Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Moderaator: Moded
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
JAWAmees kirjutas:Anna andeks, aga kuidas saab nii lolli juttu ajada? 50km/h tunnis kiirusteni w?
Proovi ära. . Kuskil 140ni oli SXV-ga hoopis hirmutavam kui näiteks K6 1000 gixxer, mis mul samal ajal oli. A seal pidu ei lõppenud, keris väga kähku 200 alla ka. Kui tonnised V2 biked kipuvad ülalt otsast päris mannetud olema, siis SXV minek ei kadunud kõrgel kuhugi. Mis mind häiris olid käivitamiseks vajalikud rituaalid (2007a ratas siis) ja see, et iga väiksem seadistamine käis juhtme otsas.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Ma sügisel sõitsin üle 3 aasta oma JAWAga- oli ka s#taks hirmus. Kas see nüüd tähendab,
Et JAWAl on räme minek? Täitsa usun, et püstise sõiduasendiga, kerge ja ebastabiilse püssi otsas tundub kiirendus erinev, kui täisgondlis õige sõiduasendiga rattal, aga see ei tee kuidagi paremaks kiirendusnumbreid, mida saab reaalselt mõõta.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Rääkigu need kes on reaalselt SXV/RXV selga istunud ja proovinud. Niisama laiata, et ma olen sitaks kõva sõidumees ja kui hirmus see ikka on, ei ole mõtet. V2 mis käib sinna 12K pöördeni poolest gaasirutska pöördest ja kerge kaal on karm kombinatsioon mida kindlasti ei tohi alahinnata.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
SXV kannatab sihtotstarbelisel kasutamisel kiirenduses baigiga võrdluse välja küll.
Peamine vahe seisneb selles, et baigil seisab nina paremini maas.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
yeekim kirjutas:Hoi!
SXV5500 kohalt 100kmh jääb kuskile 3 sek. kanti.
Kuidas see kiirenduse kõver välja näeb, ei oska öelda, aga nii mõnigi tonnine SB jääb suht samasse kanti.
Oskaja käes on see masin(Aprilia) ülbe relv nii rajal kui metsas.
Siin on 100 X öeldud, et tegemist on VÄGA ÄKILISE masinaga, oskamatu gaasirutska keeramine võib lõppeda Magdaleena haigla selja-kirurgi külastamisega(ei ole nali).
Hoolimata eelarvamustest, on kolvi/silindrigrupi vahetus odavam "tavalisest" - biker.ee otsing abiks. Tagasikutsumise märksõnaks on starterKahekesi sõidaks sellega metsast lihtsalt LÄBI, paneks pruudi teeservale ja siis hakkaks km. neelama, mingi funn kaasreisijaga ei tule kõne allagi(vo. saarlastel mingi eriline fetish
).
Eelpool pakutud Bemmi vana F 650 on mannetu ja mõttetu masin nii asfaldil kui metsas (uut 850 pole olnud au proovida).
Kui jõud üle käib, soovitaks hoopis metsakonditsioonis TDM 850 't(miks mitte Super Tenere 750). Kawa KLE500 on nats kergem kuid lahjem masin. Honda TransAlp, AfricanTwin jne.
KTM 52X seeria ? Husa 6XX?
Saaremaal on mingi 10km asfalti seega ei tohiksmetsaratta valikust puudust ollaedu
Pigem on Saaremaal mingi 10km kruusateid veel järel
TDMi ei taha - suur, kole ja kohmakas. KLE, TransAlp ja AfricanTwin ma pakun, et samasugused. KTM ja Husa juba mõeldavamad aga KTMidest pooled pole registris, Husadega asi veel hullem. Ma otsin kerget/saledat enduurot, väljanägemiselt on RXV täpselt see mida tahaks. Yamaha WR450 ka enam-vähem või siis nagu enamus KTM'e on. Ühesõnaga sedasorti rattaid.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Husqvarna võiks ka teoreetiliselt sulle sobida.
[kahandapilt]https://streetworld.files.wordpress.com ... sm-610.jpg[/kahandapilt]
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Selles mõttes, et kui sa näitamiseks ratast ostad, siis on kama kaks mille sa ostad. Sõitmiseks ostes võiks enne proovida. Kui mina oleks sama valiku ees, siis võtaks ilmselt KTM 690 Enduro R - sellega võid mõnusalt naisega mere äärde sõita ja igasugu sopasemat teed ja metsarada ka sõita, kui normaalne rehv all. Kui tahad radikaalsemalt metsa rammida, siis vaataks pigem EXC(F) seeriate 350-450 pille aga nendega enam naist ei veaks. Kui tahad lihtsalt kruusa kruisida ja vahel harva läbi metsa sõita ja kord aastas äkki Tallinnas ka käia, siis ostaks 660 Tenere. See on minu arvamus ja ei pruugi sinu omaga kokku minna. Ma pole neidst ühegagi sõitnud (mingit paari minutit proovimist ei nimeta ma sõitmiseks) seega mu arvamus põhineb ainult loetud arvustustel ja oma (subjektiivsel) sõiduoskuste hinnangul.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Ma ei osta ainult näitamiseks aga välimus on mulle sama oluline kui võimalused metsas sõitmiseks.
Koxi Husqvarna sobiks väga hästi aga rehvid on valed ja võimalik et maksab ka rohkem kui ma ratta eest maksta tahaks.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Sile rehv on ju siin kontekstis lausa hea, kuna ei lase metsas ülearu äkiliseks minna.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Husqvarna on täitsa metsaseades ka saadaval, või siis on võimalik kasutada supermoto veljel kärnasemat rehvi (Continental TKC80).
Kusjuures omalegi on mõne sellise järele isu tekkinud
Ahjaaa, kui tähelepanelikumalt uurida siis on Husky kahekohaline ka.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Kui sa välimuse järgi metsaratast ostad, siis ostad seda ju näitamiseks. Kes sul seda seal metsas näeb? Siilid ja põdrad v
Selles mõttes, et sõita saad metsas ükskõik millega, iseasi kui mugav see ilus ratas seal on. Kui sa pole RXV elu sees proovinud ja KTM laidad selle järgi, et nendest osadel pole numbrit ja tulesid, siis oled asjadest veidi valesti aru saanud. Krossiratas ja enduroratas on vähe erineva suunitlusega. Sa tahad hardcore omadustega tänavaendurot või isegi SMi ja sellega ongi see lugu, et nendega on metsas veidi raskem sõita. Neid rattaid tehakse sõitmiseks ja nad on enamasti haardkoor. Aprilial on veel järsem pill olemas MXV, sellel pole ka tulesid ega miskit. Selle asemel, et siin jaurata, uuri parem välja kes seal mätta otsas teil RXVd omab ja mine kõsi proovida. Vaevalt et tõsise huvi korral keegi keelama hakkab, eriti kui niikuinii plaanis ostma hakata - siis paned selle ostufondi nö lauanurgale proovimise ajaks ja omanikul ka rahulikum pilli anda. Rääkimine ei anna siin mite midagi - peale proovimist tule siia ja räägi meile ka, kas tahad endiselt seda osta (mis on täiesti võimalik) ja kas tahad endiselt sellega naist sõidutada (milles ma ei ole nii kindel) - siis saad ka aru, millest need mehed räägivad kes sõitnud on. Ma ei väida, et see pill sulle liiga äkiline onn - see kõik on su oma peas ja tahtmises ja oskustes kinni. Ma väidan, et lähened valest otsast ja vaadates su rataste ajalugu, arvan, et sa ei tea päris täpselt isegi miks sa seda ratast tahad, peale selle, et näeb pildil äge välja. Muide tead palju sadulakõrgus tehasekonditsioonis RXV 550-l on?
Maha ma su mõtet ei laida - maailmas on ennegi imelikke asju tehtud, vbolla matkadki selle rxvga mööda metsdi naine sabal ja oled paksult rahul, mine tea. Pean selle tõenäosust muidugi üsna väikeseks, kuid siiski võimalikuks - seal allapoole ühte protsenti...
[kahandapilt]http://www.pemotoare.ro/wp-content/uploads/sjaak-3.jpg[/kahandapilt]
[kahandapilt]http://i13.photobucket.com/albums/a256/ ... 3267_n.jpg[/kahandapilt]
[kahandapilt]https://cdn.rideapart.com/wp-content/up ... 70x514.jpg[/kahandapilt]
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Sama vigane loogika, nagu talvel autoga suverehve kasutades. Et hoogu ka üles ei saa. Ja pidama ka mitte.
Black kirjutas:Sile rehv on ju siin kontekstis lausa hea, kuna ei lase metsas ülearu äkiliseks minna.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
efendi kirjutas:Ma väidan, et lähened valest otsast ja vaadates su rataste ajalugu, arvan, et sa ei tea päris täpselt isegi miks sa seda ratast tahad, peale selle, et näeb pildil äge välja. Muide tead palju sadulakõrgus tehasekonditsioonis RXV 550-l on?
Ma tunnistan et ma tahan seda ratast võimsuse ja väljanägemise pärast, nüüd üritasin välja selgitada kas ta vastab ka minu nõudmistele. Enamik siinsetest arvavad, et mitte. Ma ei mäleta täpselt sadula kõrgust aga ma ise olen 192cm pikk, kas see tuleb kasuks või kahjuks?
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Siis saad hakkama, ma olen ka 191 ja ulatasin ikka jalga üle viskama Kui arvad, et saad siit mingi kõike paikapaneva vastuse, siis samahästi võid vastusena võtta universaalset vastust - 42. Mina pole öelnud, et liiga võimas või et ei saa hakkama. MIna räägin algusest peale, et kui tahad osta ja sõida kuidas tahad ja kellega tahad. Soovitan lihtsalt foorumis kirjutamise asemel midagi reaalset teha, otsi see ratas kuskilt üles ja mine istu peale, Paremal juhul sõida ka - olen aru saanud, et sa ei ole seda pilli mujal kui pildi peal näinud? MIne istu, näpu ja nühi ja kindlasti sõida - vot siis saadki aru, kas tahad. Mootorattaga sõita oskad sa kindlasti, sellega lihtsalt ei ole väga lihtne sõita. Küsimuse püstituse võid enda jaoks ka nii teha - pane kirja plussid ja miinused. Netist leiad kindlasti nii selle, kui ka teiste kandidaatide hooldus ja muud kulud. Mootorratta ostul on see, et endale lihtsalt meeldib ka väga oluline argument - kui seda naise vedamise juttu poleks, siis ma ütleks lihtsalt, et anna minna. Need kaks asja - hardcore endurokas ja kahekesi sõitmine ei käi kokku lihtsalt. Jah, hädapärast saab kui on ilgelt vaja - aga kui see on ostu juures argumendiks, siis vist ikka on veits rohkem, kui hädajuhtumid. Või ei luba naine osta, kui teda sõitma ei vii
Sama tunde saad naisega kätte kui pool tundi maja ees äärekivi peal istute
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Teinekord kirjuta alla, et nalja tegid, teaks viisakusest vähemalt muiata.
Black kirjutas:Sa oled ikka üks tõsine eesti mees, mella.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Anna andeks, aga kuidas saab nii lolli juttu ajada? 50km/h tunnis kiirusteni w?
Oleks pidanud juttu rohkem lahti kirjutama, minu viga.
Pidasin "väikesteks kiirusteks" baigi mõistes kiiruseid kuni 150 km/h. Selles vahemikus on SXV ikka kordades äkilisem ja ohtlikum ratas kui liitrine ridaneli või v-4 baik. Ainuke ratas, mis ligilähedanegi oli sellele minekule oli 1200 kuubikuline V2 mootoriga Dorsoduro.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Magimees kirjutas:Anna andeks, aga kuidas saab nii lolli juttu ajada? 50km/h tunnis kiirusteni w?
Oleks pidanud juttu rohkem lahti kirjutama, minu viga.
Pidasin "väikesteks kiirusteks" baigi mõistes kiiruseid kuni 150 km/h. Selles vahemikus on SXV ikka kordades äkilisem ja ohtlikum ratas kui liitrine ridaneli või v-4 baik. Ainuke ratas, mis ligilähedanegi oli sellele minekule oli 1200 kuubikuline V2 mootoriga Dorsoduro.
Et selle rattaga on suurem oht üle tõmmata, kui gaasirutškat liiga järsult keerata(võrreldes "tonnise" baigiga)- täielikult usun. Süüks "vale" kaalujaotus.
Et sellel rattal on "minekut" rohkem, kui 1000 baigil(kiirusteni 150km/h)- ei usu. Mineku all mõistan mina siiski kiirendusaega 0-100kmh või 0-150kmh jne.
Võtame näiteks selle video alates kuskil 3:23. Mitmel korral kiirendavad madalatel kiirustel ja
hetkekski ei ole näha, et Aprilia suudaks 1000RR-ile järgi kerida. Ausalt öeldes, pole minu jaoks väga vahet, kas SXV on mingis asendis baigist kiirem või mitte,
lihtsalt midagi väites peab alati olema valmis oma väidet ka tõestama või põhjendama- muidu on poolkõva värk. Aga jääme ikka sõpradeks edasi
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
jawamees, soovitan sul jääda oma jawade juurde ja nö. "ära enam peale võta" pole mõistlik heita teistele ette lolli jutu ajamist kui ise teemat üldse ei mõika!
kiirendus ei võrdu puhas max kilowati number, nagu sina vist arvad seda olevat. reaalne kiirendus oleneb massist mida kiirendama peab, väändest tagarattal KOGU kiirusevahemikus alates sellest kui masin liikuma hakkab kuni mõõdetava kiiruseni ja see vääne omakorda oleneb ülekannetest nii käigukastis kui väljaspool seda.
see on siililegi selge, et rida neli mootorid ei ole mitte kunagi võrdsed tühikäigult tõmbe osas väiksema silindrite arvuga, kuid suurema kubatuuriga per silinder mootoritega. lollus oleks sellise asja üle vaidlema hakata nagu sina seda teha üritad. selge on ka see, et suurte baikide ülekanded on sellised, et esimene käik kerib 150ni ja sealt edasi tulevad järgmised käigud järjest väiksemate ülekandearvu erinevustega. samuti koht, kus vaielda pole millegi üle, küll aga tuleks aru saada mida see tähendab kui võrrelda masinatega mille ülekanded on hoopis teistsugused ja mõeldud hoopis teistsuguse kiiruste vahemiku jaoks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Seal videos ei proovita SXV-ga ju baiki eriti nagu kinni ka püüda,pigem sõidab lihtsal järgi.Tüüp keerab külla,aga igaljuhul mitte täiega.Tundub,et tegemist seal ka suht legaalsete kiirustega ja veidi üle.Kurvis tundub SXV igaljuhul väga terav olevat ja pidurdus maast versus bike ei ole midagi rääkidagi.Bike juba peaaegu seisab kui SXV alles pidurdama hakkab.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
will111 kirjutas:jawamees, soovitan sul jääda oma jawade juurde ja nö. "ära enam peale võta"
pole mõistlik heita teistele ette lolli jutu ajamist kui ise teemat üldse ei mõika!
kiirendus ei võrdu puhas max kilowati number, nagu sina vist arvad seda olevat. reaalne kiirendus oleneb massist mida kiirendama peab, väändest tagarattal KOGU kiirusevahemikus alates sellest kui masin liikuma hakkab kuni mõõdetava kiiruseni ja see vääne omakorda oleneb ülekannetest nii käigukastis kui väljaspool seda.
see on siililegi selge, et rida neli mootorid ei ole mitte kunagi võrdsed tühikäigult tõmbe osas väiksema silindrite arvuga, kuid suurema kubatuuriga per silinder mootoritega. lollus oleks sellise asja üle vaidlema hakata nagu sina seda teha üritad. selge on ka see, et suurte baikide ülekanded on sellised, et esimene käik kerib 150ni ja sealt edasi tulevad järgmised käigud järjest väiksemate ülekandearvu erinevustega. samuti koht, kus vaielda pole millegi üle, küll aga tuleks aru saada mida see tähendab kui võrrelda masinatega mille ülekanded on hoopis teistsugused ja mõeldud hoopis teistsuguse kiiruste vahemiku jaoks.
Kallis inimene, ma pole rääkinud sõnagi võimsusest. Kui inimene ütleb, et tonnine baik on võrreldes SXVga põhimõtteliselt võrr, siis tähendab see minu silmis seda, et SXV-l on parem kiirendus, kui sellel tonnisel baigil. Ja mitte lihtsalt parem, vaid ikka nii suur vahe, et tonnine ei liigu üldse edasi ju sxv-ga võrreldes.
Natukene numbreid: http://www.mcnews.com/mcn/articles/26x3 ... d_0214.pdf
On veel midagi köhida?
Või äkki sa arvad, et edasiviivaks jõuks on puhtalt kaalu/võimsuse suhe? Et kui sama võimsuse juures teha pill 2 korda kergemaks, siis on kiirendus ja tippkiirus
2 korda paremad kohe?
Ka kaalu ja võimsuse suhte poolest jääb SXV tonnisele baigile(võtame näiteks kasvõi 2002a GSXR1000) alla enam kui 50% võrra.
Või mida see minek siis tähendab? Seda, kui lihtne on üle tõsta wää?
Edit: selle teema võiks kuskile lahku tõsta või lõpetada. Hea meelega panen joonele mõne SXV-ga, kui see valge pa*k üks kord ära sulab ja
tulen vabandan terve foorumirahva ees, kui SXV suudab kuni 150km/h eest ära rebida.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
JAWAmees kirjutas:Või mida see minek siis tähendab? Seda, kui lihtne on üle tõsta wää?
pmst jah
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Piipz kirjutas:JAWAmees kirjutas:Või mida see minek siis tähendab? Seda, kui lihtne on üle tõsta wää?
pmst jah
Ok
Pmst kui pole kordagi üle tõmmanud, ei ole rattal minekut ka siis
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
JAWAmees kirjutas:Piipz kirjutas:JAWAmees kirjutas:Või mida see minek siis tähendab? Seda, kui lihtne on üle tõsta wää?
pmst jah
Ok
![]()
Pmst kui pole kordagi üle tõmmanud, ei ole rattal minekut ka siis
Teema juba ammu läbi ja jätkub inertsist, kuid ma ei saa mainimata jätta, et arvasin ka nii, kuniks selle ratta selga ronisin. Mul endal oli sel hetkel KTM 950 adventure
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Math is useless if you get it wrong.
Liitrine Gixxer ja SXV
[youtube][/youtube]
Homme kui aega leian kirjutan pikemalt ka... RXV-st
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Spoiler
-ENERGY- kirjutas:Math is useless if you get it wrong.
Liitrine Gixxer ja SXV
[youtube][/youtube]
Homme kui aega leian kirjutan pikemalt ka... RXV-st
Baigimees teeb ju ülisita stardi kah.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Eks mõlemad saaksid veidi parema stardi uuesti proovides, midagi kiita pole jah, kuid ainuke video.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
Aga kui te kõik räägite, et SXV on liiga jõhker, siis äkki ma peaks ostma mõne millel piirajad peal? Vahepeal minumeelest olidki enamus müügis olevad SXVd piirajatega.
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
maksta palju raha, ilgelt vägeva asja eest ja siis seda ise ja vabatahtlikult piirata. ma ei tea, tundub nagu iseenda tiiki kusemine mina pole siiamaani aru saanud siiski, et kes käseb seda gaasirulli igas olukorras tingimata just põhja keerata, tänapäevased 4 taktilised mootorid, need ei ole mingid on-off lülitiga asjad, et saad sõita ainult kahes asendis.
ja liiga jõhkrat pole midagi, küsimus on vaid selles, kas sina tuled selle asja kontrolli all hoidmisega toime. kui siiski usud, et mitte, pole võibolla ka mõtet päris nii hullu masinat osta
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?
will111 kirjutas:maksta palju raha, ilgelt vägeva asja eest ja siis seda ise ja vabatahtlikult piirata. ma ei tea, tundub nagu iseenda tiiki kusemine
mina pole siiamaani aru saanud siiski, et kes käseb seda gaasirulli igas olukorras tingimata just põhja keerata, tänapäevased 4 taktilised mootorid, need ei ole mingid on-off lülitiga asjad, et saad sõita ainult kahes asendis.
ja liiga jõhkrat pole midagi, küsimus on vaid selles, kas sina tuled selle asja kontrolli all hoidmisega toime. kui siiski usud, et mitte, pole võibolla ka mõtet päris nii hullu masinat osta
On küll on-off Ühe asja saab küll ära teha, saab lasta gaasikäigu pikemaks teha.
Piirata pole tõepoolest mõtet. See võtab lõppvõimsust maha aga otseselt esialgset minekut ei muuda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.