3. leht 3-st
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 08 Mai 2014, 08:13
Postitas Mandri
holma kirjutas:Minuarust on ka lenks ise päris kõver. Anna amorditorukinnitused veits järele ja vääna paika, siis uuesti kinni 
lenksu kohta niipalju, et pilt petab päris korralikult. Seda juba proovisin, et kinnitused lahti, paika ja uuesti kinni. Krt sellel on prillid nii õhukesed, kas ta sellest ei või mängida, kui palju mõjutab porilaua olemasolu, et kas ta läheb jäigemaks kui porikas küljes?
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 08 Mai 2014, 09:20
Postitas Raits66
Mul porikaga paindub ka kergelt läbi. Üpris vedel pill see Jawa.
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 08 Mai 2014, 09:33
Postitas Hiid
Vedel on vanal Jawal minu hinnangul ka raam külgkorvi jaoks. Tal on ju tasapinnaline raam ja see annab väntsutamisel päris hästi tunda. Ta on ikka soolopilliks sobivam. Uuematel tüüpidel on paljud asjad ses suhtes paremaks tehtud, raam ruumiline ja ka kiige pukside vahe suuremaks viidud.
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 09 Mai 2014, 08:15
Postitas Tsikkelröövel
Läheb jäigemaks küll, kui porikas küljes.
Poldid keerasid ikka kinni nii ülemistel kui alumistel prillidel?
Nii vedel esihark olla ei tohi, et keerad ja jääbki viltu. Aga nii vedel, et külje suunas läbi väändub, on ta küll. Peale vastava jõu lõppemist muidugi taastab oma esialgse kuju.
Vanasti, kui garaaži sõitsin, oli sel raske metallist liuguks, millel alati pilu vahel oli. Kuna ei viitsinud ratta seljast maha tulla, sõitsin alati esiratta sinna pilusse ja siis keerasin lenksu. See vetrumine andis sellise efekti, et pidid ainult lenksu lõppu keerama ja kui siis "vedru" akumuleerunud jõud ületas uksa vastupanu, kiirendas tagasi painduv esihark ust ühtlaselt nii, et see paiskus alati pärani. Järgmise rattaga (Gpz) näiteks see enam eriti ei õnnestunud just seetõttu, et tal on esihark jäik.
Vana Jawa ongi sihuke meremehe ratas, tal raam (ühetoru raam ju) sama vedel ning vedrustus pehme. Üks trikk oli sõidu ajal teha lenksuga väike järsk jõnks, siis kuuled, mida "seljakott" asjast arvab. Teisalt ei lähe sihuke vedel kahvel iial slapperisse ja mõnel erilisel juhul (katkine kanalisatsioonikaevu kaas) võib see isegi su tagumendi päästa.
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 19 Mai 2014, 09:17
Postitas AhtoP
Väga hea ikka vaadata. Kunagi valmis saad, siis tahaks kohe vaatama ja katsuma tulla masinat. :-D
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 19 Mai 2014, 09:36
Postitas Mandri
Nii selle esiotsa sain ma paremaks, tegemist oli mu enda lollusega, esiratas ei olnud piisavalt pingsalt kinni
Aga jah triibud venisid ning pidin mõneks ajaks kodust eemale minema, aga reedest loodan hakata kokku laduma. Eks kui valmis siis ma ei näe suurt probleemi kui keegi tahaks oma silmaga näha ja katsuda. Alati on võimalus mulle helistada ja vaatama tulla.
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 25 Sept 2014, 21:14
Postitas Mandri
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 25 Sept 2014, 21:33
Postitas Mandri
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 25 Sept 2014, 22:00
Postitas Hiid
Krrt, need vanad kolmepoolesed on ikka oma ajastu kohta mõnusa "isase" häälega.
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 26 Sept 2014, 10:17
Postitas Andrea
Väga äge aparaat! Suur töö tehtud. 
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 02 Okt 2014, 01:32
Postitas stretch
Tere! Paagi kroomi servast, ratta pöidadelt ning lennuki süütelukupoolselt küljelt on kuldsed triibud tegemata jäänud, muidu pole viga. Natuke riivavad silma ka Voshodi rehvid, uuema tüübi käivitusvänt ja värvi puudumine tagumise sanga alumiselt osalt. Samuti pole gaasirutškagi kõige õigem ja ega jalatugede kummidel ka originaalis nüüd mingeid kirju ei olnud aga samas on need suht pisiasjad ja eks ma tegelikult olen lihtsalt kade
PS. Mis vana kroomiga (summutid, leegikad) tegid?
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 08 Okt 2014, 18:35
Postitas skypesarv
Tubli töö! Mul on ka üks selline vana ront kuuri all, millest saaks samasuguse võluda. Kui kellegil on huvi, antagu aga märku.
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 09 Okt 2014, 15:08
Postitas mootorrattur
Tore näha, et üks Jawa jälle korda tehtud. Mis veel kõige toredam, et ka Velorex'i korv taastatud. Olles ise nüüdseks pea kaks sellist ratast koos korviga taastanud, tean, kui suur töö see on. Kiitus!
Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)
Postitatud: 06 Mär 2015, 18:39
Postitas AhtoP
Kiidan ka. Väga ilus.
Ja see hääl..
Minu esimene Päris motikas oli samasugune(mitte nii ilus). 