

Kas need leegikad ei ole siin veidi teisiti ,kui sellel teisel pildil?Ehk siis kaks toru on kuidagi palju eemal tesest kahest.Pole küll antud ratast käega katsunud kunagi,aga ka pime saab aru,et midagi on teisiti.

Pilt

Absoluutselt erineva aastakäigu masinad: raami geomeetria ja kinnitused täiesti teised.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas puna »

Tahtsin just sama mainida, et vana ratta pildid pandud.
02-03 oli nii nagu on ja 04 muutus taas
Soovitus sulle oeks, et korja liigne plastik maha jäta mootor peale ja rattad alla
ning vea kellegi spetsialisti juurde kes tegelt ka nagu asja jagab ja hinnata oskab.
Klaviatuuri taga võivad kõik karu lasta ja su pildid on ka üldiselt väga kehvad, et saada aru mis toimub tegelt


Teema algataja
repsu007
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Apr 2015, 13:28

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas repsu007 »

Nüüd kui tean, et hargis viga pole ei olegi muud teha, kui spetsialisti juurde viia. Ja spetsialisti all mõtlen kere venitamis jms spetsialisti mitte õlinäppu kes õli vahetada oskab. :bsmile:

puna kirjutas:

Tahtsin just sama mainida, et vana ratta pildid pandud.
02-03 oli nii nagu on ja 04 muutus taas
Soovitus sulle oeks, et korja liigne plastik maha jäta mootor peale ja rattad alla
ning vea kellegi spetsialisti juurde kes tegelt ka nagu asja jagab ja hinnata oskab.
Klaviatuuri taga võivad kõik karu lasta ja su pildid on ka üldiselt väga kehvad, et saada aru mis toimub tegelt

Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas võll »

Üks tobe mõte. Koori kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] maha nagu eespool mainitud ja sõida sirgelt. Las sõber sõidab järgi ja vaatab tagant kas rattad jooksevad ühel joonel. Kui kusagilt on kõver, siis vaevalt et kukkumise käigus raam vms sümmetriliselt paindus.


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.

Lugemata postitus Postitas will111 »

kas oled ise proovinud seda tobedat mõtet teostada? :D KUI kõver sa arvad, et see raam siis nüüd võiks olla, et rattad silmnähtavalt (ja veel veel üksteise tagant) erinevatel joontel jooksma hakkavad.

aga mul on see küsimus, et kas tsikliga on üldse mingi probleem reaalselt? mis takistab lihtslt selga istuda ja sõita, ilma igasuguste spetsialistideta (eeldusel, et amordid ikka kenasti liiguvad ja töötavad)? kui vaatasin seda summat seal paberi peal, miski 4500 euri siis mõtlesin küll, et no ei tea kas ratas anti siis tasuta ära või?! sest see tsikkel ise on väärt vast pool paberi summast ja seda mitte kõverana vaid (sõidu)korras olevana.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”