Re: TDM850 muutumismäng
Kas see rehv kruusal ka natuke pidamist omab?Ma tahaks ka veidi kruusal pidavamat rehvi alla panna,aga kuna mõõdud on TDM-il nagu on,siis pole veel midagi otsustanud.
Kas see rehv kruusal ka natuke pidamist omab?Ma tahaks ka veidi kruusal pidavamat rehvi alla panna,aga kuna mõõdud on TDM-il nagu on,siis pole veel midagi otsustanud.
Pole see mõõt nii hull midagi, leidub ka karvast. Mitas E07 igal pool saadaval. Ma pole kruusa ekspert aga koduteel enam nii palju ratas ringi ei käinud kui eelmine slikk.
Black kirjutas:Number on ligitõmbavalt kaldu. Et kui keegi põhjust leida soovib. Max 15° oli vist lubatud. Ja no veel teist nii palju peale ehk pigistataks silm kinni. Aga see tundub ca 4x nii palju.
Tule alla ei kannata panna? Varjaks need raami köndid ka ära.
Noh, tehtigi ära?
Ära tegi üks suur auk/lohk tee peal kiirusel 110kmh, lõi vedrustuse nii kokku, et tagarehv lükkas numbri koos raamiga tule pihta. Politseid ega ülevaatajat pole mu number ja nurk huvitanud.
P.s. Number oli juba tule alla kolinud.
Alustasin vanade ideede üles soojendamist.
Esimesena läksid kõige kaduva teed sumpad. Kõhu all olev "kollektor" jääb alles ja otse jalaraua alt tuleb välja üks toru. Garaazis proovides on päris vali, tuleb veel tuunida.
Sabaosa läheb lõikusele rohelise joone järgi. Tagumist jalarauda hoidev kolakas kaob samuti aga kuna piduripedaal selle küljes siis pole jõudnud saagida.
räästad tilguvad, kevad läheneb
isegi törtsu pahtlit viitsisin panna, sadulat sai ka kõvasti viilitud ja uus nahk peale
Ilmselt ei saa "valmis" kunagi
Esimene testiring, metsateed ja kruus on nüüd mu sõbrad
Lahe "Nii kole, et isegi sõidaks" ratas. Aga märja ilmaga on selg kuni visiirini porine
mul oli minimalistlik porikas taga aga selle rehviga käib rattasse, testisõiduks ei viitsinud nikerdada, varsti tulevad scrambleri stiilis kõrgel istuvad porikad
Sellel on isegi selline omamoodi lahe Mad Maxi hõng nende kottidega.
eeskujuks ongi Mad Max ja Walking Dead Daryl-i tsikkel
p.s. pildilt jääb mulje nagu oleks rattad sama suured, tegelikult on esiratas 18" ja tagaratas 17"........rehvid on Metzeler Karoo 3, ees 140 lai ja taga 170, esiratas on SUUR
Isegi see pilt ei anna täit ülevaadet, mul ei ulata enam tallad maha korralikult
Nojah, esiotsa madalamaks pole ka mõtet teha kui sa offroadi lased.
MargusL kirjutas:Nojah, esiotsa madalamaks pole ka mõtet teha kui sa offroadi lased.
ca 4cm saaks lasta amorte üles aga pigem harjun ümber, enivei on sellise esirehviga pisut "teine tunne" kui viisakalt ennast väljendada
No ei jaksa enam suud pidada... ära pane pahaks
http://modo.coop/wp-content/uploads/2015/07/dog4.jpg
Õnneks mul on närvid korras ja poleerimisgurude peale vererõhk ei tõuse
kuna number ja rehv said suures augus jälle kokku siis sai siiber, esiporikaga vaja veel pisut mõelda, uus piduritoru teha jne
Lahe pill!
täna "jäin teele", siduritross heeblist pooleks, õnneks olid näpitsad jne kotis ja sain poole tunniga asja jonksu ja sõit jatkus